Als het nu deze kant op gaat, straks eindigt het met r&b vrees ikquote:
Of andersom...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lol dus die vriend van me die de ex is van Dido mocht er alleen maar in der kont nemen
Thanks babequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles mag mee wat mij betreft! Ik cap me een breuk! Iemand een F10 knop over?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef teun911 het volgende:
Ze draaien nu wat uit de ski hut collectie van Linda denk ik![]()
Tanja denkt zelf al meer dan genoeg aan haarzelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
maar is er dan nieeeeeemand die even aan Tanja denkt??
Ja want dat is 't zelfde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
Als je er op gaat letten is het echt erg bij Lieske. Ze kan 1 beweging. Weinig pret in bed met haar denk ik als ze steeds stopt![]()
ze zijn heel ver hoor op dat gebied. kutje wordt geconstrueerd enzo. Schijn je te kunnen neukenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lol dus die vriend van me die de ex is van Dido mocht er alleen maar in der kont nemen
Dat doet ze zelf al de hele dag.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
Duh is maar een beweging...dat is het enige wat ze kanquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Zabb het volgende:
De Macarena, die kan Lieske wel!!
Nope ik heb de volle 2 megabit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Haperen jullie streams ook zo enorm?
laten we hopen van niet... dan ga ik nog kotsneigingen krijgen straksquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als het nu deze kant op gaat, straks eindigt het met r&b vrees ik![]()
Krijgt ze weinig respons.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
zit Chantal nou ergens in haar eentje te roddelen?
Ze heeft toch ook last van overbeharing??!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpa
dat zou dus ook Dido kunnen zijn dan, vandaar dat ze mannen zo op afstand houdtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpa
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
quote:21:42Tegenstellingen
Hakkende Ralph, sexy Menno en uitbundige Nathalie. Alle Bewoners vermaken zich uitstekend, behalve één. Tanja heeft zich teruggetrokken en ligt snikkend op haar bed. Ondanks dat ze voor haar gevoel afscheid heeft genomen, lijkt ze het toch nog behoorlijk zwaar te hebben.
denk eerder andersomquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef nicoleV het volgende:
zou Ingrid nou op Robe geilen?
Jaaaaaaaaa dit is Chantal's favo nummerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef nicoleV het volgende:
he gatsie Chatal staat ook op tafel yuk
geloof dat ze in het begin eerst alleen hormonen slikken waardoor het een beetje groeit.. en in een later stadium nepperds erinquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Transsexuelen nemen toch altijd meteen een cup D joh![]()
![]()
ja ik, net nog, maar het was ineens ook weer over, zo raarquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
jij maakt soms best zieke grappen.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef nicoleV het volgende:
zou Ingrid nou op Robe geilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |