Was ie weg danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Frey het volgende:
Vanaf morgen is Robert weer te zien in GTST![]()
Het is te zien in de preview op gtst.nl. Portugal lijkt leuk te gaan worden
Ik heb net gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Frey het volgende:
Vanaf morgen is Robert weer te zien in GTST![]()
Het is te zien in de preview op gtst.nl. Portugal lijkt leuk te gaan worden
Tja, 1,5 miljoen kijkers kijken ook Big Brother...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONM![]()
Iedereen staat na 1 aflevering alweer klaar met zijn conclusies. Wacht nou toch eens de hele week af. Daarna mag je weer zeiken als je het nog niet goed vindt
2 weken jaquote:
Wordt denk ik lachen met Barbara en Valeire, maar niet voor langquote:
Hij ging op huwelijksreis heb ik gehoord. Mag toch ook wel even tussendoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging ie zogenaamd weg dan???
Maar Victor is wel de beste uit ONM. Maar ik ben wel gestopt met kijken naar ONM. Ik boycot NED 1/2/3/Veronica/RTL5/RTL7/TALPA/SBSquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, 1,5 miljoen kijkers kijken ook Big Brother...
En Ludo Sanders verbleekt bij Victor Couweberg uit ONM.
Nee, maar waarom ging ie in de serie wegquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij ging op huwelijksreis heb ik gehoord. Mag toch ook wel even tussendoor
Hij ging om een of andere reden naar Cleveland of zoietsquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar waarom ging ie in de serie weg?
LOLquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Victor is wel de beste uit ONM. Maar ik ben wel gestopt met kijken naar ONM. Ik boycot NED 1/2/3/Veronica/RTL5/RTL7/TALPA/SBS
Ik kijk alleen GTST op RTL4 en NET5 als er een leuke serie is. Voor de rest, TV =
DVD =
Ok, ik heb een topic klaar staanquote:
Moet deze vol danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ok, ik heb een topic klaar staan
Help je wel even mee met dit topic?
Discovery had laatst een leuke special over drakenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Kijk eens NGC of Discovery for a change.
quote:
Linda kende ik eigenlijk ook niet, maar vond haar wel oké in die filmquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
vooruit dan maar....
maar alleen als we 'n Linda Topic krijgen.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |