Helemaal niet man, GTST is had juist een tijd dat ze te extreem wilde zijn, Laura en Cleo met dat Laura's Living, Robert aan de coke, Cleo die de nodige dingen uithaalde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..Maagd..
![]()
Stefano doet ook gewoon echt stom, Nick wil volgens mij echt wel het beste ervan maken hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ludo voor zichzelf Nick al emotioneel geaccepteerd
Leuke aflevering trouwens. Ik vind dat GTST uit het dal is. Ze maken tegenwoordig leuke afleveringen
maar dan wel over de rug van Stefano.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stefano doet ook gewoon echt stom, Nick wil volgens mij echt wel het beste ervan maken hoor.
www.netalsindefilm.nl ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?
Duude... Trio's in GTST kwamen al voor voordat ONM zowat bestondquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat een aantal ONM-aspecten wel in GTST mogen, zoals 'n engerd, 'n stalker, 'n trio of zo iets.. Het is iets te burgerlijk, vooral de jongeren. Ik had eigenlijk ook gehoopt dat Bing 'n engerd zou zijn, maar die is ook zo'n mietje..Maagd..
![]()
Ohjaquote:
Die is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OhjaVond Stefano's overhemd gister wel erg
... haal er straks ook een op
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef mark_03 het volgende:
Wat was trouwens die site waar je die GTST kleding kon vinden?
Heb je de exacte link daarvan? Ik kan de overhemd niet vindenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
OhjaVond Stefano's overhemd gister wel erg
... haal er straks ook een op
Ik ook niet... maar ga vanavond wel ff op zoek in de winkels...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je de exacte link daarvan? Ik kan de overhemd niet vinden
Laat je me het weten + fotoquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ga vanavond wel ff op zoek in de winkels...
Dat was amper 'n trio.. dat was 'n onetime trio zodat 't alleen om seks ging, ik bedoel 'n spannende verhaallijn-trio!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duude... Trio's in GTST kwamen al voor voordat ONM zowat bestond
Paskwal, Yasmin en Morris
Twee ballen en Morris..
is al twee keer een trio
Stalkers genoeg in GTST.. Suzanne Balk had een abonnement op stalkers
Je bedoelt: I STILL KNOWquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was amper 'n trio.. dat was 'n onetime trio zodat 't alleen om seks ging, ik bedoel 'n spannende verhaallijn-trio!![]()
En met stalker-lijntjes bedoel ik natuurlijk niet 'n stalkerlijntje van 10 jaar geleden, ik heb 't over nú! Er is nú geen stalkerlijntje! En ik wil nu 'n stalkerlijntjeCompleet met enge boodschappen op badkamerspiegels geschreven en 'n mysterieus bosje bloemen met 'n cameraatje er in en 'n pakje met 'n poppenkop met ketchup..
![]()
Dat soort geintjes!
pff tja wel recht uit het leven gegrepen denk ik....... je heb t behoefte de ander ook alleen de ander wil er meer uit halen dan de ander erg pijnlijk maar het gebeurd!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
vind dat Jeanine trouwens niet zo netjes met (de gevoelens) van Ray omgaat... de arme jongen. Ze laat 'm een beetje naar haar pijpen dansen...
Zien we gelijk of Nick echt maar een bal heeftquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:21 schreef keizerpinguin het volgende:
ik vind dat ze morris wel eens een keertje weer mogen laten proeven van zijn sexueel geaardheid!? als hij echt zo bi is waarom doen ze niks met dat gegeven!?
Daar kan je weer een leuke draai aan geven, hij was verliefd op stefano en hij vertled het en bam het is over?! word niet meer over gesproken?!
wat mij leuk lijkt is dat morris en nick samen in bed belanden als ze een keer zat zijn.....en dan voor de camera van annie...... haha
![]()
oohh you're so evil!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zien we gelijk of Nick echt maar een bal heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |