abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:29:38 #1
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31881426

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

Is er al een patch ?

Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

Is er al een Fok! Clan ?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

Xfire?

Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

Teamspeak ?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.

De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

Wie is momenteel de beste van BoF!?

We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38 39 40 41 42

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door nlboy op 01-11-2005 22:43:30 ]
  •   dinsdag 1 november 2005 @ 22:30:44 #2
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31881471
    Ready to fight?...Game on!
    pi_31881491
    :d
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:32:27 #4
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31881535
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 22:31 schreef -Raffie- het volgende:
    :d
    Allo!
    pi_31881550
    Niemand neemt ook maar de moeite om het vorige topic toe te voegen aan de OP he

Tevens tvp overigens
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:34:10 #6
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31881612
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:
    Niemand neemt ook maar de moeite om het vorige topic toe te voegen aan de OP he
    Ik voeg ze wel ff toe. Maar dan moet jij dat weer even plakken in de op.txt.
    pi_31881755
    moet je me de code van de OP even email naar FJDorrr op gmail. Ik kan vanaf hier niet zo eenvoudig op m'n FTP Kan ik pas donderdagoverdag weer op.
    pi_31882070
    ik kan jullie server niet vinden hoe heet het?
    PSN nick.:helder82
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:47:50 #9
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31882155
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef el_nuno het volgende:
    Je moet zoeken naar "Band" dan krijg je een lijstje en als het goed is staat daar ook "Band of Fok!kers" tussen.

OP = done!
    pi_31882266
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef el_nuno het volgende:
    Uit de OP:
    Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser.
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:53:02 #11
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31882326
    Nieuwe screens van Special Forces:

http://www.eagames.com/of(...)=newsletter_oct05_01

Nog interessante informatie kwa wapens/voertuigen/etc.

Verwacht: 21 November

[ Bericht 14% gewijzigd door nlboy op 01-11-2005 23:01:41 ]
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:57:07 #12
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_31882490
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef Disorder het volgende:

[..]

Sinds anderhalve week ofzo.
    Ik ook! De progress bar voor het aantal behaalde punten staat al zo lang leeg.
    The Internets, I needs it..
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:57:46 #13
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_31882517
    Was vandaag en gister te moe om BF2 te doen.... misschien morgen weer
    Keertje vroeg m'n nest opzoeken. XFire wel geinstalleerd, handig als de server vol zit, dan mag er weer een worden uitgeknikkerd
    pi_31882681
    Dit is toch voor de PC?
    pi_31882720
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik ook! De progress bar voor het aantal behaalde punten staat al zo lang leeg.
    Hier the same.

En de screenshots van de Special Forces uitbreiding zien er zeer goed uit, can't wait
      dinsdag 1 november 2005 @ 23:04:03 #16
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31882736
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 23:02 schreef -Dries- het volgende:
    Dit is toch voor de PC?
    Special Forces is een uitgebreidingset voor Battlefield 2.

Modern Combat is voor Console. (Je kunt daar veel geld mee verdienen! )
      dinsdag 1 november 2005 @ 23:05:01 #17
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_31882769
    Modern Combat ziet er grafisch niet echt super uit, had een preview op de PS2 gezien op tv bij Gammo geloof ik. Maargoed, leuk dat het daar ook op is. Weet niet of ik special forces koop....
    pi_31882849
    nou kon geen band of fokkers vinden probeer het wel met de ip dan
    PSN nick.:helder82
    pi_31882922
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef JK het volgende:
    Modern Combat ziet er grafisch niet echt super uit, had een preview op de PS2 gezien op tv bij Gammo geloof ik. Maargoed, leuk dat het daar ook op is. Weet niet of ik special forces koop....
    Heb hem gespeeld...

echt bagger. Tanks zijn werkelijk waar gewoon vierkant kartonnen dozen. Het bewegen van je poppetje gaat super traag. Viel me zwaar tegen..
    pi_31883055
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef JK het volgende:
    Ja vind je het gek, van de PS2 mag je ook niet zulke briljante graphics verwachten. Is niet echt een goede vergelijking met de add-on voor de PC straks. Of beter gezegd die 2 kan je helemaal niet met elkaar vergelijken.
    pi_31883078
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef el_nuno het volgende:
    nou kon geen band of fokkers vinden probeer het wel met de ip dan
    Gewoon met IP proberen, filteren in de serverlijst werkt nog niet echt goed. Daarna even toevoegen aan je favorieten en problem solved.
    pi_31883432
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
    Gewoon met IP proberen, filteren in de serverlijst werkt nog niet echt goed. Daarna even toevoegen aan je favorieten en problem solved.
    Server gaat automatisch je favorieten in

@Sickert&NLBoy, zit hier op laptop die niet goed tegen hitte kan, die viel dus uit zo en nu weer voetbal kijken.
    pi_31883559
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Server gaat automatisch je favorieten in

@Sickert&NLBoy, zit hier op laptop die niet goed tegen hitte kan, die viel dus uit zo en nu weer voetbal kijken.
    Narf!
    pi_31884543
    @Grote smurf: heb je mijn bijdrage al binnen??
    Before all else, be armed.
    pi_31888120
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
    @Grote smurf: heb je mijn bijdrage al binnen??
    Zal morgen eens voor je kijken Ik meen me te herinneren van wel. De serverhuur wordt trouwens gewoon verlengd mocht je dat gemist hebben
    pi_31888675
    Gisteravond nog heerlijk gegund met domo als piloot met als ronde einde 139 punten en 61 kills op sharqi waarop volgde de Expert Anti Tank, domo bedankt

pi_31888889
    Pff het is weer veel te vroeg!
    pi_31889617
    ik moet ook maar is een keer met domo gaan vliegen
    pi_31889910
    Op de offi site van Special Forces kan je alle poppetjes en hun pakkies al zien, vooral MECSF en The rebels hebben wel grappige kleren die niet altijd even sterk lijken. Je krijgt iig wel t idee dat je nu op echte boeven schiet

Where facts are few, experts are many.
      woensdag 2 november 2005 @ 10:29:20 #30
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31890279
    He ik zie een RPG. Doet me weer denken aan BFV.
    @Escape:
    Ik hoorde van 2 clangenoten (Ace en Matthijs) dat jullie inderdaad aardig bezig waren op Sharqi, jammer dat ik niet mee kon doen, maar donderdag ben ik weer van de partij.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_31891080
    Beetje OT maar goed, ik zag gister op het nieuws dat gedoe met het pakje in de trein. Toen kwamen de NL Special Forces in actie. 5 man met een pistool, in spijkerbroek Nou weet ik niet of dat normaal is maar als ik aan Special Forces denk dan denk ik minimaal aan automatisch geweren en volledige beschermend ingepakt etc.
    pi_31891246
    beetje respect hè, ze moesten best een stukkie fietsen naar centraal station
    pi_31891347
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
    Beetje OT maar goed, ik zag gister op het nieuws dat gedoe met het pakje in de trein. Toen kwamen de NL Special Forces in actie. 5 man met een pistool, in spijkerbroek Nou weet ik niet of dat normaal is maar als ik aan Special Forces denk dan denk ik minimaal aan automatisch geweren en volledige beschermend ingepakt etc.
    Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.
    Before all else, be armed.
    pi_31891783
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.
    Ow dan snapt het nieuws er gewoon niets van. Moest al lachen bij de gedachte dat die mannen onze echte Special Forces zouden zijn Je zou als zware crimineel zo in de slappe lach schieten dat ze je zo aan kunnen houden. Vond het ook wel typisch Nederlands, ja we willen wel Special Forces maar die moeten we niet te zwaar bewapenen omdat dat agressie op kan wekken en ze moeten eerst de dialoog aan gaan
    pi_31891836
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    He ik zie een RPG. Doet me weer denken aan BFV.
    @Escape:
    Ik hoorde van 2 clangenoten (Ace en Matthijs) dat jullie inderdaad aardig bezig waren op Sharqi, jammer dat ik niet mee kon doen, maar donderdag ben ik weer van de partij.
    we waren veel ingevecht met Ace die ons steeds met een stinger/igla om de oren schoot
    pi_31894584
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:31 schreef escape_nl het volgende:

[..]

we waren veel ingevecht met Ace die ons steeds met een stinger/igla om de oren schoot
    het besluipen van de cobra was ook wel weer aangenaam.. alleen dat we uitgemaakt werden voor basecampers toen we t tv station onder vuur namen terwijl een van onze squads de vlag aan t capturen was daar vond ik een beetje erg lame van de tegenpartij (waren niet de fod-ers hoor die zeuren nooit )
    pi_31895242
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

nee inderdaad, zijn geen bbe-ers bij betrokken geweest.
      woensdag 2 november 2005 @ 13:54:50 #38
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31895404
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:29 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ow dan snapt het nieuws er gewoon niets van. Moest al lachen bij de gedachte dat die mannen onze echte Special Forces zouden zijn Je zou als zware crimineel zo in de slappe lach schieten dat ze je zo aan kunnen houden. Vond het ook wel typisch Nederlands, ja we willen wel Special Forces maar die moeten we niet te zwaar bewapenen omdat dat agressie op kan wekken en ze moeten eerst de dialoog aan gaan
    Hehehe gelukkig niet

DIe BBE gasten die toen ook in Den Haag werden ingezet staan overigens zeer goed bekend in de wereld. We hebben hier 1 van de betere Special Forces dudes van de wereld. Vergelijkbaar met de Amerikaanse navy seals!

Zo das nog es een interessante tvp
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_31912860
    ajax ajax ajax
    BF2: Diamond3d
    pi_31914232
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
    ajax ajax ajax
    hoelaat is Feyenoord morge.... ow wacht

die deden niet mee in de uefa
    Narf!
    pi_31917525
    Tering net een aantal uurtjes lekker met Domo geknald! Ging erg lekker op Karkand beetje vlaggen pakken, toen op Oman de lucht onveilig gemaakt en op het laatst heeft Domo een plaatsje genomen in m'n cobra en schoot die iedereen neer. Server was niet voor niets bijna leeg

Hier:

Oja ook net nog de Unit Service Helicopter Ribbon gehaald, weer iets nieuws in de prijzenkast.

pi_31917802
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef Fillipe het volgende:
    Tering net een aantal uurtjes lekker met Domo geknald! Ging erg lekker op Karkand beetje vlaggen pakken, toen op Oman de lucht onveilig gemaakt en op het laatst heeft Domo een plaatsje genomen in m'n cobra en schoot die iedereen neer. Server was niet voor niets bijna leeg

Hier:

[[url=http://x11.putfile.com/11/30518152356.jpg]afbeelding][/url]

Oja ook net nog de Unit Service Helicopter Ribbon gehaald, weer iets nieuws in de prijzenkast.

Die mensen horen als ze gaan slapen nog steeds de chopper en zijn gun
    pi_31918382
    Officiële trailer van BF2:SF is uit. Exclusief bij <Gamespot>

EDIT Snelle mirrors heb ik nog niet gevonden. Hou ik me voor aanbevolen. Ik wil em zeker nog high res zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Shakermaker op 03-11-2005 03:09:34 ]
      donderdag 3 november 2005 @ 05:55:31 #44
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_31919020
    I-spy is trouwens weer geliefd : Welke user is best wel een kneus?
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
      donderdag 3 november 2005 @ 06:33:48 #45
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31919062
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 05:55 schreef kievit19 het volgende:
    I-spy is trouwens weer geliefd : Welke user is best wel een kneus?
    Heb hem maar 1x tegengekomen.
    pi_31919975
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:
    Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
    ajax ajax ajax

hoelaat is Feyenoord morge.... ow wacht

die deden niet mee in de uefa
    Wel aandoenlijk hoe snel een Ajax supporter tegenwoordig tevreden is

Verlies in eigen huis van Feyenoord. Verliezen van PSV, AZ. Gelijkspelen tegen Heracles, ADO Den Haag & Heerenveen (en dat allemaal in 10 wedstrijden) & een doelsaldo dat de helft is van het doelsaldo van AZ & Feyenoord.

Maar op het moment dat Ajax in blessuretijd van de tweede helft wint van FC Thun (een Zwitserse ploeg die 5e staat en vorige week nog met 1:6 heeft verloren) dan worden de Ajax supporters opeens blij

Heel aandoenlijk
      donderdag 3 november 2005 @ 09:37:08 #47
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31920489
    Ferdi
    pi_31920619
    wacht maar tot wij zondag de kuip doen zwijgen!!!!!!!!!!!
      donderdag 3 november 2005 @ 09:44:54 #49
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31920640
    Vitesse zeker Met ogre Vreven
    pi_31920804
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Vitesse zeker Met ogre Vreven
    precies met onze maaimachine Vreven
    pi_31921283
    Wat een onzin weer van dat gamespot. Kan niet eens dat filmpje normaal bekijken, wel beeld maar geen geluid, dan weer geluid en stilstaand beeld. Voor downloaden of high res moet ik me registreren en zelfs betalen Lekker reclame maken zo..
    pi_31921971
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wel aandoenlijk hoe snel een Ajax supporter tegenwoordig tevreden is

Verlies in eigen huis van Feyenoord. Verliezen van PSV, AZ. Gelijkspelen tegen Heracles, ADO Den Haag & Heerenveen (en dat allemaal in 10 wedstrijden) & een doelsaldo dat de helft is van het doelsaldo van AZ & Feyenoord.

Maar op het moment dat Ajax in blessuretijd van de tweede helft wint van FC Thun (een Zwitserse ploeg die 5e staat en vorige week nog met 1:6 heeft verloren) dan worden de Ajax supporters opeens blij

Heel aandoenlijk
    Ik zie Feyenoord geen 2 doelpunten maken in 2 ( ? ) minuten..., dat is toch ook "KLASSE" We hebben geen nieuwe spits nodig joh
    pi_31923756
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Ik zie Feyenoord geen 2 doelpunten maken in 2 ( ? ) minuten..., dat is toch ook "KLASSE" We hebben geen nieuwe spits nodig joh
    Feyenoord - Heerenveen 5-1
    3-1 Dirk Kuijt (73')
    4-1 Patrick Paauwe (76')

Een minuut langer maar goed daar staat tegenover dat Feyenoord het duel ruim voor tijd afmaakt.

Ajax lijkt ook wel een beetje in de ontkenningsfase te zitten getuige deze link. Het juist nieuwsbericht is namelijk deze

Even OT dan maar weer. Nog 60 puntjes tot m'n nieuwe rank en nieuwe unlock Ik gok op Spec Ops. Engineer of AT speel ik erg weinig.
      donderdag 3 november 2005 @ 13:00:06 #54
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31925429
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
    Zo voetbal onzin...
    Even OT dan maar weer. Nog 60 puntjes tot m'n nieuwe rank en nieuwe unlock Ik gok op Spec Ops. Engineer of AT speel ik erg weinig.
    Spec ops is een hele goeie gok.
    Ga je die puntjes vanavond halen?

Ik ga vanavond samen met wat clangenoten online, we proberen natuurlijk als eerste jullie server. Onze server komt volgende week online dus dan zullen jullie me wat minder op de BoF server vinden. Als jullie dan zin hebben om tegen een groep FoD-ers te spelen dan kunnen jullie vanaf volgende week donderdag op onze server terecht aangezien donderdag onze vast game avond wordt.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_31925464
    Postman, hoe heet jullie clan? Misschien eens een oefenpotje plannen, ik zit bij Zero Barrier
    pi_31925491
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ik ga vanavond samen met wat clangenoten online, we proberen natuurlijk als eerste jullie server. Onze server komt volgende week online dus dan zullen jullie me wat minder op de BoF server vinden. Als jullie dan zin hebben om tegen een groep FoD-ers te spelen dan kunnen jullie vanaf volgende week donderdag op onze server terecht aangezien donderdag onze vast game avond wordt.
    Yup vanavond moet het wel lukken Heb deze week verder niet heel veel tijd meer helaas Mocht je er niet opkomen dan weet je me te vinden
    pi_31926095
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ben er vanavond ook weer even, kijken of ik Ace nog achter de broek aan kan zitten
    pi_31926458
    ik speel sinds kort BF2 en soms zie ik mensen in een auto stappen en dan meteen een geweer hebben.. als ik instap ben ik alleen bestuurder hoe doe ik dat?>
    GamerTag: Zipa
    pi_31926508
    De verschillende posities zijn te vinden onder de F1 t/m F6 (?) knoppen. F1 is bestuurder, F2 gunner/inzittende (APC kent geen gunner), F3 gunner/inzittende (heli kent 2 gunners) etc etc etc.

Erg handig omdat bv het onboard wapen van een Humvee lekker wegschiet. Wel oppassen want de koepeldraait om een vast punt waardoor je hoofd ook op een vast punt blijft wat je dus een makkelijk doelwit voor snipers maakt.
    pi_31926616
    2 humvee's en je hebt een heli er zo uit idd En APC heeft op alle passagiersplaatsen guns zitten he, die zijn op zich ook best handig als er iemand c4 op je wil plakken
    pi_31926715
    ok bedankt..
    GamerTag: Zipa
    pi_31926726
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef Atreidez het volgende:
    2 humvee's en je hebt een heli er zo uit idd En APC heeft op alle passagiersplaatsen guns zitten he, die zijn op zich ook best handig als er iemand c4 op je wil plakken
    Volgens mij gebruik je je eigen geweer in een APC of zit ik ernaast ?
    pi_31927090
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als AT'er heb ik ineens een mitrailleur als ik in de APC zit achterin
    pi_31927167
    quote:

[..]

Dan zit je ernaast
    pi_31927192
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 13:56 schreef Fillipe het volgende:
    Dan zit je ernaast
    Kan de beste overkomen....dat zie je maar weer
    pi_31927772
    quote:

[..]

heb ik me ook weleens afgevraagd maar het is een gun van de apc zelf
    pi_31928077
    Eindelijk een ribbon voor piloten

Awarded for aviation skills demonstrated in combat without the use of eyesight. Usually awarded posthumously.

En doe de BF2 test, misschien een optie om in te voeren voordat er nieuwe leden komen

http://www.bf2idiots.com/test.html
    pi_31928317
    Even een serieuze vraag van mijn kant:

Is het geen goed idee om overdags laten we zeggen in BF2 termen van 09.00 t/m 16.00 alleen Wake te laten draaien. Mijn reden? Nou, de server is overdag zo goed als leeg. En als we Wake aanzetten (laatst uitgetest) dan zit de server binnen no-time vol. Ten eerste is het vrij zonde, en ten tweede vind ik het leuker om continue op onze server te spelen dan dat ik overdags een andere server moet uitkiezen die wel vol zit. Onze server loopt voornamelijk tegen 18.00 vol (zo ongeveer) en dan is het toch niet zoveel moeite om weer de andere mappen toe te voegen?

Lijkt mij een goed idee, maar goed ik weet niet of de rest het hiermee eens is. Maar ja aan de andere kant, de server is overdags toch leeg dus veel hebben we er dan niet aan.

Ik hoor het wel
    pi_31928813
    Ik heb er verder geen bezwaar tegen. Ik speel in principe toch niet overdag en daarnaast is een lege server idd zonde
    pi_31930000
    quote:
    die eerste vraag klopt niet! er zijn 2 antwoorden mogelijk, er wordt gevraagd waarbij je in de buurt kunt lopen... en over een at-mine kun je gewoon lopen hoor...
    pi_31930013
    Prima, leuk, maar ik wilde graag ook nog wat doorvoeren als er geen bezwaar is.

Ik mis namelijk de 64 maps, langere gevechten en meer punten, dus ik zou graag de mappen op 64 willen zetten in het weekend, niet altijd maar een keer tussendoor.
    pi_31930336
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
    Prima, leuk, maar ik wilde graag ook nog wat doorvoeren als er geen bezwaar is.

Ik mis namelijk de 64 maps, langere gevechten en meer punten, dus ik zou graag de mappen op 64 willen zetten in het weekend, niet altijd maar een keer tussendoor.
    Ben persoonlijk geen groot voorstander van 64 maps maar van mij mogen ze er zo af en toe wel tussen ja
    pi_31931333
    64 maps zijn zeker leuk alleen dan wel als het 32 tegen 32 is en niet 16 tegen 16.....
    Verder is het plan van Filipe oké, kun je mooi ook oefenen met het vliegen mocht iemand daar behoefte aan hebben op een server.
      donderdag 3 november 2005 @ 17:16:07 #74
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_31933079
    Ik vind ook dat de rondes per map 2 ipv 3 mag zijn.
    Want 3 is gewoon te veel en saai.
    pi_31933324
    Rondes naar 2 ben ik zelf ook voorstander voor maar er zijn vast mensen met wat minder geheugen dan 1gb en dan is het continue laden erg irritant.
    pi_31933428
    bepaalde mappen mogen van mij wel op 64 players worden gezet, zoals dragon valley, kun je lekker een beetje rondvliegen, gewoon net iets meer opties met die map
    pi_31933709
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
    Rondes naar 2 ben ik zelf ook voorstander voor maar er zijn vast mensen met wat minder geheugen dan 1gb en dan is het continue laden erg irritant.
    die hebbe dan pech! ik denk overigens dat er naar weinig 512 hebben

ik heb binnenkort 2 gig dus van mij mag het wel naar 1 rondje

vanavond kom ik lekker knallen en mischien komt mn buurjongen ook ff meedoen als die weer eens niet met iets anders bezig is

naja tot vanavond
    Narf!
    pi_31934201
    Ik ben er ook bij, de hele avond Vergeten we deze keer allemaal niet TS aan te zetten ?

[ Bericht 4% gewijzigd door UnleashMitch op 03-11-2005 18:13:17 ]
    pi_31934418
    Weet iemand of je mee kunt vliegen liggend op de vleugel van een straaljager ?
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_31934668
    10 man erop, en screenshotje, ownt
    pi_31935222
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 18:16 schreef Suikermais het volgende:
    Weet iemand of je mee kunt vliegen liggend op de vleugel van een straaljager ?
    dat kan helaas niet dan ga je dood zodra die gaat rijden zelfde als dat je op een auto staat dan waai je er ook vanaf :S
    Narf!
    pi_31936052
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat kan helaas niet dan ga je dood zodra die gaat rijden zelfde als dat je op een auto staat dan waai je er ook vanaf :S
    Met een vliegtuig weet ik niet, maar sinds 1.03 kan je op auto's gewoon meerijden. Op een tank en een jeepje al geprobeert en met succes maar of het prettig is is wat anders
      donderdag 3 november 2005 @ 19:43:57 #83
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31936646
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

die eerste vraag klopt niet! er zijn 2 antwoorden mogelijk, er wordt gevraagd waarbij je in de buurt kunt lopen... en over een at-mine kun je gewoon lopen hoor...
    Dat was ook mijn antwoord, zo'n katje kan nog gemeen uithalen als je in de buurt loopt
    2de in de Tour de BoF!
      donderdag 3 november 2005 @ 19:46:36 #84
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_31936727
    Je zou inderdaad op de vleugel moeten kunnen lopen, maar als het vliegtuig te hard gaat ben je er zo af.
    Nu ga ik spelen.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_31940292
    ik sprong net wel op diamond's tankje, kon gewoon mee
    pi_31944965
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Incolumis het volgende:
    ik sprong net wel op diamond's tankje, kon gewoon mee
    Oww vandaar, ik ging expres niet rijden want normaal rijd ik je dan dood en krijg ik weer minpunten door een teamkill. Ik zag wel dat je er heel even op bleef maar dat was niet langer dan 10 sec. geloof ik
    pi_31945743
    Wat een kutavond zeg Het ging echt ontzettend slecht. Wel nieuwe rank alleen nog niet gekregen van EA Hopelijk binnenkort dan want ik wil Spec Ops unlocken
    pi_31945754
    Ging echt rampzalig vanavond. Snel vergeten.
    pi_31947444
    ja ik ook nieuwe rank, ben nu over de 8000 punten lol
    pi_31948888
    Hoe later hoe slechter lijkt t wel. In de vooravond haal ik altijd wel lekkere stats, en in de nacht na een biertje en blowtje trek ik ze weer naar beneden
    pi_31950630
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef Incolumis het volgende:
    ja ik ook nieuwe rank, ben nu over de 8000 punten lol
    Ow dan moet ik morgenavond nog maar wat punten trekken want anders haal je me in
    pi_31950705
    ging vannacht wel lekker, commandeerde me erop los op wake, en terwijl we allebij de vliegvelden hadden en zowat iedereen wel vloog in of een chopper of een vliegtuig, wonnen we toch
    pi_31950709
    ik zit 22 punten achter je Unleashmitch
    pi_31950714
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 07:22 schreef Incolumis het volgende:
    ik zit 22 punten achter je Unleashmitch
    8134 dus Die kan je er vanavond bijschieten want ik ben er niet Ik heb iig de unlock nog niet gekregen
    pi_31950972
    Gasten, hebben jullie nu tot 07.00 geknald ?

Damn.
      vrijdag 4 november 2005 @ 08:39:49 #96
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31951186
    Ik mag het niet hopen zeg

Misschien moesten ze gewoon vroeg uit bed en kwamen mekaar toevallig tegen hier?
    pi_31952613
    Bij ons in de clan zit er ook een stelletje wat elke nacht tot 5 of 6 uur speelt. Vorige keer zette ik me teamspeak op zaterdagochtend aan, hoor ik gesnurk door iemand ze voice activation Al spelend ten onder gegaan...
    pi_31953216
    Ben eindelijk bijna bij de 20.000 punten, nog 1000 ofzo.
    Dan kan ik engineer of AT unlocken. Ik doe denk ik AT want daar loop ik meer mee te voet dan Engineer. Bovendien vind ik de shotgun van Engineer zo slecht nog niet!

Vannacht ging het maar klote... de tegenpartij was veel te sterk, vooral die S.o.S mannetjes/clan waren erg sterk. Je zat dus bij het goeie team Incolumis met je 94 puntjes op Wake. Die ronde duurde trouwens wel achterlijk lang!
    pi_31953246
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik mag het niet hopen zeg

Misschien moesten ze gewoon vroeg uit bed en kwamen mekaar toevallig tegen hier?
    Ik ben vandaag vrij Maar ik was er 'maar' tot half 2 ofzo
    pi_31953252
    Vriendin heeft vanavond een vrouwenavondje dus ik ben er vanaf 10 uur tot 5 uur in de ochtend.
    Wie is er nog meer?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')