In het begin was het een kneusje toen werd het een aan de coke verslaafde player toen weer een kneusje en wat het nu is ja gewoon raar denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.
Bovendien bedacht ik me ineens hoe ongeloofwaardig het is dat Morris van een soft kneusje ineens een ongevoelig patsertje is geworden.
dat zat ik gisteren ook te denken, toen die fake-gast in scala aan kwam zettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef keizerpinguin het volgende:
mmm en wanneer zou morris weer eens een homosexuele uitspatting krijgen?! dat zijn pas verhaal lijnen haha
Vind je het heel gek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Contract van Joris Puttman word niet verlengt aldus Party![]()
Dat is inderdaad (de derde) Morris.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Hilzillah het volgende:
Hele verschrikkelijk domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Joris put man? Is dat morris?
EDIT: laat maar lang leven google
Ooooh oke slim...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:24 schreef Hilzillah het volgende:
George vertrouwt het Online gezin niet zo, Charly heeft een date met een leuke knul, die haar kent via internet. Deze leuke knuk, blijkt ingehuurd door George, om uit te vinden wat er allemaal niet klopt
Daar ziet hij er beter uit dan in de seriequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik vond de eerste morris ( patrick martens) nog het leukste!
[afbeelding]
Nee eigenlijk niet maargoed Valerie er uit Morris er uit kan alleen nog maar beter gaan nuquote:
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |