Er komen nu gewoon wekelijkse leveringen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, het is wel fijn dat hij zo goed verkrijgbaar is!
Full auto demo nog niet gevondenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Al die crap (en de coole RR6 trailer) en niet de nieuwe Full Auto demo ?
Wat wel raar is, is dat er maar 2 core pakketten oid lagen. Hebben ze de ratio veranderd oid? Dat zou wel slim zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef Ipho het volgende:
Vet![]()
Mijn hoop is nu gevestigd op maandag![]()
Dude die hadden ze hier laatst bij de MM nog in stapels liggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
*Robhimself heeft de heilige graal der Xbox360 accesoires gescoord*
De VGA HD kabel baby, yeah! NER-GENS te krijgen, MM, Dixons, FRS, Bart Shit, gamestores...
Blijkt een kleine dvd zaak geen accesoires uitgestald heeft liggen. De kabel hadden ze wel. Ik ga hem NU even testen.
(moet wel weer op mn tv tot mn pc meubel klaar is)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er liggen hier hele stapels in het schap zag ik. het lijkt erp dat de schaarste voorbij is, nu kan mooi de prijs omlaag !![]()
Voor mij zijn 2 musthave's: Obvlion ofzoiets en huxliequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Maart wordt een dure maand: Test Drive unlimited, Oblivion, Burnout Revenge, Battlefield 2 MC, Ghost Recon Advanced Warrior.
ben je nou zo achterlijk of doe je alsof?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er liggen hier hele stapels in het schap zag ik. het lijkt erp dat de schaarste voorbij is, nu kan mooi de prijs omlaag !![]()
Ben geweest in den haag.. maar pas tegen 4 uur, dus waarschijnlijk lag het daar aanquote:waar ben je geweest dan
maar 1 musthave qua graphics --> OBLIVION en qua gameplay of gewoon gezelligheid misschien full auto... maar denk niet dat dat echt topgame isquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Voor mij zijn 2 musthave's: Obvlion![]()
ofzoiets en huxlie
Huxlie aan de trailer te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:41 schreef Ipho het volgende:
Oblivion word denk ik mijn game in maart. Maar ik ben 31 December jarig ik zou niet weten wat ik voor spel zou kunnen vraag voor de Xbox.
Wat lijkt jullie nog een topper?
Ik heb: PGR3 Kameo. (geen Xbox maar die hoop ik dan toch echt wel binnen te hebben)
Enquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Maart wordt een dure maand: Test Drive unlimited, Oblivion, Burnout Revenge, Battlefield 2 MC, Ghost Recon Advanced Warrior.
Heb je een linkje voor me?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Huxlie aan de trailer te zien
Wachten word beloond, straks kun je met nog meer plezier die zombies doden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef Retuobak het volgende:
Bah, mei pas voor Dead Rising?
Ik kreeg net zin in die game
Maar ook dat zorgt ervoor dat de console verkocht wordt en rendabel blijft... dus ook de rotzooi heeft z'n voordelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Er is natuurlijk enorm veel rotzooi te koop die wel goed verkoopt.
Ik zou zo graag zien dat iedereen smaak heeft en dat goede games ook echt goed verkopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ook dat zorgt ervoor dat de console verkocht wordt en rendabel blijft... dus ook de rotzooi heeft z'n voordelen
Tja, wat is smaak, ik kan me best voorstellen dat iemand die een grote casual gamer is NFS:MW leuker vindt dan PGR3. Dat heeft echter niks te maken met goede of slechte smaak imho.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou zo graag zien dat iedereen smaak heeft en dat goede games ook echt goed verkopen.
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou zo graag zien dat iedereen smaak heeft en dat goede games ook echt goed verkopen.
* Ceased2Be denkt terug aan 'Disney's Skate Adventure'quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef H.Flick het volgende:
NFS:MW en PGR3 zijn ook allebei wel aardige games. Ik had het meer over de 50 cents.
NFS: MWquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, wat is smaak, ik kan me best voorstellen dat iemand die een grote casual gamer is NFS:MW leuker vindt dan PGR3. Dat heeft echter niks te maken met goede of slechte smaak imho.
Niet je smaak, desondanks is het een prima game, daar is de pers het toch wel redelijk unaniem over eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
NFS: MW![]()
De demo daarvan heb ik echt brakend met een mes van mijn HDD moeten schrapen.
Op de 360 zuigt hij gewoon, face it.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niet je smaak, desondanks is het een prima game, daar is de pers het toch wel redelijk unaniem over eens.
Alleen de graphics zijn veel minder dan bij de PC versie, voor de rest is het gewoon dezelfde game?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op de 360 zuigt hij gewoon, face it.
Nee, het leek me een aardige game maar de gameplay is gewoon zo tergend slecht uitgewerkt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niet je smaak, desondanks is het een prima game, daar is de pers het toch wel redelijk unaniem over eens.
Dat was het enige voordeel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alleen de graphics zijn veel minder dan bij de PC versie, voor de rest is het gewoon dezelfde game?
ooit gehoord van persoonlijke smaak?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk slecht uitgewerkt en dat heeft niets met smaak te maken. Ik begrijp gewoon niet dat veel mensen verder het ook echt leuk zeggen te vinden. Zouden die dan echt niet beter weten?
Ooit gehoord van pleonasme?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ooit gehoord van persoonlijke smaak?
Ik legde duidelijk uit dat het niets met smaak te maken had maar dat ik hem gewoon slecht vind.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ooit gehoord van persoonlijke smaak?
Das driedubbel idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |