Vraag me af hoe vaak die kerel die hem speelt wel niet in een deuk heeft gelegen toen die dat moest zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt me erg duidelijk wat er aan de hand is met hem. Als je ziet hoe zenuwachtig hij was en zo om Sjors mee uit te vragen. Die jongen is nog maagd en zal haar dat opbiechten
Of dat ie een lul heeft van 80 cm.. tis een neger tenslotte![]()
Niet he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Lekker boeiende vervolgen van de cliffhangers de laatste tijd zeg.
Haha ik wist hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Alex niet het ventje dat door George is ingeschakelt?
Dan ben je of in slaap gevallen, of je hebt een bril nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Huh ik heb ook niks van een zoen ofzo gezien hoor
Helemaal mee eens, dat slaat echt nergens op, het moeten weer Ludo en Janine worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Sjezus! Heeft GTST een hekel aan mij ofzo???Eerst ons lekker maken met het vooruitzicht van Ludo en Janine....en dan laten ze Janine weer met Ray..........
![]()
Zucht...
Mwah ik niet echt, ik zal blij zijn als het voorbij is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
De Auntie Annie verhaallijn vind ik nu ook leuker worden![]()
Leuke actie van George
Doe datquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:15 schreef keizerpinguin het volgende:
oh kei leuk een gtst toppic!!!!
ik zal ook af en toe eens wat posten!!![]()
Ik vind het steeds vervelender wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
De Auntie Annie verhaallijn vind ik nu ook leuker worden![]()
Leuke actie van George
Ze moeten gewoon kappen met die Auntie Annie zooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik vind het steeds vervelender worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |