Inderdaad, man wat is zij kinderachting, triest en selfish zeg, Charlie heeft het niet van een vreemde.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef DaMart het volgende:
Valerie kan ook niet janken zeg... oprotten met die muts!
Charlie is volwassen ipv kinderachtig?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, man wat is zij kinderachting, triest en selfish zeg, Charlie heeft het niet van een vreemde.
Dat egoïstische dan
Ik had het over het egoïstische aspect.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Charlie is volwassen ipv kinderachtig?.
Filosofeer je altijd over GTSTquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over het egoïstische aspect.
Nick vergeten, i presume?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Kan Sjors niet gewoon een keer hard geneukt worden
Ik word zoooooo moe van dat kind
Oh ja verrek, maar dat mag nog wel een keer gebeuren danquote:
Ben net ff geweest ... genoeg licht roze overhemden, maar dat vind ik niet veel aan (heb al van zulke polo's) Had ze liever wat donkerder, maar die hadden ze alleen in korte mouw en dat vond ik ook niksquote:
Ik neem aan dat nick dit neit zelf gaat doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
stefano word van de week bij gewerkt door Nick!
Helemaal niet man, Sjors heeft haar irritante periode al gehad, nu is ze leuker dan ooit, Valerie is nu irritantje nummero 1quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja verrek, maar dat mag nog wel een keer gebeuren dan![]()
Wordt zo langzamerhand het meest irritante karakter wat in die serie rondloopt...
sjors is lekker :Equote:Bovendien heb ik Sjors nooit irritant gevonden.
idd.. ik hoop dat Ludo die Isabella echt straks een kogel door d'r kop schiet.quote:Ik denk dat Isabella en Yasmin binnenkort door de mand zullen vallen Nina komt thuis en dan mag ik hopen dat Ludo eindelijk die kreng van een Yasmin keihard terugpakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |