Wie is je Goede Tijden held?
Ludo, hij zet die bad-guy met zoveel charme neer, dat vind ik echt goed en daar kan ik van genieten!
Wie zou je wel als buurman/vrouw willen hebben?
Mijn karakter Jack zegt altijd: "Je kunt beter je vijanden in de gaten houden dan je vrienden", dus dat zou Dian dan zijn. Dus laat Dian maar naast me wonen, dan kan ik haar goed in de gaten houden..
Met wie zou je weleens een heftige zoenscéne willen spelen?
Met Charlie, Lieke van Lexmond dus. Logische keus, toch? Hahaha!
Wie zou je wel als twee moeder willen hebben?
Barbara, ze is heel eerlijk en ze gaat voor haar kinderen!
Wie zou je willen spelen?
Frits van Houten, maar helaas leeft dat karakter niet meer. Wel leeft hij voort in Jack's gedachten, omdat hij natuurlijk niet weet wie hij is. Het enige dat Jack weet, is dat het een slechte man is geweest maar hij wil natuurlijk meer weten...
Wie zou je beste vriend kunnen zijn?
Ik denk Bing. Uiteindelijk heeft hij het hart op de goede plek en dat zou dus een fijne vriend kunnen zijn. En hij is ook wel iemand die voor je door het vuur wil gaan...
Wie zou je niet in een donker steegje willen tegenkomen?
Nick. Als het aan het einde van het steegje weer licht wordt, zou je zomaar je portemonnee kwijt kunnen zijn
Een leuke suikeroom?
Meneer Harmsen, de opa van de serie, maar ik vind de term "suikeroom" nog beter bij hem passen
Als je een willekeurige tegenspeler mocht uitkiezen, voor wie zou je dan gaan?
Katja, da's toch een mooie dame
Wat wordt dan de eerste scéne?
Er wordt ingebroken in haar huis en op dat moment sta ik voor de deur. Ik zie wat er binnen gebeurt en ik aarzel geen moment en ga haar redden. De inbreker wordt natuurlijk op heldhaftige wijze door mij overmeesterd, waarna Katja en ik een hapje gaan eten. En de scéne daarna... is niet geschikt voor uitzending!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! -
Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!ik loop - hij loop
t - jij loop
t - loop jij
ik word - hij word
t - jij word
t - word jij