Mathilde was in seizoen 9 en 10 te zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Grappig die Matilhilde zat er 4 of 5 siezoenen in zo te zien en de enige boeiende verhaalijn die ze had was met die verkrachter.
Waarom staat ze dan op 7 cast foto's? (Die met Frey mee gerekent )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Mathilde was in seizoen 9 en 10 te zien.![]()
Sommige seizoenen hadden meerdere castfoto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom staat ze dan op 7 cast foto's? (Die met Frey mee gerekent )
Dus 9 en 10 hadden samen 7 cast foto's?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Sommige seizoenen hadden meerdere castfoto's
Ik heb gegoogled en gecopypate.. heb het niet eens gelezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
Het is trouwens Liefde leidt je tot het eind![]()
Was dat niet de schoonmaakster die er stiekem tussen was gekropen?? Zoiets hoorde ik een van de acteurs ooit vertellen bij een of ander tv-programmaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me altijd af wie dat mens met die enorme bril is, rechts van Linda... iemand???
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me altijd af wie dat mens met die enorme bril is, rechts van Linda... iemand???
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:
[afbeelding]
Rozenboom scene'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Nano het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de vernieuwing niet veel voorstelt. Als ze de Rozenboom-scene`s maar schrappen vindt ik het goed.![]()
Voornamelijk dat iedereen in de Rozenboom woont. Straks Jack, Dian & Linda. Ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil nieuwe decors, nieuwe huizen.quote:
Nieuwe erbij kan geen kwaad. Vroeger had je ook nog hotel Dendermonde. Nu is er nog maar 1 hotel in de buurt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Voornamelijk dat iedereen in de Rozenboom woont. Straks Jack, Dian & Linda. Ik ben dat gewoon helemaal zat, ik wil nieuwe decors, nieuwe huizen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Nieuwe erbij kan geen kwaad. Vroeger had je ook nog hotel Dendermonde. Nu is er nog maar 1 hotel in de buurt.
Het gaat erom dat ze eerst 2 hotels hadden en dat zorgde toch voor enige afwisseling.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA DUH.....
MEERDIJK IS NOG KLEINER DAN LUTJEBROEK
1 HOTEL LIJKT ME DUS WEL GENOEG
ah een collega van Rosa dus....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
We raadplegen de CD-rom en vinden dit:
[afbeelding]
De enige die ontbreekt op de foto is Wikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zie pas na lang kijken dat dit yasmin is tussen Bar en Val
[afbeelding]
Ik wil Morris #2 terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef Frey het volgende:
[..]
De enige die ontbreekt op de foto is Wik
Ik miste hem toch wel in de 2500e aflevering![]()
ik wil géén Morris, vind ze alledrie verschrikkelijkquote:
OMG, niet opgeletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah een collega van Rosa dus....
echt gtst-humor trouwens, om de schoonmaakster "Bleeker" te noemen
Klein geworden ja, vroeger was het een stad, ze hadden het ook altijd over de stad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:33 schreef digispeed het volgende:
[..]
![]()
![]()
JA DUH.....
MEERDIJK IS NOG KLEINER DAN LUTJEBROEK
1 HOTEL LIJKT ME DUS WEL GENOEG
Ik ben het voor een keer geheel met je eens, Charlie mag van mij ook opdonderen trouwens, maarja daar zullen jullie het wel weer niet mee eens zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wil géén Morris, vind ze alledrie verschrikkelijk
[ze worden steeds erger, wanneer houden ze eens op met proberen?!]
lijkt me een logische keuzequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
Alweer de oude vraag.... Wie moet het laatste plaatje in de leader krijgen?
Ik zeg, Linda
Ik weetniet of je het is opgevallen, maar er komen geen plaatjes meer vanaf 2 september.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, Linda
nou ja, geen plaatjes dan, maar wel beelden....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef Nano het volgende:
Ik weetniet of je het is opgevallen, maar er komen geen plaatjes meer vanaf 2 september.
De leader wordt net zoals de oude Goudkust-leader.
Je ziet gewoon net als bij ONM zo`n klein stukje van bijvoorbeeld Jef Alberts. En dan komt erbij te staan Bartho Braat - Jef Alberts.. en het logo (is anders!) zie je heel de tijd vaag erdoorheen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, geen plaatjes dan, maar wel beelden....
kunnen ze Linda ook als laatste laten langskomen
btw krijgen we dan ook zo'n hip liedje: naar de Gooooooouuuudkust, waar ik je heb gezien
Alleen zal Linda er niet meteen in staan, toch? Dus zal iemand anders het laatste plekje eerst krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:14 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg, Linda
Read me lips. Dian.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen zal Linda er niet meteen in staan, toch? Dus zal iemand anders het laatste plekje eerst krijgen.
Komen er ook nieuwe muziekjes voor de terugblikken en de vooruitzichten?quote:
en wie beweert dat?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:58 schreef Nano het volgende:
Je ziet gewoon net als bij ONM zo`n klein stukje van bijvoorbeeld Jef Alberts. En dan komt erbij te staan Bartho Braat - Jef Alberts.. en het logo (is anders!) zie je heel de tijd vaag erdoorheen.
Heb ik gehoord, maar ik hoop het niet.![]()
Ja, we gaan het allemaal wel zien hoor. Maar ik kan nu echt niet meer wachten. Nog acht dagen en de vernieuwingen zijn ingevoerd. Maar even ter vergelijking, de laatste update van de leader was in oktober.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Komen er ook nieuwe muziekjes voor de terugblikken en de vooruitzichten?
Want die heb ik inmiddels toch ook wel weer gehoord
En ik vond het normaal al zo sloom gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja, we gaan het allemaal wel zien hoor. Maar ik kan nu echt niet meer wachten. Nog acht dagen en de vernieuwingen zijn ingevoerd. Maar even ter vergelijking, de laatste update van de leader was in oktober.![]()
Afbeelding in nieuw venster openen en de pagina refreshenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
afbeelding doet 't weer eens niet
geen verschil.... maar laat maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef Frey het volgende:
Afbeelding in nieuw venster openen en de pagina refreshen
beter?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen verschil.... maar laat maar
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... dood is Stefano toch wel op z'n leukst
Wat meer moderne spullen erin. Zie je Harmsen al zitten achter zijn pcquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:48 schreef babette21 het volgende:
neeh! niet 't keukentje van Harmsen!!
als ze maar wel van z'n Beatrix-kalender afblijven!!![]()
quote:
Ik vind dat hij er veel beter uitziet dan eerst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:18 schreef Rodney1988 het volgende:
Harmsen is trouwens wel erg dik op die foto samen met Sjors en Jack ..
Om welke spoiler gaat hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
Erg bedankt voor de spoiler Nano. Lekker
Dat plaatje van na de cliff...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Wat was Harmsen een zeur zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
het is maar een klein stukje
GTST 1995, Harmsen verliefd ~ [2.28 min; 4 Mb] ~
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat plaatje van na de cliff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft spannend
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Harmsen is papa Dekker?!??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:26 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat Harmsen een dochter heeft, die hij nooit meer gezien heeft. Omdat hij nu oud is en iedereen sterft, wil hij haar gaan zoeken.![]()
Kan niet! Want Daniel wist geloof ik wie de ouders zijn van Linda en Simon. Maar die waren overleden of zo. En gezien het feit dat Daniel en Harmsen elkaar kennen....quote:
Ik heb liever een Ludo als Pa Dekker of zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
Daniël kan toch gelogen hebben...........
niet dat ik het wil hoor, Harmsen is absoluut niet stoer genoeg op pa Dekker te zijn
ik kan me niet herinneren dat het ooit gezegd is [maar ik heb het de eerste jaren maar half gezien]
rot toch op met je Ludoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:53 schreef Dizer het volgende:
Ik heb liever een Ludo als Pa Dekker of zo![]()
-theorie-
Het zou verrasender zijn als Linda gewoon van meneer en mevrouw Dekker bleek te zijn. Dat maak je in GTST nooit mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
Of Linda is de dochter van Robert
Statistisch gezien, is dat heel goed mogelijk met Robert en zijn affaires![]()
ja wat dat betreft heeft ze mijn zegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:05 schreef Dizer het volgende:
Heb je wel goed gelezen? Ze vermoordt hem
hm Robert is wel een beetje een "dekker" jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
Of Linda is de dochter van Robert
Statistisch gezien, is dat heel goed mogelijk met Robert en zijn affaires![]()
dat komt zeker terug, waarschijnlijk dit jaar nogquote:
Yasmin had gewoon haar mond moeten houden, want zij is straks toch dood en dan had niemand het ooit geweten. Maarja, Amy zal straks wel weer terugkeren als een vriendin van Nina.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat komt zeker terug, waarschijnlijk dit jaar nog
laat mij gtst kennen... uiteindelijk komt elk geheim boven tafel!
al deden ze er bij het wie-is-de-moeder-van-Charlie lijntje wel errug lang over
die telefoon van Yasmin ligt toch nog op straat, met dat smsje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:25 schreef Nano het volgende:
Yasmin had gewoon haar mond moeten houden, want zij is straks toch dood en dan had niemand het ooit geweten. Maarja, Amy zal straks wel weer terugkeren als een vriendin van Nina.![]()
in diezelfde leeftijdscategorie?! wat moeten we met al die pubersquote:Edit: Sietse Remmers speelt de beste vriendin van Nina Sanders, en er komt nog een jongen bij.
Sietse Remmers heeft in ieder geval opnamen bij GTST, en ze is 17 jaar oud. En van die jongen weet ik 100% zeker, want daar kon je een halfjaar geleden auditie voordoen, en ik ken iemand die geweest is. Jeffrey (zit in de tweede) gaat overigens de rol van Lucas spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
die telefoon van Yasmin ligt toch nog op straat, met dat smsje?
dus zelfs als Yasmin dood is én Charlie haar mond houdt, kan het uitkomen.......
[..]
in diezelfde leeftijdscategorie?! wat moeten we met al die pubers
Ja, en dan krijgen we weer dat gezeik dat Ludo Amy gaat zoeken enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus zelfs als Yasmin dood is én Charlie haar mond houdt, kan het uitkomen.......
[..]
in diezelfde leeftijdscategorie?! wat moeten we met al die pubers
Zou Harmsen dan het mobieltje vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
Zeikerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Nano het volgende:
TT klopt overigens niet: Nog 4 afleveringen vertrouwde soap
Vooral Geert Hoes, die keihard moest lachen dat Dennis en Benjamin ruzie kregen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeikerd
Zullen we nog eens wat hoogtepunten bespreken van het afgelopen seizoen? Het was natuurlijk een mager seizoen met geen echte knallende verhaallijnen, maar er waren wel bepaalde afleveringen die zeer goed waren.
Ik trap af met "verassing": de eerste aflevering
Dat was natuurlijk de brand. Het seizoen was mager, maar het bevatte naar mijn mening wel de spannendste aflevering uit 15 jaar GTST. De hele aflevering zat ik gewoon aan de tv gekluisterd en ik begrijp ook niet dat er gewoon mensen zaten te posten hier
Als ik de brand nu nog terugzie, dan tril ik soms nog. Geweldig geacteerd ook, door iedereen![]()
Ik zei afgelopen seizoen en jij hebt het over seizoen 14quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Vooral Geert Hoes, die keihard moest lachen dat Dennis en Benjamin ruzie kregen.![]()
Alsof GTST altijd logisch isquote:
Oke, dan trap ik af met een waanzinnige scene, waar Martine Meerdijk verliet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zei afgelopen seizoen en jij hebt het over seizoen 14![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee waar dit over ging, ik was mn archiefje aan het bekijken en toen kwam ik wat screens uit 2000 tegen, had ik voor iemand anders gemaakt want toen keek ik al niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef babette21 het volgende:
waarom is ze blond?!
ik was na mijn vakantie in Italië eindelijk weer een beetje van mijn Sophia-accent af,
maar dit pruikje haalt fijne herinneringen boven
Ludo & Nina waren er ook bij....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
het is bij de douane zo te zien
ik keek toen wel maar het zegt me echt helemaal niks
* Bet gaat soapvision checken
dit gebeurde de week erop, ik zie het verband niet helemaal maar jij wel misschien:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
het blijkt iig de periode te zijn waarin Janine en Stefano anti-Ludo waren en hem gek gingen maken
weet ik nog niet waarom ze een pruikje op heeft maar goed.....
Sven is toch een manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
bitchfight....... weekend
........ toedeloe
Als ik een jatbek ben, kom dan ook niet meer op me site.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:54 schreef Svensational het volgende:
@Nano, ik doe nooit dom over je website. Maar als er iemand een jatbek is ben jij het wel en dat vriendje van je ook. Dus ga hier nou niet lopen janken..
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Als ik een jatbek ben, kom dan ook niet meer op me site.![]()
Ja, een man. Met een piemol enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sven is toch een man
RTLNL weblog heeft het van ons gejat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Jij bent een jatbek.
Dus als jij het doet, waarom zou ik het dan niet mogen doen
???
Ik had dat interview trouwens van rtlnl.web-log.nl. Kan me niet heugen dat jij van die site was.
Dus geen enkele reden om kwaad te zijn op mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:20 schreef Nano het volgende:
[..]
RTLNL weblog heeft het van ons gejat.![]()
dat staat me niet meer zo bij, ik weet nog dat hij Martine van de trap gooide & dat hij Helen Helmink levend wilde begraven, leuke knul was dat, jammer van het niet zo geweldige acteerwerk.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Nano het volgende:
Voor de rest van de users behalve Sven nog even een vraagje, heeft iemand de scene gezien waar David Harkema Peter Kelder met een broodrooster probeert te vermoorden?![]()
Toevallig heb ik gister nog contact met hem gehad. Dinsdag is het interview op me site te lezen, hij werkt nu bij SBS Shownieuws.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Wup het volgende:
[..]
dat staat me niet meer zo bij, ik weet nog dat hij Martine van de trap gooide & dat hij Helen Helmink levend wilde begraven, leuke knul was dat, jammer van het niet zo geweldige acteerwerk.....
haha, ik bedoelde dat ik David Harkema leuk vond, Bart Ettekoven wat minder vanwege slechte acteren:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:28 schreef Nano het volgende:
Toevallig heb ik gister nog contact met hem gehad. Dinsdag is het interview op me site te lezen, hij werkt nu bij SBS Shownieuws.![]()
yep, en na dat verhaallijntje vertrok zequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
dat was toch nog de Marloes Fluitsma-Helen, die hij had begraven?!
Die lijn zou ik graag eens zien. Echt wat voor de volgende GTST dvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, en na dat verhaallijntje vertrok ze
ja leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:46 schreef Nano het volgende:
Ik zou die verhaallijn van Alice de Boer graaag terugzien.![]()
Ja, dat zou origineler zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
Overigens ben ik totaal niet benieuwd hoe het verdergaat met Yasmin en Stefano, maar des te meer naar Dian en Jack Woods. Ik begrijp dat ze dus gezworen vijanden zijn, dus geen Ludo-strijd.![]()
Volgens iemand van een ander forum staat in een gids dat Nick Stefano alles vergeeft, en hem president van SANDERS INC maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat zou origineler zijn
En ik ben ook wel benieuwd hoe die redding zal gaan verlopen van Stefano en Yasmin. En de reactie van Nick
Krijgt Nick spijtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Volgens iemand van een ander forum staat in een gids dat Nick Stefano alles vergeeft, en hem president van SANDERS INC maakt.![]()
En Dennis dan met zijn moeder en zijn halfzusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Idioot hé als je goed na denkt.
Hahaha
Dat is dus hetzelfde als:quote:
quote:
Kan niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
En Dennis dan met zijn moeder en zijn halfzus![]()
Maar ik hoop dat ze het terugdraaien, want ik vind het echt![]()
Ik bedoelde dus dat Dennis het "dubbel" gedaan heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als:
[..]
Jammer, hij kon goed acteren. Had hem graag bij de vaste cast gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Kan niet meer.Binnekort is het wel afscheid nemen van Guusje
![]()
Als ik het niet gelezen had, had ik het niet geweten neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef Vivi het volgende:
Ook zo heerlijk waarschijnlijk dat Guus zijn zoon herkent aan 1e de beste babyfoto van Arnie
Voor de duidelijkheid zijn de naamplaatjes nog ff op de bedjes geplakt. We mochten het eens niet doorhebben
Ik vind Guus en Dennis meer op elkaar lijken dan Arnie en Guus inderdaad...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef Frey het volgende:
Trouwens, waarom kunnen ze het niet terugdraaien?
Je zag alleen in een flashback van Guus dat Dennis en Arnie werden verwisseld. Misschien dat iemand ze daarna weer gewoon terug verwisselt?
Rixt Leddy en Bartho Braat lijken ook sprekend op elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Guus en Dennis meer op elkaar lijken dan Arnie en Guus inderdaad...
En Erik en Bas vind ik ook wel op elkaar lijken, vooral in lengtequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Rixt Leddy en Bartho Braat lijken ook sprekend op elkaar.![]()
Hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
En Erik en Bas vind ik ook wel op elkaar lijken, vooral in lengte![]()
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Frey het volgende:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om ooit met de band tussen Robert en Jef te gaan knoeien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
zeg, kunnen jullie niet lezen!?quote:
@ Wup: leuk, jeugdsentiment!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef Wup het volgende:
voor babette
sorry daar ga ik niet over, ligt eraan hoeveel er je voor zijn.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
kan het nog heel even online blijven staan?
ik denk dat ik morgen wel gelegenheid heb om te downloaden
want het is maar een maximaal aantal keer te downloaden??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
sorry daar ga ik niet over, ligt eraan hoeveel er je voor zijn.....
de link werkt niet hoor !quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:19 schreef Nano het volgende:
Hier vindt je de nieuwe leadermuziek van GTST!![]()
het downloaden is voltooidquote:
Dat zegt ie bij mij ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
het downloaden is voltooid
Volgens mij is dat deuntje van de GTST cd of zo...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:19 schreef Nano het volgende:
Hier vindt je de nieuwe leadermuziek van GTST!![]()
download-problemen liggen volgens mij eerder aan diverse pc'squote:Op zondag 28 augustus 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
nog een poging dan maar via de vrienden van Iwan, ik ken het niet dus niet weer gaan piepen als er iets misgaat....
Ik heb ook nog mijn twijfels of dit wel de nieuwe tune is. Het klinkt wel lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deuntje van de GTST cd of zo...
het klinkt in ieder geval niet als een tune [kan het afgrijslijker?!]quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:17 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij is dat deuntje van de GTST cd of zo...
Mijn PC is gloedjenieuw maar toch doet ie 't nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
download-problemen liggen volgens mij eerder aan diverse pc's
ik had vandaag een redelijk stabiel ding ter beschikking en opslaan ging probleemloos
afspelen trouwens ook, al moest ik na 5 minuten weg...
dus.... dus dat betekent dat ík een keertje mazzel heb gehad?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Mijn PC is gloedjenieuw maar toch doet ie 't niet
bij mij stoptie die één keer, na 30mb, omdat de verbinding opnieuw ingesteld moest worden ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Hij bijft nu weer hangen op 37 %..
Ik krijg vandaag trouwens de nieuwe leader binnen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, hoor wij gaan weer kijken..
Zeker Donderdag en Vrijdag dubbele aflevering en vrijdag de 3000ste aflevering.
Ik ooooookquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag trouwens de nieuwe leader binnen.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dizer op 29-08-2005 09:17:03 ]Friends don't let friends remain beardless...
Hoezo krijg jij de nieuwe leader thuisquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag trouwens de nieuwe leader binnen.![]()
Ik werk voor een bepaalde website. Ik heb deze week ook vele interviews gehad: Wim Zomer, Isa Hoes, Joost Buitenweg, Bart Ettekoven & Wim Zomer. En iemand die ik ken heeft die leader, maar ik zou hem vandaag krijgen en woensdag om 20.00 mogen publiceren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij de nieuwe leader thuis![]()
en, betaald het een beetje!?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:00 schreef Nano het volgende:
Ik werk voor
webLOG Nano.... webLOG......quote:een bepaalde website.
het is je gelukt!!quote:
Na tientallen mislukte pogingen (hij kwam wel steeds verder trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is je gelukt!!
die jonge koppies zijn wel leuk, 't is echt zo'n ohja-film
maar het plot kan geloof ik niet slechter zijn
"En die gekke Harmsen helpt haar natuurlijk, waarom issie er anders niet"?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Na tientallen mislukte pogingen (hij kwam wel steeds verder trouwens) was Frey zo vriendelijk om 'm via MSN aan mij te sturen
.
Ik heb 'm nog niet helemaal gezien, maar tot nu toe is ie geweldig. Ik ken de helft van de cast ook niet trouwens
![]()
Ze zitten achter me aan, ze komt d'r werk afmaken![]()
tot daar heb ik 'm ongeveer gekeken; da's toch ware slapstickquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
Ze zitten achter me aan, ze komt d'r werk afmaken![]()
ik wilde net zeggen: je valt in herhalingquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
Hoe vaak ga je dat nog vertellen, Nano?
Inderdaad als je het zo ziet dan is het wel gelukt ja, maar ik vond het toch een rare indruk achter laten, maargoed er zaten wel hele grappige dingen in.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Geweldig trouwens die film![]()
Je kan tijdens het kijken zo goed merken dat het allemaal een droom is
!!!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: je valt in herhalingEen andere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik dacht het ging om vernieuwing
Een heer met stijl![]()
hm ja, da's ook oud nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik dacht het ging om vernieuwing![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een boel slechteriken in 1 productie: Herman, Frits, Hannie, Martine, Ludo, Petequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ook is het dus wel grappig dat Ludo en Martine al eens samen in een gtst project hebben gezeten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het gaat ook niet om het nieuws zelf, maar meer dat ik er van baal dat een zekere, naar mijn opinie, irritante continuïteit gehandhaafd wordtquote:
Een heer met stijl![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:Als je de promo hebt gezien, zie je dat dat niet waar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
haha oke, wat dat betreft zijn we het helemaal eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het gaat ook niet om het nieuws zelf, maar meer dat ik er van baal dat een zekere, naar mijn opinie, irritante continuïteit gehandhaafd wordt![]()
![]()
![]()
ik heb de promo 1x gezien en werd daarbij ernstig afgeleid door de zogenaamd nieuwe leadermuziekquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef Nano het volgende:
Als je de promo hebt gezien, zie je dat dat niet waar is.![]()
de beelden zijn niet blijven hangen, hebben kennelijk geen indruk gemaakt![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de promo 1x gezien en werd daarbij ernstig afgeleid door de zogenaamd nieuwe leadermuziek
de beelden zijn niet blijven hangen, hebben kennelijk geen indruk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Nano het volgende:kinetische energieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is Dizer vandaag eigenlijk ook aanwezig om het nieuwe GTST seizoen op fok! te openen?
Ik ga weer kijken..
Ben benieuwd naar Dian..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Dag Yasmin![]()
En Guus![]()
Dat kwam er sneller uit dan ik dacht.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat duurde niet lang, voordat Guus het aan Laura vertelde... en zou Stefano dan toch nog een jaartje doorgaan in de serie, of maakt hij zichzelf nog van kant![]()
![]()
En wat vonden jullie ervan?
Ik vond het een beetje een slap begin, maar dat komt omdat er al veel bekend was.
Dat van Guus, Laura en Dennis schiet gelukkig wel op
Een heer met stijl![]()
Ja, het is nog even alles afsluiten hè? Dan kunnen morgen de nieuwe lijntjes beginnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een beetje een slap begin, maar dat komt omdat er al veel bekend was.
Dat van Guus en Dennis schiet gelukkig wel op![]()
Ja, dat valt me weer mee, dat dit niet nog weer een paar weken gerekt wordtquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
Dag Yasmin![]()
En Guus![]()
Dat kwam er sneller uit dan ik dacht.
En er was dus nog geen nieuwe leader
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Tenzij Laura t morgen niet gelooft en Guus dan ook weer even terugkrabbelt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat van Guus, Laura en Dennis schiet gelukkig wel op![]()
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Even wakker wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat valt me weer mee, dat dit niet nog weer een paar weken gerekt wordt
En er was dus nog geen nieuwe leader
Die komt vrijdag, dat was al bekend
Maar jou kennende heb je er weer overheen gelezen
Hij moet nog even blijven. Alles over dat plan van Martine moet namelijk nog uitkomen, anders komt er nooit een einde aan het gezeikquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Nano het volgende:
Bas Muijs mag nu écht weg.Laura en Dennislijntje begint zwaaar okay te worden.
Dat ben ik (tot mijn spijt) volledig met je eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Kutaflevering zeg.![]()
Ja, ik lees idd niet alles hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Even wakker worden
Die komt vrijdag, dat was al bekend
Maar jou kennende heb je er weer overheen gelezen
Ze waren ook weer flink aan het kutten daar bij RTL4. Met die twee keer reclame.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Vind je het erg dat je de aflevering slecht vond, of omdat je het eens bent met BVOquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat ben ik (tot mijn spijt) volledig met je eens.![]()
Ik vond het een betere ontknoping dan dat we normaal hebben. Behalve vorig jaar natuurlijk, maar dat was dan ook een klapper.
De echte goeie afleveringen beginnen hopelijk woensdag![]()
En dan de 2 dubbele
Eerst een ogenblik geduld en dan ineens RTL7. Ik schrok me kapotquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
Ze waren ook weer flink aan het kutten daar bij RTL4. Met die twee keer reclame.![]()
En die reclame was ook lomp ja. Ze liepen toch al uit, dus ze hadden de reclame best een keer kunnen skippen
Ik vond het een leuke aflevering. Heerlijk snel dat Guus alles verklapt aan Laura.
Dennis was weer gewoon cool! Hij zeikt niet meer![]()
En StefanoMooi allemaal met Ludo erbij.
Yasmin dood
En trouwens, Nick is echt klein
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dat kunnen ze niet, kost ze fucking veel geld als ze dat doen!!! Weet je wel wat zo een bedrijf betaalt voor zendtijd tussen het nieuws en het einde van GTST?? Belachelijk veel!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst een ogenblik geduld en dan ineens RTL7. Ik schrok me kapot![]()
En die reclame was ook lomp ja. Ze liepen toch al uit, dus ze hadden de reclame best een keer kunnen skippen
het wordt denk ik beter met de komst van Rixt.
Trouwens wat is Jette van der Meij oud geworden zeg !
Tijdens de cliff zag je duidelijk haar zorg rimpels.
Neemt niet weg dat ze een van de beste actrices uit GTST is.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Zeker als hij naast Ludo en Stefano staatquote:![]()
Ik ben benieuwd of hij het zichzelf allemaal gaat verwijten. Hij heeft Stefano tenslotte door laten draaien.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
RTL4 was weer flink van slag vandaag. Eerst zenden ze het signaal van RTL7 uit en daarna vergeten ze de reclame uit te zenden... om vervolgens toch maar weer af te kappen en alsnog de reclame in te starten.
Dat Stefano nog leeft was te verwachten. Het valt me mee dat Ludo nog een keer het water indook om Yasmin te redden. Als ze de schrijvers het maar niet in hun hoofd gehaald hebben om haar nog een paar maanden te laten rondspoken.![]()
![]()
ik vind het personage Nick walgelijk. Ik vind het een vreselijk mannetje, die zwelgt in zelfmedelijden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. Heerlijk snel dat Guus alles verklapt aan Laura.
Dennis was weer gewoon cool! Hij zeikt niet meer![]()
En StefanoMooi allemaal met Ludo erbij.
Yasmin dood
En trouwens, Nick is echt kleinDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Vroeger was er toch echt geen reclame tussen GTST door.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, kost ze fucking veel geld als ze dat doen!!! Weet je wel wat zo een bedrijf betaalt voor zendtijd tussen het nieuws en het einde van GTST?? Belachelijk veel!!!!
Naja, ik doelde ook meer op het gepruts van RTL 4. Het ging niet lekker
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind het personage Nick walgelijk. Ik vind het een vreselijk mannetje, die zwelgt in zelfmedelijden.
Stefano.. vind het best zielig voor hem
Dennis wordt mijn nieuwe favoriet denk ik! Hij is goed bezig als ie niet zeurt zoals vroegah! Maar Dennis is gewoon niet leuk als ie ruzie maakt met Ray
dennis is een lekker dingquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goed
Stefano.. vind het best zielig voor hem
Dennis wordt mijn nieuwe favoriet denk ik! Hij is goed bezig als ie niet zeurt zoals vroegah! Maar Dennis is gewoon niet leuk als ie ruzie maakt met Ray
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ja, hij haatte Yasmin en wilde haar zelfs iets aandoenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Het valt me mee dat Ludo nog een keer het water indook om Yasmin te redden.
Maar hier bleek toch weer dat ook Ludo gewoon een mens is
Dat camera werk rond de ogen van Stefano is toch niet die nieuwe style he![]()
Nick was trouwens super
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
je bedoelt dat het hem goed uitkomt........................quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, hij haatte Yasmin en wilde haar zelfs iets aandoen
Maar hier bleek toch weer dat ook Ludo gewoon een mens is
Ja, ik ben de laatste tijd ook eigenlijk stiekem voor Stefanoquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goed
Stefano.. vind het best zielig voor hem![]()
Maar wel goed van Nick, dat hij Stefano ging reanimeren![]()
Fajah deed het trouwens wel goed als lijk vind ik![]()
Beter dan Maria Kooistra
Hij ging Yasmin anders redden hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
je bedoelt dat het hem goed uitkomt........................![]()
En natuurlijk redt hij Stefano dan eerst, het is tenslotte familie.
Maar Yasmin, Isabella en Martine zijn nu alle 3 weg, dus de enige die Ludo's theorieën nog kan bevestigen, is Stefano.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Was een goede uitzending van GTST
Fajah speelde heel goed als lijk![]()
Maar Bas Muijs is toch ook uit de serie!!
Of nietBen heel benieuwd,
Nu weet Laura ook dat Dennis haar zoon is...Spanned ben dus benieuwd![]()
![]()
Ik volg je niet helemaal, waarom komt het Ludo goed uit als hij haar redtquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
je bedoelt dat het hem goed uitkomt........................
Trouwens Ludo koesterde voor Yasmin ook niet zo een felle haat als voor bijvoorbeeld Martine of Dian, ze had hem een paar keer belazerd dat wel, maar toen ze hem opbelde om te zeggen dat Stefano doorgedraaid was, hoorde hij haar wel aan en ging er serieus op in.
En dat net nadat ze een onaangenaam onderonsje hadden gehad, dit alles geeft gewoon aan dat Ludo heel serieus overkomt bij zijn tegenstanders als hij dreigt.
Dat is ten slotte de reden dat Huib gevlucht is.Een heer met stijl![]()
Hele matige aflevering, alhoewel de ontwikkelingen wel een beetje vorderde. De cliff voor morgen was goed.
De zomercliff sloeg echt compleet nergens op, het was al duidelijk dat Nick dinges ging helpen enzo. M'n lul werd en geen seconde slapper of stijver van. Camerawerk was slecht en natuurlijk was dat gedoe met de reclame ook dramatisch. GTST verbleekt echt bij ONM, ook al zie je dat niet in de kijkcijfers terug waarschijnlijk.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
ik bedoel ermee, dat het hem niet slecht uitkomt dat yasmin het niet heeft gered. zulke goede vrienden waren ze niet. en ja haar redden doet die alleen maar voor de vorm.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal, waarom komt het Ludo goed uit als hij haar redt
Trouwens Ludo koesterde voor Yasmin ook niet zo een felle haat als voor bijvoorbeeld Martine of Dian, ze had hem een paar keer belazerd dat wel, maar toen ze hem opbelde om te zeggen dat Stefano doorgedraaid was, hoorde hij haar wel aan en ging er serieus op in.
En dat net nadat ze een onaangenaam onderonsje hadden gehad, dit alles geeft gewoon aan dat Ludo heel serieus overkomt bij zijn tegenstanders als hij dreigt.
Dat is ten slotte de reden dat Huib gevlucht is.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
En rara wie krijgt van Janine de schuld van het ongeluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik bedoel ermee, dat het hem niet slecht uitkomt dat yasmin het niet heeft gered. zulke goede vrienden waren ze niet. en ja haar redden doet die alleen maar voor de vorm.![]()
Maar het komt hem helemaal niet goed uit. Yasmin was degene die kon verklaren wat er allemaal gebeurd was met Nina en de 100.000.000 euro.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Frey het volgende:
En rara wie krijgt van Janine de schuld van het ongeluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONMquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
GTST verbleekt echt bij ONM, ook al zie je dat niet in de kijkcijfers terug waarschijnlijk.![]()
Iedereen staat na 1 aflevering alweer klaar met zijn conclusies. Wacht nou toch eens de hele week af. Daarna mag je weer zeiken als je het nog niet goed vindt
fok van slag, rtl4 van slag.... gaat lekker
Beetje matige eerste aflevering
Stefano moest vast heel zielig zijn, maar het lukte me niet sympathie voor hem op te brengen
Fijn voor Yasmin dat ze nu naar die geheime-plek-voor-zogenaamd-dooie-soapers is
dus daar waar Isabella, Claire en Arthur ook zitten![]()
jou lul ????????quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
Hele matige aflevering, alhoewel de ontwikkelingen wel een beetje vorderde. De cliff voor morgen was goed.
De zomercliff sloeg echt compleet nergens op, het was al duidelijk dat Nick dinges ging helpen enzo. M'n lul werd en geen seconde slapper of stijver van. Camerawerk was slecht en natuurlijk was dat gedoe met de reclame ook dramatisch. GTST verbleekt echt bij ONM, ook al zie je dat niet in de kijkcijfers terug waarschijnlijk.
Het deed me een beetje denken aan de eerste aflevering van seizoen 8. Die ging ook maar over 2 verhaallijnen: "Suzanne en Daniël" en "Mira als moeder van Kim en Julian".quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een beetje een slap begin,
Dit was ook zo'n aflevering, 2 hoofdlijnen.
Maar ik vond Jef en Dorothea het spannendste
Arthur is echt dood hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
fok van slag, rtl4 van slag.... gaat lekker
Beetje matige eerste aflevering
Stefano moest vast heel zielig zijn, maar het lukte me niet sympathie voor hem op te brengen
Fijn voor Yasmin dat ze nu naar die geheime-plek-voor-zogenaamd-dooie-soapers is
dus daar waar Isabella, Claire en Arthur ook zitten
Do it again now
wie heeft het hier specifiek over een serie?!?! ik heb het over eenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef Frey het volgende:
Hebben we het hier wel over de goede serie![]()
geheime-plek-voor-zogenaamd-dooie-soapers![]()
De kwaliteit van een programma is helaas niet altijd af te lezen aan het aantal kijkers.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Frey het volgende:
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONM![]()
Iedereen staat na 1 aflevering alweer klaar met zijn conclusies. Wacht nou toch eens de hele week af. Daarna mag je weer zeiken als je het nog niet goed vindt
ONM is tegenwoordig de breedste soap van Nederland. Ik ben benieuwd wanneer GTST gaat volgen... Zo'n compleet nieuwe leader zou wel een geschikt moment zijn om de overstap te maken.![]()
![]()
Vanaf morgen is Robert weer te zien in GTST![]()
Het is te zien in de preview op gtst.nl. Portugal lijkt leuk te gaan worden
Was ie weg danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Frey het volgende:
?
Ik heb net gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Frey het volgende:
Tja, 1,5 miljoen kijkers kijken ook Big Brother...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONM![]()
En Ludo Sanders verbleekt bij Victor Couweberg uit ONM.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
2 weken jaquote:
Niet zo lang, maar mij valt het wel op
Hij hoort tenslotte bij de heilige cast
Wordt denk ik lachen met Barbara en Valeire, maar niet voor langquote:
Heb je trouwens al een topic klaar
Waarom ging ie zogenaamd weg dan???Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Hij ging op huwelijksreis heb ik gehoord. Mag toch ook wel even tussendoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging ie zogenaamd weg dan???
Maar Victor is wel de beste uit ONM. Maar ik ben wel gestopt met kijken naar ONM. Ik boycot NED 1/2/3/Veronica/RTL5/RTL7/TALPA/SBSquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, 1,5 miljoen kijkers kijken ook Big Brother...
En Ludo Sanders verbleekt bij Victor Couweberg uit ONM.
Ik kijk alleen GTST op RTL4 en NET5 als er een leuke serie is. Voor de rest, TV =
DVD =
Nee, maar waarom ging ie in de serie wegquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij ging op huwelijksreis heb ik gehoord. Mag toch ook wel even tussendoor?
Hij ging om een of andere reden naar Cleveland of zoietsquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar waarom ging ie in de serie weg?
Had iets met Auntie Annie te maken.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Portugal............. als dat maar geen Brazilië-flashback wordt
waarom zijn die verhaaltjes in het buitenland júist altijd zo dramatisch...
die grot in Egypte, dat drijfzand in Maleisië [of whatever].....
alleen de Lindalijn in Thailand was cool, maar ja.... die was gewoon in Nl opgenomen![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Victor is wel de beste uit ONM. Maar ik ben wel gestopt met kijken naar ONM. Ik boycot NED 1/2/3/Veronica/RTL5/RTL7/TALPA/SBS
Ik kijk alleen GTST op RTL4 en NET5 als er een leuke serie is. Voor de rest, TV =
DVD =.
Kijk eens NGC of Discovery for a change.President Camacho
Ok, ik heb een topic klaar staanquote:
Help je wel even mee met dit topic?
Moet deze vol danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ok, ik heb een topic klaar staan
Help je wel even mee met dit topic?
Hij gaat toch niet over Ludo he
Discovery had laatst een leuke special over drakenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Kijk eens NGC of Discovery for a change.
Do it again now
Een afscheidstopic voor Yasmin lijkt me wel gepast.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
quote:.
Trouwens, met die kerstfilm kreeg ik echt heimwee naar vroeger.Terwijl ik toen niet eens keek
.
Linda kende ik eigenlijk ook niet, maar vond haar wel oké in die filmquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
vooruit dan maar....
maar alleen als we 'n Linda Topic krijgen..............
je moet volgende week wel ned1 kijken hoor, daar komt "De mensen van Jeugdzorg"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
Ik kijk alleen GTST op RTL4 en NET5 als er een leuke serie is. Voor de rest, TV =![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: