abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32157293
hij zit vaak vol de laatste tijd
pi_32158615
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef VeerMans het volgende:
hij zit vaak vol de laatste tijd
download xfire

en voeg wat admins toen

niveklaams (ik) op xfire
Narf!
  donderdag 10 november 2005 @ 20:59:42 #278
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_32159390
heb ik iets gemist dat het topic niet meer zo levendig is ?
pi_32159557
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef JK het volgende:
Er werd teveel "geslowchat" .. er is een nieuw speciaal BOF topic waar nu veel gereageerd word
BF2: Diamond3d
  donderdag 10 november 2005 @ 21:04:55 #280
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32159575
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef JK het volgende:
Jep, modje kwam eens op bezoek: [PC]Battlefield 2 (43) - Band of Fok!kers
Nu hebben we een eigen topic: Het Grote Band of Fok!kers BF2 topic [Deel] 1
pi_32164443
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ?? ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie) hoe ken dit...
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:54:56 #282
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32171820
Ze hebben de rangen bijgesteld, waardoor je ineens een aantal rangen omhoog ging.
Je rang is gekoppeld aan je global score. Hoe meer punten hoe hoger je rang.
Wanneer je nu je volgende rang krijgt hangt af van het aantal punten dat je nu hebt.
En die progress balkjes daar kijk ik nooit naar, volgens mij werkt dat niet goed meer.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32180716
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Razz_Gul het volgende:
hey waarom blijft mijn progressbalk naar de volgende rang steken als in leeg /geen voortgang ?? ik dacht dat je met die nieuwe patch zo vreselijk snel in rang kon klimmen na een bep aantal kills in een sessie (hoeveel ??). Toen ik de patch pas installeerde kreeg ik idd snel 3 unlocks en een hogere rang maarre nu gebeurt r geen fuck, ik bedoel dan echt dat die progress balk LEEG is, terwijl ik meer kills dan ooit maak (najah max 6/7 per sessie) hoe ken dit...
idd. de progress balkjes werken niet meer, maar je stijgt nog wel gewoon van rank, met natuurlijk de gebruikelijke unlock, op de 150,500,800,2500,5000,8000,20000,50000,200000 punten. dus gewoon niet naar het balkje kijken, je krijgt je rank toch wel
pi_32197384
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef nlboy het volgende:

[..]

Jep, modje kwam eens op bezoek: [PC]Battlefield 2 (43) - Band of Fok!kers

Als harde kern moet ik effe *kuch* op de moderator(s).
Ik heb dat topic effe gelezen, niet alles, maar jullie redeneringen/
reacties slaan soms echt de plank mis. Ik zie de meeste kwetsende reacties,
en dan niet in dit topic, die als normaal beoordeeld worden. En ook in andere dingen
voegen de meeste van jullie weinig waarde aan dit forum. Behalve op mierenneuken
en regeltjes opstellen die opeens tiijdens topic 43 uit de kast getrokken. Iedereen
mocht/ mag zijn eigen clan promoten (toch postman), en als jullie zeuren dat nieuwe mensen
een soort van buitengesloten worden is dat belachelijk zoals Jedi al vertelt.
Iedereen mag zijn vragen stellen, en van de 43 topics hebben ze/ we toch al 40 keer lief uitgelegd
dat je eerste unlock bij 1000 punten is en dat iedereen zonder te betalen mag komen spelen.

Ik gun de clan het allerbeste en nu zullen nieuwe mensen die het spel gaan kopen de BoF
clan niet zo snel tegenkomen omdat ze op Battlefield 2 gaan zoeken en niet op BoF, tenzij ze slim zijn. De server (weet je die we met zijn allen, incl. nieuwe mensen, betaald hebben/ *kuch* hadden) zal tzt. leeglopen met spelende mensen, want op het BF2 topic wordt die niet meer gepromoot en members zullen vertrekken naar andere servers en wordt een leuk initatief de
nek omgedraait. Je mag me corrigeren als je het ergens niet mee eens bent. Maar ik weet dat ik gelijk zal krijgen, kijk alleen maar naar dit topic. Hoeveel reacties vandaag 10?? Dat hadden fucking een vol topic over Special Forces moeten zijn, die we binnen een dag vol hadden gekregen!!!
en ja als op zondagmiddag als de troepen verzamelen om te gaan spelen wordt er ook over voetbal praat, daar is een forum voor toch. Of moet ik in het voetbal topic reageren dat Sickert niet komt spelen omdat hij Ajax kijken is, of moet dit in het TV-topic.

BIJ DEZE WIL IK TWEE MENSEN OPROEPEN DIE VOOR ONS GAAN OPNEMEN.

I-SPY, voor een nog langere klacht op papier, liefst met plaatjes.

STEEVEN, eindredacteur games. We need your support. Je weet hoe het werkt of heeft gewerkt.
Hopelijk kan je je connecties benutten.

BoF en het Battlefield2 topic horen bij elkaar als Feyenoord en de KUIP.

HET BATTLEFIELD2 TOPIC IS VAN ONS ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!
Hell To The Liars
pi_32198735
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 02:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

voor derest moet ik je helemaal gelijk geven! de modjes vonden dat buitenstaanders wegbleven omdat ze niks zouden snappen van ons oftopic geneuzel.
maar als ze wat beter hadden opgelet zonder maar wat te roepen (omdat ze het zelf gewoon storend vinden) hadden ze gezien dat dat zeker niet zo is.. nu zijn er trouwens mensen die in het BOF! topic dingen gaan vragen moet ik die dan maar meteen laten verwijderen? want daar is immers dit topic voor

maargoed ik heb me er al bij neergelegd en een geweldige OP gebouwd (al zeg ik t zelf) t zal mij aan mn reet roesten verder

als ik maar in 1 van de 2 topics mn virtuele vrienden kan vinden ben ik al tevreden
Narf!
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:09:07 #286
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32199227
Ik ben ook een deel eens met Droopie, deze topic is nu gewoon bijna afgschreven.
De members van BoF, zijn toch de meeste die over BF2 praten en lid zijn van fok.
Je merkt nu ook dat de meeste niet-leden van BoF toch bij ons langskomen in onze topic om te vragen hoe iets werkt. Want niemand bezoekt echt meer deze topic en dat is toch een beetje jammer, want dit is het centrale topic voor Battlefield 2. En wij hebben het vooral over BF2 hoe we bijvoorbeeld hebben gespeelt, tips voor elkaar, etc. Ach ja, helaas pindakaas dat het bij deel 43 pas werd verteld.
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:19:08 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32199328
OMG zie dit nu pas
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32199409
Droopie heeft gelijk maar op 1 punt niet. Zolang wij niet reageren in dit topic zal dit topic nooit vol komen en ook nieuwe delen zullen niet worden geopend waardoor dit topic heeeel ver zakt of zelfs nooit meer wordt geopend waardoor ons eigen topic het enige is wat over blijft
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32204036
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 02:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als harde kern moet ik effe *kuch* op de moderator(s).
Ik heb dat topic effe gelezen, niet alles, maar jullie redeneringen/
reacties slaan soms echt de plank mis. Ik zie de meeste kwetsende reacties,
en dan niet in dit topic, die als normaal beoordeeld worden. En ook in andere dingen
voegen de meeste van jullie weinig waarde aan dit forum. Behalve op mierenneuken
en regeltjes opstellen die opeens tiijdens topic 43 uit de kast getrokken.
Kwetsende reacties? Waar heb je het over? En die regeltjes die we bij topic 43 uit de kast trokken zijn algemene regels van FOK!, slowchat hoort gewoon niet in centrale topics, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?
quote:
Iedereen mocht/ mag zijn eigen clan promoten (toch postman), en als jullie zeuren dat nieuwe mensen
een soort van buitengesloten worden is dat belachelijk zoals Jedi al vertelt.
Iedereen mag zijn vragen stellen, en van de 43 topics hebben ze/ we toch al 40 keer lief uitgelegd
dat je eerste unlock bij 1000 punten is en dat iedereen zonder te betalen mag komen spelen.
Zo hey, dat is aardig, dat iedereen zn vragen mag stellen. Als ik meerdere klachten krijg over hoe toegankelijk het topic is zal er toch wel iets geweest moeten zijn. Daarmee zeg ik niet dat jullie onaardig zijn of iets dergelijks, maar dat jullie groepgedrag er soms wel voor zorgt dat mensen liever wegblijven uit dit topic, al helemaal als er ook nog een hoop voetbalpraat tussen staat.
quote:
Ik gun de clan het allerbeste en nu zullen nieuwe mensen die het spel gaan kopen de BoF
clan niet zo snel tegenkomen omdat ze op Battlefield 2 gaan zoeken en niet op BoF, tenzij ze slim zijn. De server (weet je die we met zijn allen, incl. nieuwe mensen, betaald hebben/ *kuch* hadden) zal tzt. leeglopen met spelende mensen, want op het BF2 topic wordt die niet meer gepromoot en members zullen vertrekken naar andere servers en wordt een leuk initatief de
nek omgedraait. Je mag me corrigeren als je het ergens niet mee eens bent. Maar ik weet dat ik gelijk zal krijgen, kijk alleen maar naar dit topic. Hoeveel reacties vandaag 10?? Dat hadden fucking een vol topic over Special Forces moeten zijn, die we binnen een dag vol hadden gekregen!!!
en ja als op zondagmiddag als de troepen verzamelen om te gaan spelen wordt er ook over voetbal praat, daar is een forum voor toch. Of moet ik in het voetbal topic reageren dat Sickert niet komt spelen omdat hij Ajax kijken is, of moet dit in het TV-topic.
Als mensen op Battlefield 2 zoeken vinden ze ook het BoF topic, een topic waar actief in wordt gepost door de BoFers. Wees maar niet bang dat BoF niet genoeg aandacht zal krijgen.
Als iemand niet komt omdat hij voetbal aan het kijken is kan je dat natuurlijk gewoon zeggen, als het topic veranderd in een verslag van de laatste voetbalwedstrijden is dit iets anders.
quote:
BIJ DEZE WIL IK TWEE MENSEN OPROEPEN DIE VOOR ONS GAAN OPNEMEN.

STEEVEN, eindredacteur games. We need your support. Je weet hoe het werkt of heeft gewerkt.
Hopelijk kan je je connecties benutten.

BoF en het Battlefield2 topic horen bij elkaar als Feyenoord en de KUIP.

HET BATTLEFIELD2 TOPIC IS VAN ONS ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!
Het Battlefield 2 topic is nog steeds van iedereen, alleen is er nu ook een BoF topic. Ik zie dat veel BoFers nog steeds gewoon reageren op vragen van andere users, het topic zal wat minder snel gaan, maar er mag nog steeds over Battlefield 2 gepraat worden hoor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32204539
Stelletje wijven, er zijn nu gewoon 2 topics: Een wat straks het algemene Battlefield 2 topic wordt zonder onze naam in de TT en gewoon een clantopic waar voornamelijk de BoF'fers veel posten.

Vind het geeneens zo gek idee, leg je er gewoon bij neer, klaar.
pi_32205100
tering, ik word egt gek van dat klote bf2

op elke server heb ik nu lag... egt te irritant als je gewoon ff wilt gamen, ben al 2 uur bezig om het op te lossen, maar het is gewoon egt helemaal kut
pi_32205776
BoF-ers.

Komop verenigd u!

Andere topic is ons topic...laat dit aub lekker sterven. Met die mod discussieren is net als met de politie, je krijgt toch geen gelijk en je maakt jezelf er alleen maar te druk om.

BoF-ers verzoek ik hier niet meer te posten..
pi_32206902
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:58 schreef CittaR het volgende:
tering, ik word egt gek van dat klote bf2

op elke server heb ik nu lag... egt te irritant als je gewoon ff wilt gamen, ben al 2 uur bezig om het op te lossen, maar het is gewoon egt helemaal kut
Ook op de BoF server ? Probeer anders eens je instelling naar beneden te mikken, kijken of dat scheelt
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32207112
ik speel al 3 maanden ofzo, dan lijkt het me sterk dat het aan mijn instellingen ligt
pi_32208680
dat special forces wordt wel vet trouwens lekker gassen met de ATV's
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:59:57 #296
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32209338
Wie kent er een goede server voor ranked het liefst nederland met IP der bij
pi_32209533
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef Drumpie het volgende:
Wie kent er een goede server voor ranked het liefst nederland met IP der bij
Mwhaha, das simpel...das de BoF-server natuurlijk, daar zitten veel Fokkende BF2-spelers op
IP is 84.244.130.114 das wel uit mijn hoofd want ik heb geen zin om het op te zoeken maar volgens mij klopt hij zo

Moet je hier maar ff kijken: Het grote Band of Fok!kers BF2 topic! [Deel 2]
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:22:47 #298
115814 Drumpie
Zie Signature.
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:27:13 #299
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32210028
hij zegt dat ie het niet doet controleer netwerkverbinding(en), en nu heb ik helemaal geen servers meer, trouwens ik had bf2 opnieuw geinstalleerd

[ Bericht 40% gewijzigd door Drumpie op 12-11-2005 18:32:56 ]
pi_32210332
heb je wel de nieuwste patch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')