Monolith is op dreef de laatste tijd, F.E.A.R. en nu Condemned. Ben persoonlijk benieuwd naar de add-on voor F.E.A.R. ook. En gok dat F.E.A.R. + add-on wel eens naar de X360 kunnen gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 03:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb deze week Condemned bij een vriend gespeeld. Damn, dat was heftig! Wat een briljant spel. Supermooi en echte scary shit. Wel een beetje kort.
Ik hoop dat Monolith aan deel 2 werkt.![]()
als jij alle bochten met je handrem neemt dan ben ik je de eerste bocht voorbij en zie je me niet meerquote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In PGR3 verlies je driftend lang niet zoveel tijd als in b.v. Forza, deze game is ervoor gemaakt.
En ik beweer echt niet dat ik een toprijder ben of zo, lui die gewoon beter zijn en niet aan de handrem durven verlies ik wel van ja.
Maar zodra ik m'n X360 terug heb wil ik je aars wel kicken, in stijl.
Wrong Demon, ik rem ook bijna altijd met de handrem en zoals je weet wordt ik best vaak 1ste of 2de (ligt eraan of jij rijdt)quote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als jij alle bochten met je handrem neemt dan ben ik je de eerste bocht voorbij en zie je me niet meer
de enige snelle slide die er is dat is die met de normale rem en dat is ook niet altijd sneller
voor sommige bochten is dat zeker waar, maar als je het elke bocht gebruik dan verlies zeker kostbare secondes, U bochten neem ik ook met de handrem, andere bochten met de normale omdat ik dan sneller weer kan wegrijden, met die F50 GT kan je bijvoorbeeld eerst gaan kutten om je grip terug te krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 11:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wrong Demon, ik rem ook bijna altijd met de handrem en zoals je weet wordt ik best vaak 1ste of 2de (ligt eraan of jij rijdt).
Door die handrem slide je veel fijner door die bochten heen, met de normale brake rem je gewoon af en moet je alsnog goed insturen.
Nee, doe mij maar de handrem. Lekker snel sliden
LR+RTquote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Damn ik kom niet verder met Kameo...
Ik moet met die stenenboer 4 bomen knockout gooien met de gravelblast. Maar wat ik ook doe met die gravelblast, die bomen gaan niet knockout
Ja ik weet dat het LT en RT tegelijk is en dat lukt me ook welquote:Op zondag 18 december 2005 11:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
LR+RT
Tadaa en dan wel in het midden.
Als je goed in het midden gaat staan is het poepsimpel, zelfs mijn vriendin kon hetquote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het LT en RT tegelijk is en dat lukt me ook wel
Maar ik kreeg het niet voor elkaar om die dingen knockout te slaan
*proberen gaat*
Enzo is idd een echte driftbak.quote:Op zondag 18 december 2005 12:08 schreef Heintje het volgende:
Ik ga zo'n beetje elke bocht driftent door, enik gebruik de handrem ook bijna nooit. Heel soms in een U bocht.
Gewoon beginnen met remmen. Insturen, gaan glijden en dan weer op het gas. Gaat best wel goed.
Maar volgens mij helpt het wel dat ik met de Enzo rij.
Mwoah vind ik tegenvallen, het is juist een vrij fijne, stabiele auto. De f50 GT daarentegenquote:
Ja is wel te doen, maar het is dan wel een zware weekendtasquote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef =HellFire= het volgende:
!!!!!!! Urgent !!!!
Hoe groot is zo'n Xbox 360 doos (retail dus)???? Wegens wat onenigheden met m'n pa heb ik dus ineens geen vervoeren wordt het met de trein naar Amsterdam toe (waar ik die dingen op kan halen)? Het worden er twee trouwens...
.
Is het mogelijk om met een grote weekendtas ofzo die dingen te vervoeren?.
Zonder doos past het ding+snoeren/controller precies in een gemiddelde rugzak. Met doos kunnen er denk ik wel 2 in een sport-/weekendtas jaquote:Op zondag 18 december 2005 13:55 schreef =HellFire= het volgende:
!!!!!!! Urgent !!!!
Hoe groot is zo'n Xbox 360 doos (retail dus)???? Wegens wat onenigheden met m'n pa heb ik dus ineens geen vervoeren wordt het met de trein naar Amsterdam toe (waar ik die dingen op kan halen)? Het worden er twee trouwens...
.
Is het mogelijk om met een grote weekendtas ofzo die dingen te vervoeren?.
Dat is je reputatie. Je kan andere gamers beoordelen (14.gif of 15.gif) en zo wordt je reputatie opgebouwd. Als iemand 1 ster heeft betekent het dus dat het een Fransman is.quote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wat betekenen die sterretjes eigenlijk in je gamercard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |