Vond het vorige ook beterquote:Op maandag 23 mei 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Tering, wat hebben ze nu weer met de kapsels gedaan. Victoria met pony![]()
.
Zeur toch niet man, ontvoering met Ludo zijn altijd cool.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
Niet bijster origineel idd die ontvoeringen.
Ja eigenlijk wel een beetje ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
Vonden het jullie ook zo lief/leuk met Sjors en Bing?
en het was ook nog eens 's morgens.....quote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Bing. Sjors:
.
"broodje kroket" "ik eet het niet elke dag"
Romantische uitspraken.
nee hoor, heb je niet gemist.... Dennis weet het zelf ook niet... niemand.. vooralsnog alleen pappaTuinman.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en het was ook nog eens 's morgens.....
B: wil je een hapje?
S: nee ik heb 's morgens nooit zo'n trek?!
Ja alweer ineens een ontvoering vond ik ook wel ppfffff
en die vader van Dennis wat is daar nou weer mee gebeurd?! heb ik ff gemist waarom hun ruzie hebben?![]()
Ik zei precies hetzelfde gisteravond,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef digispeed het volgende:
jammer die kelder precies hetzelfde decor heeft als de kelder waar stefano vorig jaar verborgen werd door ludo voor martine.
En dit is geloof ik ook de schuilplaats waar Marco Job een tijdje terug gevangen hieldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde gisteravond,
Volgens mij gevonden in de goudengids onder "Schuilplaatsen"
Daar hadden ze inderdaad best wat aan kunnen veranderen, dat decor.. Trap aan de andere kant ofzo..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:01 schreef Siriusje het volgende:
[..]
En dit is geloof ik ook de schuilplaats waar Marco Job een tijdje terug gevangen hield
Een leuke vraag:
Schat het vermogen van Ludo? :E
Lekker tempoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |