Juistem!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:12 schreef Frey het volgende:
Dat kan ook![]()
Ludo en Isabella moeten weer samen gaan werken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende week als ik het zo allemaal lees!!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:02 schreef Classique het volgende:
Overzichtje van deze week!
Vrijdag;Nou dan kunnen we ook ongeveer raden hoe Stefano eruit gaat, hij gaat de bak in wat ik niet denk of hij smeert hem met Yasmin, ik denk dat het wel met die kwestie te maken zal hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende week als ik het zo allemaal lees!!Een heer met stijl![]()
Ik heb in het vorige topic een stukje geschreven over vrijdagquote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik heb het vrijdag gemist. Wie praat me kort bij?.
Maar heel kort gezegd: Ludo weet nu dat hij een kind heeft bij Isabella ( spannend, spannend!).
![]()
Oeh, nog best hypocriet van Yasmin..dat ze telkens over Stefano begint! In tegenstelling tot wat zij allemaal heeft gedaan!!![]()
Ja idd,ze moet eerst eens naar zichzelf kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef Classique het volgende:
Oeh, nog best hypocriet van Yasmin..dat ze telkens over Stefano begint! In tegenstelling tot wat zij allemaal heeft gedaan!!![]()
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Stefano ging er toch niet uit? Ik heb geloof ik ergens anders gelezen dat hij ook volgend jaar nog bleefquote:Op maandag 16 mei 2005 17:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we ook ongeveer raden hoe Stefano eruit gaat, hij gaat de bak in wat ik niet denk of hij smeert hem met Yasmin, ik denk dat het wel met die kwestie te maken zal hebben.![]()
![]()
Zou in iedergeval vast niet veel boeiends zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzoYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Ik denk persoonlijk een SOA....quote:Op maandag 16 mei 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zou in iedergeval vast niet veel boeiends zijn
Of heeft hij Charlie gepaald misschien?FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Ik denk dat het te maken heeft met wat Morris hem verteld heeft....
Overigens mag Isabella Yasmin van mij ook wel eens ff op haar plaats zetten....wat een bitch![]()
![]()
Het zal vast zijn dat Bing ook in de gevangenis heeft gezeten voor verkrachting.
Groepsverkrachting met al zijn matties.The Most Incredible, Baby![]()
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechtenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte![]()
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Z'n condooms zijn op. Lijkt me een goede reclame in een soapquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo![]()
Hij zal wel opbiechten dat hij maagd is ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechten
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte![]()
Want die lul van 80 cm was ons dan toch al lang opgevallen![]()
![]()
zouden ze zijn piem eraf hebben gesneden?
Of hij krijgt hem niet omhoog??Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~![]()
Kan ook nog jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
zouden ze zijn piem eraf hebben gesneden?
Of hij krijgt hem niet omhoog??![]()
![]()
Vraag me af hoe vaak die kerel die hem speelt wel niet in een deuk heeft gelegen toen die dat moest zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechten
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Heb GTST een tijd niet meer gevolgdvanaf vandaag ga ik weer trouw volgen
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.![]()
Lekker boeiende vervolgen van de cliffhangers de laatste tijd zeg.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Niet he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Lekker boeiende vervolgen van de cliffhangers de laatste tijd zeg.
Bah.
Ze maken der weer een zooitje van.![]()
Nick en Stefeno is net zo kinderachtig als toen met Dennis en Ray mensen vinden het nu alleen maar leuker omdat het Sanders zijn
Do it again now
Ludo en Janine blijven leuk!
Misschien gaat Morris die kinkel wel ook leuk vinden!Een heer met stijl![]()
Is die Alex niet het ventje dat door George is ingeschakelt?You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Haha ik wist hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Alex niet het ventje dat door George is ingeschakelt?
Do it again now
Ray en Janine![]()
De stomste zet die ze hadden kunnen doen. Hopelijk is het eenmalig.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sjezus! Heeft GTST een hekel aan mij ofzo???Eerst ons lekker maken met het vooruitzicht van Ludo en Janine....en dan laten ze Janine weer met Ray..........
![]()
Zucht...Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!![]()
Dus DAT heb ik gemist toen ik aan het kloten was met mijn vaders mobieltje *zucht* waarom nou niet gewoon Ludo & Jeanine!!![]()
Huh ik heb ook niks van een zoen ofzo gezien hoor
Do it again now
Dan ben je of in slaap gevallen, of je hebt een bril nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Huh ik heb ook niks van een zoen ofzo gezien hoor
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Helemaal mee eens, dat slaat echt nergens op, het moeten weer Ludo en Janine worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Sjezus! Heeft GTST een hekel aan mij ofzo???Eerst ons lekker maken met het vooruitzicht van Ludo en Janine....en dan laten ze Janine weer met Ray..........
![]()
Zucht...
Misschien waren Janine's gedachten wel bij LudoEen heer met stijl![]()
De Auntie Annie verhaallijn vind ik nu ook leuker worden![]()
Leuke actie van George
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
Leuke actie van George
Bovendien bedacht ik me ineens hoe ongeloofwaardig het is dat Morris van een soft kneusje ineens een ongevoelig patsertje is geworden.Een heer met stijl![]()
Doe datquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:15 schreef keizerpinguin het volgende:
oh kei leuk een gtst toppic!!!!
ik zal ook af en toe eens wat posten!!![]()
Een heer met stijl![]()
Ik vind het steeds vervelender wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
Leuke actie van George![]()
![]()
Ze moeten gewoon kappen met die Auntie Annie zooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik vind het steeds vervelender worden![]()
![]()
![]()
wanneer zouden charlie en die lekkere nick weer bij elkaar komen
Danm wat is hij lekker!!! hmmmmm was hij maar.......
Born this way![]()
mmm en wanneer zou morris weer eens een homosexuele uitspatting krijgen?! dat zijn pas verhaal lijnen hahaBorn this way![]()
In het begin was het een kneusje toen werd het een aan de coke verslaafde player toen weer een kneusje en wat het nu is ja gewoon raar denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.
Bovendien bedacht ik me ineens hoe ongeloofwaardig het is dat Morris van een soft kneusje ineens een ongevoelig patsertje is geworden.
Do it again now
Contract van Joris Puttman word niet verlengt aldus Party
Do it again now
dat zat ik gisteren ook te denken, toen die fake-gast in scala aan kwam zettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef keizerpinguin het volgende:
mmm en wanneer zou morris weer eens een homosexuele uitspatting krijgen?! dat zijn pas verhaal lijnen haha:: my weblog ::![]()
Vind je het heel gek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Contract van Joris Puttman word niet verlengt aldus Party![]()
![]()
![]()
Hele verschrikkelijk domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Joris put man? Is dat morris?
EDIT: laat maar lang leven google![]()
![]()
Dat is inderdaad (de derde) Morris.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Hilzillah het volgende:
Hele verschrikkelijk domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Joris put man? Is dat morris?
EDIT: laat maar lang leven google![]()
Ik snap niet zo goed wat George gisteren heeft geflikt?ik heb 't maar half gevolgd.. kan iemand dat vertellen?
![]()
George vertrouwt het Online gezin niet zo, Charly heeft een date met een leuke knul, die haar kent via internet. Deze leuke knuk, blijkt ingehuurd door George, om uit te vinden wat er allemaal niet klopt![]()
Ooooh oke slim...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:24 schreef Hilzillah het volgende:
George vertrouwt het Online gezin niet zo, Charly heeft een date met een leuke knul, die haar kent via internet. Deze leuke knuk, blijkt ingehuurd door George, om uit te vinden wat er allemaal niet klopt
Knuk, haha...![]()
![]()
Daar ziet hij er beter uit dan in de seriequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik vond de eerste morris ( patrick martens) nog het leukste!
[afbeelding]Een heer met stijl![]()
Nee eigenlijk niet maargoed Valerie er uit Morris er uit kan alleen nog maar beter gaan nuquote:
Do it again now
Is Ray dood
Do it again now
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.quote:De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Als Ray was doorgereden en nooit meer terug gekomen, dan was het echt een hele mooie exit![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
kleine jongens worden groot he!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar ziet hij er beter uit dan in de serieBorn this way![]()
Vind je?! Dat mens mag wel wat meer respect tonen voor zo een vriendelijke beschaafde man!quote:
Een heer met stijl![]()
Wat is er mis met Ray? Ik heb er nu niet zoveel last van hoor...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.Een heer met stijl![]()
Hij zoende Janine, een grote foutquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ray? Ik heb er nu niet zoveel last van hoor...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:44 schreef Frey het volgende:
[..]Ik dacht dat jij niet zoveel vooruit wou wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel vooruit wou weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de GTST site is het filmpje uit seizoen 8 te bekijken waar Ludo door Dian, Huib en Bowien alles kwijt raakt(faillissement 1)
Je ziet dat hij er wel van geleerd heeft, hij reageert tegenwoordig minder emotioneel; daar huilde hij er bijna om![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 19-05-2005 15:50:45 ]Een heer met stijl![]()
Doe normaal!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef keizerpinguin het volgende:
Danm wat is hij lekker!!! hmmmmm was hij maar.......http://fotoboek.fok.nl/user/109577
http://fotoboek.fok.nl/user/109577
mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!![]()
Hij is toch homo dus de dames hebben er niks aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kleine jongens worden groot he!You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Zo, die motor van Ray kan snel optrekken.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Nog ff en Doro zit op Fok.
President Camacho
Dat bureaublad whahahahaquote:![]()
Dat is toch veel leuker om naar te kijken
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijg
Inderdaad dat wicht is te ziekelijk voor worden, jaloezie is haar drijfveerquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijgEen heer met stijl![]()
Ik word gek van haar, ze is niet normaal irritant. Vanaf het begin al. Alleen was er een tijd dat ze wel ok was maar dat was voor maar heel even....Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
![]()
Van mij mag ze ook opkrassenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijg![]()
![]()
Bing's ware aard komt bovendrijven: hij's een pooier! B(l)ing, b(l)ing!President Camacho
Ligt het aan mij of heeft Charlie een rare muizenkop?President Camacho
![]()
Zus van Rosa gevonden.
President Camacho
quote:Het eerste wat ik dacht bij t zien van deze foto
Vond het trouwens wel vaag dat Dorothea hulp nodig had bij de instelling van het bureaublad, maar die foto kon ze kennelijk wel makkelijk vinden![]()
![]()
Ja, en ze wist ook meteen hoe die scanner of digitale camera werktequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Het eerste wat ik dacht bij t zien van deze foto
Vond het trouwens wel vaag dat Dorothea hulp nodig had bij de instelling van het bureaublad, maar die foto kon ze kennelijk wel makkelijk vinden.
President Camacho
Ligt niet aan jou, maar pas maar op hoor er is hier helaas een grote Lieke fanclub aanwezig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Charlie een rare muizenkop?
Ik persoonlijk vond Aukje beter.Een heer met stijl![]()
Gelukkig. Vage kop heeft ze.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, maar pas maar op hoor er is hier helaas een grote Lieke fanclub aanwezig.
Ik persoonlijk vond Aukje beter.
En dit kapsel was een stuk beter bij Jasmin:
President Camacho
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig. Vage kop heeft ze.
[afbeelding]
Ook dat stijle haar staat beter dan wat ze nu heeft.
![]()
![]()
Stijl was ook niet zo, maar beter dan een ontplofte pleeborstel die ze nu heeft.President Camacho
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het kapsel dat ze nu heeft asocieer ik met 'zeikerd' ..
President Camacho
Aukje jahquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, maar pas maar op hoor er is hier helaas een grote Lieke fanclub aanwezig.
Ik persoonlijk vond Aukje beter.![]()
![]()
![]()
mmm beetje te erge katja immitatie!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig. Vage kop heeft ze.
[afbeelding]Born this way![]()
Ja, want niemand heeft zulk uniek haar als katja..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm beetje te erge katja immitatie!![]()
![]()
Die zuster doet wel heel amicaal met Dennis... waarom zou het me niks verbazen als die 2 iets kregen![]()
![]()
Mij wel, dit is duidelijk heel anders dan tussen Pascalle en Benjamin, die zuster doet gewoon wat elke goede zuster doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:07 schreef DaMart het volgende:
Die zuster doet wel heel amicaal met Dennis... waarom zou het me niks verbazen als die 2 iets kregen
Nuttig gesprek trouwens tussen Ludo en IsabellaEen heer met stijl![]()
Is Bing misschien ook verkracht... in de gevangenis? Schept wel een band natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
![]()
Dat zal het wel zijn inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Wat een gezeur bij gtstSjors en Bing relatie gezeur
haha
Do it again now
Dat zeepjes rapen in de gevangenis is hij vast even vergeten.
Dat doet de deur dicht.FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Wat eet je?
Broodje kroket.
Kwam er zo droog uit
Misschien herkende die man Laura wel, want hij keek naar haar en toen BAM!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat doet de deur dicht.
Ik had ook niet de indruk dat hij Dennis direct herkende.
Maarja volgens de spoiler kan dat weer nietEen heer met stijl![]()
Dat idee had ik ook. Hij keek Dennis aan alsof hij hem nog nooit gezien had, toen zag hij de kop van Laura en dat deed de deur dicht...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien herkende die man Laura wel, want hij keek naar haar en toen BAM!
Maarja volgens de spoiler kan dat weer nietFC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Ik zag alleen 't laatste. Wie is die man? Z'n vader ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien herkende die man Laura wel, want hij keek naar haar en toen BAM!
Maarja volgens de spoiler kan dat weer niet![]()
![]()
Ik wist het gewoon! IK zei het toch? Bing is nog maagd
En eindelijk een leuke verhaallijn voor Dennis
Ik had steeds het gevoel dat een oude bekende de deur zou openen maar helaas
Dennis moet Oppassen voor die vent!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:45 schreef Taurus het volgende:
Ik zag alleen 't laatste. Wie is die man? Z'n vader ofzo?![]()
Ik hoop dat je een goed excuus hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:08 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het gemist.
Meestal vind ik het niet zo erg om het te missen.. maar vrijdag is kut.
Ja wij gokte hier op Daniel Danielquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:
Do it again now
Wat is er in vredesnaam erg aan als je maagd bentquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:
Een heer met stijl![]()
Alles kan. Misschien waren Daniël en Guus oude vrienden en hield hij zich bij hem schuil?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn, maar dat kon sowieso al nietJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In GTST kan alles inderdaad....
Waarom niet dan ? zo jong was hij toch nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn, maar dat kon sowieso al niet
Do it again now
Dat is erg omdat dat aangeeft dat je geen seks kan krijgen of durft te hebben..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam erg aan als je maagd bent![]()
![]()
Dan ben je dus 'n mietje!!![]()
Staat er bij mijn post dat dat erg is?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam erg aan als je maagd bent![]()
Ik heb een "" smilie staan omdat ik dat gewoon cool vind, verhaallijn is gewoon super en ik was trots dat ik de eerste was die met het idee kwam dat hij nog Maagd is
Zeker niet, ik snap alleen niet dat ze er zo een punt van maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Staat er bij mijn post dat dat erg is?
Ik heb een "" smilie staan omdat ik dat gewoon cool vind, verhaallijn is gewoon super en ik was trots dat ik de eerste was die met het idee kwam dat hij nog Maagd is
Een heer met stijl![]()
Dat kan misschien, maar Daniël kon niet de vader van Dennis zijn aangezien ik al in de spoilers had gelezen dat Dennis en zijn vader dezelfde achternaam droegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles kan. Misschien waren Daniël en Guus oude vrienden en hield hij zich bij hem schuil?
Bovendien had Daniël naar zijn eigen weten geen kinderen en uit de aflevering van vandaag bleek dat hij ooit wel contact met zijn vader heeft gehad als tussen vader en zoon.
Daniël kan op zicht wel als kennis, maar het kon ook ieder ander zijn dan Daniël, dus waarom Maikel juist op Maikel juist op Daniël gokte begrijp ik nog steeds niet.Een heer met stijl![]()
Nick lekker??? Ik heb een andere smaak.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef keizerpinguin het volgende:
wanneer zouden charlie en die lekkere nick weer bij elkaar komen
Danm wat is hij lekker!!! hmmmmm was hij maar.......
[afbeelding]
Geef mij dan Stefano maar als ik dan toch uit de GTST personages moet kiezen.Positive thinking, my way of thinking!![]()
Wat is er gisteren gebeurd?? Kan er iemand een kleine samenvatting voor mij maken?
Heb het namelijk gemist![]()
![]()
Ze hebben vast lang gedaan om een acteur voor de vader van Dennis te vinden.
Profiel: 60 jaar, compleet zwart lang krullend haar, niet kalend.President Camacho
Tja, daar blijft het een neger voor, net zoals Marokkanen geen enkele zin in het Nederlands normaal kunnen zeggen. Bing is een beetje de Ali B. neger van GTSTquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:33 schreef Frey het volgende:
Wat eet je?
Broodje kroket.
Kwam er zo droog uit![]()
.
President Camacho
Overzichtje voor aankomende week!
Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende weeek!!![]()
![]()
Het scheelt maar 1 letter met de vorige tegenstander
Ja en wie is dat? Want Ludo weet wie het is.. Dus misschien is het een oude bekende? Maar ik heb er nog nooit van gehoord..![]()
![]()
Waaruit blijkt dat Ludo weet wie het is dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:54 schreef Taurus het volgende:
Ja en wie is dat? Want Ludo weet wie het is.. Dus misschien is het een oude bekende? Maar ik heb er nog nooit van gehoord..
Een heer met stijl![]()
De broer van H Helmink heete toch ook Martin ?
Do it again now
Kadootje::
http://www.anp-photo.com/portal/image/1181088.jpg?sid=2493613&mime=image/jpeg&fsize=36216&mode=customer
http://www.anp-photo.com/portal/image/1183920.jpg?sid=2514451&mime=image/jpeg&fsize=61009&mode=customer
http://www.anp-photo.com/portal/image/1278324.jpg?sid=3062263&mime=image/jpeg&fsize=35944&mode=customer
http://www.anp-photo.com/portal/image/1279547.jpg?sid=3067829&mime=image/jpeg&fsize=25878&mode=customer
http://www.anp-photo.com/portal/image/1741134.jpg?sid=4579935&mime=image/jpeg&fsize=24249&mode=customer![]()
Nou dat staat er letterlijk, in 't laatste spoilertje..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Ludo weet wie het is dan?![]()
![]()
Klopt en de ex van Helens zoon heette ook Suzannequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De broer van H Helmink heete toch ook Martin ?
Nee ik ben het wel met je eens, wat meer variatie kan geen kwaad.Een heer met stijl![]()
Er staat datquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou dat staat er letterlijk, in 't laatste spoilertje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en niet spoiler dat hij diegene kent voor wat ik eruit opmaak.
[Edit] Er staat inderdaad dat Ludo weet door wie, maar het kan dus ook dat een van zijn mannetjes die naam heeft doorgegeven, hij hoeft diegene helemaal niet te kennen dus.Een heer met stijl![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er staat datDas waar.. Maar 't kan wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en niet spoiler dat hij diegene kent voor wat ik eruit opmaak.
[Edit] Er staat inderdaad dat Ludo weet door wie, maar het kan dus ook dat een van zijn mannetjes die naam heeft doorgegeven, hij hoeft diegene helemaal niet te kennen dus.![]()
![]()
weet iemand trouwens waar die scene van bowien en ludo in het openluchttheater is opgenomen.
is dat niet het openluchtttheater in amsterdam, of is dat ergens anders opgenomen.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Waarschijnlijk het openluchttheather in Amsterdamquote:Op zondag 22 mei 2005 10:50 schreef digispeed het volgende:
weet iemand trouwens waar die scene van bowien en ludo in het openluchttheater is opgenomen.
is dat niet het openluchtttheater in amsterdam, of is dat ergens anders opgenomen.![]()
Trouwens wat ik me ineens afvraag, wat doet Charlie eigenlijk?
Ik bedoel dus dagelijks, ze gaat niet naar school en werkt nergens en daarin is ze volgens mij de enige van de GTST jongere....
Wat een verwend lui schepsel zeg!![]()
(Oh ja dat Auntie Annie telt niet mee, want Robert, Barbara en Morris hebben naast het meedoen nog een baan)Een heer met stijl![]()
van het geld van de scheiding van nick aan het leven of zo?!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik bedoel dus dagelijks, ze gaat niet naar school en werkt nergens en daarin is ze volgens mij de enige van de GTST jongere....
(Oh ja dat Auntie Annie telt niet mee, want Robert, Barbara en Morris hebben naast het meedoen nog een baan)Born this way![]()
Natuurlijk is het niet Martine denk toch eens naquote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef keizerpinguin het volgende:
hebben ze geen druk foutje gemaakt en moet het niet gewoon .........zij zijn!!!!
[afbeelding]
Do it again now
Ik geef d'r groot gelijk, lekker leven op het geld van anderen en die showquote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
(Oh ja dat Auntie Annie telt niet mee, want Robert, Barbara en Morris hebben naast het meedoen nog een baan)![]()
![]()
denk.........denk.........nog harder denk denkquote:Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet Martine denk toch eens na![]()
![]()
mmm jij......
Born this way![]()
Beter opletten, daar heeft ze geen geld van gekregen, ze waren niet in gemeenschap van goederen getrouwd en er waren ook geen (levende) kinderen dus Charlie heeft daar geen cent aan over gehouden.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
van het geld van de scheiding van nick aan het leven of zo?!Een heer met stijl![]()
Nee niet bepaaltquote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb het al tijdje niet meer gezien; zijn Isa en ludo nu een team?
Do it again now
van welk geld loopt ze dan met haar creditcardjes te zwaaien? I.i.g. niet van Auntie Auntie.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beter opletten, daar heeft ze geen geld van gekregen, ze waren niet in gemeenschap van goederen getrouwd en er waren ook geen (levende) kinderen dus Charlie heeft daar geen cent aan over gehouden.
volgens mij is het gewoon een slordigheidje in het script... want het geld doet zich nog steeds voor als Nick's.:: my weblog ::![]()
das jammerquote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beter opletten, daar heeft ze geen geld van gekregen, ze waren niet in gemeenschap van goederen getrouwd en er waren ook geen (levende) kinderen dus Charlie heeft daar geen cent aan over gehouden.Born this way![]()
Het is daarna welgeteld nog 1 keer voorgekomen dat ze haar creditcard gebruikte en toen zei ze nog dat ze het verwonderend vond dat hij het nog deed.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:11 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
van welk geld loopt ze dan met haar creditcardjes te zwaaien? I.i.g. niet van Auntie Auntie.
volgens mij is het gewoon een slordigheidje in het script... want het geld doet zich nog steeds voor als Nick's.
Daarna zwaaide ze niet meer met haar creditcard voor zover ik weetEen heer met stijl![]()
nog een half uurtje en...... we weten weer wat meer van het leven in meerdijkquote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is daarna welgeteld nog 1 keer voorgekomen dat ze haar creditcard gebruikte en toen zei ze nog dat ze het verwonderend vond dat hij het nog deed.
Daarna zwaaide ze niet meer met haar creditcard voor zover ik weetBorn this way![]()
Tering, wat hebben ze nu weer met de kapsels gedaan. Victoria met pony![]()
.
President Camacho
Vond het vorige ook beterquote:Op maandag 23 mei 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Tering, wat hebben ze nu weer met de kapsels gedaan. Victoria met pony![]()
.
.
Maar aflevering was redelijk.... alleen die ontvoeringen zijn nu wel een beetje geweest.![]()
![]()
Niet bijster origineel idd die ontvoeringen.President Camacho
Zeur toch niet man, ontvoering met Ludo zijn altijd cool.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
Niet bijster origineel idd die ontvoeringen.
Bovendien keren de onderwerpen gezin, scheiding, ruzie, relatie, afpersing en ontvoering altijd terug in een soap, moeten jullie maar niet kijkenEen heer met stijl![]()
Ja eigenlijk wel een beetje ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
Vonden het jullie ook zo lief/leuk met Sjors en Bing?![]()
![]()
Bing. Sjors:
.
"broodje kroket" "ik eet het niet elke dag"
Romantische uitspraken.President Camacho
editPresident Camacho
en het was ook nog eens 's morgens.....quote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Bing. Sjors:
.
"broodje kroket" "ik eet het niet elke dag"
Romantische uitspraken.
B: wil je een hapje?
S: nee ik heb 's morgens nooit zo'n trek?!
Ja alweer ineens een ontvoering vond ik ook wel ppfffff
en die vader van Dennis wat is daar nou weer mee gebeurd?! heb ik ff gemist waarom hun ruzie hebben?
Born this way![]()
nee hoor, heb je niet gemist.... Dennis weet het zelf ook niet... niemand.. vooralsnog alleen pappaTuinman.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en het was ook nog eens 's morgens.....
B: wil je een hapje?
S: nee ik heb 's morgens nooit zo'n trek?!
Ja alweer ineens een ontvoering vond ik ook wel ppfffff
en die vader van Dennis wat is daar nou weer mee gebeurd?! heb ik ff gemist waarom hun ruzie hebben?
:: my weblog ::![]()
jammer die kelder precies hetzelfde decor heeft als de kelder waar stefano vorig jaar verborgen werd door ludo voor martine.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Wat een sukkel die MartinYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Heerlijk, Isabella is weer lekker gek bezig.
President Camacho
Hoeveel kinderen heeft Ludo eigenlijk ondertussen, hij kan wel een voetbalelftal beginnen of niet...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Heeeeeeeeeel slim van die pooier om in Scala te bellen. Niemand die 'm kon horen ofzo.
President Camacho
Ik zei precies hetzelfde gisteravond,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef digispeed het volgende:
jammer die kelder precies hetzelfde decor heeft als de kelder waar stefano vorig jaar verborgen werd door ludo voor martine.
Volgens mij gevonden in de goudengids onder "Schuilplaatsen"![]()
En dit is geloof ik ook de schuilplaats waar Marco Job een tijdje terug gevangen hieldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde gisteravond,
Volgens mij gevonden in de goudengids onder "Schuilplaatsen"
Een leuke vraag:
Schat het vermogen van Ludo? :EI swear I hear your voice, driving me insane![]()
Daar hadden ze inderdaad best wat aan kunnen veranderen, dat decor.. Trap aan de andere kant ofzo..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:01 schreef Siriusje het volgende:
[..]
En dit is geloof ik ook de schuilplaats waar Marco Job een tijdje terug gevangen hield
Een leuke vraag:
Schat het vermogen van Ludo? :E![]()
Al moet ik zeggen dat het de realiteitswaarde van deze soap niet verslechterd hoor..![]()
![]()
Lekker tempoquote:![]()
Alleen Ray en Janine is weer jammer
oh my god!! die Barbara en Robbert!! kei schattig!!!![]()
Hoe zal Jeff reageren en charly en morris hahaha
Die martin is wel beetje sukkel ja......![]()
En laura mijn god wat een bitch om zo tegen die vader van Dennis zo te gillen!!![]()
Ik lachte bijna een krul in mijn lul zeg!!![]()
Ben benieuwd wat er achter het verhaal van dennis en zijn pa zit?!![]()
hij had alleen een foto van hem als baby......zou hij hem wel me gemaakt hebben in zijn jeugd!?
mischien was zijn moeder wel ongewenst zwanger en wilde hij er niks mee te maken hebben....
en krijgt nu spijt en wil alles weer goed gaan maken?!!![]()
word tijd dat er eens een nieuw gezin / vrienden in komen........![]()
dat bied weer perspectief voor de verhaal lijn, iedereen heeft alles zo'n beetje al mee gemaakt!!
Born this way![]()
Ik vind het echt stom van de makers, maar ik ben bang dat ze inderdaad verder gaan, Janine heeft haar gedoe met Ludo uitgezochtquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker tempo![]()
Alleen Ray en Janine is weer jammer![]()
![]()
Dat tussen Ludo, Janine en Valerie was juist leuk!Een heer met stijl![]()
Nee, joh. Dat komt weer terug en dan gaat Ray flippen (denk ik).quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het echt stom van de makers, maar ik ben bang dat ze inderdaad verder gaan, Janine heeft haar gedoe met Ludo uitgezocht![]()
Dat tussen Ludo, Janine en Valerie was juist leuk!![]()
![]()
Wij dachten dat die broer van die vader van Dennis eigenlijk Dennis zijn vader isYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Wat was er nou gebeurd met Dennis in zijn jonge jarenDat had ik net ff gemist.
President Camacho
Ik denk dat Dennis zijn moeder bij zijn geboorte is overleden en dat Dennis daarvan de
schuld krijgt van zijn vader!live your dream!![]()
Volgens mij (maar ik kan het mis hebben), zei die vader gisteren iets van dat Dennis en Connie (zijn moeder) samen nog iets gedaan hadden. Heb het even niet meer goed gevolgd op dat moment haha.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Ingie1983 het volgende:
Ik denk dat Dennis zijn moeder bij zijn geboorte is overleden en dat Dennis daarvan de
schuld krijgt van zijn vader!![]()
Ja das een goeie zoiets zal het wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Ingie1983 het volgende:
schuld krijgt van zijn vader!![]()
![]()
Wat ik ermee bedoel, die moeder kan dan niet overleden zijn door de geboorte van Dennisquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Volgens mij (maar ik kan het mis hebben), zei die vader gisteren iets van dat Dennis en Connie (zijn moeder) samen nog iets gedaan hadden. Heb het even niet meer goed gevolgd op dat moment haha.Maar we merken het snel genoeg neem ik aan!
![]()
Ik voorspel dat Dennis door een klap op zijn hoofd zijn geheugen weer terug krijgt, dat gebeurt toch altijd (totaal oninteressante verhaallijn dus)Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Guus is niet de echte vader van Dennis OF
Laura is de moeder van Dennis OF
Dennis is de zoon van de vader van Guus (Brands-Buys lijntje.)![]()
quote:
Zou wel een stapje te ver gaan denk ik voor GTST, neuken met je moeder
Oh nee, we hebben ook al een neukende broer en zus gehad....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
er staat op verschillende weblogs dat er een oude bekende terugkeert die met Guus te maken heeft.
Mischien is Dennis wel de zoon van Wil de Smet of Helen Helmink. En daar wordt Harmsen dan weer verliefd op en zo vertrekt hij uit de serie.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
En Isabella en Jef.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wel een stapje te ver gaan denk ik voor GTST, neuken met je moeder
Oh nee, we hebben ook al een neukende broer en zus gehad....![]()
![]()
isabella is ook een sloerie by the way...... valt wel op oude mannen?!quote:
Jeff-Ludo-haar vader......wilde ze nog sperma jatten van dennis OH MY GOD![]()
en dan nu toch maar weer lesbie of nie?! je zal het maar hebben weet je toch ook niet meer wat je wil!?wie neemt je dan nog serieus!?
Born this way![]()
Even opnoemen....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel kinderen heeft Ludo eigenlijk ondertussen, hij kan wel een voetbalelftal beginnen of niet...
Stefano (eigenlijk zijn broer)
Nina
Lucas (eigenlijk weer zijn neef)
Amy
Valt toch wel mee? voor soap-niveau dan. of vergeet ik iemand??Positive thinking, my way of thinking!![]()
Nickquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:55 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Even opnoemen....
Stefano (eigenlijk zijn broer)
Nina
Lucas (eigenlijk weer zijn neef)
Amy
Valt toch wel mee? voor soap-niveau dan. of vergeet ik iemand??![]()
STOM STOM STOM..... Hoe kan ik die nou vergeten.quote:
Maar ja, die heeft ie ook niet erkend (wel officieel, maar niet emotioneel zeg maar)Positive thinking, my way of thinking!![]()
Hoe kan Ray neuken met zo'n hand.
President Camacho
neuken doe je voornamelijk met een harde lul, en denk dat hij die wel kon krijgen.quote:
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ze is dan ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
isabella is ook een sloerie by the way...... valt wel op oude mannen?!
Jeff-Ludo-haar vader......wilde ze nog sperma jatten van dennis OH MY GOD![]()
en dan nu toch maar weer lesbie of nie?! je zal het maar hebben weet je toch ook niet meer wat je wil!?wie neemt je dan nog serieus!?
.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
neuken doe je voornamelijk met een harde lul, en denk dat hij die wel kon krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Born this way![]()
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
STOM STOM STOM..... Hoe kan ik die nou vergeten.
Maar ja, die heeft ie ook niet erkend (wel officieel, maar niet emotioneel zeg maar)
Leuke aflevering trouwens. Ik vind dat GTST uit het dal is. Ze maken tegenwoordig leuke afleveringen
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerd
Leuke aflevering trouwens. Ik vind dat GTST uit het dal is. Ze maken tegenwoordig leuke afleveringenMaagd..
![]()
![]()
Helemaal niet man, GTST is had juist een tijd dat ze te extreem wilde zijn, Laura en Cleo met dat Laura's Living, Robert aan de coke, Cleo die de nodige dingen uithaalde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..Maagd..
![]()
Wat betreft de jongeren, daarmee is GTST helemaal back on track, Sjors en Bing zijn gewoon leuke jongeren, veel beter dan Daantje, Milan, Tracey en Pascal, bah wat een rottijd was dat zeg.
Braaf en rustig kan best leuk zijn, kijk maar naar Arthur, Stan en Rik, dat waren gewoon goede duurzame personages.
Wat mij betreft mag er nog wel een secundaire slechterik in, maar dan op een lager niveau dan Ludo, iemand als Rien bijvoorbeeld of Frits die waren wel slecht maar niet machtiger dan mensen als Onno P Wassenaar bijvoorbeeld.Een heer met stijl![]()
Stefano doet ook gewoon echt stom, Nick wil volgens mij echt wel het beste ervan maken hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerd
Leuke aflevering trouwens. Ik vind dat GTST uit het dal is. Ze maken tegenwoordig leuke afleveringenEen heer met stijl![]()
Waarom Stefano nou zo'n hekel heeft aan die kleine Belg is ook niet helemaal duidelijk, hij haat hem echt![]()
Stefano en die lelijke doos van hem moeten gewoon uit de serie, ze voegen niks toe
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
Ik vond Charly en nick altijd zo schattig samen en charly werd ook een beetje uber bitch toen, leuk!!
ben benieuwd wat de rest van de week gaat brengen voor spannendsBorn this way![]()
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
maar dan wel over de rug van Stefano.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stefano doet ook gewoon echt stom, Nick wil volgens mij echt wel het beste ervan maken hoor.:: my weblog ::![]()
www.netalsindefilm.nl ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Duude... Trio's in GTST kwamen al voor voordat ONM zowat bestondquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..Maagd..
![]()
Paskwal, Yasmin en Morris
Twee ballen en Morris..
is al twee keer een trio
Stalkers genoeg in GTST.. Suzanne Balk had een abonnement op stalkers
Ohjaquote:Vond Stefano's overhemd gister wel erg
... haal er straks ook een op
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Die is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OhjaVond Stefano's overhemd gister wel erg
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?. Alleen de kleding van meneer Harmsen zijn stijlvol.
President Camacho
Heb je de exacte link daarvan? Ik kan de overhemd niet vindenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OhjaVond Stefano's overhemd gister wel erg
Ik ook niet... maar ga vanavond wel ff op zoek in de winkels...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je de exacte link daarvan? Ik kan de overhemd niet vinden
Laat je me het weten + fotoquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ga vanavond wel ff op zoek in de winkels...![]()
Dat was amper 'n trio.. dat was 'n onetime trio zodat 't alleen om seks ging, ik bedoel 'n spannende verhaallijn-trio!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duude... Trio's in GTST kwamen al voor voordat ONM zowat bestond
Paskwal, Yasmin en Morris
Twee ballen en Morris..
is al twee keer een trio
Stalkers genoeg in GTST.. Suzanne Balk had een abonnement op stalkers![]()
En met stalker-lijntjes bedoel ik natuurlijk niet 'n stalkerlijntje van 10 jaar geleden, ik heb 't over nú! Er is nú geen stalkerlijntje! En ik wil nu 'n stalkerlijntjeCompleet met enge boodschappen op badkamerspiegels geschreven en 'n mysterieus bosje bloemen met 'n cameraatje er in en 'n pakje met 'n poppenkop met ketchup..
![]()
Dat soort geintjes!
![]()
vind dat Jeanine trouwens niet zo netjes met (de gevoelens) van Ray omgaat... de arme jongen. Ze laat 'm een beetje naar haar pijpen dansen...:: my weblog ::![]()
Je bedoelt: I STILL KNOWquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was amper 'n trio.. dat was 'n onetime trio zodat 't alleen om seks ging, ik bedoel 'n spannende verhaallijn-trio!![]()
En met stalker-lijntjes bedoel ik natuurlijk niet 'n stalkerlijntje van 10 jaar geleden, ik heb 't over nú! Er is nú geen stalkerlijntje! En ik wil nu 'n stalkerlijntjeCompleet met enge boodschappen op badkamerspiegels geschreven en 'n mysterieus bosje bloemen met 'n cameraatje er in en 'n pakje met 'n poppenkop met ketchup..
![]()
Dat soort geintjes!
en die pop vond Helmink toch al gespiest aan de muur![]()
pff tja wel recht uit het leven gegrepen denk ik....... je heb t behoefte de ander ook alleen de ander wil er meer uit halen dan de ander erg pijnlijk maar het gebeurd!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
vind dat Jeanine trouwens niet zo netjes met (de gevoelens) van Ray omgaat... de arme jongen. Ze laat 'm een beetje naar haar pijpen dansen...
Born this way![]()
ik vind dat ze morris wel eens een keertje weer mogen laten proeven van zijn sexueel geaardheid!? als hij echt zo bi is waarom doen ze niks met dat gegeven!?
Daar kan je weer een leuke draai aan geven, hij was verliefd op stefano en hij vertled het en bam het is over?! word niet meer over gesproken?!
wat mij leuk lijkt is dat morris en nick samen in bed belanden als ze een keer zat zijn.....en dan voor de camera van annie...... haha
Born this way![]()
Zien we gelijk of Nick echt maar een bal heeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef keizerpinguin het volgende:
ik vind dat ze morris wel eens een keertje weer mogen laten proeven van zijn sexueel geaardheid!? als hij echt zo bi is waarom doen ze niks met dat gegeven!?
Daar kan je weer een leuke draai aan geven, hij was verliefd op stefano en hij vertled het en bam het is over?! word niet meer over gesproken?!
wat mij leuk lijkt is dat morris en nick samen in bed belanden als ze een keer zat zijn.....en dan voor de camera van annie...... haha
Do it again now
oohh you're so evil!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zien we gelijk of Nick echt maar een bal heeft
Born this way![]()
Lekker brandveilig Sjors... van die kaarsen dicht bij de lamelle. Het smelt zo
.
President Camacho
Valerie stinkt! Ludo Rules!
Bovendien waarom doet Charlie altijd alsof ze nooit iets verkeerds doet?Een heer met stijl![]()
Inderdaad, man wat is zij kinderachting, triest en selfish zeg, Charlie heeft het niet van een vreemde.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef DaMart het volgende:
Valerie kan ook niet janken zeg... oprotten met die muts!
Dat egoïstische danEen heer met stijl![]()
Charlie is volwassen ipv kinderachtig?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, man wat is zij kinderachting, triest en selfish zeg, Charlie heeft het niet van een vreemde.
Dat egoïstische dan.
President Camacho
Dorothea.
President Camacho
Ik had het over het egoïstische aspect.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Charlie is volwassen ipv kinderachtig?.
Een heer met stijl![]()
Filosofeer je altijd over GTSTquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over het egoïstische aspect.?
President Camacho
Janine wil Bing van Sjors afpakken.President Camacho
Kan Sjors niet gewoon een keer hard geneukt worden
Ik word zoooooo moe van dat kind
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stefano probeert een sneaky bestelling te doen, maar die standaard Windows/Mac geluiden laat ie aan staan.
President Camacho
Nick vergeten, i presume?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Kan Sjors niet gewoon een keer hard geneukt worden
Ik word zoooooo moe van dat kindPresident Camacho
Oh ja verrek, maar dat mag nog wel een keer gebeuren danquote:![]()
Wordt zo langzamerhand het meest irritante karakter wat in die serie rondloopt...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stefano wordt beter de laatste tijd, van een moraalridder tot een evil sabotator.
President Camacho
"Wat ben je aan't doen"
"Ik vind schilderen veel leuker dan dat accountsgezeik"
President Camacho
Stefano altijd zo boos over de streken van Ludo Marcus noem maar op en het dan zelf doen hoezo zeiken over anderen en het dan zelf doen .You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
die stefano!!! als die nick wat aan doet... ga ik me inschrijven in een casting bureau en zorg dat ik in gtst kom en dan ga ik hem vermoordenAls speler dan he niet in het echt
![]()
die Jeff en Dorethea hahaha........
en bing zo lief ik wil je neuken niet nu maar over weet nog nietBorn this way![]()
Wat is die stefano toch een boefjehttp://fotoboek.fok.nl/user/109577
http://fotoboek.fok.nl/user/109577
mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!![]()
Ben net ff geweest ... genoeg licht roze overhemden, maar dat vind ik niet veel aan (heb al van zulke polo's) Had ze liever wat donkerder, maar die hadden ze alleen in korte mouw en dat vond ik ook niksquote:Lange mouw donker(der) roze was nergens te vinden
Ik neem aan dat nick dit neit zelf gaat doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
stefano word van de week bij gewerkt door Nick!
Die raakt verlamd door die verf![]()
Helemaal niet man, Sjors heeft haar irritante periode al gehad, nu is ze leuker dan ooit, Valerie is nu irritantje nummero 1quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja verrek, maar dat mag nog wel een keer gebeuren dan![]()
Wordt zo langzamerhand het meest irritante karakter wat in die serie rondloopt...![]()
Bovendien heb ik Sjors nooit irritant gevonden.Een heer met stijl![]()
Ik denk dat Isabella en Yasmin binnenkort door de mand zullen vallenNina komt thuis en dan mag ik hopen dat Ludo eindelijk die kreng van een Yasmin keihard terugpakt!
![]()
sjors is lekker :Equote:Bovendien heb ik Sjors nooit irritant gevonden.idd.. ik hoop dat Ludo die Isabella echt straks een kogel door d'r kop schiet.quote:Ik denk dat Isabella en Yasmin binnenkort door de mand zullen vallen Nina komt thuis en dan mag ik hopen dat Ludo eindelijk die kreng van een Yasmin keihard terugpakt!I swear I hear your voice, driving me insane![]()
Het loopt al over ze gezichtquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef DaMart het volgende:
Het Sanders bloed in Stefano komt duidelijk bovendrijven nu... best geinig om te zien zo!
Do it again now
stel je nou voor dat bing en sjors aan het klungelen zijn........... en sjors die gaat helemaal door het lint want de herinnneringen komen weer boven!!
DRAMA!!!! haha![]()
bing over de zeik!
Born this way![]()
Ken jij originial ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
stel je nou voor dat bing en sjors aan het klungelen zijn........... en sjors die gaat helemaal door het lint want de herinnneringen komen weer boven!!
DRAMA!!!! haha![]()
bing over de zeik!
Do it again now
Wie Sjors lekker vind moet maar drie knaagdieren nemen; kan je er de hele dag op geilen.President Camacho
Wanneer is de zomercliff?
En is er al war over bekend?
Ik heb geen tijd dus kan niet veel kijken atm
Correct en tevens juist...![]()
Als je die weblogs moet geloven is het in Portugalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:41 schreef bar_rel het volgende:
Wanneer is de zomercliff?
En is er al war over bekend?
Ik heb geen tijd dus kan niet veel kijken atmYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
mailkel?! ik kan jullie ff niet meer volgen hoor!?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Denk je dat hij het is Maikel?
Born this way![]()
Stefano heeft zijn bestelde spullen wel snel binnen dat wil ik ook !
En Ray het klooster in
Do it again now
"Spoedbestelling"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Stefano heeft zijn bestelde spullen wel snel binnen dat wil ik ook !
En Ray het klooster in![]()
.
Nou Ludo, pak een paar uzi's en storm binnen. Moet niet moeilijk zijn voor een ex-maffia.President Camacho
"Mijn veto heb je"![]()
![]()
![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Sinds wanneer wankelt een muur bij het verven![]()
![]()
?
President Camacho
Wat een gezeik over die verf!
Wat boeit het Ludo dat Isabella een miljoen euro kwijt raakt?President Camacho
Die gangsta's worden steeds dikker.
President Camacho
Wat verschrikkelijk nep geacteerd toen die gast geslagen werd!
Baby zal wel een dikke reet hebben na een week geen luiers verschoont te hebben.President Camacho
Bitchfight.
President Camacho
Nick de dwerg!
Nick de Dwerg.
Geslaagde uitzending.President Camacho
Hoe kwam Isabella eigenlijk aan een miljoen
ErfenisYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Ah, okéquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Erfenis
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: