Juistem!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:12 schreef Frey het volgende:
Dat kan ook![]()
Ludo en Isabella moeten weer samen gaan werken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende week als ik het zo allemaal lees!!![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:02 schreef Classique het volgende:
Overzichtje van deze week!
Vrijdag;Nou dan kunnen we ook ongeveer raden hoe Stefano eruit gaat, hij gaat de bak in wat ik niet denk of hij smeert hem met Yasmin, ik denk dat het wel met die kwestie te maken zal hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende week als ik het zo allemaal lees!!Een heer met stijl![]()
Ik heb in het vorige topic een stukje geschreven over vrijdagquote:Op maandag 16 mei 2005 17:23 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik heb het vrijdag gemist. Wie praat me kort bij?.
Maar heel kort gezegd: Ludo weet nu dat hij een kind heeft bij Isabella ( spannend, spannend!).
![]()
Oeh, nog best hypocriet van Yasmin..dat ze telkens over Stefano begint! In tegenstelling tot wat zij allemaal heeft gedaan!!![]()
Ja idd,ze moet eerst eens naar zichzelf kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef Classique het volgende:
Oeh, nog best hypocriet van Yasmin..dat ze telkens over Stefano begint! In tegenstelling tot wat zij allemaal heeft gedaan!!![]()
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Stefano ging er toch niet uit? Ik heb geloof ik ergens anders gelezen dat hij ook volgend jaar nog bleefquote:Op maandag 16 mei 2005 17:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we ook ongeveer raden hoe Stefano eruit gaat, hij gaat de bak in wat ik niet denk of hij smeert hem met Yasmin, ik denk dat het wel met die kwestie te maken zal hebben.![]()
![]()
Zou in iedergeval vast niet veel boeiends zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzoYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Ik denk persoonlijk een SOA....quote:Op maandag 16 mei 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zou in iedergeval vast niet veel boeiends zijn
Of heeft hij Charlie gepaald misschien?FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Ik denk dat het te maken heeft met wat Morris hem verteld heeft....
Overigens mag Isabella Yasmin van mij ook wel eens ff op haar plaats zetten....wat een bitch![]()
![]()
Het zal vast zijn dat Bing ook in de gevangenis heeft gezeten voor verkrachting.
Groepsverkrachting met al zijn matties.The Most Incredible, Baby![]()
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechtenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte![]()
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Z'n condooms zijn op. Lijkt me een goede reclame in een soapquote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo![]()
Hij zal wel opbiechten dat hij maagd is ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechten
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte![]()
Want die lul van 80 cm was ons dan toch al lang opgevallen![]()
![]()
zouden ze zijn piem eraf hebben gesneden?
Of hij krijgt hem niet omhoog??Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~![]()
Kan ook nog jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
zouden ze zijn piem eraf hebben gesneden?
Of hij krijgt hem niet omhoog??![]()
![]()
Vraag me af hoe vaak die kerel die hem speelt wel niet in een deuk heeft gelegen toen die dat moest zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechten
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Heb GTST een tijd niet meer gevolgdvanaf vandaag ga ik weer trouw volgen
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.![]()
Lekker boeiende vervolgen van de cliffhangers de laatste tijd zeg.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Niet he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Lekker boeiende vervolgen van de cliffhangers de laatste tijd zeg.
Bah.
Ze maken der weer een zooitje van.![]()
Nick en Stefeno is net zo kinderachtig als toen met Dennis en Ray mensen vinden het nu alleen maar leuker omdat het Sanders zijn
Do it again now
Ludo en Janine blijven leuk!
Misschien gaat Morris die kinkel wel ook leuk vinden!Een heer met stijl![]()
Is die Alex niet het ventje dat door George is ingeschakelt?You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Haha ik wist hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Alex niet het ventje dat door George is ingeschakelt?
Do it again now
Ray en Janine![]()
De stomste zet die ze hadden kunnen doen. Hopelijk is het eenmalig.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sjezus! Heeft GTST een hekel aan mij ofzo???Eerst ons lekker maken met het vooruitzicht van Ludo en Janine....en dan laten ze Janine weer met Ray..........
![]()
Zucht...Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!![]()
Dus DAT heb ik gemist toen ik aan het kloten was met mijn vaders mobieltje *zucht* waarom nou niet gewoon Ludo & Jeanine!!![]()
Huh ik heb ook niks van een zoen ofzo gezien hoor
Do it again now
Dan ben je of in slaap gevallen, of je hebt een bril nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Huh ik heb ook niks van een zoen ofzo gezien hoor
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Helemaal mee eens, dat slaat echt nergens op, het moeten weer Ludo en Janine worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Sjezus! Heeft GTST een hekel aan mij ofzo???Eerst ons lekker maken met het vooruitzicht van Ludo en Janine....en dan laten ze Janine weer met Ray..........
![]()
Zucht...
Misschien waren Janine's gedachten wel bij LudoEen heer met stijl![]()
De Auntie Annie verhaallijn vind ik nu ook leuker worden![]()
Leuke actie van George
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
Leuke actie van George
Bovendien bedacht ik me ineens hoe ongeloofwaardig het is dat Morris van een soft kneusje ineens een ongevoelig patsertje is geworden.Een heer met stijl![]()
Doe datquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:15 schreef keizerpinguin het volgende:
oh kei leuk een gtst toppic!!!!
ik zal ook af en toe eens wat posten!!![]()
Een heer met stijl![]()
Ik vind het steeds vervelender wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
Leuke actie van George![]()
![]()
Ze moeten gewoon kappen met die Auntie Annie zooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik vind het steeds vervelender worden![]()
![]()
![]()
wanneer zouden charlie en die lekkere nick weer bij elkaar komen
Danm wat is hij lekker!!! hmmmmm was hij maar.......
Born this way![]()
mmm en wanneer zou morris weer eens een homosexuele uitspatting krijgen?! dat zijn pas verhaal lijnen hahaBorn this way![]()
In het begin was het een kneusje toen werd het een aan de coke verslaafde player toen weer een kneusje en wat het nu is ja gewoon raar denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.
Bovendien bedacht ik me ineens hoe ongeloofwaardig het is dat Morris van een soft kneusje ineens een ongevoelig patsertje is geworden.
Do it again now
Contract van Joris Puttman word niet verlengt aldus Party
Do it again now
dat zat ik gisteren ook te denken, toen die fake-gast in scala aan kwam zettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:42 schreef keizerpinguin het volgende:
mmm en wanneer zou morris weer eens een homosexuele uitspatting krijgen?! dat zijn pas verhaal lijnen haha:: my weblog ::![]()
Vind je het heel gek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Contract van Joris Puttman word niet verlengt aldus Party![]()
![]()
![]()
Hele verschrikkelijk domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Joris put man? Is dat morris?
EDIT: laat maar lang leven google![]()
![]()
Dat is inderdaad (de derde) Morris.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Hilzillah het volgende:
Hele verschrikkelijk domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Joris put man? Is dat morris?
EDIT: laat maar lang leven google![]()
Ik snap niet zo goed wat George gisteren heeft geflikt?ik heb 't maar half gevolgd.. kan iemand dat vertellen?
![]()
George vertrouwt het Online gezin niet zo, Charly heeft een date met een leuke knul, die haar kent via internet. Deze leuke knuk, blijkt ingehuurd door George, om uit te vinden wat er allemaal niet klopt![]()
Ooooh oke slim...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:24 schreef Hilzillah het volgende:
George vertrouwt het Online gezin niet zo, Charly heeft een date met een leuke knul, die haar kent via internet. Deze leuke knuk, blijkt ingehuurd door George, om uit te vinden wat er allemaal niet klopt
Knuk, haha...![]()
![]()
Daar ziet hij er beter uit dan in de seriequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik vond de eerste morris ( patrick martens) nog het leukste!
[afbeelding]Een heer met stijl![]()
Nee eigenlijk niet maargoed Valerie er uit Morris er uit kan alleen nog maar beter gaan nuquote:
Do it again now
Is Ray dood
Do it again now
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.quote:De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Als Ray was doorgereden en nooit meer terug gekomen, dan was het echt een hele mooie exit![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
kleine jongens worden groot he!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar ziet hij er beter uit dan in de serieBorn this way![]()
Vind je?! Dat mens mag wel wat meer respect tonen voor zo een vriendelijke beschaafde man!quote:
Een heer met stijl![]()
Wat is er mis met Ray? Ik heb er nu niet zoveel last van hoor...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:48 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hoop het zo, maar helaas denk niet dat er naar mijn gebeden geluisterd wordt.Een heer met stijl![]()
Hij zoende Janine, een grote foutquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ray? Ik heb er nu niet zoveel last van hoor...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:44 schreef Frey het volgende:
[..]Ik dacht dat jij niet zoveel vooruit wou wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel vooruit wou weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de GTST site is het filmpje uit seizoen 8 te bekijken waar Ludo door Dian, Huib en Bowien alles kwijt raakt(faillissement 1)
Je ziet dat hij er wel van geleerd heeft, hij reageert tegenwoordig minder emotioneel; daar huilde hij er bijna om![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 19-05-2005 15:50:45 ]Een heer met stijl![]()
Doe normaal!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef keizerpinguin het volgende:
Danm wat is hij lekker!!! hmmmmm was hij maar.......http://fotoboek.fok.nl/user/109577
http://fotoboek.fok.nl/user/109577
mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!![]()
Hij is toch homo dus de dames hebben er niks aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kleine jongens worden groot he!You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Zo, die motor van Ray kan snel optrekken.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Nog ff en Doro zit op Fok.
President Camacho
Dat bureaublad whahahahaquote:![]()
Dat is toch veel leuker om naar te kijken
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijg
Inderdaad dat wicht is te ziekelijk voor worden, jaloezie is haar drijfveerquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijgEen heer met stijl![]()
Ik word gek van haar, ze is niet normaal irritant. Vanaf het begin al. Alleen was er een tijd dat ze wel ok was maar dat was voor maar heel even....Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Bing opbiechten? Een soa ofzo![]()
![]()
Van mij mag ze ook opkrassenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Doro
Damn, wanneer kicken ze Valerie de serie uit? Nou zit ze opeens achter Amy met der gehijg![]()
![]()
Bing's ware aard komt bovendrijven: hij's een pooier! B(l)ing, b(l)ing!President Camacho
Ligt het aan mij of heeft Charlie een rare muizenkop?President Camacho
![]()
Zus van Rosa gevonden.
President Camacho
quote:Het eerste wat ik dacht bij t zien van deze foto
Vond het trouwens wel vaag dat Dorothea hulp nodig had bij de instelling van het bureaublad, maar die foto kon ze kennelijk wel makkelijk vinden![]()
![]()
Ja, en ze wist ook meteen hoe die scanner of digitale camera werktequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Het eerste wat ik dacht bij t zien van deze foto
Vond het trouwens wel vaag dat Dorothea hulp nodig had bij de instelling van het bureaublad, maar die foto kon ze kennelijk wel makkelijk vinden.
President Camacho
Ligt niet aan jou, maar pas maar op hoor er is hier helaas een grote Lieke fanclub aanwezig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Charlie een rare muizenkop?
Ik persoonlijk vond Aukje beter.Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: