In het begin was het een kneusje toen werd het een aan de coke verslaafde player toen weer een kneusje en wat het nu is ja gewoon raar denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.
Bovendien bedacht ik me ineens hoe ongeloofwaardig het is dat Morris van een soft kneusje ineens een ongevoelig patsertje is geworden.
dat zat ik gisteren ook te denken, toen die fake-gast in scala aan kwam zettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef keizerpinguin het volgende:
mmm en wanneer zou morris weer eens een homosexuele uitspatting krijgen?! dat zijn pas verhaal lijnen haha
Vind je het heel gek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Contract van Joris Puttman word niet verlengt aldus Party![]()
Dat is inderdaad (de derde) Morris.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Hilzillah het volgende:
Hele verschrikkelijk domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Joris put man? Is dat morris?
EDIT: laat maar lang leven google
Ooooh oke slim...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:24 schreef Hilzillah het volgende:
George vertrouwt het Online gezin niet zo, Charly heeft een date met een leuke knul, die haar kent via internet. Deze leuke knuk, blijkt ingehuurd door George, om uit te vinden wat er allemaal niet klopt
Daar ziet hij er beter uit dan in de seriequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik vond de eerste morris ( patrick martens) nog het leukste!
[afbeelding]
Nee eigenlijk niet maargoed Valerie er uit Morris er uit kan alleen nog maar beter gaan nuquote:
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
kleine jongens worden groot he!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar ziet hij er beter uit dan in de serie
Vind je?! Dat mens mag wel wat meer respect tonen voor zo een vriendelijke beschaafde man!quote:
Wat is er mis met Ray? Ik heb er nu niet zoveel last van hoor...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.
Hij zoende Janine, een grote foutquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ray? Ik heb er nu niet zoveel last van hoor...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:44 schreef Frey het volgende:
[..]Ik dacht dat jij niet zoveel vooruit wou wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel vooruit wou weten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de GTST site is het filmpje uit seizoen 8 te bekijken waar Ludo door Dian, Huib en Bowien alles kwijt raakt(faillissement 1)
Je ziet dat hij er wel van geleerd heeft, hij reageert tegenwoordig minder emotioneel; daar huilde hij er bijna om![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 19-05-2005 15:50:45 ]Een heer met stijl
Doe normaal!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef keizerpinguin het volgende:
Danm wat is hij lekker!!! hmmmmm was hij maar.......
Hij is toch homo dus de dames hebben er niks aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kleine jongens worden groot he!
Dat bureaublad whahahahaquote:
Inderdaad dat wicht is te ziekelijk voor worden, jaloezie is haar drijfveerquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijg
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo
Van mij mag ze ook opkrassenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijg
quote:
Ja, en ze wist ook meteen hoe die scanner of digitale camera werktequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Het eerste wat ik dacht bij t zien van deze foto
Vond het trouwens wel vaag dat Dorothea hulp nodig had bij de instelling van het bureaublad, maar die foto kon ze kennelijk wel makkelijk vinden
Ligt niet aan jou, maar pas maar op hoor er is hier helaas een grote Lieke fanclub aanwezig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Charlie een rare muizenkop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |