Ik vind het echt stom van de makers, maar ik ben bang dat ze inderdaad verder gaan, Janine heeft haar gedoe met Ludo uitgezochtquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekker tempo![]()
Alleen Ray en Janine is weer jammer![]()
Nee, joh. Dat komt weer terug en dan gaat Ray flippen (denk ik).quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het echt stom van de makers, maar ik ben bang dat ze inderdaad verder gaan, Janine heeft haar gedoe met Ludo uitgezocht![]()
Dat tussen Ludo, Janine en Valerie was juist leuk!
Volgens mij (maar ik kan het mis hebben), zei die vader gisteren iets van dat Dennis en Connie (zijn moeder) samen nog iets gedaan hadden. Heb het even niet meer goed gevolgd op dat moment haha.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Ingie1983 het volgende:
Ik denk dat Dennis zijn moeder bij zijn geboorte is overleden en dat Dennis daarvan de
schuld krijgt van zijn vader!
Ja das een goeie zoiets zal het wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Ingie1983 het volgende:
Ik denk dat Dennis zijn moeder bij zijn geboorte is overleden en dat Dennis daarvan de
schuld krijgt van zijn vader!
Wat ik ermee bedoel, die moeder kan dan niet overleden zijn door de geboorte van Dennisquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Volgens mij (maar ik kan het mis hebben), zei die vader gisteren iets van dat Dennis en Connie (zijn moeder) samen nog iets gedaan hadden. Heb het even niet meer goed gevolgd op dat moment haha.
quote:
En Isabella en Jef.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou wel een stapje te ver gaan denk ik voor GTST, neuken met je moeder
Oh nee, we hebben ook al een neukende broer en zus gehad....
isabella is ook een sloerie by the way...... valt wel op oude mannen?!quote:
Even opnoemen....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel kinderen heeft Ludo eigenlijk ondertussen, hij kan wel een voetbalelftal beginnen of niet...
Nickquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:55 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Even opnoemen....
Stefano (eigenlijk zijn broer)
Nina
Lucas (eigenlijk weer zijn neef)
Amy
Valt toch wel mee? voor soap-niveau dan. of vergeet ik iemand??
STOM STOM STOM..... Hoe kan ik die nou vergeten.quote:
neuken doe je voornamelijk met een harde lul, en denk dat hij die wel kon krijgen.quote:
Ze is dan ook niet helemaal normaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
isabella is ook een sloerie by the way...... valt wel op oude mannen?!
Jeff-Ludo-haar vader......wilde ze nog sperma jatten van dennis OH MY GOD![]()
en dan nu toch maar weer lesbie of nie?! je zal het maar hebben weet je toch ook niet meer wat je wil!?wie neemt je dan nog serieus!?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
neuken doe je voornamelijk met een harde lul, en denk dat hij die wel kon krijgen.![]()
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
STOM STOM STOM..... Hoe kan ik die nou vergeten.
Maar ja, die heeft ie ook niet erkend (wel officieel, maar niet emotioneel zeg maar)
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerd
Leuke aflevering trouwens. Ik vind dat GTST uit het dal is. Ze maken tegenwoordig leuke afleveringen
Helemaal niet man, GTST is had juist een tijd dat ze te extreem wilde zijn, Laura en Cleo met dat Laura's Living, Robert aan de coke, Cleo die de nodige dingen uithaalde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..Maagd..
![]()
Stefano doet ook gewoon echt stom, Nick wil volgens mij echt wel het beste ervan maken hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerd
Leuke aflevering trouwens. Ik vind dat GTST uit het dal is. Ze maken tegenwoordig leuke afleveringen
maar dan wel over de rug van Stefano.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stefano doet ook gewoon echt stom, Nick wil volgens mij echt wel het beste ervan maken hoor.
www.netalsindefilm.nl ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?
Duude... Trio's in GTST kwamen al voor voordat ONM zowat bestondquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..Maagd..
![]()
Ohjaquote:
Die is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OhjaVond Stefano's overhemd gister wel erg
... haal er straks ook een op
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?
Heb je de exacte link daarvan? Ik kan de overhemd niet vindenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OhjaVond Stefano's overhemd gister wel erg
... haal er straks ook een op
Ik ook niet... maar ga vanavond wel ff op zoek in de winkels...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je de exacte link daarvan? Ik kan de overhemd niet vinden
Laat je me het weten + fotoquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ga vanavond wel ff op zoek in de winkels...
Dat was amper 'n trio.. dat was 'n onetime trio zodat 't alleen om seks ging, ik bedoel 'n spannende verhaallijn-trio!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duude... Trio's in GTST kwamen al voor voordat ONM zowat bestond
Paskwal, Yasmin en Morris
Twee ballen en Morris..
is al twee keer een trio
Stalkers genoeg in GTST.. Suzanne Balk had een abonnement op stalkers
Je bedoelt: I STILL KNOWquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was amper 'n trio.. dat was 'n onetime trio zodat 't alleen om seks ging, ik bedoel 'n spannende verhaallijn-trio!![]()
En met stalker-lijntjes bedoel ik natuurlijk niet 'n stalkerlijntje van 10 jaar geleden, ik heb 't over nú! Er is nú geen stalkerlijntje! En ik wil nu 'n stalkerlijntjeCompleet met enge boodschappen op badkamerspiegels geschreven en 'n mysterieus bosje bloemen met 'n cameraatje er in en 'n pakje met 'n poppenkop met ketchup..
![]()
Dat soort geintjes!
pff tja wel recht uit het leven gegrepen denk ik....... je heb t behoefte de ander ook alleen de ander wil er meer uit halen dan de ander erg pijnlijk maar het gebeurd!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
vind dat Jeanine trouwens niet zo netjes met (de gevoelens) van Ray omgaat... de arme jongen. Ze laat 'm een beetje naar haar pijpen dansen...
Zien we gelijk of Nick echt maar een bal heeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef keizerpinguin het volgende:
ik vind dat ze morris wel eens een keertje weer mogen laten proeven van zijn sexueel geaardheid!? als hij echt zo bi is waarom doen ze niks met dat gegeven!?
Daar kan je weer een leuke draai aan geven, hij was verliefd op stefano en hij vertled het en bam het is over?! word niet meer over gesproken?!
wat mij leuk lijkt is dat morris en nick samen in bed belanden als ze een keer zat zijn.....en dan voor de camera van annie...... haha
![]()
oohh you're so evil!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zien we gelijk of Nick echt maar een bal heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |