wordt het er beter op als ze wel dronken zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef eborn het volgende:
Waarom gaan die mensen altijd zingen als ze nog niet dronken zijn
De toonhoogte wordt bij sommigen wat hogerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
wordt het er beter op als ze wel dronken zijn?
Het motto van Natte lie : Ein...Zwei....Drei..... zaufen !!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik stel voor om Natte Lie vanavond Zatte Lie te noemen!!!
wtf?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef SHE het volgende:
Die Roel is een heerlijke droogkloot...ik vind 'm echt gers
Nee man, Roel was vroeger Roelettaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:39 schreef Flakkie01 het volgende:
Linda op dreef "als ik een man was zou ik me nu aftrekken"volgens geruchten zit er weer aan opgebouwde in het huis . Is dit een bekenning?
Niet alleen Rob. Niemand mag zingen daarquote:
jups.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef agRESSIV-e het volgende:
naat neemt nog een kankerstokje...
ik vind ralph en naat nog prima bij elkaar passen!?
dumb and dumber style
oh ga eens met Lieske praten danquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef cuall het volgende:
Oh man, ik krijg spontaan eczeem van die stem van Nattelie
Ik ben sowieso niet van het overmatige drankgebruik, dus daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef Quembel het volgende:
dat vind je lollig? Als je er niet tegen kan moet je er wat mij betreft van afblijven.
wat is gers?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef SHE het volgende:
Die Roel is een heerlijke droogkloot...ik vind 'm echt gers
Waar hangt Lies eigenlijk uit....ik zie Roel vandaag toch wel erg veel naast Didootje hangen
Ja dagquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ga eens met Lieske praten dan![]()
leuk man gers lang niet gehoord komt vast uit Rotterdamquote:
waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef sannuh het volgende:
Neee geen Roel en Dido... Roel en Lieske wil ik zien
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef cuall het volgende:
Ha ha. Joost: het meisje met de eierstokjes
herman finkers bedoel je... niet joost...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef cuall het volgende:
Ha ha. Joost: het meisje met de eierstokjes
Ik begin ookte twijfelen, helemaal door dat andere topic in dit forumquote:
Rotterdams voor leuk.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin ookte twijfelen, helemaal door dat andere topic in dit forum
Dido qua lichaam ja... Ingrid qua gezicht eigenlijk. Zitten best wel veel mannelijke trekjes in.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. niet ingrid... dido.....
Moeten we nu nog even bepalen of 'de moeder' wel kanquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Tan hoeft de vader van haar kindje niet meer te zien.
Tan: laten we de maar de verwekker noemen vanaf vandaag, de naam 'vader' is hij niet meer waard.
Hij schijnt weer samen te zijn geweest met zijn ex.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
Waarom is Tanja nu ineens zo tegen die Shurendy, wat heeft haar moeder nog meer zitten vertellen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Moeten we nu nog even bepalen of 'de moeder' wel kan
laten we haar maar de zeug noemen.. de naam moeder is ze niet waardquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Moeten we nu nog even bepalen of 'de moeder' wel kan
Dan heeft ze vast het een en ander van haar moeder gehoord gisteren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Tan hoeft de vader van haar kindje niet meer te zien.
Tan: laten we die maar de verwekker noemen vanaf vandaag, de naam 'vader' is hij niet meer waard.
geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij schijnt weer samen te zijn geweest met zijn ex.
Daar is de transsexueelquote:
ik mag dido niet echt en roel en lieske zijnquote:
er wordt vermoed dat hij nog wat heeft met zijn ex, de Egyptische schone met 2 kids (van een andere negert).quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
Waarom is Tanja nu ineens zo tegen die Shurendy, wat heeft haar moeder nog meer zitten vertellen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
Haha: ".... of hij nog met haar gesext had. Sommige dingen ruik je gewoon"
Goeie neus
inderdaad eerst was hij nog lief en leuk tijdens de yuitzendingquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast het een en ander van haar moeder gehoord gisteren.
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef milagro het volgende:
[..]
argument c.q. verwijt : "Hij WIST dat ik zwanger kon raken, want ik slikte geen pil, en tóch moest hij zo nodig sex met me hebben"![]()
yep.quote:
En dat maakt het verblijf in dat tuinhuisje nog veel erger. Als ze enkel en alleen over de eventuele exit van T hebben gesproken is het al erg, maar de moederheeft haar dus gewoon even van alles op de hoogte gebracht. Ook vast wel wie er over T geroddeld hebben enzo.. dat soort dingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef sannuh het volgende:
[..]
inderdaad eerst was hij nog lief en leuk tijdens de yuitzending
What else is newquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef teamlead het volgende:
ik wil me met die discussie bemoeien..... chantal slaat weer zo'n enorme onzin uit....
Lieske praat poep...en haar argumenten zijn onzinnig......maar Chantal zoals gewoonlijk weer veel erger....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vindt het Christendom één grote oplichting
Chantal vindt dat ze dat weer niet mag zeggen.
Dan passen ze toch wel goed bij elkaar. Zij doet namelijk ook geen reetquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Zapje het volgende:
Toen ik die gast op tv zag met z'n tweedehands glimlach vertrouwde ik hem gelijk al niet.....Tanja heeft gelijk wat dat aangaat.................enne...hij voert geen reet uit zei ze
wat had ze dan verwacht?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Zapje het volgende:
Toen ik die gast op tv zag met z'n tweedehands glimlach vertrouwde ik hem gelijk al niet.....Tanja heeft gelijk wat dat aangaat.................enne...hij voert geen reet uit zei ze
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.quote:
Of het was vroeger een hele vrouwelijke kerelquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef nicoleV het volgende:
Ingrid is lelijk
Bovendien had hij al een relatie met een marokkaanse vrouw met twee kinderen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
wat had ze dan verwacht?
dat een knul die je ergens in een koffieshop opduikelt , mee naar bed gaat en meteen zwanger raakt van hem, voor een leven met jou en kind kiest
Mijn idee en Chantal scip ik ook liever.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Staat er nog een camera gericht op dat dronken groepje in de tuin? Dat gezeik van Tanja zit ik ook niet op te wachten.
Als ik heel eerlijk ben begin ik te twijfelen door dat andere topic.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.
'T was een kerelquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Flakkie01 het volgende:
Tis een kerel
Egyptische vrouw.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien had hij al een relatie met een marokkaanse vrouw met twee kinderen.
Tanja was "het slippertje"
Je denkt toch niet dat Tanja dat kind zelf gaat opvoeden, dat gaat haar moeder doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef Wokkel het volgende:
Bizar dat Tanja denkt dat dat kleintje haar leven beter maakt. Als dat kleintje 5 minuten huilt schiet ze al in de stress denk ik.
U vraagt, Talpa draaitquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef nicoleV het volgende:
wat saai
ik wil dat groepje dronken lorren weer zien!!!
Heb er een foto van Kelly naast gelegd (oh helpquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben begin ik te twijfelen door dat andere topic.
Het zou maar zo kunnen
Stream 1 inmiddelsquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef nicoleV het volgende:
wat saai
ik wil dat groepje dronken lorren weer zien!!!
als je op de stem afgaat, is linda een betere kandidaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef BB-King het volgende:
Nee, Ingrid is echt een vrouw... die stem klinkt niet mannelijk.
Als ik dat vergelijk met die krakende stem van Kelly dan is dat een groot verschil.
Ik geloof het ook niet echt, maar door dat topic ben ikgaantwijfelen. Feit is nu wel dat ALS er een transsexueel is, is Ingrid het.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb er een foto van Kelly naast gelegd (oh help) maar bij Kelly zie ik duidelijk dat hij zij vroeger een man was, en bij Ingrid is dit een stuk lastiger.
waardeloze discussie.. want ze zijn het allemaal met elkaar eens.. zou leuker zijn als er iemand tussen zat die wel gelovig isquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
leuke discussie trouwens
Ingrid is gewoon vrouw joh, die geruchten worden waarschijnlijk gewoon door Talpa zelf verspreid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Radio 538 is van Talpa, dus wat dat betreft kun je gelijk hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ingrid is gewoon vrouw joh, die geruchten worden waarschijnlijk gewoon door Talpa zelf verspreid.
Of 1 van de toekomstige bewoners moet het zijn?
Chantal werd wat milder inderdaad. Eerst stond ze weer behoorlijk haaks op de mening van Lieske. Jammer dat het later wat zoetsappiger werd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
waardeloze discussie.. want ze zijn het allemaal met elkaar eens.. zou leuker zijn als er iemand tussen zat die wel gelovig is
Herstel ID&T jaarmix 2003 dus.... wat een ouwe zooi.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:24 schreef lennardn het volgende:
Dit is TMF jaarmix 2004 uit mijn hoofd
Kun je wel zeggen ja. Dat zul je maar eens live op de dansvloer zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:25 schreef ScienceFriction het volgende:
Lieske met dr kontje is yum yum...
Dat er lekker veel oud zeer naar boven komt vannacht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef milagro het volgende:
oh en ergens tussendoor ruzie met Ralph om dan hem dan toch ineens op de bek te pakken
ze heeft je gehoord... ze nam meteen een paar flinke slokken met die Brabantse skihut bezoekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef milagro het volgende:
Nathalie gaat dadelijk echt languit... en dan huilen ...en dan kotsen, hoop ik
oh en ergens tussendoor ruzie met Ralph om dan hem dan toch ineens op de bek te pakken
die lag in een van de plantenbakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef sannuh het volgende:
hoe komen ze aan de muziek?
serieus?? Ik had het net ff niet kunnen volgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
[..]
die lag in een van de plantenbakken![]()
Joost mag het wetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef sannuh het volgende:
hoe komen ze aan de muziek?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
[..]
die lag in een van de plantenbakken![]()
oe, wat ben jij hardquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef jessie het volgende:
Ja voor Tanja is de ....lol er af
Idd, ze zijn nu bij nr 8quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Als het inderdaad de ID&T jaarmix 2003 is, dan zijn ze nog een tijdje bezig hoor getuige de tracklisting:
1 Room 5 Make Luv
2 Junior Jack E-Samba
3 Soulmagic Soulmagic
4 Origene Sanctuary
5 Bob Sinclar The Beat Goes On
6 Morjac Stars
7 Jamy & Kenny D Rise up!
8 Stuart feat. Maxine Fuel To Fire
9 Despina Vandi Gia (DJ Gregory Remix)
10 Lee-Cabrera feat. Alex Cartana Shake It (Move A Little Closer)
11 4Tune500 Dancing In The Dark
12 Benjamin Bates Locked Up
13 Laidback Luke We Can't Get Enough
14 4 Strings Let It Rain (E-Craig Rmx)
15 Cygnus X Positron 2002 (Vocal Mixes)
16 Cor Fijneman vs. Jan Johnston Venus (Meant To Be Your Lover)
17 Rank 1 Breathing (Breaks Dub)
18 Motorcycle As The Rush Comes
19 Tiėsto Traffic (Original mix)
20 Conjure One feat. Sinead O'Connor Tears From The Moon
21 Three Drives Air Traffic
22 Paul van Dyk feat. Hemstock & Jennings Nothing But You (PVD Club Mix)
23 Sensation The Anthem 2003
24 Ron van den Beuken Timeless
25 Svenson & Gielen feat. Jan Johnston Beach Breeze
26 Dallas Superstars Helium
27 DJ Ton T.B Electronic Malfunction
28 .Marco V Del c:/*.mp3 (Original Mix)
29 Lambda Hold On Tight
30 Mark Norman Stream
31 Mauro Picotto New Time, New Place
32 Michel de Hey vs. Secret Cinema Another Sweater
33 T. Raumschmiere Monstertruckdriver
34 Cave Carnival E.P.
35 DK8 Murder Was The Bass
36 Igor S Boomerang
37 Ricky Fobis No Regular
38 Marcel Woods Time's Running Out
39 Joop Act Of God
40 Armani & Ghost Airport
41 Zero Vision Overdrive
42 Methods Of Mayhem F.Y.U. (Showtek Remix)
43 Showtek Seid Ihr Bereid
44 Dana Excuse Me
45 DJ Isaac Go Insane
46 Deepack Here's Johnny
47 Luna Meets Trilok & Chiren DHHD (The Anthem)
48 DJ Duro Just Begun (Showtek Remix)
(Bron: Fok.nl)
Voor zijn prothese wel, maar hij krijgt blaren op zijn stompie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:31 schreef teun911 het volgende:
is dansen wel goed voor Rob zijn prothese
ja seeeeeeeeeeerieus.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef sannuh het volgende:
[..]
serieus?? Ik had het net ff niet kunnen volgen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef Miepje01 het volgende:
Wat is die ene log van Fok over BB ook weer?![]()
Geen problemen mee...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef sannuh het volgende:
lieske kan alleen met dr kont draaien
ja, nu is er niemand meer om naar haar gezeik te luisterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:32 schreef Wishjuh het volgende:
waha zie die tanja shagerijnig weglopen... prachtig!
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef Miepje01 het volgende:
Wat is die ene log van Fok over BB ook weer? :$
Ik kan hem geen ongelijk geven.. DAMN....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:32 schreef charlysilva het volgende:
We hebben een Talpa camere guy met een grote liefde voor de billen van Lieske![]()
Dankquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/
quote:
1 ding is zeker,Lieske is niet de travoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven.. DAMN....![]()
Ralph ? Die beweegt als een houten klaas imoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef milagro het volgende:
Ralph kan lekker bewegen met zijn lijf , dus dan... mmmmmmm
kutmuziek ms, maar wel lekker dansbaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit persoonlijk kutmuziek maar zij vermaken zich prima.
Meer drank naar achteren gieten!!
Te kort aan aandacht?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef milagro het volgende:
de buik huilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is toch niet goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Het begin van een echte exit?
[afbeelding]
T huilt weer in bed.
Boter geilquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef milagro het volgende:
[..]
kutmuziek ms, maar wel lekker dansbaar
en van lekker dansen word je![]()
![]()
![]()
Eerder het begin van nog een nachtje met mamma, dvd kijken en 50.000 euroquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Het begin van een echte exit?
[afbeelding]
T huilt weer in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |