Die sos-ers bleven goed bijelkaar ja. Ik had ze wel een keer mooi te pakken toen ze op mij af kwamen in een buggy met zijn 2en. Ik sprong op het laatste moment weg waardoor ze onder me door reden ik switchte naar mijn grenadelauncher schoot ze alletwee kapot, daarna door gelopen naar de Airfield om die proberen te pakken, maar je weet gewoon dat die 2 pissed zijn en op zoek gaan naar je. Jammergenoeg vonden ze me net te vroeg, waardoor ik de vlag niet pakte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben eindelijk bijna bij de 20.000 punten, nog 1000 ofzo.
Dan kan ik engineer of AT unlocken. Ik doe denk ik AT want daar loop ik meer mee te voet dan Engineer. Bovendien vind ik de shotgun van Engineer zo slecht nog niet!
Vannacht ging het maar klote... de tegenpartij was veel te sterk, vooral die S.o.S mannetjes/clan waren erg sterk. Je zat dus bij het goeie team Incolumis met je 94 puntjes op Wake. Die ronde duurde trouwens wel achterlijk lang!
Grote kans dat je mij dan ook nog wel even tegenkomt. Gisteren was echt slecht dus dat moet overgedaan worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin heeft vanavond een vrouwenavondje dus ik ben er vanaf 10 uur tot 5 uur in de ochtend.
Wie is er nog meer?
WOW, verslaafde..!! Tot 5 uur zal het niet zijn maar ben er wel ff aantal uur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef escape_nl het volgende:
Vriendin heeft vanavond een vrouwenavondje dus ik ben er vanaf 10 uur tot 5 uur in de ochtend.
Wie is er nog meer?
Whahaa jij was dat dus...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die sos-ers bleven goed bijelkaar ja. Ik had ze wel een keer mooi te pakken toen ze op mij af kwamen in een buggy met zijn 2en. Ik sprong op het laatste moment weg waardoor ze onder me door reden ik switchte naar mijn grenadelauncher schoot ze alletwee kapot, daarna door gelopen naar de Airfield om die proberen te pakken, maar je weet gewoon dat die 2 pissed zijn en op zoek gaan naar je. Jammergenoeg vonden ze me net te vroeg, waardoor ik de vlag niet pakte.
Er waren gister sowieso veel duo's online, die kwam je echt telkens samen tegen.
Nog iets grappigs, op Wake wilde DoMo en ik samen gaan vliegen en we staan te wachten op de heli, komen er nog 2 aanMine, Mine, Mine. Vervolgens wordt de vlag van de Airfield wit en op hetzelfde moment zie je DoMo en mij terug lopen, die andere wilde blijkbaar wel heel graag de heli hebben, maar ja zonder vlag geen heli.
Vond het wel opvallend dat we alletwee zonder twijfel direct die vlag terug pakte, dan maar even niet vliegen.
Sommige mensen zijn zo verblind om te moeten vliegen![]()
Uiteindelijk als zandhaas een bronze plak gehaald op Wake, door oa een keer over te zwemmen om 2 fronten te creeren. Het duurt even maar wel 2 vlagen gepakt![]()
euh, met een pakje camel en bier, dat moet lukken denk ik.quote:
Eerste rondje karkand werden we gisteren overrun door zoals ik noem "Fast-loaders", nog voor iedereen in het spel zat was er al een US Squad in onze main base en dan moet je die snel terug krijgen anders is het afgelopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Op Karkand ook, als je bij de USMC zit, iedereen gaat voor die voorste vlag, maar die word toch massaal verdedigd door heel MEC. Het is beter als je door die stoet probeert te komen en achteraan een vlag probeert te pakken zodat je ze van 2 kanten kunt benaderen.
En er zaten veel groepjes ja.... [BoF], [FOD], S.O.S., en nog eentje [AL] ofzo
Ik doelde meer op het 7 uur lang naar je TFT staren en met de muis bewegen / klikken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
euh, met een pakje camel en bier, dat moet lukken denk ik.
Moet eerst de douche maken, stang + douchekop vervangen
dat gebeurt ook wel, zaterdagavond uit eten en binnenkort weer naar feesten, de draad weer oppakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 7 uur lang naar je TFT staren en met de muis bewegen / klikken.
Ik ben op vrijdag en zaterdag toch liever met vrienden in een discotheek / bios enz.
Ach ik kan elke avond hard drinken als ik wil, of naar de discotheek/ bios gaan. Hoeft voor mij gelukkig niet persee op de zaterdagavond oid. Gelukkig niet zelfs, ben geen bouwvakker die alleen in het weekend kan stappenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdag en zaterdag toch liever met vrienden in een discotheek / bios enz.
het was de dag dat de patch uitkwam, 's middags de hele tijd in de BH gezeten, 16 man op een 64 map, was erg leuk, veel kills en natuurlijk veel puntenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:52 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jezus in mashtuur zat je zeker in een blackhawk of t was een heeeeeeeel erg lange ronde
We verloren hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind Wake niet echt tof, als je een vliegmachine hebt is het nog wel aardig, maar anders vind ik het niet echt super, al ga ik hem wel steeds iets meer waarderen.
Ik wil rennen door tunnels of steegjes ipv 3-4 minuten zwemmen naar de overkant om mijn team te helpen bij de overwinning...
Het eerste (en mijn enige) potje Wake hadden we toch gewonnenquote:
doe S.O.S. kereltjes vond ik eigenlijk helemaal niets, ze liepen imo echt als noobs rond.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vannacht ging het maar klote... de tegenpartij was veel te sterk, vooral die S.o.S mannetjes/clan waren erg sterk. Je zat dus bij het goeie team Incolumis met je 94 puntjes op Wake. Die ronde duurde trouwens wel achterlijk lang!
dude als de BH nu goed gebruikt wordt issie nog erger dan voorheen.. vroeger kwam ie nog wel eens naar beneden om een vlagje te scoren.. nu blijft ie (met een goede crew) rondjes vliegen rond een gebied om deze schoon te vegen :/ knap als je m dan nog raakt met je tank of SRAW/ERYX.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
* Incolumis vind dat ie eerder met BF2 had moeten beginnen, toen blackhawk-raping nog toegestaan was
was t maar kut dan had je dr nog wat aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:25 schreef -Dries- het volgende:
Yeey, weer kut avondje
voor wie die ban voor mij omdat ik em heb geholpenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:34 schreef Incolumis het volgende:
oeh oeh statspadder!!!![]()
![]()
* Incolumis smells an EA ban
pistol is wel makkelijk, je gaat gewoon op karkand met je pistol de gangetjes door, heb je een paar kills, knife moet ik ook nog hebben
En hoe zie je vantevoren of iemand een n00b is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef DeathTrail het volgende:
Wat trouwens bij noobs ook goed werkt, is gewoon van voren aanvallen. Je moet sprint gebruiken en NIET recht op ze aflopen, maar als het ware 'overstag'. Zo raken ze je maar amper, moeten ze reloaden, in die tijd sprint je RECHT op ze af, springen, pronen en TJAK! Hoppa, weer een ventje geknifed
Daar heeft EA die tg voor bedacht dan kunnen n00bs n00b in hun tag zetten, maar niemand die het heeft gedaan, kom alleen maar BoF tegenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef -Dries- het volgende:
En hoe zie je vantevoren of iemand een n00b is?![]()
Elke keer als ik denk ik ga ervoor, dan kill ik ze al (of zij mij) voor ik er aan denk om te knifen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:16 schreef kievit19 het volgende:
ik moet knife ook nog halen, heb het laatst even geprobeerd maar schiet niet echt op :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |