de link werkt niet hoor !quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:19 schreef Nano het volgende:
Hier vindt je de nieuwe leadermuziek van GTST!![]()
het downloaden is voltooidquote:
Dat zegt ie bij mij ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
het downloaden is voltooid
Volgens mij is dat deuntje van de GTST cd of zo...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:19 schreef Nano het volgende:
Hier vindt je de nieuwe leadermuziek van GTST!![]()
download-problemen liggen volgens mij eerder aan diverse pc'squote:Op zondag 28 augustus 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
nog een poging dan maar via de vrienden van Iwan, ik ken het niet dus niet weer gaan piepen als er iets misgaat....
Ik heb ook nog mijn twijfels of dit wel de nieuwe tune is. Het klinkt wel lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deuntje van de GTST cd of zo...
het klinkt in ieder geval niet als een tune [kan het afgrijslijker?!]quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:17 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij is dat deuntje van de GTST cd of zo...
Mijn PC is gloedjenieuw maar toch doet ie 't nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
download-problemen liggen volgens mij eerder aan diverse pc's
ik had vandaag een redelijk stabiel ding ter beschikking en opslaan ging probleemloos
afspelen trouwens ook, al moest ik na 5 minuten weg...
dus.... dus dat betekent dat ík een keertje mazzel heb gehad?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
Mijn PC is gloedjenieuw maar toch doet ie 't niet
bij mij stoptie die één keer, na 30mb, omdat de verbinding opnieuw ingesteld moest worden ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Hij bijft nu weer hangen op 37 %..
Ik krijg vandaag trouwens de nieuwe leader binnen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, hoor wij gaan weer kijken..
Zeker Donderdag en Vrijdag dubbele aflevering en vrijdag de 3000ste aflevering.
Ik ooooookquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag trouwens de nieuwe leader binnen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dizer op 29-08-2005 09:17:03 ]Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |