What else is newquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef teamlead het volgende:
ik wil me met die discussie bemoeien..... chantal slaat weer zo'n enorme onzin uit....
Lieske praat poep...en haar argumenten zijn onzinnig......maar Chantal zoals gewoonlijk weer veel erger....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vindt het Christendom één grote oplichting
Chantal vindt dat ze dat weer niet mag zeggen.
Dan passen ze toch wel goed bij elkaar. Zij doet namelijk ook geen reetquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Zapje het volgende:
Toen ik die gast op tv zag met z'n tweedehands glimlach vertrouwde ik hem gelijk al niet.....Tanja heeft gelijk wat dat aangaat.................enne...hij voert geen reet uit zei ze
wat had ze dan verwacht?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Zapje het volgende:
Toen ik die gast op tv zag met z'n tweedehands glimlach vertrouwde ik hem gelijk al niet.....Tanja heeft gelijk wat dat aangaat.................enne...hij voert geen reet uit zei ze
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.quote:
Of het was vroeger een hele vrouwelijke kerelquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef nicoleV het volgende:
Ingrid is lelijk
Bovendien had hij al een relatie met een marokkaanse vrouw met twee kinderen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
wat had ze dan verwacht?
dat een knul die je ergens in een koffieshop opduikelt , mee naar bed gaat en meteen zwanger raakt van hem, voor een leven met jou en kind kiest
Mijn idee en Chantal scip ik ook liever.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Staat er nog een camera gericht op dat dronken groepje in de tuin? Dat gezeik van Tanja zit ik ook niet op te wachten.
Als ik heel eerlijk ben begin ik te twijfelen door dat andere topic.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.
'T was een kerelquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Flakkie01 het volgende:
Tis een kerel
Egyptische vrouw.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bovendien had hij al een relatie met een marokkaanse vrouw met twee kinderen.
Tanja was "het slippertje"
Je denkt toch niet dat Tanja dat kind zelf gaat opvoeden, dat gaat haar moeder doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:15 schreef Wokkel het volgende:
Bizar dat Tanja denkt dat dat kleintje haar leven beter maakt. Als dat kleintje 5 minuten huilt schiet ze al in de stress denk ik.
U vraagt, Talpa draaitquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef nicoleV het volgende:
wat saai
ik wil dat groepje dronken lorren weer zien!!!
Heb er een foto van Kelly naast gelegd (oh helpquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben begin ik te twijfelen door dat andere topic.
Het zou maar zo kunnen
Stream 1 inmiddelsquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef nicoleV het volgende:
wat saai
ik wil dat groepje dronken lorren weer zien!!!
als je op de stem afgaat, is linda een betere kandidaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef BB-King het volgende:
Nee, Ingrid is echt een vrouw... die stem klinkt niet mannelijk.
Als ik dat vergelijk met die krakende stem van Kelly dan is dat een groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |