Retread staat er wel tussen zo te zien.quote:Op maandag 19 september 2005 16:23 schreef Marloes het volgende:
Hey Ymme, heb jij ook retread?
Smeer jij er nog iets onder Nugget? Want bij mij blijft ie totaal niet zitten en de geur is 5 min later alweer wegquote:Ik kan niet zonder Silky Underwear! De geur is heel warm en blijft de hele dag hangen. Zeker een tip!
Niet speciaal, maar na het douchen doe ik altijd wel Dream Cream opsmeren. Misschien dat het daardoor komt dat de geur beter blijft hangen, kun je proberen!quote:Op maandag 19 september 2005 17:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Smeer jij er nog iets onder Nugget? Want bij mij blijft ie totaal niet zitten en de geur is 5 min later alweer weg
Nee ik vind van niet. Het wordt een heerlijke mengeling!quote:Op maandag 19 september 2005 17:46 schreef heaven7 het volgende:
Daar was ik al bang voor
Overheerst de Karma geur niet als ik er Silky overheen strooi?
Nee zeker niet. Veel milder!quote:Op maandag 19 september 2005 17:51 schreef heaven7 het volgende:
Dan ga ik donderdag maar even snuffelen aan de Karma creamHij is geloof ik niet zo sterk als de zeep toch?
Veel milder, ik vind de zeep veel te sterk en echt niet lekker. De Karma Kream heb ik zelfs gekocht omdat die zo lekker mild ruikt. En het werkt perfect met een poeder er overheenquote:Op maandag 19 september 2005 17:51 schreef heaven7 het volgende:
Dan ga ik donderdag maar even snuffelen aan de Karma creamHij is geloof ik niet zo sterk als de zeep toch?
Ik ben degene van het boots musk poeder!quote:Op maandag 19 september 2005 17:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
nugget, heb je de demon binnen??
zeg, wie sprak er een paar topics geleden over het lichaamspoeder met muskgeur van boots..?
]ik dus naar de etos vandaag, en daar stond een boots mevrouw heel toevallig.
]die keek me aan alsof ik water deed doen branden ofzo, die had geen flauw benul waar ik het over had.
dat is ook wat.quote:Op maandag 19 september 2005 18:01 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik ben degene van het boots musk poeder!
Omdat niemand het kan vinden begon ik te twijfelen maar ik heb het hier nu voor me staan en het is echt van Boots. (En het ruikt echt lekker!)
Om precies te zijn: Boots: Natural Collection. Ice Musk: Shimmering body dust.
Het is dus echt van Boots en het komt ook echt uit de Etos! Je gaat bijna denken dat ze het alleen in Amsterdam hebben![]()
Overigens kwam ik er een paar weken geleden achter dat ze ook bij de Bodyshop Muskpoeder hebben, maar dan zonder glitters.
Ik die in bussen illigale poeder zou doenquote:Op maandag 19 september 2005 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is ook wat.
]ik sprak dus die promotiedame van boots, en die had echt geen flauw idee. diebegon al over illegaal, zwarte markt, blabla, dus ik zo nee,gewoon netjes bij de etos gekocht.
]maarja, vaag dus. als ik nog eens in amsterdam ben, ga ik er wel even naar kijken, ben benieuwd nl.
Ik ruik....een fotoooooooooo!quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef heaven7 het volgende:
Meid, je moet mijn kast eens bekijken![]()
Die is lekkerquote:Op maandag 19 september 2005 18:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh, hoe is die Hsuan Wen Hua?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |