Ja, hij haatte Yasmin en wilde haar zelfs iets aandoenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Het valt me mee dat Ludo nog een keer het water indook om Yasmin te redden.
je bedoelt dat het hem goed uitkomt........................quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, hij haatte Yasmin en wilde haar zelfs iets aandoen
Maar hier bleek toch weer dat ook Ludo gewoon een mens is![]()
Ja, ik ben de laatste tijd ook eigenlijk stiekem voor Stefanoquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan hem. Maar hij speelt het wel goed
Stefano.. vind het best zielig voor hem
Hij ging Yasmin anders redden hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
je bedoelt dat het hem goed uitkomt........................
Ik volg je niet helemaal, waarom komt het Ludo goed uit als hij haar redtquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
je bedoelt dat het hem goed uitkomt........................
ik bedoel ermee, dat het hem niet slecht uitkomt dat yasmin het niet heeft gered. zulke goede vrienden waren ze niet. en ja haar redden doet die alleen maar voor de vorm.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal, waarom komt het Ludo goed uit als hij haar redt
Trouwens Ludo koesterde voor Yasmin ook niet zo een felle haat als voor bijvoorbeeld Martine of Dian, ze had hem een paar keer belazerd dat wel, maar toen ze hem opbelde om te zeggen dat Stefano doorgedraaid was, hoorde hij haar wel aan en ging er serieus op in.
En dat net nadat ze een onaangenaam onderonsje hadden gehad, dit alles geeft gewoon aan dat Ludo heel serieus overkomt bij zijn tegenstanders als hij dreigt.
Dat is ten slotte de reden dat Huib gevlucht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik bedoel ermee, dat het hem niet slecht uitkomt dat yasmin het niet heeft gered. zulke goede vrienden waren ze niet. en ja haar redden doet die alleen maar voor de vorm.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Frey het volgende:
En rara wie krijgt van Janine de schuld van het ongeluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONMquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
GTST verbleekt echt bij ONM, ook al zie je dat niet in de kijkcijfers terug waarschijnlijk.
jou lul ????????quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
Hele matige aflevering, alhoewel de ontwikkelingen wel een beetje vorderde. De cliff voor morgen was goed.
De zomercliff sloeg echt compleet nergens op, het was al duidelijk dat Nick dinges ging helpen enzo. M'n lul werd en geen seconde slapper of stijver van. Camerawerk was slecht en natuurlijk was dat gedoe met de reclame ook dramatisch. GTST verbleekt echt bij ONM, ook al zie je dat niet in de kijkcijfers terug waarschijnlijk.
Het deed me een beetje denken aan de eerste aflevering van seizoen 8. Die ging ook maar over 2 verhaallijnen: "Suzanne en Daniël" en "Mira als moeder van Kim en Julian".quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En wat vonden jullie ervan?
Ik vond het een beetje een slap begin,
Arthur is echt dood hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
fok van slag, rtl4 van slag.... gaat lekker
Beetje matige eerste aflevering
Stefano moest vast heel zielig zijn, maar het lukte me niet sympathie voor hem op te brengen
Fijn voor Yasmin dat ze nu naar die geheime-plek-voor-zogenaamd-dooie-soapers is
dus daar waar Isabella, Claire en Arthur ook zitten
wie heeft het hier specifiek over een serie?!?! ik heb het over eenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef Frey het volgende:
Hebben we het hier wel over de goede serie![]()
De kwaliteit van een programma is helaas niet altijd af te lezen aan het aantal kijkers.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Frey het volgende:
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONM![]()
Iedereen staat na 1 aflevering alweer klaar met zijn conclusies. Wacht nou toch eens de hele week af. Daarna mag je weer zeiken als je het nog niet goed vindt
Was ie weg danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Frey het volgende:
Vanaf morgen is Robert weer te zien in GTST![]()
Het is te zien in de preview op gtst.nl. Portugal lijkt leuk te gaan worden
Ik heb net gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Frey het volgende:
Vanaf morgen is Robert weer te zien in GTST![]()
Het is te zien in de preview op gtst.nl. Portugal lijkt leuk te gaan worden
Tja, 1,5 miljoen kijkers kijken ook Big Brother...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want zelfs de herhalingen trokken 2 keer zoveel kijkers als de nieuwe afleveringen van ONM![]()
Iedereen staat na 1 aflevering alweer klaar met zijn conclusies. Wacht nou toch eens de hele week af. Daarna mag je weer zeiken als je het nog niet goed vindt
2 weken jaquote:
Wordt denk ik lachen met Barbara en Valeire, maar niet voor langquote:
Hij ging op huwelijksreis heb ik gehoord. Mag toch ook wel even tussendoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging ie zogenaamd weg dan???
Maar Victor is wel de beste uit ONM. Maar ik ben wel gestopt met kijken naar ONM. Ik boycot NED 1/2/3/Veronica/RTL5/RTL7/TALPA/SBSquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, 1,5 miljoen kijkers kijken ook Big Brother...
En Ludo Sanders verbleekt bij Victor Couweberg uit ONM.
Nee, maar waarom ging ie in de serie wegquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij ging op huwelijksreis heb ik gehoord. Mag toch ook wel even tussendoor
Hij ging om een of andere reden naar Cleveland of zoietsquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar waarom ging ie in de serie weg?
LOLquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Victor is wel de beste uit ONM. Maar ik ben wel gestopt met kijken naar ONM. Ik boycot NED 1/2/3/Veronica/RTL5/RTL7/TALPA/SBS
Ik kijk alleen GTST op RTL4 en NET5 als er een leuke serie is. Voor de rest, TV =
DVD =
Ok, ik heb een topic klaar staanquote:
Moet deze vol danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Ok, ik heb een topic klaar staan
Help je wel even mee met dit topic?
Discovery had laatst een leuke special over drakenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL.
Kijk eens NGC of Discovery for a change.
quote:
Linda kende ik eigenlijk ook niet, maar vond haar wel oké in die filmquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
vooruit dan maar....
maar alleen als we 'n Linda Topic krijgen.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |