Ik voeg ze wel ff toe.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Niemand neemt ook maar de moeite om het vorige topic toe te voegen aan de OP he![]()
Je moet zoeken naar "Band" dan krijg je een lijstje en als het goed is staat daar ook "Band of Fok!kers" tussen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef el_nuno het volgende:
ik kan jullie server niet vinden hoe heet het?
Uit de OP:quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef el_nuno het volgende:
ik kan jullie server niet vinden hoe heet het?
Ik ook! De progress bar voor het aantal behaalde punten staat al zo lang leeg.quote:
Hier the same.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik ook! De progress bar voor het aantal behaalde punten staat al zo lang leeg.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef -Dries- het volgende:
Dit is toch voor de PC?
Heb hem gespeeld...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef JK het volgende:
Modern Combat ziet er grafisch niet echt super uit, had een preview op de PS2 gezien op tv bij Gammo geloof ik. Maargoed, leuk dat het daar ook op is. Weet niet of ik special forces koop....
Ja vind je het gek, van de PS2 mag je ook niet zulke briljante graphics verwachten. Is niet echt een goede vergelijking met de add-on voor de PC straks. Of beter gezegd die 2 kan je helemaal niet met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef JK het volgende:
Modern Combat ziet er grafisch niet echt super uit, had een preview op de PS2 gezien op tv bij Gammo geloof ik. Maargoed, leuk dat het daar ook op is. Weet niet of ik special forces koop....
Gewoon met IP proberen, filteren in de serverlijst werkt nog niet echt goed. Daarna even toevoegen aan je favorieten en problem solved.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef el_nuno het volgende:
nou kon geen band of fokkers vinden probeer het wel met de ip dan
Server gaat automatisch je favorieten inquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Gewoon met IP proberen, filteren in de serverlijst werkt nog niet echt goed. Daarna even toevoegen aan je favorieten en problem solved.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Server gaat automatisch je favorieten in
@Sickert&NLBoy, zit hier op laptop die niet goed tegen hitte kan, die viel dus uitzo en nu weer voetbal kijken.
Zal morgen eens voor je kijkenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
@Grote smurf: heb je mijn bijdrage al binnen??
Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Beetje OT maar goed, ik zag gister op het nieuws dat gedoe met het pakje in de trein. Toen kwamen de NL Special Forces in actie. 5 man met een pistool, in spijkerbroekNou weet ik niet of dat normaal is maar als ik aan Special Forces denk dan denk ik minimaal aan automatisch geweren en volledige beschermend ingepakt etc.
Ow dan snapt het nieuws er gewoon niets van. Moest al lachen bij de gedachte dat die mannen onze echte Special Forces zouden zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.![]()
we waren veel ingevecht met Ace die ons steeds met een stinger/igla om de oren schootquote:Op woensdag 2 november 2005 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He ik zie een RPG. Doet me weer denken aan BFV.
@Escape:
Ik hoorde van 2 clangenoten (Ace en Matthijs) dat jullie inderdaad aardig bezig waren op Sharqi, jammer dat ik niet mee kon doen, maar donderdag ben ik weer van de partij.
het besluipen van de cobra was ook wel weer aangenaam.. alleen dat we uitgemaakt werden voor basecampers toen we t tv station onder vuur namen terwijl een van onze squads de vlag aan t capturen was daar vond ik een beetje erg lame van de tegenpartij (waren niet de fod-ers hoor die zeuren nooitquote:Op woensdag 2 november 2005 11:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
we waren veel ingevecht met Ace die ons steeds met een stinger/igla om de oren schoot
nee inderdaad, zijn geen bbe-ers bij betrokken geweest.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.![]()
Hehehe gelukkig nietquote:Op woensdag 2 november 2005 11:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow dan snapt het nieuws er gewoon niets van. Moest al lachen bij de gedachte dat die mannen onze echte Special Forces zouden zijnJe zou als zware crimineel zo in de slappe lach schieten dat ze je zo aan kunnen houden. Vond het ook wel typisch Nederlands, ja we willen wel Special Forces maar die moeten we niet te zwaar bewapenen omdat dat agressie op kan wekken en ze moeten eerst de dialoog aan gaan
Die mensen horen als ze gaan slapen nog steeds de chopper en zijn gunquote:Op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef Fillipe het volgende:
Tering net een aantal uurtjes lekker met Domo geknald! Ging erg lekker op Karkand beetje vlaggen pakken, toen op Oman de lucht onveilig gemaakt en op het laatst heeft Domo een plaatsje genomen in m'n cobra en schoot die iedereen neer. Server was niet voor niets bijna leeg![]()
Hier:
[[url=http://x11.putfile.com/11/30518152356.jpg]afbeelding][/url]
Oja ook net nog de Unit Service Helicopter Ribbon gehaald, weer iets nieuws in de prijzenkast.
Heb hem maar 1x tegengekomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 05:55 schreef kievit19 het volgende:
I-spy is trouwens weer geliefd: Welke user is best wel een kneus?
Wel aandoenlijk hoe snel een Ajax supporter tegenwoordig tevreden isquote:Op woensdag 2 november 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:
Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
ajax ajax ajax
hoelaat is Feyenoord morge.... ow wacht![]()
die deden niet mee in de uefa![]()
Ik zie Feyenoord geen 2 doelpunten maken in 2 ( ? ) minuten..., dat is toch ook "KLASSE"quote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk hoe snel een Ajax supporter tegenwoordig tevreden is![]()
Verlies in eigen huis van Feyenoord. Verliezen van PSV, AZ. Gelijkspelen tegen Heracles, ADO Den Haag & Heerenveen (en dat allemaal in 10 wedstrijden) & een doelsaldo dat de helft is van het doelsaldo van AZ & Feyenoord.
Maar op het moment dat Ajax in blessuretijd van de tweede helft wint van FC Thun (een Zwitserse ploeg die 5e staat en vorige week nog met 1:6 heeft verloren) dan worden de Ajax supporters opeens blij
Heel aandoenlijk![]()
Feyenoord - Heerenveen 5-1quote:Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zie Feyenoord geen 2 doelpunten maken in 2 ( ? ) minuten..., dat is toch ook "KLASSE"![]()
We hebben geen nieuwe spits nodig joh
![]()
Spec ops is een hele goeie gok.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo voetbal onzin...
Even OT dan maar weer. Nog 60 puntjes tot m'n nieuwe rank en nieuwe unlockIk gok op Spec Ops. Engineer of AT speel ik erg weinig.
Yup vanavond moet het wel lukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spec ops is een hele goeie gok.
Ga je die puntjes vanavond halen?
Ik ga vanavond samen met wat clangenoten online, we proberen natuurlijk als eerste jullie server. Onze server komt volgende week online dus dan zullen jullie me wat minder op de BoF server vinden. Als jullie dan zin hebben om tegen een groep FoD-ers te spelen dan kunnen jullie vanaf volgende week donderdag op onze server terecht aangezien donderdag onze vast game avond wordt.
Ben er vanavond ook weer even, kijken of ik Ace nog achter de broek aan kan zittenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Spec ops is een hele goeie gok.
Ga je die puntjes vanavond halen?
Ik ga vanavond samen met wat clangenoten online, we proberen natuurlijk als eerste jullie server. Onze server komt volgende week online dus dan zullen jullie me wat minder op de BoF server vinden. Als jullie dan zin hebben om tegen een groep FoD-ers te spelen dan kunnen jullie vanaf volgende week donderdag op onze server terecht aangezien donderdag onze vast game avond wordt.
Volgens mij gebruik je je eigen geweer in een APC of zit ik ernaast ?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef Atreidez het volgende:
2 humvee's en je hebt een heli er zo uit iddEn APC heeft op alle passagiersplaatsen guns zitten he, die zijn op zich ook best handig als er iemand c4 op je wil plakken
Als AT'er heb ik ineens een mitrailleur als ik in de APC zit achterinquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je je eigen geweer in een APC of zit ik ernaast ?
Dan zit je ernaastquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen....dat zie je maar weerquote:
heb ik me ook weleens afgevraagd maar het is een gun van de apc zelfquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
die eerste vraag klopt niet! er zijn 2 antwoorden mogelijk, er wordt gevraagd waarbij je in de buurt kunt lopen... en over een at-mine kun je gewoon lopen hoor...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef escape_nl het volgende:
http://www.bf2idiots.com/test.html
Ben persoonlijk geen groot voorstander van 64 maps maar van mij mogen ze er zo af en toe wel tussen jaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Prima, leuk, maar ik wilde graag ook nog wat doorvoeren als er geen bezwaar is.
Ik mis namelijk de 64 maps, langere gevechten en meer punten, dus ik zou graag de mappen op 64 willen zetten in het weekend, niet altijd maar een keer tussendoor.
die hebbe dan pech!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Rondes naar 2 ben ik zelf ook voorstander voor maar er zijn vast mensen met wat minder geheugen dan 1gb en dan is het continue laden erg irritant.
dat kan helaas nietquote:Op donderdag 3 november 2005 18:16 schreef Suikermais het volgende:
Weet iemand of je mee kunt vliegen liggend op de vleugel van een straaljager ?
Met een vliegtuig weet ik niet, maar sinds 1.03 kan je op auto's gewoon meerijden. Op een tank en een jeepje al geprobeert en met succes maar of het prettig is is wat andersquote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat kan helaas nietdan ga je dood zodra die gaat rijden zelfde als dat je op een auto staat dan waai je er ook vanaf :S
Dat was ook mijn antwoord, zo'n katje kan nog gemeen uithalen als je in de buurt looptquote:Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die eerste vraag klopt niet! er zijn 2 antwoorden mogelijk, er wordt gevraagd waarbij je in de buurt kunt lopen... en over een at-mine kun je gewoon lopen hoor...
Oww vandaar, ik ging expres niet rijden want normaal rijd ik je dan dood en krijg ik weer minpunten door een teamkill. Ik zag wel dat je er heel even op bleef maar dat was niet langer dan 10 sec. geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Incolumis het volgende:
ik sprong net wel op diamond's tankje, kon gewoon mee
Ow dan moet ik morgenavond nog maar wat punten trekken want anders haal je me inquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef Incolumis het volgende:
ja ik ook nieuwe rank, ben nu over de 8000 punten lol
8134 dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:22 schreef Incolumis het volgende:
ik zit 22 punten achter je Unleashmitch
Ik ben vandaag vrijquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik mag het niet hopen zeg
Misschien moesten ze gewoon vroeg uit bed en kwamen mekaar toevallig tegen hier?
Die sos-ers bleven goed bijelkaar ja. Ik had ze wel een keer mooi te pakken toen ze op mij af kwamen in een buggy met zijn 2en. Ik sprong op het laatste moment weg waardoor ze onder me door reden ik switchte naar mijn grenadelauncher schoot ze alletwee kapot, daarna door gelopen naar de Airfield om die proberen te pakken, maar je weet gewoon dat die 2 pissed zijn en op zoek gaan naar je. Jammergenoeg vonden ze me net te vroeg, waardoor ik de vlag niet pakte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben eindelijk bijna bij de 20.000 punten, nog 1000 ofzo.
Dan kan ik engineer of AT unlocken. Ik doe denk ik AT want daar loop ik meer mee te voet dan Engineer. Bovendien vind ik de shotgun van Engineer zo slecht nog niet!
Vannacht ging het maar klote... de tegenpartij was veel te sterk, vooral die S.o.S mannetjes/clan waren erg sterk. Je zat dus bij het goeie team Incolumis met je 94 puntjes op Wake. Die ronde duurde trouwens wel achterlijk lang!
Grote kans dat je mij dan ook nog wel even tegenkomt. Gisteren was echt slecht dus dat moet overgedaan worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin heeft vanavond een vrouwenavondje dus ik ben er vanaf 10 uur tot 5 uur in de ochtend.
Wie is er nog meer?
WOW, verslaafde..!! Tot 5 uur zal het niet zijn maar ben er wel ff aantal uur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin heeft vanavond een vrouwenavondje dus ik ben er vanaf 10 uur tot 5 uur in de ochtend.
Wie is er nog meer?
Whahaa jij was dat dus...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die sos-ers bleven goed bijelkaar ja. Ik had ze wel een keer mooi te pakken toen ze op mij af kwamen in een buggy met zijn 2en. Ik sprong op het laatste moment weg waardoor ze onder me door reden ik switchte naar mijn grenadelauncher schoot ze alletwee kapot, daarna door gelopen naar de Airfield om die proberen te pakken, maar je weet gewoon dat die 2 pissed zijn en op zoek gaan naar je. Jammergenoeg vonden ze me net te vroeg, waardoor ik de vlag niet pakte.
Er waren gister sowieso veel duo's online, die kwam je echt telkens samen tegen.
Nog iets grappigs, op Wake wilde DoMo en ik samen gaan vliegen en we staan te wachten op de heli, komen er nog 2 aanMine, Mine, Mine. Vervolgens wordt de vlag van de Airfield wit en op hetzelfde moment zie je DoMo en mij terug lopen, die andere wilde blijkbaar wel heel graag de heli hebben, maar ja zonder vlag geen heli.
Vond het wel opvallend dat we alletwee zonder twijfel direct die vlag terug pakte, dan maar even niet vliegen.
Sommige mensen zijn zo verblind om te moeten vliegen![]()
Uiteindelijk als zandhaas een bronze plak gehaald op Wake, door oa een keer over te zwemmen om 2 fronten te creeren. Het duurt even maar wel 2 vlagen gepakt![]()
euh, met een pakje camel en bier, dat moet lukken denk ik.quote:
Eerste rondje karkand werden we gisteren overrun door zoals ik noem "Fast-loaders", nog voor iedereen in het spel zat was er al een US Squad in onze main base en dan moet je die snel terug krijgen anders is het afgelopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Op Karkand ook, als je bij de USMC zit, iedereen gaat voor die voorste vlag, maar die word toch massaal verdedigd door heel MEC. Het is beter als je door die stoet probeert te komen en achteraan een vlag probeert te pakken zodat je ze van 2 kanten kunt benaderen.
En er zaten veel groepjes ja.... [BoF], [FOD], S.O.S., en nog eentje [AL] ofzo
Ik doelde meer op het 7 uur lang naar je TFT staren en met de muis bewegen / klikken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
euh, met een pakje camel en bier, dat moet lukken denk ik.
Moet eerst de douche maken, stang + douchekop vervangen
dat gebeurt ook wel, zaterdagavond uit eten en binnenkort weer naar feesten, de draad weer oppakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 7 uur lang naar je TFT staren en met de muis bewegen / klikken.
Ik ben op vrijdag en zaterdag toch liever met vrienden in een discotheek / bios enz.
Ach ik kan elke avond hard drinken als ik wil, of naar de discotheek/ bios gaan. Hoeft voor mij gelukkig niet persee op de zaterdagavond oid. Gelukkig niet zelfs, ben geen bouwvakker die alleen in het weekend kan stappenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdag en zaterdag toch liever met vrienden in een discotheek / bios enz.
het was de dag dat de patch uitkwam, 's middags de hele tijd in de BH gezeten, 16 man op een 64 map, was erg leuk, veel kills en natuurlijk veel puntenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jezus in mashtuur zat je zeker in een blackhawk of t was een heeeeeeeel erg lange ronde
We verloren hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind Wake niet echt tof, als je een vliegmachine hebt is het nog wel aardig, maar anders vind ik het niet echt super, al ga ik hem wel steeds iets meer waarderen.
Ik wil rennen door tunnels of steegjes ipv 3-4 minuten zwemmen naar de overkant om mijn team te helpen bij de overwinning...
Het eerste (en mijn enige) potje Wake hadden we toch gewonnenquote:
doe S.O.S. kereltjes vond ik eigenlijk helemaal niets, ze liepen imo echt als noobs rond.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vannacht ging het maar klote... de tegenpartij was veel te sterk, vooral die S.o.S mannetjes/clan waren erg sterk. Je zat dus bij het goeie team Incolumis met je 94 puntjes op Wake. Die ronde duurde trouwens wel achterlijk lang!
dude als de BH nu goed gebruikt wordt issie nog erger dan voorheen.. vroeger kwam ie nog wel eens naar beneden om een vlagje te scoren.. nu blijft ie (met een goede crew) rondjes vliegen rond een gebied om deze schoon te vegen :/ knap als je m dan nog raakt met je tank of SRAW/ERYX.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
* Incolumis vind dat ie eerder met BF2 had moeten beginnen, toen blackhawk-raping nog toegestaan was
was t maar kut dan had je dr nog wat aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:25 schreef -Dries- het volgende:
Yeey, weer kut avondje
voor wie die ban voor mij omdat ik em heb geholpenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:34 schreef Incolumis het volgende:
oeh oeh statspadder!!!![]()
![]()
* Incolumis smells an EA ban
pistol is wel makkelijk, je gaat gewoon op karkand met je pistol de gangetjes door, heb je een paar kills, knife moet ik ook nog hebben
En hoe zie je vantevoren of iemand een n00b is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef DeathTrail het volgende:
Wat trouwens bij noobs ook goed werkt, is gewoon van voren aanvallen. Je moet sprint gebruiken en NIET recht op ze aflopen, maar als het ware 'overstag'. Zo raken ze je maar amper, moeten ze reloaden, in die tijd sprint je RECHT op ze af, springen, pronen en TJAK! Hoppa, weer een ventje geknifed
Daar heeft EA die tg voor bedacht dan kunnen n00bs n00b in hun tag zetten, maar niemand die het heeft gedaan, kom alleen maar BoF tegenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef -Dries- het volgende:
En hoe zie je vantevoren of iemand een n00b is?![]()
Elke keer als ik denk ik ga ervoor, dan kill ik ze al (of zij mij) voor ik er aan denk om te knifen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:16 schreef kievit19 het volgende:
ik moet knife ook nog halen, heb het laatst even geprobeerd maar schiet niet echt op :S
ik gisteren constant FODquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar heeft EA die tg voor bedacht dan kunnen n00bs n00b in hun tag zetten, maar niemand die het heeft gedaan, kom alleen maar BoF tegen![]()
[..]
Elke keer als ik denk ik ga ervoor, dan kill ik ze al (of zij mij) voor ik er aan denk om te knifen.
Pistol heb ik al en die heb ik gehaald op Shaqri, is gewoon een kwestie van met je handgun rondrennen.
aan de blik in hun ogen en de natte plek tussen hun benenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
ultrasick!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef -Dries- het volgende:
Wow, op welke instellingen speel je dan?
Als er i-spy24 boven zijn hoofd staatquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bedoelt Sharqi Peninsula?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef CittaR het volgende:
knife kills is egt makkelijk...
ik heb em gehaald op strike. je moet proberen in het gebouw waar aan gewerkt wordt, met de vlag bovenop te komen. als hij in handen is van de vijand dan hè... vaak krijg je dan genoeg kansen om knife kills te maken... ik had er 7 in 1x
quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:17 schreef Fillipe het volgende:
Gasten, hebben jullie nu tot 07.00 geknald?
Damn.
Maar goed dat Morpheus helder is op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien moesten ze gewoon vroeg uit bed en kwamen mekaar toevallig tegen hier?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef jpjedi het volgende:
Ik kom met moeite onder een ping van 200 op het moment![]()
Hoe die I-spy dat heeft gedaan met die lage ping is mij een raadsel..![]()
Gezellig ik ben er ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:47 schreef Sickert het volgende:
ben al maar gestopt enigste die kwam was system :|
en met 4 man is er niks aan
vanavond nog een kans!
Who needs woman when there is BF2 ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:37 schreef kievit19 het volgende:
voor mij vanavond geen BF2 , vriendinnetje viert vjaardag een beetje :!
BF2 poetst niet, en maakt geen eten voor me (enz. )quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Who needs woman when there is BF2 ?
zei hij terwijl hij gister de 50e verjaardag van z'n schoonmoeder stond te vieren
Dan denk ik niet aan een n00b maar toch echt aan iets heel andersquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:55 schreef Incolumis het volgende:
aan de blik in hun ogen en de natte plek tussen hun benen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan denk ik niet aan een n00b maar toch echt aan iets heel anders![]()
dan zie ik je vanavond wel! en op TS komen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo net weer terug van een dagje strandVeels te veel dingen gesloopt
dus misschien dat dat goed is voor m'n schietbui van vanavond
[..]
[..]
Maar goed dat Morpheus helder is op de vroege ochtendIk moest naar college en moest dus om 06:30 op
[..]
Hoe bevalt de VS verder ?
[..]
Gezellig ik ben er ook![]()
Eerst een geweldige verjaardagDan om 21:00 weer terug want Dit Was Het Nieuws begint weer en daarna lekker knallen
Het was op oman en die sraw was een mooie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Sickert het volgende:
jij en wouzz hebben mij vaak gepakt zeg..! ik jullie ookin clean sweep geloof ik jullie met nog maar 6 punten tegen over onze 100 ofzo in een jeepje
zo een sraw recht naar binnen
zag jullie over dat heuveltje komen zag er echt cool uit! en ik schoot zonder mn aim *bam* dood! hehe jullie kwamen vol vertrouwen dat heuveltje overquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het was op oman en die sraw was een mooie.
WouZ en ik waren wel een beetje aan het geinen. We renden achter heli's aan met onze handgun. Echt ik snap er niks van wij schieten met zijn 2en allebei onze handgun leeg op die heli en wat denk je hij draait zich om en schiet ons gewoon kapot, ik snap er niks van![]()
Wow, had ik maar even gewacht! De mijnes koste 75 euro (Logitech)quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan zie ik je vanavond wel! en op TS komen!
@ iedereen die nog een Headset nodig heeft![]()
8 ingebouwde speakers![]()
5.1![]()
i love it!
BoB net gekeken met dit op te erg gewoon
het kost wat maar dan heb je wat ook![]()
als ik nu niet lawaai doof word weet ik t ook niet meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wow, had ik maar even gewacht! De mijnes koste 75 euro (Logitech)
Is verder ook prima hoor en mooie geluiden daar niet van.
jup, die 2 haal ik altijd door elkaar....quote:
ja lekker hoor.. weekend dus ff rust.quote:
Daar moeten we nog even naar kijken. Spec Ops kan iig gewoon op de server. We kunnen instellen wat de server draait. Als Spec Ops draait kan je dus geen BF2 spelen voor zover ik weet. Hoe we e.e.a. op gaan lossen is echt nog de vraag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... wie gaat er allemaal Special Forces kopen/halen?? En kun je dat buiten de gewone BF2 ook op de server spelen? En hoe zit het dan met de mensen die de uitbreiding niet hebben? Kunnen die dan niet op de server komen? Of alleen als er een map word gespeeld uit de officiele BF2 spel, dus niet de uitbreiding? Het is me allemaal nog vaag. Ik ben wel van plan om hem te halen
Vergeet je helm niet op te zetten tijdens het kijken hequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:22 schreef UnleashMitch het volgende:
By the weg om 23:25 komt Bert Visscher op TVGeniale vent
Bedankt!quote:
je moet de server op special forces zetten of op de normale versiequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... wie gaat er allemaal Special Forces kopen/halen?? En kun je dat buiten de gewone BF2 ook op de server spelen? En hoe zit het dan met de mensen die de uitbreiding niet hebben? Kunnen die dan niet op de server komen? Of alleen als er een map word gespeeld uit de officiele BF2 spel, dus niet de uitbreiding? Het is me allemaal nog vaag. Ik ben wel van plan om hem te halen
je bent een noob !quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja lekker hoor.. weekend dus ff rust.
Ben vandaag van Minneapolis naar Atlanta gevlogen en ook hier zit mijn ping rond de 120-130 dus eigenlijk nog niet zo slecht.
Verder echt de USA zoals we het kennen.: Geen cultuur, verschrikkelijk eten, veel dikke en domme mensen. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat de maanlanding een nepfilm is..![]()
![]()
nog een vraag hoe speel je bf2 als je geen internet hebt? want hij moet connecten met EA?quote:Op zondag 6 november 2005 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
mini-image werkt ook goed. Heb ik laatst ook eens geprobeerd. Ik geloof dat ik ook anti-blaxx gebruikte.
Je kan een offline account aanmakenquote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Sickert het volgende:
nog een vraag hoe speel je bf2 als je geen internet hebt? want hij moet connecten met EA?
gevondenquote:Op zondag 6 november 2005 13:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kan een offline account aanmakenZoek ook nog even verder op internet, je kan nml wat bestanden aanpassen en dan lopen er 32 soldaatjes rond ipv de normale 16
Dat van die beveiliging oke...niet gezien ook trouwens...quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
Hier wordt niet uitgelegd hoe je een beveiliging omzeilt.
En slowchatten doe je ook maar ergens anders, in de slowchat bijvoorbeeld.
Hele hoop verwijderd dus.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
Hier wordt niet uitgelegd hoe je een beveiliging omzeilt.
En slowchatten doe je ook maar ergens anders, in de slowchat bijvoorbeeld.
Hele hoop verwijderd dus.
Sorry dat ik er toen niet was, maar ik heb daar ook helemaal geen melding van gekregen, ik kan niet alles lezen. Dit is het BF2 topic, hier hoort over BF2 gepraat te worden. Er komen hier ook users die niet bij BoF zitten en er is al een apart BoF forum. Hier graag dus gewoon niet slowchatten.quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat van die beveiliging oke...niet gezien ook trouwens...
maar hier posten gaan weghalen uit een van de meest populaire topics van Fok games....Lijkt me nu niet echt wijs. Denk dat er genoeg andere topics zijn om je druk over te maken,.. Waar waren jullie toen iemand hier keer op keer de boel kwam verzieken?
Nou lijkt me sterk.. heb er zelfs over gemaild naar jullie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sorry dat ik er toen niet was, maar ik heb daar ook helemaal geen melding van gekregen, ik kan niet alles lezen. Dit is het BF2 topic, hier hoort over BF2 gepraat te worden. Er komen hier ook users die niet bij BoF zitten en er is al een apart BoF forum. Hier graag dus gewoon niet slowchatten.
Das leuk, maar daar wordt hier gewoon niet over gesproken, regels van Fok! enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef Suikermais het volgende:
was da voor geouwehoer ... !!!!!
De enigste reden dat ik zonder dvd wil spelen is dat ik niet wil dat mijn originele dvd naar z'n tering gaat..zoals mij ( en velen met mij ) is overkomen met de cd's van BF1942.
preciesquote:Op zondag 6 november 2005 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou lijkt me sterk.. heb er zelfs over gemaild naar jullie.
We gaan dit verder met de BoF mensen overleggen want dit kan gewoon niet. Wat is nu het nut van deze admin actie? Volgens mij moeten jullie het forum begleiden en niet leiden.
En trouwens de IRC chat is opgeslagen en hierin vind ik het niveau zeer teleurstellend. Dat Fliepke ons afvalt is echt een domper voor ons allemaal. In welke vorm is dit topic ontoegankelijk geworden? Ga nu eens teruglezen en kijk eens hoeveel nieuwe actieve posters we de laatste maand erbij hebben gekregen, denk dat je dan niet over ontoegankelijk mag spreken, Tevens worden alle vragen van nieuwe posters hier uitgebreid en goed behandeld.
Kom kom kom allemaal. Hij heeft wel een beetje gelijk, het is wel offtopic. Neemt niet weg dat het vreemd is dat als het over Deamon gaat de mods meteen aanwezig zijn maar als Jedi ze een mailtje stuurt over Ispy van pas geleden dat er dan niemand is.quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Suikermais het volgende:
Normaal zie je ze hier nooit ,maar dan ook echt nooit. zelfs niet tijdens dat gezeik met i-spy !!!!!
Ik weet niet wanneer dat wel niet was, maar sinds ik mod ben heb ik helemaal geen reports gezien? Zoals eerder gezegd kan ik ook niet alles lezen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Suikermais het volgende:
Zo...en heeft onze wannabe admin nu een harde plasser gekregen van deze actie ?
god allemachtig ..wat vreselijk treurig. Normaal zie je ze hier nooit ,maar dan ook echt nooit. zelfs niet tijdens dat gezeik met i-spy !!!!!
Toch even noemen dat PSV weer een heerlijk brabants avondje voetbal heeft gebracht...Kampionen!quote:Op zondag 6 november 2005 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
pubers he
Net even gespeeld, maar was geen succes, wel even leuk. Oh wach dit is slowchat en dat mag niet. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik verder nooit op forums post, aangezien de gezelligheid over het algemeen moet leiden onder de regels.
Genoeg hier over terug naar de orde van de dag Ajax is okee ole ole, feyenoord kan er ook wat van. (oops dit mag natuurlijk ook niet)
Nog mensen mijn filmpje bekeken? Het is natuurlijk niet van de kwaliteit zoals die van BF2 SF, maar toch.
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht maar in het algemeen. Jedi heeft er toen een mailtje overgestuurd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef peristilius het volgende:
Ik weet niet wanneer dat wel niet was, maar sinds ik mod ben heb ik helemaal geen reports gezien? Zoals eerder gezegd kan ik ook niet alles lezen.
Denk niet dat ik het leuk vind om een beetje posts te wissen om daarna afgezeken te worden, als je het er verder nog over wilt hebben kan dat in het Feedback topic.![]()
Spelen die niet een divisie te hoog?quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Suikermais het volgende:
Twente heeft trouwens ook gewonne ...
Als jullie eigen forum echt zo saai is mogen jullie van mij best een BoF topic openen naast het BF2 topic.quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
preciesdaar hoef ik niks aan toe tevoegen
en daar mee heb ik alles gezegd... nu wacht ik op een antwoord van hoe het wel of niet moet/mag..
en anders gaan we een nieuw tijdperk in en maken we ons eigen Bof!/bf2 topic... angezien ik ons eigen forum erg matig vind (sorry Frank)
het was net weer gezellig en zal nu wel over zijn
dus modje... wat heb je liever? een BOF!/Bf2 topic of zoals het nu is?![]()
Blijf jij nog maar mooi even daar...aan de andere kant !!quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spelen die niet een divisie te hoog?![]()
dat ga ik dus nu doenquote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als jullie eigen forum echt zo saai is mogen jullie van mij best een BoF topic openen naast het BF2 topic.
Kan dit toevallig gebeurt zijn voor ik mod was? Ik heb er namelijk echt helemaal niets van gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht maar in het algemeen. Jedi heeft er toen een mailtje overgestuurd.
maar goed t zal wel. Vanavond weer lekker knallen met m'n G36c
wacht met spanning af wat er komen zalquote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat ga ik dus nu doen
niemand anders doen! want ik ga ff een geweldige OP maken
![]()
Was al een klein tijdje geleden aangezien meneer nu een maandban heeftquote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef peristilius het volgende:
Kan dit toevallig gebeurt zijn voor ik mod was? Ik heb er namelijk echt helemaal niets van gezien.
pfffquote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Suikermais het volgende:
Twente heeft trouwens ook gewonne ...
Sickert schiet eens op manquote:Op zondag 6 november 2005 16:22 schreef jpjedi het volgende:
NEC uit, altijd lastig
Ik ben erbij...wat moet ik anders doen hier...lolquote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sickert schiet eens op man![]()
Doen er vanavond nog meer mensen mee ? Ik wil Incolumnis nog wel even inhalen qua punten
gaat je niet lukken, Global score 8684quote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doen er vanavond nog meer mensen mee ? Ik wil Incolumnis nog wel even inhalen qua punten
Pfff......N00bquote:Op zondag 6 november 2005 16:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gaat je niet lukken, Global score 8684![]()
![]()
jajaja ben bezig!quote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uhhh...right?quote:Op zondag 6 november 2005 17:39 schreef kievit19 het volgende: btw: http://www.iiiiiiii.com/
komt eraan heb geduld dudes! je krijgt er watvoor terug (voor je geduld he!)quote:Op zondag 6 november 2005 17:39 schreef kievit19 het volgende:
SICKERT!!! waar blijft dat topic?!?!?!?!
btw: http://www.iiiiiiii.com/
Nu durven alle mensen die normaal gesproken bang waren om hun vragen te stellen dat als nog doen hier !quote:
je schijnt hem erin te kunnen laten zitten..quote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef Sickert het volgende:
Ja ik heb een vraag!
Hoe haal ik de Battlefield Dvd disc uit het doosje? krijg hem er niet uit in het midden blijft de disc vastzitten aan dat zwarte dingetje?
iemand een idee? help me nou!!
Hoi Sickert,quote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef Sickert het volgende:
Ja ik heb een vraag!
Hoe haal ik de Battlefield Dvd disc uit het doosje? krijg hem er niet uit in het midden blijft de disc vastzitten aan dat zwarte dingetje?
iemand een idee? help me nou!!
dank je! alleen ben ik gevallen tijdens het rennenquote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoi Sickert,
welkom in het nieuwe Centrale topic van Battlefield 2! Namens de hele club van harte welkom.
Kijk je moet het volgende doen om die DVD eruit te halen:
1. Zing het nummers "Always look at the bright side of life"
2. Ren een rondje om het huis en zeg dat je BF2 geweldig vind.
3. Doe het gele BF2 hoesje met DVD in de droger/oven (+- 175 graden),
zodat dan de DVD-hoesje gaat krimpen. (ongeveer 15min lang)
Als het goed is krijg je nu de BF2 DVD uit het hoesje.
Niet gelukt? Neem dan contact op met EA. 0900 - 1001666 (E 0,45 p/m)
Veel succes!![]()
was signed: peristiliusquote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit topic gaat langzaam dood... 44 gaan we niet eens meer halen![]()
snik snik
Vaarwel en tot de BoF topic(s) !!!![]()
Het gaat er in dit geval niet om of het mag van de wet of niet, maar dat dit op Fok! gewoon niet besproken wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:
Even terugkomend op dat verhaal van dat kopieren/mounten van de bf2 dvd.
Ik weet niet waar het puberende modje de wijsheid vandaan haalt om het als illegaal te bestempelen, maar tools als Daemon of Alcohol kan je niet direct als illegaal bestempelen.
Ja, je kan er illegale dingen mee doen, maar als eigenaar van BF2 ben ik gerechtigd om een 'kopie' voor eigen gebruik te maken. Ja, dat doe ik met Alcohol, ja die mount ik met alcohol, en dat is mijn GOED RECHT.
Ik zit er niet op te wachten dat mijn kopie naar de klote gaat. Dus ja, maak ik er een image van voor eigen gebruik !!![]()
Ik weet niet precies wat er besproken is in de posts die verwijderd zijn, maar een kopie maken van je bloedeigen BF2 dvd lijkt me toch niet zo illegaal als je wat verder kijkt dan je neus lang is.
Ik weet niet wat je denkt hoor, maar alleen MMaRsu en ik zijn moderator hier, de anderen zijn gewoon users op dit forum en dr.daggla is niet eens Fok! crew.quote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je schijnt hem erin te kunnen laten zitten..![]()
Maar goed..Admins ik denk toch dat jullie gelijk hadden met het onbarmhartig ingrijpen hier in dit topic. Het liep uit de hand en mensen zoals Fliepke, mmarsu, dr.daggla durfden niet meer te posten.
He verrek...zie ik net dat dat allemaal admins zijn hier. krijg nou wat
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou wordenquote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat er in dit geval niet om of het mag van de wet of niet, maar dat dit op Fok! gewoon niet besproken wordt.Dit is nou eenmaal de policy en kan ik weinig aan doen
.
zoals eerder gezegd door de moderator.. t is fok policy.. en fok is roomser dan de paus.. dus als er maar iets illegaals mee kan worden gedaan mag er niet over gesproken wordenquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou worden
Fok staat idd niet boven de wet, maar Fok mag wel zelf bepalen wat er op dit forum gepost mag worden en wat niet. Dit is de policy en zoals eerder gezegd kan ik daar niets aan doen. Je kunt de FAQ lezen over wat mag en niet mag ( de FAQ is wel aan vernieuwing toe, binnenkort wordt die geupdatequote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou worden
B.I.G. zegt dat je zelfs een kopie voor eigen gebruik niet eens mag maken! (m.u.v. muziek en film)quote:Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:
Even terugkomend op dat verhaal van dat kopieren/mounten van de bf2 dvd.
Ik weet niet waar het puberende modje de wijsheid vandaan haalt om het als illegaal te bestempelen, maar tools als Daemon of Alcohol kan je niet direct als illegaal bestempelen.
Ja, je kan er illegale dingen mee doen, maar als eigenaar van BF2 ben ik gerechtigd om een 'kopie' voor eigen gebruik te maken. Ja, dat doe ik met Alcohol, ja die mount ik met alcohol, en dat is mijn GOED RECHT.
Ik zit er niet op te wachten dat mijn kopie naar de klote gaat. Dus ja, maak ik er een image van voor eigen gebruik !!![]()
Ik weet niet precies wat er besproken is in de posts die verwijderd zijn, maar een kopie maken van je bloedeigen BF2 dvd lijkt me toch niet zo illegaal als je wat verder kijkt dan je neus lang is.
Maar wie the fuck denkt BIG dat ie is... Ze hebben volgens mij geeneens het recht om mensen te beboetenquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef nlboy het volgende:
[..]
B.I.G. zegt dat je zelfs een kopie voor eigen gebruik niet eens mag maken! (m.u.v. muziek en film)
En je mag ook geen beveiliging omzeilen (die o.a. op de BF2 DVD zit), dat staat ook in de wet.
Dus FOK! moet zich aan dat soort regeltjes houden helaas, want dat staat in de wet.
Maar zelf lees ik liever dit.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Sokolsky het volgende:
De Medy van der Laan Award - Grootste FTR-klootzak - i-spy
Huh?! meer info bittequote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef Fliepke het volgende:
Gaat er nog iemand naar het BF2 event dat door EA georganiseerd is in Breda?
dezequote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef JumperJack het volgende:
Weet iemand misschien welke site het nog doet om je stats op te vragen??? want volgens mij doen ze het geen van allen meer, of ligt het aan mijand. DON'T DIE, topic, PLEASE DON'T DIE
![]()
tja dat dit topic dood gaat is een van de constanten in het universum..quote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef JumperJack het volgende:
Weet iemand misschien welke site het nog doet om je stats op te vragen??? want volgens mij doen ze het geen van allen meer, of ligt het aan mijand. DON'T DIE, topic, PLEASE DON'T DIE
![]()
Er werd teveel "geslowchat" .. er is een nieuw speciaal BOF topic waar nu veel gereageerd wordquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef JK het volgende:
heb ik iets gemist dat het topic niet meer zo levendig is ?
Jep, modje kwam eens op bezoek: [PC]Battlefield 2 (43) - Band of Fok!kersquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef JK het volgende:
heb ik iets gemist dat het topic niet meer zo levendig is ?
idd. de progress balkjes werken niet meer, maar je stijgt nog wel gewoon van rank, met natuurlijk de gebruikelijke unlock, op de 150,500,800,2500,5000,8000,20000,50000,200000 punten. dus gewoon niet naar het balkje kijken, je krijgt je rank toch welquote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Razz_Gul het volgende:
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ??ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie)
hoe ken dit...
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Jep, modje kwam eens op bezoek: [PC]Battlefield 2 (43) - Band of Fok!kers
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
I-SPY, voor een nog langere klacht op papier, liefst met plaatjes.
Kwetsende reacties? Waar heb je het over? En die regeltjes die we bij topic 43 uit de kast trokken zijn algemene regels van FOK!, slowchat hoort gewoon niet in centrale topics, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
![]()
Als harde kernmoet ik effe *kuch* op de moderator(s).
Ik heb dat topic effe gelezen, niet alles, maar jullie redeneringen/
reacties slaan soms echt de plank mis. Ik zie de meeste kwetsende reacties,
en dan niet in dit topic, die als normaal beoordeeld worden. En ook in andere dingen
voegen de meeste van jullie weinig waarde aan dit forum. Behalve op mierenneuken
en regeltjes opstellen die opeens tiijdens topic 43 uit de kast getrokken.
Zo hey, dat is aardig, dat iedereen zn vragen mag stellen. Als ik meerdere klachten krijg over hoe toegankelijk het topic is zal er toch wel iets geweest moeten zijn. Daarmee zeg ik niet dat jullie onaardig zijn of iets dergelijks, maar dat jullie groepgedrag er soms wel voor zorgt dat mensen liever wegblijven uit dit topic, al helemaal als er ook nog een hoop voetbalpraat tussen staat.quote:Iedereen mocht/ mag zijn eigen clan promoten (toch postman), en als jullie zeuren dat nieuwe mensen
een soort van buitengesloten worden is dat belachelijk zoals Jedi al vertelt.
Iedereen mag zijn vragen stellen, en van de 43 topics hebben ze/ we toch al 40 keer lief uitgelegd
dat je eerste unlock bij 1000 punten is en dat iedereen zonder te betalen mag komen spelen.
Als mensen op Battlefield 2 zoeken vinden ze ook het BoF topic, een topic waar actief in wordt gepost door de BoFers. Wees maar niet bang dat BoF niet genoeg aandacht zal krijgen.quote:Ik gun de clan het allerbeste en nu zullen nieuwe mensen die het spel gaan kopen de BoF
clan niet zo snel tegenkomen omdat ze op Battlefield 2 gaan zoeken en niet op BoF, tenzij ze slim zijn. De server (weet je die we met zijn allen, incl. nieuwe mensen, betaald hebben/ *kuch* hadden) zal tzt. leeglopen met spelende mensen, want op het BF2 topic wordt die niet meer gepromoot en members zullen vertrekken naar andere servers en wordt een leuk initatief de
nek omgedraait. Je mag me corrigeren als je het ergens niet mee eens bent. Maar ik weet dat ik gelijk zal krijgen, kijk alleen maar naar dit topic. Hoeveel reacties vandaag 10?? Dat hadden fucking een vol topic over Special Forces moeten zijn, die we binnen een dag vol hadden gekregen!!!
en ja als op zondagmiddag als de troepen verzamelen om te gaan spelen wordt er ook over voetbal praat, daar is een forum voor toch. Of moet ik in het voetbal topic reageren dat Sickert niet komt spelen omdat hij Ajax kijken is, of moet dit in het TV-topic.
Het Battlefield 2 topic is nog steeds van iedereen, alleen is er nu ook een BoF topic. Ik zie dat veel BoFers nog steeds gewoon reageren op vragen van andere users, het topic zal wat minder snel gaan, maar er mag nog steeds over Battlefield 2 gepraat worden hoor.quote:BIJ DEZE WIL IK TWEE MENSEN OPROEPEN DIE VOOR ONS GAAN OPNEMEN.
I-SPY, voor een nog langere klacht op papier, liefst met plaatjes.
STEEVEN, eindredacteur games. We need your support. Je weet hoe het werkt of heeft gewerkt.
Hopelijk kan je je connecties benutten.
BoF en het Battlefield2 topic horen bij elkaar als Feyenoord en de KUIP.
HET BATTLEFIELD2 TOPIC IS VAN ONS ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!
Ook op de BoF server ? Probeer anders eens je instelling naar beneden te mikken, kijken of dat scheeltquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:58 schreef CittaR het volgende:
tering, ik word egt gek van dat klote bf2
op elke server heb ik nu lag... egt te irritant als je gewoon ff wilt gamen, ben al 2 uur bezig om het op te lossen, maar het is gewoon egt helemaal kut
Mwhaha, das simpel...das de BoF-server natuurlijk, daar zitten veel Fokkende BF2-spelers opquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Drumpie het volgende:
Wie kent er een goede server voor ranked het liefst nederland met IP der bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |