o nee, je bent je 360 voor 3 weken kwijtquote:
Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
En jij hebt live...waarom?
Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?
Dus jij gaat je headset niet gebruiken als je online gamed?
Iemand de kanker wensen als je overhoop word geschoten is wel lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
als jij die headset niet gaat gebruiken zie ik geen reden om je in mijn friendslist te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog niet heel veel online gegamed maar bij PGR3 zie ik de meerwaarde van chatten niet echt. Ik zat tussen allemaal Engelsen ofzo.
Waar zitten al die Nederlanders dan?
Ik zal me binnenkort eens meer verdiepen in dat online gamen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
Na Top Gear danquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard ik weet hoe het zit met die content...maar hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet...
Kom ff live anders
[High Definition Console Gaming] Deel 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Kremers het volgende:
Iemand hier met een Sony Bravia tv? Ik zit er over na te denken om deze te kopen. Component In is toch die 3 HD stekkers die bij de meegelverder kabel zitten? Ik vind al die termen nogal verwarrend
Ik gebruik het ding ook niet bij PGR3.. raak ik alleen nog meer afgeleid.. (en het is al zo moeilijk voor mequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
AIquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er een limited edition was... Wat krijg je daar extra dan?
mooi doosje (tin)quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er een limited edition was... Wat krijg je daar extra dan?
extra dvd-tje met daarop een theme voor je dashboard, wat gamer-icons en een zooitje videos.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Zal het a.s zondag gelijk doen dan heb ik weer toegang tot mijn X360quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb trouwens ook PDZ, voeg me maar toe en dan ga ik je afknallen. Gamertag staat in het topic.
Volgens mij kan je niet instellen dat anderen mensen jou niet horen. Je kan wel een persoon (in de server) muten, oftewel dat jij hem niet meer hoort praten. Andersom kan dit volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Lampie_ het volgende:
Even een vraag; is het mogelijk om in een public server zeg maar in een spel ervoor te zorgen dat je maar alleen een paar specifieke personen hoort? Lijkt me flink kut als je de hele server de hele tijd hoort blerren. Is het mogelijk om met (stel je bent met 3 maten) z'n 4en lol kan trappen zonder dat andere mensen je horen? Rare vraag mischien maar dit vraag ik me toch echt af.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet instellen dat anderen mensen jou niet horen. Je kan wel een persoon (in de server) muten, oftewel dat jij hem niet meer hoort praten. Andersom kan dit volgens mij niet.
Dit doe je trouwens door naar zijn gamercard te gaan, daar kan je kiezen voor Mute Player.
welke league?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef Bastard het volgende:
Met goud al 2x achter elkaar 24e van de wereld geworden
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef Bastard het volgende:
Met goud al 2x achter elkaar 24e van de wereld geworden
ik zit elke keer rond 500 in league 1quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
je snapt niet wat ik bedoel
De rankings zijn ingedeeld in leagues, in elke league zijn 999 plaatsen
league 1 = 1 ~ 999
league 2 = 1000 ~ 1998
en dat loopt door tot 10.
en bovendien boeien die rankings niet, het gaat om hoeveel kudos je scoort zelfs bij timed runs
Nee GIjs, de headset zuigt. Zodra er een betere versie uitkomt koop ik diequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee GIjs, de headset zuigt. Zodra er een betere versie uitkomt koop ik die![]()
Gaat niet, andere aansluiting toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef peristilius het volgende:
Doe mij dan toch maar die eerste, die zal ik ook zeker gebruiken als ik mijn 360 ooit nog krijg. Tenzij er dan al een betere op de markt is.
gaat prima, zelfde plug zeg maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat niet, andere aansluiting toch?
quote:
ik zit in 16quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
league 1 = 1 ~ 999
league 2 = 1000 ~ 1998
en bovendien boeien die rankings niet, het gaat om hoeveel kudos je scoort zelfs bij timed runs
Is echt een mooie Tin cover.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Bij Kameo niet gehad..... bij CoD2 wel weerquote:
Ik heb nu ook die advanced scart met de tv op 60Hz ipv 50Hz maar toch schokt het idd ietsjes bij PDZ. Bij Kameo en SC:CT nog niet uitgeprobeerd want daar was het ook heel erg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:16 schreef Retuobak het volgende:
Schokkende filmpjes? Mmmh, raar, nergens last van gehad met CoD2 en PGR3. Maar goed, ik game dan ook maar op 480i met een Advanced SCART kabel.
nee dat is als je iemand van achteren hebt gepakt, dan kan je op de witte knop duwen om nog wat de zeggen voor je zijn nek breekt, niet als je alleen achter hem looptquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
Die headset is trouwens ook heel stoer in Splinter Cell CT, waar je lekker in iemand's oor kan fluisteren als je hem (of haar) van achteren besluipt.
opbokken kutn00bquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, het is wel fijn dat hij zo goed verkrijgbaar is!
Kwaliteitsproducten zijn nou eenmaal schaars.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
zoiezo vind ik die rankings niet zeggen, bij een cone challenge klopt ie, maar waarom zou ik nr 1 staan bij een Speed challenge omdat ik 10.000 kudos haal in 1 bocht? ze hadden het beter op snelheid kunnen doen daarbij.quote:
Uh ja, dat bedoel ik. En in de SP kan het niet. Alleen in co-op en andere mp-modes. Erg vet though.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dat is als je iemand van achteren hebt gepakt, dan kan je op de witte knop duwen om nog wat de zeggen voor je zijn nek breekt, niet als je alleen achter hem loopt
of je moet de single player bedoelen...daar gebruik ik em niet
Eens, die kudos slaan vaak nergens op, behalve bij style-events. Ik sta met een timetrial in een Enzo op Half F1 circuit overigens League 1quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoiezo vind ik die rankings niet zeggen, bij een cone challenge klopt ie, maar waarom zou ik nr 1 staan bij een Speed challenge omdat ik 10.000 kudos haal in 1 bocht? ze hadden het beter op snelheid kunnen doen daarbij.
of bij een streetrace de ronde tijd, kudos zijn niets zeggend
beter dan gameplay filmpjes van games op de Revolutionquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
dat is een bug in PGR3... hopelijk komt daar snel een fix voor...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:45 schreef masterdave het volgende:
Ik heb al 3 vastlopers gehad met die xbox....allemaal onder pgr 3...
Fliepkequote:
Hendigquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Fliepke
Jammer dat mijn score niet is meegenomenNet vanochtend Kameo uitgespeeld namelijk
Waarom zet die er dat niet bij dan?quote:
Het zijn live achievements. Sommige games tellen ze ook op wanneer je offline bent, sommige niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom zet die er dat niet bij dan?
De NFS demo.. nog niet bekeken,quote:
Nog geen 1 keer gehad.. ook niet als ik gamercards bekijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is een bug in PGR3... hopelijk komt daar snel een fix voor...
Al die crap (en de coole RR6 trailer) en niet de nieuwe Full Auto demo ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De NFS demo.. nog niet bekeken,
De ridge racer 6 trailer, leuk
Een nummer van een kutband die optreed in Cuba
En een heel lachen en vooral gaaf gemaakt filmpje van 2 vliegtuigen die tegen elkaar racen![]()
En een arcade spelletje
Mag zo es gaan opruimen op mn harde schijf denk
Er komen nu gewoon wekelijkse leveringen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
Full auto demo nog niet gevondenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Al die crap (en de coole RR6 trailer) en niet de nieuwe Full Auto demo ?
Wat wel raar is, is dat er maar 2 core pakketten oid lagen. Hebben ze de ratio veranderd oid? Dat zou wel slim zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef Ipho het volgende:
Vet![]()
Mijn hoop is nu gevestigd op maandag![]()
Dude die hadden ze hier laatst bij de MM nog in stapels liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
*Robhimself heeft de heilige graal der Xbox360 accesoires gescoord*
De VGA HD kabel baby, yeah! NER-GENS te krijgen, MM, Dixons, FRS, Bart Shit, gamestores...
Blijkt een kleine dvd zaak geen accesoires uitgestald heeft liggen. De kabel hadden ze wel. Ik ga hem NU even testen.
(moet wel weer op mn tv tot mn pc meubel klaar is)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er liggen hier hele stapels in het schap zag ik. het lijkt erp dat de schaarste voorbij is, nu kan mooi de prijs omlaag !![]()
Voor mij zijn 2 musthave's: Obvlion ofzoiets en huxliequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Maart wordt een dure maand: Test Drive unlimited, Oblivion, Burnout Revenge, Battlefield 2 MC, Ghost Recon Advanced Warrior.
ben je nou zo achterlijk of doe je alsof?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er liggen hier hele stapels in het schap zag ik. het lijkt erp dat de schaarste voorbij is, nu kan mooi de prijs omlaag !![]()
Ben geweest in den haag.. maar pas tegen 4 uur, dus waarschijnlijk lag het daar aanquote:waar ben je geweest dan
maar 1 musthave qua graphics --> OBLIVION en qua gameplay of gewoon gezelligheid misschien full auto... maar denk niet dat dat echt topgame isquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Voor mij zijn 2 musthave's: Obvlion![]()
ofzoiets en huxlie
Huxlie aan de trailer te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:41 schreef Ipho het volgende:
Oblivion word denk ik mijn game in maart. Maar ik ben 31 December jarig ik zou niet weten wat ik voor spel zou kunnen vraag voor de Xbox.
Wat lijkt jullie nog een topper?
Ik heb: PGR3 Kameo. (geen Xbox maar die hoop ik dan toch echt wel binnen te hebben)
Enquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Maart wordt een dure maand: Test Drive unlimited, Oblivion, Burnout Revenge, Battlefield 2 MC, Ghost Recon Advanced Warrior.
Heb je een linkje voor me?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Huxlie aan de trailer te zien
Wachten word beloond, straks kun je met nog meer plezier die zombies doden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef Retuobak het volgende:
Bah, mei pas voor Dead Rising?
Ik kreeg net zin in die game
Maar ook dat zorgt ervoor dat de console verkocht wordt en rendabel blijft... dus ook de rotzooi heeft z'n voordelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Er is natuurlijk enorm veel rotzooi te koop die wel goed verkoopt.
Ik zou zo graag zien dat iedereen smaak heeft en dat goede games ook echt goed verkopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ook dat zorgt ervoor dat de console verkocht wordt en rendabel blijft... dus ook de rotzooi heeft z'n voordelen
Tja, wat is smaak, ik kan me best voorstellen dat iemand die een grote casual gamer is NFS:MW leuker vindt dan PGR3. Dat heeft echter niks te maken met goede of slechte smaak imho.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou zo graag zien dat iedereen smaak heeft en dat goede games ook echt goed verkopen.
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou zo graag zien dat iedereen smaak heeft en dat goede games ook echt goed verkopen.
* Ceased2Be denkt terug aan 'Disney's Skate Adventure'quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef H.Flick het volgende:
NFS:MW en PGR3 zijn ook allebei wel aardige games. Ik had het meer over de 50 cents.
NFS: MWquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, wat is smaak, ik kan me best voorstellen dat iemand die een grote casual gamer is NFS:MW leuker vindt dan PGR3. Dat heeft echter niks te maken met goede of slechte smaak imho.
Niet je smaak, desondanks is het een prima game, daar is de pers het toch wel redelijk unaniem over eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
NFS: MW![]()
De demo daarvan heb ik echt brakend met een mes van mijn HDD moeten schrapen.
Op de 360 zuigt hij gewoon, face it.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niet je smaak, desondanks is het een prima game, daar is de pers het toch wel redelijk unaniem over eens.
Alleen de graphics zijn veel minder dan bij de PC versie, voor de rest is het gewoon dezelfde game?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op de 360 zuigt hij gewoon, face it.
Nee, het leek me een aardige game maar de gameplay is gewoon zo tergend slecht uitgewerkt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niet je smaak, desondanks is het een prima game, daar is de pers het toch wel redelijk unaniem over eens.
Dat was het enige voordeel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alleen de graphics zijn veel minder dan bij de PC versie, voor de rest is het gewoon dezelfde game?
ooit gehoord van persoonlijke smaak?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk slecht uitgewerkt en dat heeft niets met smaak te maken. Ik begrijp gewoon niet dat veel mensen verder het ook echt leuk zeggen te vinden. Zouden die dan echt niet beter weten?
Ooit gehoord van pleonasme?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ooit gehoord van persoonlijke smaak?
Ik legde duidelijk uit dat het niets met smaak te maken had maar dat ik hem gewoon slecht vind.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ooit gehoord van persoonlijke smaak?
Das driedubbel idd.quote:
fout , jij vind em slecht, ik vind em slecht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik legde duidelijk uit dat het niets met smaak te maken had maar dat ik hem gewoon slecht vind.
Ik zie echt een slecht spel dat heel erg slecht gemaakt is, anderen vinden hem wel leuk en daarom begrijp ik dat niet.
Smaak is als je Forza/ GT niet leuk vind maar PGR wel.
Is het ook zo dat als je platinum haald met 1 kudo dat je boven iemand komt met goud. Ongeacht hoeveel kudo's hij heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
league 1 = 1 ~ 999
league 2 = 1000 ~ 1998
Dat het maar mijn mening is zeg ik ook duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout , jij vind em slecht, ik vind em slecht.
Maar er zijn mensen die het wel leuk vinden.
De game doet wat hij moet doen en ik vind het niks, maar ik heb er wel begrip voor als andere het leuk vinden.
een ECHT slechte game zijn games als : Big Rig racing en dat soort ongein
Bij PGR2 was dit ook al zo en vond het toen ook al vreemd iddquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook vaag dat die rankings alleen op kudos gaan. Ik let veel liever op tijden.
Uit protest een PSP kopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Ipho het volgende:
Wat zou ik doen als ik maandag me Xbox nog niet heb?
![]()
Elke medaille heeft eigen rankings, dus je kan met goud in je eigen goud-league 1 komen voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het ook zo dat als je platinum haald met 1 kudo dat je boven iemand komt met goud. Ongeacht hoeveel kudo's hij heeft.
Dan zegt die ranking wel iets natuurlijk.
Alleen als je dat plaatje uit je avatar vergroot hier neerzetquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Premium (), kan ik voor de volgende keer in de OP?
[afbeelding]
Ik heb hem besteld en moet hem nu bij die winkel kopen :/quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er zijn zat winkels met plenty xbox350 s in stock, dus dan moet je evt wat verder rijden, maar als je een beetje je best doet moet het geen probleem zijn. en anders nog ff w88 ,..
Heb nog geen games.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Alleen als je dat plaatje uit je avatar vergroot hier neerzet![]()
Die ziet er namelijk uber uit.
Oh en heb je erg geen game(s) bij gekocht of ben je daar nog niet aan begonnen?
je kan met elke auto de races rijden, dan zouden dus alleen de snelste auto's bovenaan staan. Misschien dat dat een reden is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook vaag dat die rankings alleen op kudos gaan. Ik let veel liever op tijden.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Maar dan krijg je dat gebitch van lui die niet met de handrem rijden, die alle circuits heel clean a-la Forza doen en dat degene die er wel wat van kunnen onderaan de stats komen te staan.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dat gebitch van lui die niet met de handrem rijden, die alle circuits heel clean a-la Forza doen en dat degene die er wel wat van kunnen onderaan de stats komen te staan.
In PGR3 verlies je driftend lang niet zoveel tijd als in b.v. Forza, deze game is ervoor gemaakt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]jij gebruikt de handrem voor bochten en je beweert dat je wint online?
![]()
![]()
En ik heb net PD0 voor kerst gevraagdquote:Op zondag 18 december 2005 03:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb deze week Condemned bij een vriend gespeeld. Damn, dat was heftig! Wat een briljant spel. Supermooi en echte scary shit. Wel een beetje kort.
Ik hoop dat Monolith aan deel 2 werkt.![]()
Ik ben geen online gamer, dus spreekt de game mij niet zozeer aan. De singleplayer is wel ok, niet echt geweldig. IMO. Voor mij ging het net ietsjes te sloom. Ik kreeg niet echt de drang om lang te spelen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En ik heb net PD0 voor kerst gevraagd![]()
Ik heb alleen nog maar dat eerste 10 min. filmpje gezien van Condemned en dat, junkie slaan met roestige stalen pijp totdat hij dood gaat, zag er wel erg stoer uit.quote:Op zondag 18 december 2005 03:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik ben geen online gamer, dus spreekt de game mij niet zozeer aan. De singleplayer is wel ok, niet echt geweldig. IMO. Voor mij ging het net ietsjes te sloom. Ik kreeg niet echt de drang om lang te spelen.
Online heb ik PDz niet gespeeld. Maar als je van online gaming houdt zal dit spel wel een goede keuze zijn. Ik hoor veel positieve dingen over de online-mode.
En Condemned moet je ook zeker een keertje kopen. Of lenen. Hij moet gespeeld worden.![]()
Monolith is op dreef de laatste tijd, F.E.A.R. en nu Condemned. Ben persoonlijk benieuwd naar de add-on voor F.E.A.R. ook. En gok dat F.E.A.R. + add-on wel eens naar de X360 kunnen gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 03:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb deze week Condemned bij een vriend gespeeld. Damn, dat was heftig! Wat een briljant spel. Supermooi en echte scary shit. Wel een beetje kort.
Ik hoop dat Monolith aan deel 2 werkt.![]()
als jij alle bochten met je handrem neemt dan ben ik je de eerste bocht voorbij en zie je me niet meerquote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In PGR3 verlies je driftend lang niet zoveel tijd als in b.v. Forza, deze game is ervoor gemaakt.
En ik beweer echt niet dat ik een toprijder ben of zo, lui die gewoon beter zijn en niet aan de handrem durven verlies ik wel van ja.
Maar zodra ik m'n X360 terug heb wil ik je aars wel kicken, in stijl.
Wrong Demon, ik rem ook bijna altijd met de handrem en zoals je weet wordt ik best vaak 1ste of 2de (ligt eraan of jij rijdt)quote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als jij alle bochten met je handrem neemt dan ben ik je de eerste bocht voorbij en zie je me niet meer
de enige snelle slide die er is dat is die met de normale rem en dat is ook niet altijd sneller
voor sommige bochten is dat zeker waar, maar als je het elke bocht gebruik dan verlies zeker kostbare secondes, U bochten neem ik ook met de handrem, andere bochten met de normale omdat ik dan sneller weer kan wegrijden, met die F50 GT kan je bijvoorbeeld eerst gaan kutten om je grip terug te krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 11:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wrong Demon, ik rem ook bijna altijd met de handrem en zoals je weet wordt ik best vaak 1ste of 2de (ligt eraan of jij rijdt).
Door die handrem slide je veel fijner door die bochten heen, met de normale brake rem je gewoon af en moet je alsnog goed insturen.
Nee, doe mij maar de handrem. Lekker snel sliden
LR+RTquote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Damn ik kom niet verder met Kameo...
Ik moet met die stenenboer 4 bomen knockout gooien met de gravelblast. Maar wat ik ook doe met die gravelblast, die bomen gaan niet knockout
Ja ik weet dat het LT en RT tegelijk is en dat lukt me ook welquote:Op zondag 18 december 2005 11:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
LR+RT
Tadaa en dan wel in het midden.
Als je goed in het midden gaat staan is het poepsimpel, zelfs mijn vriendin kon hetquote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het LT en RT tegelijk is en dat lukt me ook wel
Maar ik kreeg het niet voor elkaar om die dingen knockout te slaan
*proberen gaat*
Enzo is idd een echte driftbak.quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Heintje het volgende:
Ik ga zo'n beetje elke bocht driftent door, enik gebruik de handrem ook bijna nooit. Heel soms in een U bocht.
Gewoon beginnen met remmen. Insturen, gaan glijden en dan weer op het gas. Gaat best wel goed.
Maar volgens mij helpt het wel dat ik met de Enzo rij.
Mwoah vind ik tegenvallen, het is juist een vrij fijne, stabiele auto. De f50 GT daarentegenquote:
Ja is wel te doen, maar het is dan wel een zware weekendtasquote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef =HellFire= het volgende:
!!!!!!! Urgent !!!!
Hoe groot is zo'n Xbox 360 doos (retail dus)???? Wegens wat onenigheden met m'n pa heb ik dus ineens geen vervoeren wordt het met de trein naar Amsterdam toe (waar ik die dingen op kan halen)? Het worden er twee trouwens...
.
Is het mogelijk om met een grote weekendtas ofzo die dingen te vervoeren?.
Zonder doos past het ding+snoeren/controller precies in een gemiddelde rugzak. Met doos kunnen er denk ik wel 2 in een sport-/weekendtas jaquote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef =HellFire= het volgende:
!!!!!!! Urgent !!!!
Hoe groot is zo'n Xbox 360 doos (retail dus)???? Wegens wat onenigheden met m'n pa heb ik dus ineens geen vervoeren wordt het met de trein naar Amsterdam toe (waar ik die dingen op kan halen)? Het worden er twee trouwens...
.
Is het mogelijk om met een grote weekendtas ofzo die dingen te vervoeren?.
Dat is je reputatie. Je kan andere gamers beoordelen (14.gif of 15.gif) en zo wordt je reputatie opgebouwd. Als iemand 1 ster heeft betekent het dus dat het een Fransman is.quote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wat betekenen die sterretjes eigenlijk in je gamercard?
Doe ze inderdaad in een weekendtas voor je eigen veiligheidquote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef =HellFire= het volgende:
Kijk daar heb ik wat aan. Dank allen.![]()
Zal wel behoorlijk kansloos gezicht zijn om iemand met twee xboxen door Amsterdam en in de trein te zien lopen maar het moet maar..
Ik wilde um net posten.quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Ereinion het volgende:
(real time) Blue Dragon video:
http://www.xboxyde.com/news_2411_en.html
Hoeft niet, jij kon er toch 1 "regelen" via een niet bestaand louche bedrijfswinkeltje?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jaquote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef washandje het volgende:
Have a very PGR christmas
<----
Is het te zien dat ik hem zelf heb gefotosoept?
Ok tnxquote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef gijsje79 het volgende:
Moet je downloaden via de pc.
http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/
Moest ik ook doen.... had ik ook nog niet... daarna werkt het primaquote:Op zondag 18 december 2005 14:11 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
huh? Ik moet .net Framework instaleren? Wat is dat nou weer? Sorry ben n00b daarmee
google helpt en ben het nu aan het dowloaden en instaleren
Nee hoor, dat plaats ik wel gewoon ff op de fpquote:Op zondag 18 december 2005 14:25 schreef =HellFire= het volgende:
Als je morgen in de krant leest: Man (Ok, jongen, 21) overvallen van tweetal Xbox 360's in Amsterdam, dan ben ik dat dus.
Artoon.quote:Op zondag 18 december 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wilde um net posten.
Ongelooflijk vet lijkt me deze game. Niet zo gek ook als je weet wie erachter zitten...
Nee, de bedenker van de FF serie en de ontwerper van Dragon Ball.quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Artoon.
De developers van Blinx.![]()
Waar haal jij vandaan dat ie door Artoon wordt gemaakt?quote:From Hironobu Sakaguchi, original creator of the “FINAL FANTASY” series, is an epic role-playing game (RPG) featuring the original artwork of Akira Toriyama, creator of the “Dragonball” series of manga and anime.
Hype! Hype! Hype!quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Ereinion het volgende:
Denk dat het voor Japanners wel een impuls kan zijn om de 360 aan te schaffen...quote:Op zondag 18 december 2005 16:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hype! Hype! Hype!
Dit gaat zo mooi worden
en slecht verkopen...
Wat wil je ook. Sakaguchi en Toriyama werken samen aan een game! De vorige game waaraan Toriyama meegewerkt heeft (DQVIII) is een van mijn absolute favorieten van dit jaar.quote:
Amerikaanse missiesquote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben eindelijk voorbij die tankmissies in CoD2! Nu kan het spel weer beginnen.
Uewattes?quote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet de soundtrack meneer genaamd Uematsu niet
Zullen we samen bidden voor het eten?quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef wc-eend het volgende:hopelijk is mijn 360 morgen binnen.. en die BD wordt nu al aardig gehyped
quote:Op zondag 18 december 2005 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de bedenker van de FF serie en de ontwerper van Dragon Ball.
Hij wordt gemaakt door Mistwalkers.
[..]
Waar haal jij vandaan dat ie door Artoon wordt gemaakt?.
http://consolewar.1up.com/do/previewPage?cId=3140484&did=1quote:One of the biggest surprises of the Blue Dragon unveiling was the announcement that Blinx developer Artoon will be doing most of the programming work on the game.
http://xbox360.ign.com/articles/672/672680p1.htmlquote:While Mistwalker and Sakaguchi are producing Blue Dragon, programming and other areas of development are taking place at Artoon
Dat lijkt mij toch het belangrijkstquote:While Mistwalker and Sakaguchi are producing Blue Dragon,
Een studio afbranden op een slecht spel in niet helemaal eerlijk en vrijwel alles wat er over die game bekend is is helemaal top.quote:Op zondag 18 december 2005 17:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
[..]
http://consolewar.1up.com/do/previewPage?cId=3140484&did=1
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/672/672680p1.html
En de site van Artoon:
http://www.artoon.co.jp/index.htm
Heb je hem eindelijk verkocht?quote:Op zondag 18 december 2005 17:48 schreef Retuobak het volgende:
Ik zou hem allang geprobeerd hebben, mja, geen X360, geen demo.
Ik kon het eergisteren niet vinden... ik ga het nu nog een keer proberen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef piet_pelle het volgende:
Heeft er nou nog helemaal niemand de Full Auto demo gespeeld? Tis de enige interessante demo die je kan downloaden momenteel. Ik ben zo benieuwd, ik kan hem morgen pas bij een maat spelen.
Nee, ik ben gewoon een paar weken elders, tuurlijk verkoop ik het ding niet manquote:
Oh ja, ik zie het nu pasquote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef Retuobak het volgende:
Voor kerst, klein weekje geduld nog misschien?
HDD word dus verplicht voor dit spelquote:One of the biggest surprises of the Blue Dragon unveiling was the announcement that Blinx developer Artoon will be doing most of the programming work on the game.
Blinx, waarbij de HDD verplicht was omdat je terug in de tijd kan. Dit kon niet gedaan worden zonder HDD. *kuch*Pop*kuch*quote:Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Is dit een grap die ik niet begrijp of heb je het verkeerde stukje geciteerd?
Ziet er geweldig uit, die muziek is ook weer heerlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Ereinion het volgende:
En straks wellicht nog een hd-tv'tje, of ga je daar niet meer voor sparen?quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb er speciaal voor de Xbox eentje gekocht inclusief een nieuwe versie van Windows. Zo is de Xbox360 toch nog een enorm duur geintje geworden... en ik heb ook al 5 spellen gekocht
.
Nee, maar wel een accuquote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef Fillipe het volgende:
Krijg je toch 2 oplaadbare batterijen bij hé?
Het geeft op een gowone TV wel een beter beeld maar het is niet verplicht. Dus als ik jou was zou ik gewoon ff wachten op je HD TV.quote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef Game_Error het volgende:
hmm heb je zon advanced scart nodig voor een gewone tv? ik werk nu namelijk op een gewone tv (ik weet het, voor kerst komt waarschijnlijk een hdtv)
Dat klopt.quote:Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Ipho het volgende:
Dus als ik op een normaal TVtje ga spelen dan is het beter dat ik een Adv. Scart kabel ga kopen? Maar het hoeft niet.
Ik zou het overigens wel doen als je een behoorlijk grote (breedbeeld) TV hebt, dan scheelt het echt flink. Op een klein TV'tje zie je het verschil minder duidelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Ipho het volgende:
Dus als ik op een normaal TVtje ga spelen dan is het beter dat ik een Adv. Scart kabel ga kopen? Maar het hoeft niet.
Wat ik trouwens erg jammer vind ik pgr3 is dat je helemaal niet kan tunen, niet motorisch en niet optisch.quote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef CittaR het volgende:
gt1 ook natuurlijk... maar ook de carrera gt, wat reed die fijn zeg... bizarre zou wat vaker naar hun achterban moeten luisteren...
Dankje, dat ga ik dan ook maar kopenquote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou het overigens wel doen als je een behoorlijk grote (breedbeeld) TV hebt, dan scheelt het echt flink. Op een klein TV'tje zie je het verschil minder duidelijk.
ideaal juistquote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat ik trouwens erg jammer vind ik pgr3 is dat je helemaal niet kan tunen, niet motorisch en niet optisch.
Niks mis met extra featuresquote:Op zondag 18 december 2005 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ideaal juist
gewoon lekker racen, niets meer en niets minder
vind ik ook, iedereen is gelijk, en gaan met de banaan!quote:Op zondag 18 december 2005 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ideaal juist
gewoon lekker racen, niets meer en niets minder
Wat?! Dat is nou juist het icoon van racegames, in MSR (de grondlegger van PGR) was het de allersnelste bak.quote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef CittaR het volgende:
[..]
vind ik ook, iedereen is gelijk, en gaan met de banaan!
weet je wat ik jammer vind, dat ze er toch nog een skyline in hebben gedaan... ik kots op die wagen![]()
Ik zal nooit kunnen PGR3en met julliequote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef EvilWasp het volgende:
OMG eerste kerstdag kan ik lekker met jullie mee PGR3en!
Looking forward to it...
licentieprobleempje met Porsche lijkt het.. wel de RUF, maar geen originele Porsches..quote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef CittaR het volgende:
gt1 ook natuurlijk... maar ook de carrera gt, wat reed die fijn zeg... bizarre zou wat vaker naar hun achterban moeten luisteren...
Net zoals in GT, gelukkig zaten ze in Forza wel gewoon.quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
licentieprobleempje met Porsche lijkt het.. wel de RUF, maar geen originele Porsches..
Het viel mij ook al op, maar ik denk dat de berekening gewoon niet klopt en dat gewoon gaat compenseren als ie de rest van het bestand binnenhaalt. Je dacht toch niet dat er opeens poef data magisch verschijnt op je 360quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Fillipe het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, en misschien zijn dat er nog een paar:
Als je iets download van Marketplace en tijdens het downloaden de file cancelled en vervolgens hem weer verder download staat je download ineens op 50%![]()
Scheelt dus de helft downloaden en ja de files werken ook nog.![]()
Dat beweer ik ook niet, maar naar mijn idee gaat het wel een stuk sneller na die 50%. Misschien dat iemand het even kan timen dmv een stopwatchquote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat er opeens poef data magisch verschijnt op je 360
Dat vind ik ook stom ja, dat je geen spellen kunt spelen begrijp ik, maar gewoon rondneuzen in het dashboard en in arcade moet kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom hij niet gewoon op de achtergrond kan blijven downloaden terwijl jij een spelletje speelt. Als dat qua rekenkracht niet kan dan kan je toch wel toegang geven tot de arcade?!
precies de reden waarom forza zuigend online was.quote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat ik trouwens erg jammer vind ik pgr3 is dat je helemaal niet kan tunen, niet motorisch en niet optisch.
wat boeit die lijst nou man...lekker belangrijkquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij kan dat ook.
Als je ff wacht dan verdweind dat download schrem maar gaat hij wel gewoon door.
En volgens mij als je met de guide knop het download venset weg doet kun je volgens mij ook andere dingen doen terwijl je download door gaat.
Oja, er staan ook weer een paar nieuwe arcade spelletjes op. Waaronder een paar kaartspelletjes.
Het is alleen dat mijn lijst van playedgames zo verneukt word als ik ze ga proberen. En een nieuw acount aanmaken was ook niet zo simpel als ik dacht.
Wat is een advanced scart? Is dat zo'n verloopstuk waar je de tulpstekkertjes in doet en dat dan in de scartingang van je tv doet?quote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef Game_Error het volgende:
hmm heb je zon advanced scart nodig voor een gewone tv? ik werk nu namelijk op een gewone tv (ik weet het, voor kerst komt waarschijnlijk een hdtv)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |