Rob drinkt niet, volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob is duidelijk ERG aangeschoten.
Nog ff en dan gaat ie met z'n lullo staan zwaaien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob is duidelijk ERG aangeschoten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef lennardn het volgende:
Ingrid danst een beetje als die Valentine dancer plugin in Winamp....lekkerrrr hoor.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef Pinball het volgende:
Ingrid laat iedereen even zien hoe het moet
Is dat niet de stang van een parasol of zo dan ??quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:12 schreef Lolalala het volgende:
Sinds wanneer staat die paal daar?![]()
Wie had nou anders verwachtquote:
Dat vroeg ik me nou net ook al af.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:12 schreef Lolalala het volgende:
Speciaal erneer gezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:12 schreef Lolalala het volgende:
zelfs als ze een travo zou zijn, is ze met voorsprong de lekkerste in het huis....quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:11 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Alleen als ze niet de travo is.
Ook veertigers moeten lekker uit hun naad kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan iemand een briefje over het hek gooien? ROB JE BENT GEEN 30 MEER! EN EERDER ZIELIG DAN SEXY!
JAHOEOEOEOEquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:14 schreef ruby het volgende:
Ook veertigers moeten lekker uit hun naad kunnen gaan.
Echt welquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ook veertigers moeten lekker uit hun naad kunnen gaan.
Ik ben zelf nu 32 maar ik kan me voorstellen dat als ik in de 40 ben, dance nog steeds schitterend zal vinden. Heb ik altijd al gevonden, dus dat verandert niet.quote:
Das ook meer dan genoegquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef MissX het volgende:
Lieske kan echt alleen maar met der heupen draaien
Ze kan niet meer dan dat ene heupwiegjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske blijft maar met die kont zwabberen.
helemaal mee eens........Rob durft tenminste................quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:13 schreef Missy-B. het volgende:
Rob vind ik super vanavond hoor, lekker ongeremd uit z'n dak gaan, heerlijk toch.
Leeftijd speelt geen rol.
Doet ze wel geilquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef MissX het volgende:
Lieske kan echt alleen maar met der heupen draaien
T.Raumschmiere - Monstertruckdriver?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:13 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker nummer trouwens dit, hoe hete het ook alweer?
Menno is wel even uit beeld geweest, Lieske volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:17 schreef Miepje01 het volgende:
Hebben Menno & Lies gezoend?
Ingrid is leukquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat krijgen we nou allemaal. Dit is LEGENDHILARISCH.
Omdat ze bijna de paal aanrande en een trio met Rob en Natte Lie wi? tja dan ben je wel geil jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef Zw0rld het volgende:
Didio is geil
Nee, maar ze waren net even heel close, in beeld zeg maar..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:17 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Menno is wel even uit beeld geweest, Lieske volgens mij niet.
Klopt,20 seconden geleden probeerde Menno het weer....quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Nee, maar ze waren net even heel close, in beeld zeg maar..
Hóe verassendquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef ruby het volgende:
Durft Rikkert zich niet te laten gaan?
Schitterendquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob wordt helemaal gekgemaakt door Ingrid.
Nou en dan ook nog een hele slechte variantquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:19 schreef MissX het volgende:
Joost is echt zo een hardstyle figuur
Preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef MissX het volgende:
na ze stopt iedere x na 2 sec
Vind Ingrid veel leuker en geiler dansen en Linda ook.
ID&T Yearmix 2003quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef sannuh het volgende:
Heerlijke muziek!!! Is dit een cd? Zo ja welke?
Idd, Linda ook. Ik hou van mensen die echt helemaal opgaan in het dansen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef MissX het volgende:
[..]
na ze stopt iedere x na 2 sec
Vind Ingrid veel leuker en geiler dansen en Linda ook.
Linda danste soms wel een minuut, deed Lieske niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, Linda ook. Ik hou van mensen die echt helemaal opgaan in het dansen...
Die zit op de andere streamquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef teamlead het volgende:
waarom heb ik maar 1 stream en (belangrijker nog) waarom zie ik ingrid niet daarop??
Wie weet wel een geintje van Eversquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
He schatten,... weet niet of jullie het in dit topic al besproken hebben maar volgens het fok bb-blog schijnt er een omgebouwde in het bb-huis te zitten...
ingrid??
Of was dat Ralph? Ik zie het niet zo goed helaas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef ruby het volgende:
Haha, Rob doet echte gabbermoves. Eeeeeenig.
Beetje hardcore drum&bass variant.quote:
Misschien heeft hij gezien dat ze een stijve had of misschien zelfs gevoeld!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef charlysilva het volgende:
Toch vreemd dat Menno die echt gek was/is op Ingrid 180 graden gedraaid is na afgelopen Donderdag......je ziet hem amper meer bij haar.Wat weet Menno wat wij niet weten?
neeeehheeeeee... niet ingrid...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
He schatten,... weet niet of jullie het in dit topic al besproken hebben maar volgens het fok bb-blog schijnt er een omgebouwde in het bb-huis te zitten...
ingrid??
Hoe het voelt om een flinke leverworst in je handen te hebben die niet van jou isquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef charlysilva het volgende:
Toch vreemd dat Menno die echt gek was/is op Ingrid 180 graden gedraaid is na afgelopen Donderdag......je ziet hem amper meer bij haar.Wat weet Menno wat wij niet weten?
Alle hagenèze kunne hakkûhquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef MissX het volgende:
kijk dit begint een beetje op muziek te lijken
wahaha Nath kan wel hakkuh
Ik vermoed het.........met pijn in mijn hartquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ingrid??
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef dronkeykong het volgende:
Lieske zit nu na te denken hoe ze hierop moet heupwiegen
Een tweede kelly?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef charlysilva het volgende:
Nee joh, gitaren moeten er klinken!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef Flyduck het volgende:
wat een kutmuziek.. geef mij maar hardcore !
Alles mag mee wat mij betreft! Ik cap me een breuk! Iemand een F10 knop over?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ireth! Topper!
Mag deze mee naar de Blog?
Lieske.......quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]ja kut, hey, daar ga je met je sexy moves
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef Missy-B. het volgende:
Ge-wel-dig gewoon!!!!
Dido kan niet dansen en heeft echt geen kont, ze ziet eruit als een strijkplank in die spijkerbroek met die laarzen eroverheen.![]()
Ingrid daarintegen ziet er super uit in dat jurkje.![]()
]quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
zit Chantal nou ergens in haar eentje te roddelen?
We hebbuh dan auk heeveel schoenuh en dus auk de meiste hakkuhbarsquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alle hagenèze kunne hakkûh![]()
Ingrid, Ralph, Nath
Transsexuelen nemen toch altijd meteen een cup D johquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpa
Lol dus die vriend van me die de ex is van Dido mocht er alleen maar in der kont nemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpa
Ja klopt... leek in et begin ff zo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef Flyduck het volgende:
dit is geen hardcore hoor.. dit is van die underground techno shit.. vind er geen zak aan !
ah die underground techno shit was dus zijn plaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
Leuk joh dat ze iets van Roel hebben gedraaid![]()
![]()
![]()
![]()
Als het nu deze kant op gaat, straks eindigt het met r&b vrees ikquote:
Of andersom...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lol dus die vriend van me die de ex is van Dido mocht er alleen maar in der kont nemen
Thanks babequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles mag mee wat mij betreft! Ik cap me een breuk! Iemand een F10 knop over?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef teun911 het volgende:
Ze draaien nu wat uit de ski hut collectie van Linda denk ik![]()
Tanja denkt zelf al meer dan genoeg aan haarzelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
maar is er dan nieeeeeemand die even aan Tanja denkt??
Ja want dat is 't zelfde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
Als je er op gaat letten is het echt erg bij Lieske. Ze kan 1 beweging. Weinig pret in bed met haar denk ik als ze steeds stopt![]()
ze zijn heel ver hoor op dat gebied. kutje wordt geconstrueerd enzo. Schijn je te kunnen neukenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lol dus die vriend van me die de ex is van Dido mocht er alleen maar in der kont nemen
Dat doet ze zelf al de hele dag.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
Duh is maar een beweging...dat is het enige wat ze kanquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Zabb het volgende:
De Macarena, die kan Lieske wel!!
Nope ik heb de volle 2 megabit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Haperen jullie streams ook zo enorm?
laten we hopen van niet... dan ga ik nog kotsneigingen krijgen straksquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als het nu deze kant op gaat, straks eindigt het met r&b vrees ik![]()
Krijgt ze weinig respons.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
zit Chantal nou ergens in haar eentje te roddelen?
Ze heeft toch ook last van overbeharing??!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
dat zou dus ook Dido kunnen zijn dan, vandaar dat ze mannen zo op afstand houdtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
quote:21:42Tegenstellingen
Hakkende Ralph, sexy Menno en uitbundige Nathalie. Alle Bewoners vermaken zich uitstekend, behalve één. Tanja heeft zich teruggetrokken en ligt snikkend op haar bed. Ondanks dat ze voor haar gevoel afscheid heeft genomen, lijkt ze het toch nog behoorlijk zwaar te hebben.
denk eerder andersomquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef nicoleV het volgende:
zou Ingrid nou op Robe geilen?
Jaaaaaaaaa dit is Chantal's favo nummerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef nicoleV het volgende:
he gatsie Chatal staat ook op tafel yuk
geloof dat ze in het begin eerst alleen hormonen slikken waardoor het een beetje groeit.. en in een later stadium nepperds erinquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Transsexuelen nemen toch altijd meteen een cup D joh![]()
![]()
ja ik, net nog, maar het was ineens ook weer over, zo raarquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef elskreeft het volgende:
jij maakt soms best zieke grappen.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef nicoleV het volgende:
zou Ingrid nou op Robe geilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |