Ik zie Feyenoord geen 2 doelpunten maken in 2 ( ? ) minuten..., dat is toch ook "KLASSE"quote:Op donderdag 3 november 2005 09:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk hoe snel een Ajax supporter tegenwoordig tevreden is![]()
Verlies in eigen huis van Feyenoord. Verliezen van PSV, AZ. Gelijkspelen tegen Heracles, ADO Den Haag & Heerenveen (en dat allemaal in 10 wedstrijden) & een doelsaldo dat de helft is van het doelsaldo van AZ & Feyenoord.
Maar op het moment dat Ajax in blessuretijd van de tweede helft wint van FC Thun (een Zwitserse ploeg die 5e staat en vorige week nog met 1:6 heeft verloren) dan worden de Ajax supporters opeens blij
Heel aandoenlijk![]()
Feyenoord - Heerenveen 5-1quote:Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zie Feyenoord geen 2 doelpunten maken in 2 ( ? ) minuten..., dat is toch ook "KLASSE"![]()
We hebben geen nieuwe spits nodig joh
![]()
Spec ops is een hele goeie gok.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo voetbal onzin...
Even OT dan maar weer. Nog 60 puntjes tot m'n nieuwe rank en nieuwe unlockIk gok op Spec Ops. Engineer of AT speel ik erg weinig.
Yup vanavond moet het wel lukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spec ops is een hele goeie gok.
Ga je die puntjes vanavond halen?
Ik ga vanavond samen met wat clangenoten online, we proberen natuurlijk als eerste jullie server. Onze server komt volgende week online dus dan zullen jullie me wat minder op de BoF server vinden. Als jullie dan zin hebben om tegen een groep FoD-ers te spelen dan kunnen jullie vanaf volgende week donderdag op onze server terecht aangezien donderdag onze vast game avond wordt.
Ben er vanavond ook weer even, kijken of ik Ace nog achter de broek aan kan zittenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Spec ops is een hele goeie gok.
Ga je die puntjes vanavond halen?
Ik ga vanavond samen met wat clangenoten online, we proberen natuurlijk als eerste jullie server. Onze server komt volgende week online dus dan zullen jullie me wat minder op de BoF server vinden. Als jullie dan zin hebben om tegen een groep FoD-ers te spelen dan kunnen jullie vanaf volgende week donderdag op onze server terecht aangezien donderdag onze vast game avond wordt.
Volgens mij gebruik je je eigen geweer in een APC of zit ik ernaast ?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef Atreidez het volgende:
2 humvee's en je hebt een heli er zo uit iddEn APC heeft op alle passagiersplaatsen guns zitten he, die zijn op zich ook best handig als er iemand c4 op je wil plakken
Als AT'er heb ik ineens een mitrailleur als ik in de APC zit achterinquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je je eigen geweer in een APC of zit ik ernaast ?
Dan zit je ernaastquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen....dat zie je maar weerquote:
heb ik me ook weleens afgevraagd maar het is een gun van de apc zelfquote:Op donderdag 3 november 2005 13:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
die eerste vraag klopt niet! er zijn 2 antwoorden mogelijk, er wordt gevraagd waarbij je in de buurt kunt lopen... en over een at-mine kun je gewoon lopen hoor...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef escape_nl het volgende:
http://www.bf2idiots.com/test.html
Ben persoonlijk geen groot voorstander van 64 maps maar van mij mogen ze er zo af en toe wel tussen jaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Prima, leuk, maar ik wilde graag ook nog wat doorvoeren als er geen bezwaar is.
Ik mis namelijk de 64 maps, langere gevechten en meer punten, dus ik zou graag de mappen op 64 willen zetten in het weekend, niet altijd maar een keer tussendoor.
die hebbe dan pech!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Rondes naar 2 ben ik zelf ook voorstander voor maar er zijn vast mensen met wat minder geheugen dan 1gb en dan is het continue laden erg irritant.
dat kan helaas nietquote:Op donderdag 3 november 2005 18:16 schreef Suikermais het volgende:
Weet iemand of je mee kunt vliegen liggend op de vleugel van een straaljager ?
Met een vliegtuig weet ik niet, maar sinds 1.03 kan je op auto's gewoon meerijden. Op een tank en een jeepje al geprobeert en met succes maar of het prettig is is wat andersquote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat kan helaas nietdan ga je dood zodra die gaat rijden zelfde als dat je op een auto staat dan waai je er ook vanaf :S
Dat was ook mijn antwoord, zo'n katje kan nog gemeen uithalen als je in de buurt looptquote:Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die eerste vraag klopt niet! er zijn 2 antwoorden mogelijk, er wordt gevraagd waarbij je in de buurt kunt lopen... en over een at-mine kun je gewoon lopen hoor...
Oww vandaar, ik ging expres niet rijden want normaal rijd ik je dan dood en krijg ik weer minpunten door een teamkill. Ik zag wel dat je er heel even op bleef maar dat was niet langer dan 10 sec. geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Incolumis het volgende:
ik sprong net wel op diamond's tankje, kon gewoon mee
Ow dan moet ik morgenavond nog maar wat punten trekken want anders haal je me inquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:59 schreef Incolumis het volgende:
ja ik ook nieuwe rank, ben nu over de 8000 punten lol
8134 dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 07:22 schreef Incolumis het volgende:
ik zit 22 punten achter je Unleashmitch
Ik ben vandaag vrijquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik mag het niet hopen zeg
Misschien moesten ze gewoon vroeg uit bed en kwamen mekaar toevallig tegen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |