Hoezo krijg jij de nieuwe leader thuisquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag trouwens de nieuwe leader binnen.![]()
Ik werk voor een bepaalde website. Ik heb deze week ook vele interviews gehad: Wim Zomer, Isa Hoes, Joost Buitenweg, Bart Ettekoven & Wim Zomer. En iemand die ik ken heeft die leader, maar ik zou hem vandaag krijgen en woensdag om 20.00 mogen publiceren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij de nieuwe leader thuis![]()
en, betaald het een beetje!?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:00 schreef Nano het volgende:
Ik werk voor
webLOG Nano.... webLOG......quote:een bepaalde website.
het is je gelukt!!quote:
Na tientallen mislukte pogingen (hij kwam wel steeds verder trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is je gelukt!!
die jonge koppies zijn wel leuk, 't is echt zo'n ohja-film
maar het plot kan geloof ik niet slechter zijn
"En die gekke Harmsen helpt haar natuurlijk, waarom issie er anders niet"?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Na tientallen mislukte pogingen (hij kwam wel steeds verder trouwens) was Frey zo vriendelijk om 'm via MSN aan mij te sturen
.
Ik heb 'm nog niet helemaal gezien, maar tot nu toe is ie geweldig. Ik ken de helft van de cast ook niet trouwens
![]()
Ze zitten achter me aan, ze komt d'r werk afmaken![]()
tot daar heb ik 'm ongeveer gekeken; da's toch ware slapstickquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
Ze zitten achter me aan, ze komt d'r werk afmaken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilde net zeggen: je valt in herhalingquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
Hoe vaak ga je dat nog vertellen, Nano?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad als je het zo ziet dan is het wel gelukt ja, maar ik vond het toch een rare indruk achter laten, maargoed er zaten wel hele grappige dingen in.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:42 schreef Svensational het volgende:
Geweldig trouwens die film![]()
Je kan tijdens het kijken zo goed merken dat het allemaal een droom is
!!!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: je valt in herhalingEen andere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik dacht het ging om vernieuwing
Een heer met stijl![]()
hm ja, da's ook oud nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik dacht het ging om vernieuwing![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een boel slechteriken in 1 productie: Herman, Frits, Hannie, Martine, Ludo, Petequote:Op maandag 29 augustus 2005 13:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ook is het dus wel grappig dat Ludo en Martine al eens samen in een gtst project hebben gezeten.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het gaat ook niet om het nieuws zelf, maar meer dat ik er van baal dat een zekere, naar mijn opinie, irritante continuïteit gehandhaafd wordtquote:
Een heer met stijl![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:Als je de promo hebt gezien, zie je dat dat niet waar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
haha oke, wat dat betreft zijn we het helemaal eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het gaat ook niet om het nieuws zelf, maar meer dat ik er van baal dat een zekere, naar mijn opinie, irritante continuïteit gehandhaafd wordt![]()
![]()
![]()
ik heb de promo 1x gezien en werd daarbij ernstig afgeleid door de zogenaamd nieuwe leadermuziekquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef Nano het volgende:
Als je de promo hebt gezien, zie je dat dat niet waar is.![]()
de beelden zijn niet blijven hangen, hebben kennelijk geen indruk gemaakt![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de promo 1x gezien en werd daarbij ernstig afgeleid door de zogenaamd nieuwe leadermuziek
de beelden zijn niet blijven hangen, hebben kennelijk geen indruk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Nano het volgende:kinetische energieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is Dizer vandaag eigenlijk ook aanwezig om het nieuwe GTST seizoen op fok! te openen?
Ik ga weer kijken..
Ben benieuwd naar Dian..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Dag Yasmin![]()
En Guus![]()
Dat kwam er sneller uit dan ik dacht.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat duurde niet lang, voordat Guus het aan Laura vertelde... en zou Stefano dan toch nog een jaartje doorgaan in de serie, of maakt hij zichzelf nog van kant![]()
![]()
En wat vonden jullie ervan?
Ik vond het een beetje een slap begin, maar dat komt omdat er al veel bekend was.
Dat van Guus, Laura en Dennis schiet gelukkig wel op
Een heer met stijl![]()
Ja, het is nog even alles afsluiten hè? Dan kunnen morgen de nieuwe lijntjes beginnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een beetje een slap begin, maar dat komt omdat er al veel bekend was.
Dat van Guus en Dennis schiet gelukkig wel op![]()
Ja, dat valt me weer mee, dat dit niet nog weer een paar weken gerekt wordtquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
Dag Yasmin![]()
En Guus![]()
Dat kwam er sneller uit dan ik dacht.
En er was dus nog geen nieuwe leader
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Tenzij Laura t morgen niet gelooft en Guus dan ook weer even terugkrabbelt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat van Guus, Laura en Dennis schiet gelukkig wel op![]()
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Even wakker wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat valt me weer mee, dat dit niet nog weer een paar weken gerekt wordt
En er was dus nog geen nieuwe leader
Die komt vrijdag, dat was al bekend
Maar jou kennende heb je er weer overheen gelezen
Hij moet nog even blijven. Alles over dat plan van Martine moet namelijk nog uitkomen, anders komt er nooit een einde aan het gezeikquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Nano het volgende:
Bas Muijs mag nu écht weg.Laura en Dennislijntje begint zwaaar okay te worden.
Dat ben ik (tot mijn spijt) volledig met je eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Kutaflevering zeg.![]()
Ja, ik lees idd niet alles hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Even wakker worden
Die komt vrijdag, dat was al bekend
Maar jou kennende heb je er weer overheen gelezen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ze waren ook weer flink aan het kutten daar bij RTL4. Met die twee keer reclame.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Vind je het erg dat je de aflevering slecht vond, of omdat je het eens bent met BVOquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat ben ik (tot mijn spijt) volledig met je eens.![]()
Ik vond het een betere ontknoping dan dat we normaal hebben. Behalve vorig jaar natuurlijk, maar dat was dan ook een klapper.
De echte goeie afleveringen beginnen hopelijk woensdag![]()
En dan de 2 dubbele
Eerst een ogenblik geduld en dan ineens RTL7. Ik schrok me kapotquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
Ze waren ook weer flink aan het kutten daar bij RTL4. Met die twee keer reclame.![]()
En die reclame was ook lomp ja. Ze liepen toch al uit, dus ze hadden de reclame best een keer kunnen skippen
Ik vond het een leuke aflevering. Heerlijk snel dat Guus alles verklapt aan Laura.
Dennis was weer gewoon cool! Hij zeikt niet meer![]()
En StefanoMooi allemaal met Ludo erbij.
Yasmin dood
En trouwens, Nick is echt klein
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dat kunnen ze niet, kost ze fucking veel geld als ze dat doen!!! Weet je wel wat zo een bedrijf betaalt voor zendtijd tussen het nieuws en het einde van GTST?? Belachelijk veel!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst een ogenblik geduld en dan ineens RTL7. Ik schrok me kapot![]()
En die reclame was ook lomp ja. Ze liepen toch al uit, dus ze hadden de reclame best een keer kunnen skippen
het wordt denk ik beter met de komst van Rixt.
Trouwens wat is Jette van der Meij oud geworden zeg !
Tijdens de cliff zag je duidelijk haar zorg rimpels.
Neemt niet weg dat ze een van de beste actrices uit GTST is.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Zeker als hij naast Ludo en Stefano staatquote:![]()
Ik ben benieuwd of hij het zichzelf allemaal gaat verwijten. Hij heeft Stefano tenslotte door laten draaien.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
RTL4 was weer flink van slag vandaag. Eerst zenden ze het signaal van RTL7 uit en daarna vergeten ze de reclame uit te zenden... om vervolgens toch maar weer af te kappen en alsnog de reclame in te starten.
Dat Stefano nog leeft was te verwachten. Het valt me mee dat Ludo nog een keer het water indook om Yasmin te redden. Als ze de schrijvers het maar niet in hun hoofd gehaald hebben om haar nog een paar maanden te laten rondspoken.![]()
![]()
ik vind het personage Nick walgelijk. Ik vind het een vreselijk mannetje, die zwelgt in zelfmedelijden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. Heerlijk snel dat Guus alles verklapt aan Laura.
Dennis was weer gewoon cool! Hij zeikt niet meer![]()
En StefanoMooi allemaal met Ludo erbij.
Yasmin dood
En trouwens, Nick is echt kleinDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Vroeger was er toch echt geen reclame tussen GTST door.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, kost ze fucking veel geld als ze dat doen!!! Weet je wel wat zo een bedrijf betaalt voor zendtijd tussen het nieuws en het einde van GTST?? Belachelijk veel!!!!
Naja, ik doelde ook meer op het gepruts van RTL 4. Het ging niet lekker
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind het personage Nick walgelijk. Ik vind het een vreselijk mannetje, die zwelgt in zelfmedelijden.
Stefano.. vind het best zielig voor hem
Dennis wordt mijn nieuwe favoriet denk ik! Hij is goed bezig als ie niet zeurt zoals vroegah! Maar Dennis is gewoon niet leuk als ie ruzie maakt met Ray
dennis is een lekker dingquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goed
Stefano.. vind het best zielig voor hem
Dennis wordt mijn nieuwe favoriet denk ik! Hij is goed bezig als ie niet zeurt zoals vroegah! Maar Dennis is gewoon niet leuk als ie ruzie maakt met Ray
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: