Dat van die beveiliging oke...niet gezien ook trouwens...quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
Hier wordt niet uitgelegd hoe je een beveiliging omzeilt.
En slowchatten doe je ook maar ergens anders, in de slowchat bijvoorbeeld.
Hele hoop verwijderd dus.
quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
Hier wordt niet uitgelegd hoe je een beveiliging omzeilt.
En slowchatten doe je ook maar ergens anders, in de slowchat bijvoorbeeld.
Hele hoop verwijderd dus.
Sorry dat ik er toen niet was, maar ik heb daar ook helemaal geen melding van gekregen, ik kan niet alles lezen. Dit is het BF2 topic, hier hoort over BF2 gepraat te worden. Er komen hier ook users die niet bij BoF zitten en er is al een apart BoF forum. Hier graag dus gewoon niet slowchatten.quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat van die beveiliging oke...niet gezien ook trouwens...
maar hier posten gaan weghalen uit een van de meest populaire topics van Fok games....Lijkt me nu niet echt wijs. Denk dat er genoeg andere topics zijn om je druk over te maken,.. Waar waren jullie toen iemand hier keer op keer de boel kwam verzieken?
Nou lijkt me sterk.. heb er zelfs over gemaild naar jullie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sorry dat ik er toen niet was, maar ik heb daar ook helemaal geen melding van gekregen, ik kan niet alles lezen. Dit is het BF2 topic, hier hoort over BF2 gepraat te worden. Er komen hier ook users die niet bij BoF zitten en er is al een apart BoF forum. Hier graag dus gewoon niet slowchatten.
Das leuk, maar daar wordt hier gewoon niet over gesproken, regels van Fok! enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef Suikermais het volgende:
was da voor geouwehoer ... !!!!!
De enigste reden dat ik zonder dvd wil spelen is dat ik niet wil dat mijn originele dvd naar z'n tering gaat..zoals mij ( en velen met mij ) is overkomen met de cd's van BF1942.
preciesquote:Op zondag 6 november 2005 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou lijkt me sterk.. heb er zelfs over gemaild naar jullie.
We gaan dit verder met de BoF mensen overleggen want dit kan gewoon niet. Wat is nu het nut van deze admin actie? Volgens mij moeten jullie het forum begleiden en niet leiden.
En trouwens de IRC chat is opgeslagen en hierin vind ik het niveau zeer teleurstellend. Dat Fliepke ons afvalt is echt een domper voor ons allemaal. In welke vorm is dit topic ontoegankelijk geworden? Ga nu eens teruglezen en kijk eens hoeveel nieuwe actieve posters we de laatste maand erbij hebben gekregen, denk dat je dan niet over ontoegankelijk mag spreken, Tevens worden alle vragen van nieuwe posters hier uitgebreid en goed behandeld.
Kom kom kom allemaal. Hij heeft wel een beetje gelijk, het is wel offtopic. Neemt niet weg dat het vreemd is dat als het over Deamon gaat de mods meteen aanwezig zijn maar als Jedi ze een mailtje stuurt over Ispy van pas geleden dat er dan niemand is.quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Suikermais het volgende:
Normaal zie je ze hier nooit ,maar dan ook echt nooit. zelfs niet tijdens dat gezeik met i-spy !!!!!
Ik weet niet wanneer dat wel niet was, maar sinds ik mod ben heb ik helemaal geen reports gezien? Zoals eerder gezegd kan ik ook niet alles lezen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Suikermais het volgende:
Zo...en heeft onze wannabe admin nu een harde plasser gekregen van deze actie ?
god allemachtig ..wat vreselijk treurig. Normaal zie je ze hier nooit ,maar dan ook echt nooit. zelfs niet tijdens dat gezeik met i-spy !!!!!
Toch even noemen dat PSV weer een heerlijk brabants avondje voetbal heeft gebracht...Kampionen!quote:Op zondag 6 november 2005 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
pubers he
Net even gespeeld, maar was geen succes, wel even leuk. Oh wach dit is slowchat en dat mag niet. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik verder nooit op forums post, aangezien de gezelligheid over het algemeen moet leiden onder de regels.
Genoeg hier over terug naar de orde van de dag Ajax is okee ole ole, feyenoord kan er ook wat van. (oops dit mag natuurlijk ook niet)
Nog mensen mijn filmpje bekeken? Het is natuurlijk niet van de kwaliteit zoals die van BF2 SF, maar toch.
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht maar in het algemeen. Jedi heeft er toen een mailtje overgestuurd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef peristilius het volgende:
Ik weet niet wanneer dat wel niet was, maar sinds ik mod ben heb ik helemaal geen reports gezien? Zoals eerder gezegd kan ik ook niet alles lezen.
Denk niet dat ik het leuk vind om een beetje posts te wissen om daarna afgezeken te worden, als je het er verder nog over wilt hebben kan dat in het Feedback topic.![]()
Spelen die niet een divisie te hoog?quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Suikermais het volgende:
Twente heeft trouwens ook gewonne ...
Als jullie eigen forum echt zo saai is mogen jullie van mij best een BoF topic openen naast het BF2 topic.quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
preciesdaar hoef ik niks aan toe tevoegen
en daar mee heb ik alles gezegd... nu wacht ik op een antwoord van hoe het wel of niet moet/mag..
en anders gaan we een nieuw tijdperk in en maken we ons eigen Bof!/bf2 topic... angezien ik ons eigen forum erg matig vind (sorry Frank)
het was net weer gezellig en zal nu wel over zijn
dus modje... wat heb je liever? een BOF!/Bf2 topic of zoals het nu is?![]()
Blijf jij nog maar mooi even daar...aan de andere kant !!quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spelen die niet een divisie te hoog?![]()
dat ga ik dus nu doenquote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als jullie eigen forum echt zo saai is mogen jullie van mij best een BoF topic openen naast het BF2 topic.
Kan dit toevallig gebeurt zijn voor ik mod was? Ik heb er namelijk echt helemaal niets van gezien.quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht maar in het algemeen. Jedi heeft er toen een mailtje overgestuurd.
maar goed t zal wel. Vanavond weer lekker knallen met m'n G36c
wacht met spanning af wat er komen zalquote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat ga ik dus nu doen
niemand anders doen! want ik ga ff een geweldige OP maken
![]()
Was al een klein tijdje geleden aangezien meneer nu een maandban heeftquote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef peristilius het volgende:
Kan dit toevallig gebeurt zijn voor ik mod was? Ik heb er namelijk echt helemaal niets van gezien.
pfffquote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Suikermais het volgende:
Twente heeft trouwens ook gewonne ...
Sickert schiet eens op manquote:Op zondag 6 november 2005 16:22 schreef jpjedi het volgende:
NEC uit, altijd lastig
Ik ben erbij...wat moet ik anders doen hier...lolquote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Sickert schiet eens op man![]()
Doen er vanavond nog meer mensen mee ? Ik wil Incolumnis nog wel even inhalen qua punten
gaat je niet lukken, Global score 8684quote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doen er vanavond nog meer mensen mee ? Ik wil Incolumnis nog wel even inhalen qua punten
Pfff......N00bquote:Op zondag 6 november 2005 16:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gaat je niet lukken, Global score 8684![]()
![]()
jajaja ben bezig!quote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uhhh...right?quote:Op zondag 6 november 2005 17:39 schreef kievit19 het volgende: btw: http://www.iiiiiiii.com/
komt eraan heb geduld dudes! je krijgt er watvoor terug (voor je geduld he!)quote:Op zondag 6 november 2005 17:39 schreef kievit19 het volgende:
SICKERT!!! waar blijft dat topic?!?!?!?!
btw: http://www.iiiiiiii.com/
Nu durven alle mensen die normaal gesproken bang waren om hun vragen te stellen dat als nog doen hier !quote:
je schijnt hem erin te kunnen laten zitten..quote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef Sickert het volgende:
Ja ik heb een vraag!
Hoe haal ik de Battlefield Dvd disc uit het doosje? krijg hem er niet uit in het midden blijft de disc vastzitten aan dat zwarte dingetje?
iemand een idee? help me nou!!
Hoi Sickert,quote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef Sickert het volgende:
Ja ik heb een vraag!
Hoe haal ik de Battlefield Dvd disc uit het doosje? krijg hem er niet uit in het midden blijft de disc vastzitten aan dat zwarte dingetje?
iemand een idee? help me nou!!
dank je! alleen ben ik gevallen tijdens het rennenquote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoi Sickert,
welkom in het nieuwe Centrale topic van Battlefield 2! Namens de hele club van harte welkom.
Kijk je moet het volgende doen om die DVD eruit te halen:
1. Zing het nummers "Always look at the bright side of life"
2. Ren een rondje om het huis en zeg dat je BF2 geweldig vind.
3. Doe het gele BF2 hoesje met DVD in de droger/oven (+- 175 graden),
zodat dan de DVD-hoesje gaat krimpen. (ongeveer 15min lang)
Als het goed is krijg je nu de BF2 DVD uit het hoesje.
Niet gelukt? Neem dan contact op met EA. 0900 - 1001666 (E 0,45 p/m)
Veel succes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |