fout , jij vind em slecht, ik vind em slecht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik legde duidelijk uit dat het niets met smaak te maken had maar dat ik hem gewoon slecht vind.
Ik zie echt een slecht spel dat heel erg slecht gemaakt is, anderen vinden hem wel leuk en daarom begrijp ik dat niet.
Smaak is als je Forza/ GT niet leuk vind maar PGR wel.
Is het ook zo dat als je platinum haald met 1 kudo dat je boven iemand komt met goud. Ongeacht hoeveel kudo's hij heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
je snapt niet wat ik bedoel
De rankings zijn ingedeeld in leagues, in elke league zijn 999 plaatsen
league 1 = 1 ~ 999
league 2 = 1000 ~ 1998
en dat loopt door tot 10.
en bovendien boeien die rankings niet, het gaat om hoeveel kudos je scoort zelfs bij timed runs
Dat het maar mijn mening is zeg ik ook duidelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout , jij vind em slecht, ik vind em slecht.
Maar er zijn mensen die het wel leuk vinden.
De game doet wat hij moet doen en ik vind het niks, maar ik heb er wel begrip voor als andere het leuk vinden.
een ECHT slechte game zijn games als : Big Rig racing en dat soort ongein
Bij PGR2 was dit ook al zo en vond het toen ook al vreemd iddquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook vaag dat die rankings alleen op kudos gaan. Ik let veel liever op tijden.
Uit protest een PSP kopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Ipho het volgende:
Wat zou ik doen als ik maandag me Xbox nog niet heb?
![]()
Elke medaille heeft eigen rankings, dus je kan met goud in je eigen goud-league 1 komen voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het ook zo dat als je platinum haald met 1 kudo dat je boven iemand komt met goud. Ongeacht hoeveel kudo's hij heeft.
Dan zegt die ranking wel iets natuurlijk.
Alleen als je dat plaatje uit je avatar vergroot hier neerzetquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:54 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Premium (), kan ik voor de volgende keer in de OP?
[afbeelding]
Ik heb hem besteld en moet hem nu bij die winkel kopen :/quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er zijn zat winkels met plenty xbox350 s in stock, dus dan moet je evt wat verder rijden, maar als je een beetje je best doet moet het geen probleem zijn. en anders nog ff w88 ,..
Heb nog geen games.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Alleen als je dat plaatje uit je avatar vergroot hier neerzet![]()
Die ziet er namelijk uber uit.
Oh en heb je erg geen game(s) bij gekocht of ben je daar nog niet aan begonnen?
je kan met elke auto de races rijden, dan zouden dus alleen de snelste auto's bovenaan staan. Misschien dat dat een reden is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook vaag dat die rankings alleen op kudos gaan. Ik let veel liever op tijden.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef H.Flick het volgende:
Maar dan krijg je dat gebitch van lui die niet met de handrem rijden, die alle circuits heel clean a-la Forza doen en dat degene die er wel wat van kunnen onderaan de stats komen te staan.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dat gebitch van lui die niet met de handrem rijden, die alle circuits heel clean a-la Forza doen en dat degene die er wel wat van kunnen onderaan de stats komen te staan.
In PGR3 verlies je driftend lang niet zoveel tijd als in b.v. Forza, deze game is ervoor gemaakt.quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]jij gebruikt de handrem voor bochten en je beweert dat je wint online?
![]()
![]()
En ik heb net PD0 voor kerst gevraagdquote:Op zondag 18 december 2005 03:47 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb deze week Condemned bij een vriend gespeeld. Damn, dat was heftig! Wat een briljant spel. Supermooi en echte scary shit. Wel een beetje kort.
Ik hoop dat Monolith aan deel 2 werkt.![]()
Ik ben geen online gamer, dus spreekt de game mij niet zozeer aan. De singleplayer is wel ok, niet echt geweldig. IMO. Voor mij ging het net ietsjes te sloom. Ik kreeg niet echt de drang om lang te spelen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En ik heb net PD0 voor kerst gevraagd![]()
Ik heb alleen nog maar dat eerste 10 min. filmpje gezien van Condemned en dat, junkie slaan met roestige stalen pijp totdat hij dood gaat, zag er wel erg stoer uit.quote:Op zondag 18 december 2005 03:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik ben geen online gamer, dus spreekt de game mij niet zozeer aan. De singleplayer is wel ok, niet echt geweldig. IMO. Voor mij ging het net ietsjes te sloom. Ik kreeg niet echt de drang om lang te spelen.
Online heb ik PDz niet gespeeld. Maar als je van online gaming houdt zal dit spel wel een goede keuze zijn. Ik hoor veel positieve dingen over de online-mode.
En Condemned moet je ook zeker een keertje kopen. Of lenen. Hij moet gespeeld worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |