quote:Gefeliciteerd!
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je nu volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma is binnenkort te bewonderen op je clubpagina.
Wie weet het?quote:
Er is een manager die jij vreselijk vervelend vindt. Mag je dat nu laten weten door iedereen op de Hattrick-forums te vertellen dat het hier om een idioot gaat?
Ja, maar alleen als je het zeker weet.
Ja.
Nee.
quote:
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je nu volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma is binnenkort te bewonderen op je clubpagina.
Als je geen antwoord krijgt, rot je dan op?quote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef Uddel het volgende:
Ik ben die opdrachten aan het doen, maar ik zit klem, kan iemand me helpen?
[..]
Wie weet het?
En ik wil binnen 24 uur antwoord
Ja, maar het is al gelukt jammer genoeg, als ik weer eens een vraag heb kom ik wel terug..quote:Op maandag 28 november 2005 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je geen antwoord krijgt, rot je dan op?
eindelijk geen uddel meer op irc![]()
Ik snap de ophef wel, aangezien jij behoorlijk moeilijk doet over een vraag die niet beantwoord wordt. Dat zulke soort vragen van gevorderde users wel beantwoord worden lijkt me vrij logisch, aangezien het daar bijna altijd om spelers gaat van een waarde ver in de miljoenen. Die spelers zijn simpelweg niet met de transfervergelijking te vinden en kun je beter hier terecht. Als je een mindere speler wil verkopen liggen de prijzen allemaal laag en dicht bij elkaar, moeilijker in te schatten en met de transfervergelijking beter te zien. Als daar de prijzen varieren van 500-700k is dat verschil heel wat kleiner dan met hogere prijzen. Bij een goedkopere speler moet je gewoon iets boven de minimumprijs gaan zitten die in de transfervergelijking staat en er wordt vanzelf hoger geboden. Dit is bij duurdere spelers een stuk minder het geval. Snap je?quote:Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef Oldbie het volgende:
Ik snap alle ophef niet zo. Ik ben nog steeds op het forum....alleen mijn lidmaatschap bij de fed heb ik opgezegd.
Zoveel voegde de fed nou oko niet toe.
Dat is niet ontopic..dat is ons de ogen uitstekenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Goed, het laatste wat ik erover ga zeggen.
Ik ben misschien erg kort door de bocht geweest om mijn lidmaatschap op te zeggen. Zoals ik ook al eerder zei: het was in een beschonken bui. drank maakt meer kapot dan je lief is Mocht er iemand zijn die zich persoonlijk aangevallen voelt wil ik zeggen dat het niet de bedoeling was en daarvoor bied ik dan mijn excuses aan.
Verder ben ik nog steeds van mening dat een fed weinig toevoegd aan spelplezier op HT, dus een ramp is het niet.
Ik hoop de hele, achterlijke, discussie nu de wereld uit te hebben want dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Van mijn kant no hard feelings....ik hoop dat het nu andersom ook zo is
Dank U!!!quote:Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb je logo al opgeslagen, maar ik wacht even op het moment dat mijn hosting geregeld is.
Ik heb namelijk zelf wat ruimte gehuurd met php ondersteuning. Even geduld dus nog
quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
speciaal naar aanleiding van de TT mijn sig even aangepast
Eenschquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Goed, het laatste wat ik erover ga zeggen.
Ik ben misschien erg kort door de bocht geweest om mijn lidmaatschap op te zeggen. Zoals ik ook al eerder zei: het was in een beschonken bui. drank maakt meer kapot dan je lief is Mocht er iemand zijn die zich persoonlijk aangevallen voelt wil ik zeggen dat het niet de bedoeling was en daarvoor bied ik dan mijn excuses aan.
Verder ben ik nog steeds van mening dat een fed weinig toevoegd aan spelplezier op HT, dus een ramp is het niet.
Ik hoop de hele, achterlijke, discussie nu de wereld uit te hebben want dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Van mijn kant no hard feelings....ik hoop dat het nu andersom ook zo is
Ruudt met dt en PSV logo en 85 als geboortejaar. Als jij niet op st.net zat weet ik het niet meer (volgens mij had je toen ook hattrick topic lopen daarquote:
Je hebt duidelijk de Hattrick Manager License Challenge gedaan.quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef TimmyAsd het volgende:
28-11-2005 Je hebt uitdaging 19 afgewerkt en 0.0 ¤ ontvangen voor je club.
Wat is dit
Zijn die quizjes, als je ff het nieuws leestquote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef TimmyAsd het volgende:
28-11-2005 Je hebt uitdaging 19 afgewerkt en 0.0 ¤ ontvangen voor je club.
Wat is dit
Wat hij zegtquote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de Hattrick Manager License Challenge gedaan.
Newbies krijgen geld als ze een opdracht goed uitvoeren. Bestaande gebruikers mogen de opdrachten ook doen maar zij krijgen geen geld.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
speciaal naar aanleiding van de TT mijn sig even aangepast
Ik zat daar op het forum ja, topic was geloof ik niet van mij (zit btw nog op theekrans)quote:Op maandag 28 november 2005 19:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ruudt met dt en PSV logo en 85 als geboortejaar. Als jij niet op st.net zat weet ik het niet meer (volgens mij had je toen ook hattrick topic lopen daar)
je mist ietsquote:
Het rijtje?quote:
neequote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Uddel het volgende:
[..]
Het rijtje?
Enkelvoud:
1e persoon: Ik spel
2e persoon: Jij spelt
3e persoon: Hij spelt
Meervoud:
1e persoon: Wij spellen
2e persoon: Jullie spellen
3e persoon: Zij spellen (In het Uddelsch ook wel: Hun spellen)
Nee, wij is wel "wule" of "wulie"quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
Hullie dan altijd nog he
Mijn gevoel bij trainees die dik over de M gaan is dat ze wel iets speciaal moeten hebben om rendabel te worden. Ik zit niet zo in de PM trainees maar een hoog solidje is lijkt mij niet altijd >1M waard in week 1 hoewel PL trainees nogal duur schijnen te zijnquote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef Uddel het volgende:
Hm.. vraagje..
Ik ben nu aan het sparen en als het meezit (en ik dus niet de YP van SW voor 600k krijg, al zit het dan nog mee eigk) heb ik aan het begin volgend seizoen iets van 1,2M tot m'n beschikking. Ben een beetje aan het sparen, nog zonder duidelijke bestemming. Nu zat ik te denken: Hoe rendabel is het om een 17 jarige goed PM te kopen aan het begin vh seizoen voor veel geld? Is dat slim of is het geldverspilling? Ben bang dat het geldverspilling gaat worden, hoe zijn hier de ervaringen mee?
Zo denk ik erover, maar zoals gezegd denk ik dat ik wat over het hoofd zie of te kort door de bocht benquote:(21:35:20) (@Uddel) hoe rendabel is het om in het begin van het seizoen een 17 jarige met goed hoofdstat te kopen?
(21:35:30) (@SuperWeber) Niet
(21:35:40) (@SuperWeber) Ik heb a/h begin van dit seizoen ook die fout gemaakt
(21:35:52) (@SuperWeber) 3 redelijk/redelijk scoren/passen gehaald
(21:35:57) (@SuperWeber) Is eik te duur
(21:37:18) (@Uddel) dacht ik al ja
(21:39:06) (@Uddel) voor hoeveel heb je ze gekocht eigk?
(21:39:56) (@SuperWeber) 900k
(21:39:58) (@SuperWeber) elk
(21:40:45) (@Uddel) en hoeveel is een goed/redelijk op de helft vh seizoen?
(21:41:00) (@Uddel) meer dan 300k neem ik aan
(21:41:20) (@Uddel) dus volgens mij is het als lange termijn trainee dan wél rendabel
(21:41:57) (@Uddel) want op hogere niveau's is het verschil tussen bijvoorbeeld wonderbaarlijk en wereldklasse ongeveer 700k denk ik, klopt dat?
(21:42:21) (@Uddel) dus dan heb je ze goedkoper ingekocht als je het goed bekijkt
(21:42:25) (@Uddel) als je het nog snapt :p
(21:44:44) (@Uddel) denk alleen dat ik wat over het hoofd zie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |