Dus geen enkele reden om kwaad te zijn op mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:20 schreef Nano het volgende:
[..]
RTLNL weblog heeft het van ons gejat.![]()
dat staat me niet meer zo bij, ik weet nog dat hij Martine van de trap gooide & dat hij Helen Helmink levend wilde begraven, leuke knul was dat, jammer van het niet zo geweldige acteerwerk.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Nano het volgende:
Voor de rest van de users behalve Sven nog even een vraagje, heeft iemand de scene gezien waar David Harkema Peter Kelder met een broodrooster probeert te vermoorden?![]()
Toevallig heb ik gister nog contact met hem gehad. Dinsdag is het interview op me site te lezen, hij werkt nu bij SBS Shownieuws.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:22 schreef Wup het volgende:
[..]
dat staat me niet meer zo bij, ik weet nog dat hij Martine van de trap gooide & dat hij Helen Helmink levend wilde begraven, leuke knul was dat, jammer van het niet zo geweldige acteerwerk.....
haha, ik bedoelde dat ik David Harkema leuk vond, Bart Ettekoven wat minder vanwege slechte acteren:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:28 schreef Nano het volgende:
Toevallig heb ik gister nog contact met hem gehad. Dinsdag is het interview op me site te lezen, hij werkt nu bij SBS Shownieuws.![]()
yep, en na dat verhaallijntje vertrok zequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
dat was toch nog de Marloes Fluitsma-Helen, die hij had begraven?!
Die lijn zou ik graag eens zien. Echt wat voor de volgende GTST dvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, en na dat verhaallijntje vertrok ze
ja leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:46 schreef Nano het volgende:
Ik zou die verhaallijn van Alice de Boer graaag terugzien.![]()
Ja, dat zou origineler zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
Overigens ben ik totaal niet benieuwd hoe het verdergaat met Yasmin en Stefano, maar des te meer naar Dian en Jack Woods. Ik begrijp dat ze dus gezworen vijanden zijn, dus geen Ludo-strijd.![]()
Volgens iemand van een ander forum staat in een gids dat Nick Stefano alles vergeeft, en hem president van SANDERS INC maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat zou origineler zijn
En ik ben ook wel benieuwd hoe die redding zal gaan verlopen van Stefano en Yasmin. En de reactie van Nick
Krijgt Nick spijtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Volgens iemand van een ander forum staat in een gids dat Nick Stefano alles vergeeft, en hem president van SANDERS INC maakt.![]()
En Dennis dan met zijn moeder en zijn halfzusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Idioot hé als je goed na denkt.
Hahaha
Dat is dus hetzelfde als:quote:
quote:
Kan niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
En Dennis dan met zijn moeder en zijn halfzus![]()
Maar ik hoop dat ze het terugdraaien, want ik vind het echt![]()
Ik bedoelde dus dat Dennis het "dubbel" gedaan heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als:
[..]
Jammer, hij kon goed acteren. Had hem graag bij de vaste cast gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Kan niet meer.Binnekort is het wel afscheid nemen van Guusje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |