Als ik het niet gelezen had, had ik het niet geweten neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:45 schreef Vivi het volgende:
Ook zo heerlijk waarschijnlijk dat Guus zijn zoon herkent aan 1e de beste babyfoto van Arnie
Voor de duidelijkheid zijn de naamplaatjes nog ff op de bedjes geplakt. We mochten het eens niet doorhebben
Ik vind Guus en Dennis meer op elkaar lijken dan Arnie en Guus inderdaad...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef Frey het volgende:
Trouwens, waarom kunnen ze het niet terugdraaien?
Je zag alleen in een flashback van Guus dat Dennis en Arnie werden verwisseld. Misschien dat iemand ze daarna weer gewoon terug verwisselt?
Rixt Leddy en Bartho Braat lijken ook sprekend op elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Guus en Dennis meer op elkaar lijken dan Arnie en Guus inderdaad...
En Erik en Bas vind ik ook wel op elkaar lijken, vooral in lengtequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Rixt Leddy en Bartho Braat lijken ook sprekend op elkaar.![]()
Hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
En Erik en Bas vind ik ook wel op elkaar lijken, vooral in lengte![]()
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Frey het volgende:
Als ze het maar niet in hun hoofd halen om ooit met de band tussen Robert en Jef te gaan knoeien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
zeg, kunnen jullie niet lezen!?quote:
@ Wup: leuk, jeugdsentiment!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:21 schreef Wup het volgende:
voor babette
sorry daar ga ik niet over, ligt eraan hoeveel er je voor zijn.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
kan het nog heel even online blijven staan?
ik denk dat ik morgen wel gelegenheid heb om te downloaden
want het is maar een maximaal aantal keer te downloaden??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
sorry daar ga ik niet over, ligt eraan hoeveel er je voor zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |