was signed: peristiliusquote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit topic gaat langzaam dood... 44 gaan we niet eens meer halen![]()
snik snik
Vaarwel en tot de BoF topic(s) !!!![]()
Het gaat er in dit geval niet om of het mag van de wet of niet, maar dat dit op Fok! gewoon niet besproken wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:
Even terugkomend op dat verhaal van dat kopieren/mounten van de bf2 dvd.
Ik weet niet waar het puberende modje de wijsheid vandaan haalt om het als illegaal te bestempelen, maar tools als Daemon of Alcohol kan je niet direct als illegaal bestempelen.
Ja, je kan er illegale dingen mee doen, maar als eigenaar van BF2 ben ik gerechtigd om een 'kopie' voor eigen gebruik te maken. Ja, dat doe ik met Alcohol, ja die mount ik met alcohol, en dat is mijn GOED RECHT.
Ik zit er niet op te wachten dat mijn kopie naar de klote gaat. Dus ja, maak ik er een image van voor eigen gebruik !!![]()
Ik weet niet precies wat er besproken is in de posts die verwijderd zijn, maar een kopie maken van je bloedeigen BF2 dvd lijkt me toch niet zo illegaal als je wat verder kijkt dan je neus lang is.
Ik weet niet wat je denkt hoor, maar alleen MMaRsu en ik zijn moderator hier, de anderen zijn gewoon users op dit forum en dr.daggla is niet eens Fok! crew.quote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je schijnt hem erin te kunnen laten zitten..![]()
Maar goed..Admins ik denk toch dat jullie gelijk hadden met het onbarmhartig ingrijpen hier in dit topic. Het liep uit de hand en mensen zoals Fliepke, mmarsu, dr.daggla durfden niet meer te posten.
He verrek...zie ik net dat dat allemaal admins zijn hier. krijg nou wat
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou wordenquote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat er in dit geval niet om of het mag van de wet of niet, maar dat dit op Fok! gewoon niet besproken wordt.Dit is nou eenmaal de policy en kan ik weinig aan doen
.
zoals eerder gezegd door de moderator.. t is fok policy.. en fok is roomser dan de paus.. dus als er maar iets illegaals mee kan worden gedaan mag er niet over gesproken wordenquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou worden
Fok staat idd niet boven de wet, maar Fok mag wel zelf bepalen wat er op dit forum gepost mag worden en wat niet. Dit is de policy en zoals eerder gezegd kan ik daar niets aan doen. Je kunt de FAQ lezen over wat mag en niet mag ( de FAQ is wel aan vernieuwing toe, binnenkort wordt die geupdatequote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fok staat niet boven de wet. Als ik een mede user van dit forum op geheel legale wijze zal uitleggen hoe je met een tool als Alcohol een image kan maken van zijn eigen BF2 dvd zou ik het behoorlijk triest vinden als dit weg ge-edit zou worden
B.I.G. zegt dat je zelfs een kopie voor eigen gebruik niet eens mag maken! (m.u.v. muziek en film)quote:Op maandag 7 november 2005 16:08 schreef Gunner het volgende:
Even terugkomend op dat verhaal van dat kopieren/mounten van de bf2 dvd.
Ik weet niet waar het puberende modje de wijsheid vandaan haalt om het als illegaal te bestempelen, maar tools als Daemon of Alcohol kan je niet direct als illegaal bestempelen.
Ja, je kan er illegale dingen mee doen, maar als eigenaar van BF2 ben ik gerechtigd om een 'kopie' voor eigen gebruik te maken. Ja, dat doe ik met Alcohol, ja die mount ik met alcohol, en dat is mijn GOED RECHT.
Ik zit er niet op te wachten dat mijn kopie naar de klote gaat. Dus ja, maak ik er een image van voor eigen gebruik !!![]()
Ik weet niet precies wat er besproken is in de posts die verwijderd zijn, maar een kopie maken van je bloedeigen BF2 dvd lijkt me toch niet zo illegaal als je wat verder kijkt dan je neus lang is.
Maar wie the fuck denkt BIG dat ie is... Ze hebben volgens mij geeneens het recht om mensen te beboetenquote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef nlboy het volgende:
[..]
B.I.G. zegt dat je zelfs een kopie voor eigen gebruik niet eens mag maken! (m.u.v. muziek en film)
En je mag ook geen beveiliging omzeilen (die o.a. op de BF2 DVD zit), dat staat ook in de wet.
Dus FOK! moet zich aan dat soort regeltjes houden helaas, want dat staat in de wet.
Maar zelf lees ik liever dit.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Sokolsky het volgende:
De Medy van der Laan Award - Grootste FTR-klootzak - i-spy
Huh?! meer info bittequote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef Fliepke het volgende:
Gaat er nog iemand naar het BF2 event dat door EA georganiseerd is in Breda?
dezequote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef JumperJack het volgende:
Weet iemand misschien welke site het nog doet om je stats op te vragen??? want volgens mij doen ze het geen van allen meer, of ligt het aan mijand. DON'T DIE, topic, PLEASE DON'T DIE
![]()
tja dat dit topic dood gaat is een van de constanten in het universum..quote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef JumperJack het volgende:
Weet iemand misschien welke site het nog doet om je stats op te vragen??? want volgens mij doen ze het geen van allen meer, of ligt het aan mijand. DON'T DIE, topic, PLEASE DON'T DIE
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |