Geen last van gelukkigquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
De streams haperen te erg om het fatsoenlijk te kunnen volgen.
Zelfs de regie heeft haar eruit getieft dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
maar is er dan nieeeeeemand die even aan Tanja denkt??
je bedoelt dat INTENS soort groen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn beeld is ineens groen geworden.
En daar is ze weer...met dank aan de regie....ze lezen dus mee!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zelfs de regie heeft haar eruit getieft dus![]()
Ik zie geen Rikkert, Rikkert melden nuquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:31 schreef ruby het volgende:
Wow, Rikkert gooit z'n handjes in de lucht.
Dat lijkt er niet op.quote:
dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:32 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind het zo leuk om Ingrid zo happy te zien, grappig heb ik met geen van de anderen...
Wat denk je anders dat die mensen daar 's avonds en 's nachts moeten doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
En daar is ze weer...met dank aan de regie....ze lezen dus mee!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:33 schreef dronkeykong het volgende:
GVD hadden zie die hoerige kutzeug niet gewoon eruit moeten trappen!!!!!!
Roel vind de muziek afschuwlijk en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou van deze muziek ook best chagerijnig worden als ik daar zat. En Lieske kan maar een move.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
Mensen als Lieske en Roel moeten leren dat ze ook hun voetjes van de vloer moeten tillenDat zou al 'n hoop verschil maken..
Blijven steeds op 1 plek staan !
dansen = dorstig worden dus zo gaan er wat glazen achter elkaar achteroverquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:32 schreef Wokkel het volgende:
Wanneer komt er een slow nummer? Ik zie niemand drinken, dat betekent dat de geilheid weer afneemt.
Zij wil wel meedoen maar de baby houd alleen maar van klasiek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:33 schreef Miepje01 het volgende:
Tanja
Welkequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef MissX het volgende:
[..]
Roel vind de muziek afschuwlijk en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou van deze muziek ook best chagerijnig worden als ik daar zat. En Lieske kan maar een move.
't Had me niks verbaasd als die garant stond voor de cold turkey vanavond en vertrokken was.quote:
Laat Roel het niet lezen van je jointjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Wishjuh het volgende:
Ik zit hier met me biertje en me jointje... genieten dit
Dejavu?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hee, wordt er niet meer gefietst?
ik hoop het niet,moven die handelquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
O die Tanja gaat het echt niet lang meer uithouden in het huis
Vanavond weg. Peptalk is al weer uitgewerkt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
O die Tanja gaat het echt niet lang meer uithouden in het huis
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Zij wil wel meedoen maar de baby houd alleen maar van klasiek.
Het wordt meer een flauwe running gagquote:
Geen peukkie te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef charlysilva het volgende:
De buik is weer in beeld,zoek de verschillen![]()
Tja wat had je dan liever, top40 Britney spears en andere baggerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef MissX het volgende:
[..]
Roel vind de muziek afschuwlijk en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou van deze muziek ook best chagerijnig worden als ik daar zat. En Lieske kan maar een move.
Nee hoor, als de bewoners haar nou ook maar fijn met rust laten dan gaat ze morgen weer naar de dbk en zegt ze dat de loler van af is en ze naar huis wilquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef Wokkel het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik Tanja zo het liefst zie?
Of ze pleuren de muziek uit zodat de aandacht weer naar haar kan gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Vanavond weg. Peptalk is al weer uitgewerkt..
En dan die varken aan er haar eruit sleuren en mee in de polonaisequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef elskreeft het volgende:
en nu in polonaise door het huis (incl. slaapkamer!!)
:n :nquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:37 schreef Maerycke het volgende:
*gaat in de polonaise* Wie haakt aan?
nee ik hou alleen maar van hardcore, terror, tekno en snoeiharde technoquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja wat had je dan liever, top40 Britney spears en andere bagger![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze de polonase ook even langs Tanja doen!
hier perfect net live tv...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams zwaar klote werken? Iedere 30 seconden begint ie te bufferen
lolquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef teun911 het volgende:
[..]
Dit soort muziek draaien ze ook in gay kroegen..![]()
Nergens last van, 4x448kbps komt prima binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ben ik de enige waarbij de streams zwaar klote werken? Iedere 30 seconden begint ie te bufferen
haha nee inderdaad... volgensmij word ie gekquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Laat Roel het niet lezen van je jointje![]()
Ingrid is uiterst verdacht nu voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob en Ingrid kunnen het zo goed met elkaar vinden.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*sleurt Zworld mee in de polonaise*
Lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef elskreeft het volgende:
stttttt kan 't niet wat stiller? er slaapt iemand ja??
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze de polonase ook even langs Tanja doen!
Ik ben er toevallig DJ en zou echt per direct ontslagen worden als ik zoiets zou draaien...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef teun911 het volgende:
[..]
Dit soort muziek draaien ze ook in gay kroegen..![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind het vreselijke muziek, maar goed eindelijk doet iedereen mee als er muziek opstaat.
(Tanja telt sowieso nooit mee)
Wat mij betreft mogen ze nog wel wat early hardcore of Oldschool draaienquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef MissX het volgende:
[..]
nee ik hou alleen maar van hardcore, terror, tekno en snoeiharde techno
Ik ga er ook maar eens eentje in elkaar flansen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Wishjuh het volgende:
Ik zit hier met me biertje en me jointje... genieten dit
nee... nog erger.. zij geloof in mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
De vlieger!!!
Oh zongen ze datquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:Janus janus pak me nog een keer
Zong mijn oma vroeger altijd![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... nog erger.. zij geloof in mij
yep, nog steedsquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:40 schreef Zw0rld het volgende:
Zou er gesnotterd worden op stream 3
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar eens eentje in elkaar flansen.
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef MissX het volgende:
[..]
nee ik hou alleen maar van hardcore, terror, tekno en snoeiharde techno
uitblaast.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef Maerycke het volgende:
*aansteker omhoog houdt*
Ja hehe, alsof dat de gemiddelde smaak in Nederland, dus ook in BB is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:40 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze nog wel wat early hardcore of Oldschool draaien
Wat ze nu op hebben is echt slecht.. heb een hekel aan carnavalmuziek...
zie ik nog wel gebeuren dadelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Staam Rob en ingri nou te zoenen?????
Ja met Roel erbij zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Staam Rob en ingri nou te zoenen?????
Nu pakt hij Lieske ff lekker vastquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Zapje het volgende:
Ralph en Nathalie worden ook steeds closer..........................
Ja en Tanja moet omgeruild voor iets anders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O dit is echt de leukste BB-avond tot nu toe. Het is een feit: er moet gewoon genoeg drank dat huis in
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O dit is echt de leukste BB-avond tot nu toe. Het is een feit: er moet gewoon genoeg drank dat huis in
De toekomstige babyquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Ireth het volgende:
Tanja "mijnmama
gelooft
in
mijhij......
zij
houdt
van
mijhijhijhij...."
Ff doorpersen meisjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef eborn het volgende:
Tanja trekt een kussen over haar hoofd
hehe ja I know.. was ook niet serieus bedoeld ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja hehe, alsof dat de gemiddelde smaak in Nederland, dus ook in BB is.
Wel realistisch blijven he![]()
Hets emt mij droevig dat ze nog in het huis zitquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tanja ziet gewoon haar voorland. Iedereen feesten en zij kan niet mee doen. Dat stemt droevig!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*Zw0rld spankt*![]()
*aansteker weer omhoog doet en met de armen wuift*
Een goede gok zou zijn dat ze geen aandacht krijgt, het niet naar haar zin heeft en niet kan meedoen. Bij het avondeten deed ze eigenlijk al niet meer mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Falco het volgende:
Waarom jankt die Tanja trouwens?
* -Delta- pakt teamlead vastquote:
Heb ook vaak genoeg samen met je staan hakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten(Behalve de Tekno dan!)
Jaaaaaaa leuk, vooral de eerste capquote:
Ja dat krijg je als je je niet aan je eigen woord houdtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef Zw0rld het volgende:
Inderdaad ik hoor huilen door de stream
Als het niet bevalt, gaat ze maar naar huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef kavu het volgende:
ik vind het wel erg zielig .. tanja huilend op bed
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef kavu het volgende:
Of het Big Brother lied (die op de melodie van Big City)quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
'Leef' moeten ze eens opzetten, die tune van BB1
Same here...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Godverdomme. Alle streams scheiden ermee uit hier..
Ik ook, maar de rest van de fokposters maken er keiharde opmerkingen overquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef kavu het volgende:
precies!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou BB nu zelf ook inzien dat dit leuker is, dan al die aandacht rond een zwangere?? Laat Tanja gaan en hou het bij feestende BB'ers!
Dat mens moet zich niet zo aanstellen. Ze heeft dit alles aan der zelf te danken hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef kavu het volgende:
Niet zeuren het leven is nu eenmaal hard....quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar de rest van de fokposters maken er keiharde opmerkingen over![]()
Ondanks dat wel weer een vermakelijke avond zo hoor![]()
uurtje of half 10, schat ik?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:46 schreef Miepje01 het volgende:
Vanaf hoe laat hebben ze nu muziek ?
Wie goed doet, .............goed ontmoetquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar de rest van de fokposters maken er keiharde opmerkingen over![]()
Ondanks dat wel weer een vermakelijke avond zo hoor![]()
Zou het niet weten, mocht er iets gebeuren dan wordt het toch niet in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe lang moeten we nu opblijven voor neukerij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |