Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Beetje OT maar goed, ik zag gister op het nieuws dat gedoe met het pakje in de trein. Toen kwamen de NL Special Forces in actie. 5 man met een pistool, in spijkerbroekNou weet ik niet of dat normaal is maar als ik aan Special Forces denk dan denk ik minimaal aan automatisch geweren en volledige beschermend ingepakt etc.
Ow dan snapt het nieuws er gewoon niets van. Moest al lachen bij de gedachte dat die mannen onze echte Special Forces zouden zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.![]()
we waren veel ingevecht met Ace die ons steeds met een stinger/igla om de oren schootquote:Op woensdag 2 november 2005 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
He ik zie een RPG. Doet me weer denken aan BFV.
@Escape:
Ik hoorde van 2 clangenoten (Ace en Matthijs) dat jullie inderdaad aardig bezig waren op Sharqi, jammer dat ik niet mee kon doen, maar donderdag ben ik weer van de partij.
het besluipen van de cobra was ook wel weer aangenaam.. alleen dat we uitgemaakt werden voor basecampers toen we t tv station onder vuur namen terwijl een van onze squads de vlag aan t capturen was daar vond ik een beetje erg lame van de tegenpartij (waren niet de fod-ers hoor die zeuren nooitquote:Op woensdag 2 november 2005 11:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
we waren veel ingevecht met Ace die ons steeds met een stinger/igla om de oren schoot
nee inderdaad, zijn geen bbe-ers bij betrokken geweest.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Die gasten in een spijkerbroek zijn van het AT/Arrestatie Team en niet de 'echte' Special Forces van Nederland; dat zijn de mannen van de Bijzondere Bijstands Eenheid, de 7NL Special Boat Section en de Korps Commandotroepen.![]()
Hehehe gelukkig nietquote:Op woensdag 2 november 2005 11:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow dan snapt het nieuws er gewoon niets van. Moest al lachen bij de gedachte dat die mannen onze echte Special Forces zouden zijnJe zou als zware crimineel zo in de slappe lach schieten dat ze je zo aan kunnen houden. Vond het ook wel typisch Nederlands, ja we willen wel Special Forces maar die moeten we niet te zwaar bewapenen omdat dat agressie op kan wekken en ze moeten eerst de dialoog aan gaan
Die mensen horen als ze gaan slapen nog steeds de chopper en zijn gunquote:Op donderdag 3 november 2005 01:17 schreef Fillipe het volgende:
Tering net een aantal uurtjes lekker met Domo geknald! Ging erg lekker op Karkand beetje vlaggen pakken, toen op Oman de lucht onveilig gemaakt en op het laatst heeft Domo een plaatsje genomen in m'n cobra en schoot die iedereen neer. Server was niet voor niets bijna leeg![]()
Hier:
[[url=http://x11.putfile.com/11/30518152356.jpg]afbeelding][/url]
Oja ook net nog de Unit Service Helicopter Ribbon gehaald, weer iets nieuws in de prijzenkast.
Heb hem maar 1x tegengekomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 05:55 schreef kievit19 het volgende:
I-spy is trouwens weer geliefd: Welke user is best wel een kneus?
Wel aandoenlijk hoe snel een Ajax supporter tegenwoordig tevreden isquote:Op woensdag 2 november 2005 23:11 schreef Sickert het volgende:
Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
ajax ajax ajax
hoelaat is Feyenoord morge.... ow wacht![]()
die deden niet mee in de uefa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |