Ik vind 'm altijd wel grappigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie even een foto van deze geweldige man![]()
Ik weet het niet, ik luister er nooit naar. Zijn laatste tvprogramma vond ik in ieder geval wel irritantquote:
Als het over mooie vrouwen gaatquote:
DIe is ook wel knap, maar wie is die relnicht ernaast manquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als het over mooie vrouwen gaat
[afbeelding]
VIV![]()
*Tipquote:
Hij heeft in elk geval een keer in een doos gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*Tip
Doos dicht doen goed dicht tapen en dan naar iraq ofzo sturen![]()
Paradise hotelquote:
Nou ja, sommige plaatjes zijn nogal groot. Maar die worden toch automatisch weer verkleind, dus maakt het ook niet uitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valt wel mee toch Tan?
hmm, wil ik misschien ook gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
Morgen open dag van InHolland in Haarlem voor Media en Management
Oeh, ja! Lekerrrrrrr!quote:
Beetje ordi maar wat een lekker wijfquote:
ja 2 jaar geleden een keer, maar dat was niet specifiek voor die opleiding.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stoer! ben je al es naar de open dag geweest of niet ?
Ik ben er iig morgen wel...maar was het wat of niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja 2 jaar geleden een keer, maar dat was niet specifiek voor die opleiding.
Maar morgen ga ik niet want dan moet ik werken
Naja de school toen beviel me nietzo, maar nu is er wel nieuwbouw dus dat zit wel goed denk ik. Al hoor ik nog steeds de wildste verhalen over de organisatie van InHollandquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben er iig morgen wel...maar was het wat of niet?
Vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Naja de school toen beviel me nietzo, maar nu is er wel nieuwbouw dus dat zit wel goed denk ik. Al hoor ik nog steeds de wildste verhalen over de organisatie van InHolland
Yes! kom ik weer op een school waar je lekker veel kan spijbelenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:05 schreef timbob het volgende:
inholland was laatst nog in het nieuws
dat een groep leerlingen en leeraren een advocaat hadden ingeschakeld omdat de hele organisatie nergens op sloeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |