HDD word dus verplicht voor dit spelquote:One of the biggest surprises of the Blue Dragon unveiling was the announcement that Blinx developer Artoon will be doing most of the programming work on the game.
Blinx, waarbij de HDD verplicht was omdat je terug in de tijd kan. Dit kon niet gedaan worden zonder HDD. *kuch*Pop*kuch*quote:Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Is dit een grap die ik niet begrijp of heb je het verkeerde stukje geciteerd?
Ziet er geweldig uit, die muziek is ook weer heerlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef Ereinion het volgende:
(real time) Blue Dragon video:
http://www.xboxyde.com/news_2411_en.html
En straks wellicht nog een hd-tv'tje, of ga je daar niet meer voor sparen?quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb er speciaal voor de Xbox eentje gekocht inclusief een nieuwe versie van Windows. Zo is de Xbox360 toch nog een enorm duur geintje geworden... en ik heb ook al 5 spellen gekocht
.
Nee, maar wel een accuquote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef Fillipe het volgende:
Krijg je toch 2 oplaadbare batterijen bij hé?
Het geeft op een gowone TV wel een beter beeld maar het is niet verplicht. Dus als ik jou was zou ik gewoon ff wachten op je HD TV.quote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef Game_Error het volgende:
hmm heb je zon advanced scart nodig voor een gewone tv? ik werk nu namelijk op een gewone tv (ik weet het, voor kerst komt waarschijnlijk een hdtv)
Dat klopt.quote:Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Ipho het volgende:
Dus als ik op een normaal TVtje ga spelen dan is het beter dat ik een Adv. Scart kabel ga kopen? Maar het hoeft niet.
Ik zou het overigens wel doen als je een behoorlijk grote (breedbeeld) TV hebt, dan scheelt het echt flink. Op een klein TV'tje zie je het verschil minder duidelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Ipho het volgende:
Dus als ik op een normaal TVtje ga spelen dan is het beter dat ik een Adv. Scart kabel ga kopen? Maar het hoeft niet.
Wat ik trouwens erg jammer vind ik pgr3 is dat je helemaal niet kan tunen, niet motorisch en niet optisch.quote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef CittaR het volgende:
gt1 ook natuurlijk... maar ook de carrera gt, wat reed die fijn zeg... bizarre zou wat vaker naar hun achterban moeten luisteren...
Dankje, dat ga ik dan ook maar kopenquote:Op zondag 18 december 2005 20:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou het overigens wel doen als je een behoorlijk grote (breedbeeld) TV hebt, dan scheelt het echt flink. Op een klein TV'tje zie je het verschil minder duidelijk.
ideaal juistquote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat ik trouwens erg jammer vind ik pgr3 is dat je helemaal niet kan tunen, niet motorisch en niet optisch.
Niks mis met extra featuresquote:Op zondag 18 december 2005 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ideaal juist
gewoon lekker racen, niets meer en niets minder
vind ik ook, iedereen is gelijk, en gaan met de banaan!quote:Op zondag 18 december 2005 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ideaal juist
gewoon lekker racen, niets meer en niets minder
Wat?! Dat is nou juist het icoon van racegames, in MSR (de grondlegger van PGR) was het de allersnelste bak.quote:Op zondag 18 december 2005 20:32 schreef CittaR het volgende:
[..]
vind ik ook, iedereen is gelijk, en gaan met de banaan!
weet je wat ik jammer vind, dat ze er toch nog een skyline in hebben gedaan... ik kots op die wagen![]()
Ik zal nooit kunnen PGR3en met julliequote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef EvilWasp het volgende:
OMG eerste kerstdag kan ik lekker met jullie mee PGR3en!
Looking forward to it...
licentieprobleempje met Porsche lijkt het.. wel de RUF, maar geen originele Porsches..quote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef CittaR het volgende:
gt1 ook natuurlijk... maar ook de carrera gt, wat reed die fijn zeg... bizarre zou wat vaker naar hun achterban moeten luisteren...
Net zoals in GT, gelukkig zaten ze in Forza wel gewoon.quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
licentieprobleempje met Porsche lijkt het.. wel de RUF, maar geen originele Porsches..
Het viel mij ook al op, maar ik denk dat de berekening gewoon niet klopt en dat gewoon gaat compenseren als ie de rest van het bestand binnenhaalt. Je dacht toch niet dat er opeens poef data magisch verschijnt op je 360quote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Fillipe het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, en misschien zijn dat er nog een paar:
Als je iets download van Marketplace en tijdens het downloaden de file cancelled en vervolgens hem weer verder download staat je download ineens op 50%![]()
Scheelt dus de helft downloaden en ja de files werken ook nog.![]()
Dat beweer ik ook niet, maar naar mijn idee gaat het wel een stuk sneller na die 50%. Misschien dat iemand het even kan timen dmv een stopwatchquote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat er opeens poef data magisch verschijnt op je 360
Dat vind ik ook stom ja, dat je geen spellen kunt spelen begrijp ik, maar gewoon rondneuzen in het dashboard en in arcade moet kunnen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom hij niet gewoon op de achtergrond kan blijven downloaden terwijl jij een spelletje speelt. Als dat qua rekenkracht niet kan dan kan je toch wel toegang geven tot de arcade?!
precies de reden waarom forza zuigend online was.quote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Wat ik trouwens erg jammer vind ik pgr3 is dat je helemaal niet kan tunen, niet motorisch en niet optisch.
wat boeit die lijst nou man...lekker belangrijkquote:Op zondag 18 december 2005 21:37 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij kan dat ook.
Als je ff wacht dan verdweind dat download schrem maar gaat hij wel gewoon door.
En volgens mij als je met de guide knop het download venset weg doet kun je volgens mij ook andere dingen doen terwijl je download door gaat.
Oja, er staan ook weer een paar nieuwe arcade spelletjes op. Waaronder een paar kaartspelletjes.
Het is alleen dat mijn lijst van playedgames zo verneukt word als ik ze ga proberen. En een nieuw acount aanmaken was ook niet zo simpel als ik dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |