abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32036115
--pure schaamte-- zat wat te klooien met wat medailles enzo, staat er opeens, "you have earned your second purple heart" - **** **** *** ***** --pure schaamte--
pi_32037644
volop lag net
pi_32042278
Dit topic gaat langzaam dood... 44 gaan we niet eens meer halen snik snik

Vaarwel en tot de BoF topic(s) !!!
BF2: Diamond3d
  maandag 7 november 2005 @ 00:18:01 #254
133786 DeathTrail
-----------------
pi_32043510
-----------------
pi_32045608
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit topic gaat langzaam dood... 44 gaan we niet eens meer halen snik snik

Vaarwel en tot de BoF topic(s) !!!
was signed: peristilius
  maandag 7 november 2005 @ 16:08:30 #256
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_32059694
Even terugkomend op dat verhaal van dat kopieren/mounten van de bf2 dvd.

Ik weet niet waar het puberende modje de wijsheid vandaan haalt om het als illegaal te bestempelen, maar tools als Daemon of Alcohol kan je niet direct als illegaal bestempelen.

Ja, je kan er illegale dingen mee doen, maar als eigenaar van BF2 ben ik gerechtigd om een 'kopie' voor eigen gebruik te maken. Ja, dat doe ik met Alcohol, ja die mount ik met alcohol, en dat is mijn GOED RECHT.

Ik zit er niet op te wachten dat mijn kopie naar de klote gaat. Dus ja, maak ik er een image van voor eigen gebruik !!

Ik weet niet precies wat er besproken is in de posts die verwijderd zijn, maar een kopie maken van je bloedeigen BF2 dvd lijkt me toch niet zo illegaal als je wat verder kijkt dan je neus lang is.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_32059942
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:

Ik weet niet waar het puberende modje de wijsheid vandaan haalt om het als illegaal te bestempelen, maar tools als Daemon of Alcohol kan je niet direct als illegaal bestempelen.

Ja, je kan er illegale dingen mee doen, maar als eigenaar van BF2 ben ik gerechtigd om een 'kopie' voor eigen gebruik te maken. Ja, dat doe ik met Alcohol, ja die mount ik met alcohol, en dat is mijn GOED RECHT.

Ik zit er niet op te wachten dat mijn kopie naar de klote gaat. Dus ja, maak ik er een image van voor eigen gebruik !!

Ik weet niet precies wat er besproken is in de posts die verwijderd zijn, maar een kopie maken van je bloedeigen BF2 dvd lijkt me toch niet zo illegaal als je wat verder kijkt dan je neus lang is.
Het gaat er in dit geval niet om of het mag van de wet of niet, maar dat dit op Fok! gewoon niet besproken wordt. Dit is nou eenmaal de policy en kan ik weinig aan doen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32060053
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

je schijnt hem erin te kunnen laten zitten..

Maar goed..Admins ik denk toch dat jullie gelijk hadden met het onbarmhartig ingrijpen hier in dit topic. Het liep uit de hand en mensen zoals Fliepke, mmarsu, dr.daggla durfden niet meer te posten.

He verrek...zie ik net dat dat allemaal admins zijn hier. krijg nou wat
Ik weet niet wat je denkt hoor, maar alleen MMaRsu en ik zijn moderator hier, de anderen zijn gewoon users op dit forum en dr.daggla is niet eens Fok! crew.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  maandag 7 november 2005 @ 16:49:15 #259
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_32060764
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het gaat er in dit geval niet om of het mag van de wet of niet, maar dat dit op Fok! gewoon niet besproken wordt. Dit is nou eenmaal de policy en kan ik weinig aan doen
.
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou worden
Where law ends, tyrrany begins.
pi_32060889
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou worden
zoals eerder gezegd door de moderator.. t is fok policy.. en fok is roomser dan de paus.. dus als er maar iets illegaals mee kan worden gedaan mag er niet over gesproken worden
pi_32061070
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Fok staat idd niet boven de wet, maar Fok mag wel zelf bepalen wat er op dit forum gepost mag worden en wat niet. Dit is de policy en zoals eerder gezegd kan ik daar niets aan doen. Je kunt de FAQ lezen over wat mag en niet mag ( de FAQ is wel aan vernieuwing toe, binnenkort wordt die geupdate ).
pi_32061934
wat een heisa ineens, en dat pas na zo'n 40 topics!
  maandag 7 november 2005 @ 17:47:33 #263
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32062392
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:

B.I.G. zegt dat je zelfs een kopie voor eigen gebruik niet eens mag maken! (m.u.v. muziek en film)
En je mag ook geen beveiliging omzeilen (die o.a. op de BF2 DVD zit), dat staat ook in de wet.
Dus FOK! moet zich aan dat soort regeltjes houden helaas, want dat staat in de wet.

Maar zelf lees ik liever dit.
pi_32062549
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef nlboy het volgende:

[..]

B.I.G. zegt dat je zelfs een kopie voor eigen gebruik niet eens mag maken! (m.u.v. muziek en film)
En je mag ook geen beveiliging omzeilen (die o.a. op de BF2 DVD zit), dat staat ook in de wet.
Dus FOK! moet zich aan dat soort regeltjes houden helaas, want dat staat in de wet.

Maar zelf lees ik liever dit.
Maar wie the fuck denkt BIG dat ie is... Ze hebben volgens mij geeneens het recht om mensen te beboeten
pi_32062875
kunnen ze ook niet, ze kunnen je alleen aanklagen...
  maandag 7 november 2005 @ 18:09:28 #266
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32063064
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Sokolsky het volgende:
De Medy van der Laan Award - Grootste FTR-klootzak - i-spy
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32084954
Aangezien BoF en BF2 nu weer volledig gescheiden is op Fok! plemp ik hier maar even de link van onze clan neer ; http://www.zerobarrier.nl/news.php We zijn namelijk weer aan t recruiten. Dus als je wel echte wars wil spelen op een redelijk hoog nivo en met redelijke regelmaat; reageer!
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 10 november 2005 @ 09:30:09 #268
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32140088
Gaat er nog iemand naar het BF2 event dat door EA georganiseerd is in Breda?
pi_32141960
bestaat dit topic nogsteeds?
Narf!
pi_32148655
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef Fliepke het volgende:
Gaat er nog iemand naar het BF2 event dat door EA georganiseerd is in Breda?
Huh?! meer info bitte
pi_32154143
Weet iemand misschien welke site het nog doet om je stats op te vragen??? want volgens mij doen ze het geen van allen meer, of ligt het aan mij and. DON'T DIE, topic, PLEASE DON'T DIE
pi_32154227
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef JumperJack het volgende:
Weet iemand misschien welke site het nog doet om je stats op te vragen??? want volgens mij doen ze het geen van allen meer, of ligt het aan mij and. DON'T DIE, topic, PLEASE DON'T DIE
deze

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Sickert.nl&refresh=1

waar Sickert.nl staat
ff je eigen nick invoegen

en ff refresh this player doen
Narf!
  donderdag 10 november 2005 @ 18:25:22 #273
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32154731
http://www.bf2s.com is ook een zeer goede site.
pi_32155853
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef JumperJack het volgende:
tja dat dit topic dood gaat is een van de constanten in het universum..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')