Shit, dan heb ik al die kaarten ook naar het verkeerde adres gestuurd.quote:nee zeelaan 13 in scheveningen
Ah je krijgt een herkansing voor valentijnsdag volgende week.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit, dan heb ik al die kaarten ook naar het verkeerde adres gestuurd.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ah je krijgt een herkansing voor valentijnsdag volgende week.
Ik zal dan wel ff langsgaan bij zandweg 123 op mn post op te halenquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit, dan heb ik al die kaarten ook naar het verkeerde adres gestuurd.
[afbeelding]
Hele brievenbussen vol met allemaal brieven en kaarten van mij.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:44 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik zal dan wel ff langsgaan bij zandweg 123 op mn post op te halen![]()
aah wat lief...en jij maar denken: 'waarom krijg ik nou niks terug'quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hele brievenbussen vol met allemaal brieven en kaarten van mij.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:52 schreef toetatoet het volgende:
[..]
aah wat lief...en jij maar denken: 'waarom krijg ik nou niks terug'
ja dat krijg je dus als je het naar het verkeerde adres stuurt...quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JaIk heb dagenlang met mijn slaapzak bij de brievenbus gelegen, wachtend op minstens één simpel briefje terug.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:01 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja dat krijg je dus als je het naar het verkeerde adres stuurt...[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:26 schreef Airelle het volgende:
Hello!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:11 schreef Nano het volgende:
Laat maar ik begrijp het al.Dat laatste zinnetje komt namelijk ook uit een ander liedje.Maar chipz komt nou onderhand me strot uit!!!!
Is dat alles wat ervan af kan? Geen goedemiddag lieve mensen, niksquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:07 schreef BVO het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat alles wat ervan af kan? Geen goedemiddag lieve mensen, niks![]()
![]()
Nee, dit was toch meer eenquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Je vergeet de-smiley
Goedemiddag lieve Tania.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat alles wat ervan af kan? Geen goedemiddag lieve mensen, niks![]()
![]()
Aldus dequote:Op woensdag 9 februari 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dit was toch meer eensituatie
gelukkig luister ik nooit radio / tmf / ketnet.. dus ik word er niet mee lastig gevallenquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:11 schreef Nano het volgende:
Laat maar ik begrijp het al.Dat laatste zinnetje komt namelijk ook uit een ander liedje.Maar chipz komt nou onderhand me strot uit!!!!
Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat het niet recht uit je hart komtquote:
{Nee, dit is meer eenquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat het niet recht uit je hart komt![]()
(Kijk Buppie, dit is nu eensituatie)
Misschien is deze cursus wat voor mensen die in het dagelijks leven met jou om moeten gaan:quote:
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien is deze cursus wat voor mensen die in het dagelijks leven met jou om moeten gaan:
http://www.leren.nl/cursu(...)ensen/betweters.html
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien is deze cursus wat voor mensen die in het dagelijks leven met jou om moeten gaan:
http://www.leren.nl/cursu(...)ensen/betweters.html
Da's beter.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:31 schreef BVO het volgende:. Ik meen alles wat ik tegen jou zeg K.!
.
Oh, ook een goedemiddag voor lieve Bupa!.
.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]Oké, toegegeven, die zit. Touché. Raak. Niks meer aan doen, perfect zo
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.
Tania18!quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:32 schreef justchristian het volgende:
Foto comment:
wie is het meisje links onderin , naast die gast met de mobiel?????
volgens mij heeft ze bij mij op school gezeten.
En jij bentquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:32 schreef justchristian het volgende:
Foto comment:
wie is het meisje links onderin , naast die gast met de mobiel?????
volgens mij heeft ze bij mij op school gezeten.
Ja. En de rest zeg ik lekker niet.quote:
hehequote:Op woensdag 9 februari 2005 18:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Karen Mulder vermist? (Vreemde posting op NOS-site)![]()
moeten we nou allemaal in koor schreeuwen "Jezus! wat een lekker wijf!"quote:
Noh, in koor hoeft niet hoor. Eentje is genoegquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:45 schreef timbob het volgende:
[..]
moeten we nou allemaal in koor schreeuwen "Jezus! wat een lekker wijf!"
dat wisten we allang al hoor
Nee jouw zus is feestquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:17 schreef timbob het volgende:
Je zus! wat een lekker wijf!
I knowquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:52 schreef timbob het volgende:
[..]
mijnes heeft tenminste kei veel topics toegewijd gekregen
Klotedieven.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Mijn broer en twee vrienden zitten in St george in een huis. Is daar gvd ingebroken vannachtTwee portomennaies, 1 telefoon, kleren, 3 camera's en iemand z'n vliegticket terug naar huis gejat
Fuck fuck fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:49 schreef timbob het volgende:
[..]ik heb lekker gekookt gister
en ik gazaterdag een leuk feestje doen
goeiemorgen allemaal
Klote voor je Svenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Mijn broer en twee vrienden zitten in St george in een huis. Is daar gvd ingebroken vannachtTwee portomennaies, 1 telefoon, kleren, 3 camera's en iemand z'n vliegticket terug naar huis gejat
Fuck fuck fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu dan... hoe komt ie thuis? Wat een klotestreekquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Fuck fuck fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow u go girl!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zag net een blonde Elvis op school!![]()
Ja, dat was wel jammerquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wow u go girl!!![]()
Jammer dat ik het niet was![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:41 schreef Orginial het volgende:
Wij gaan zometeenSpongebob Pasta
eten.
Ik denk dat het naar pasta smaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:24 schreef Nano het volgende:
Spongebob pasta!Heb ik nog nooit op.Je vertelt zo wel even of het smaakte hè?
Zij vroeg niet waarnaar het smaakte maar of het smaakte (of het dus lekker of niet was)quote:
En ik zei dat ik dacht dat het naar pasta zou smaken, die smaak is toch wel bekend bij de meeste mensen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Zij vroeg niet waarnaar het smaakte maar of het smaakte (of het dus lekker of niet was)![]()
Fok! is langzaam![]()
Ik leg het nog één keertje uit: ze vraagt niet wat voor smaak het heeft maar of het smaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
En ik zei dat ik dacht dat het naar pasta zou smaken, die smaak is toch wel bekend bij de meeste mensen zou ik zeggen.![]()
Ik snap wel dat ze vroeg of het smaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik leg het nog één keertje uit: ze vraagt niet wat voor smaak het heeft maar of het smaakt![]()
Daar zit een verschil in ZOWIEE![]()
Maar ze vroeg niet naar de smaak, ze vroeg gewoon of het lekker was. Tuurlijk weet zij dat het naar pasta smaakt maar zij wil alleen weten of het een lekkere soort pasta is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik snap wel dat ze vroeg of het smaakt
Ik zei alleen dat het naar pasta smaakt want ik neem aan dat ze die smaak wél kent (ondanks dat ze [betreffende pasta] nog nooit op heeft) en dus heeft ze dan al een idee hoe [betreffende pasta] smaakt
quote:
Meer foto's van je hondje??quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:38 schreef Dada het volgende:
[..]oeh!!
Het leven is mooi
Ga effe mijn fotoboek updaten
Nee, van mijquote:
quote:Ik moet mijn fotoboek ook updatenHeb alles verwijderd
Ga ik binnenkort weer doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef Dada het volgende:![]()
Waarom? Je had zulke leuke foto’s (bijv. The Claw
) en een leuk verhaaltje. Jammer. Update maar snel
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef Orginial het volgende:
De Spongebobpasta smaakte naar pasta, maar dan 50 cent duurder.![]()
Dát had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef Orginial het volgende:
De Spongebobpasta smaakte naar pasta, maar dan 50 cent duurder.![]()
Ja, maar in het fotoboek is hij andersquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef timbob het volgende:
zeg.. zien jullie trouwens wel mijn sig zoals ik dat zie?
[afbeelding]
zo dus?
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar in het fotoboek is hij anders![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo dus?
Ik zie het, dat dat kadertje stopt bij het middelste pootje van de M.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo dus?
jij hebt zeker die gele fok layout dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het, dat dat kadertje stopt bij het middelste pootje van de M.
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:41 schreef timbob het volgende:
[..]
jij hebt zeker die gele fok layout dan?
Ja, nu ik wat beter kijk zie ik dat ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het, dat dat kadertje stopt bij het middelste pootje van de M.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, nu ik wat beter kijk zie ik dat ook
Goedemiddag! Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Goedemiddag! Ik heb vandaag m'n valentijnsinkopen gedaan![]()
Dat kan ik maar beter niet zeggen voor het geval dat hij meeleestquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goedemiddag! Wat heb je gekocht?
Ik ga nu verjaardagsinkopen doen![]()
Spaannendquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat kan ik maar beter niet zeggen voor het geval dat hij meeleest![]()
Dat van timbob bedoel je?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
Hoe doen jullie dat, sig gedoe? Dat wil ik ook
ook:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat van timbob bedoel je?
http://www.lookuptables.com/
Of Start/ Programma's/Accessories/System Tools/Char Map.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:59 schreef timbob het volgende:
[..]
ook:
%SystemRoot%\System32\charmap.exe
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding] Ik ben ook stoer [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:38 schreef Dada het volgende:
Zoveel stoerheid is mij teveel. Ik val flauw![]()
Ben alweer bijquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:52 schreef Orginial het volgende:
Ik ben terug uit de stad, zonder iets gekocht te hebben.![]()
ZOWIEE je mag niet downloadenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
En aub geen 'je mag niet downloaden'-gezeik want dat mag wel![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
ZOWIEE je mag niet downloaden![]()
![]()
Ligt het aan de film of aan je player?
Ik heb trouwens wel wat gekocht. Een HEMA-Hotdogquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar is de stad niet voor uitgevonden. Ga eens héél snel terug en ga wat kopen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE. Is dit nou ook "je mag niet downloaden"-gezeik
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Laat me toch met rust joh!!!11!![]()
![]()
rr [afbeelding]
ja, om m'n liedjes voor hem op cd te branden!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:42 schreef Dada het volgende:
Komt Peter R. de Vries dan niet achter je aan?
Als je deze reactie quote, zie je alle codes.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:46 schreef TheVulture het volgende:
Hallo Fokkertjes, mag ik ook mee doen? hoe komen jullie aan al die leuke aparte smileys?
Laat me raden.. Je maandelijkse feestje?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:28 schreef Nano het volgende:
Ik heb ook al buikpijn,maar goed dat heeft een andere rede.
Wie doen er mee dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nog maar een keer
Is het BB toernooi al begonnen?
Op orde gebracht heet datquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:29 schreef timbob het volgende:
ik heb m'n orbital collectie een beetje geordererenered
jij wel...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:29 schreef timbob het volgende:
ik heb m'n orbital collectie een beetje geordererenered
quote:
Puur vanuit mijn raampje bekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
Toch niet mijn e mail he?
Nee, je email was liefquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat is er? Toch niet mijn e mail he?
Gelukkig.quote:
Is altijd interessantquote:Maar ik ben een beetje in de war
Okéquote:en ik mail je vanavond nog wel even terug
Ik heb net geantwoordquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
Ik ga net even een sigaretje roken... heb je mijn berichtjes gehad?
Ik ben naar het Chinees Nieuwjaar geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand nog iets juicy beleefd hier? Het is akelig stil...
Damn, ik wist dat ik iets mistequote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben naar het Chinees Nieuwjaar geweestJuicy he?
Nou ja, ik was in de stad terwijl er ook Chinees Nieuwjaar wasquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat ik iets miste
Ik had het wel graag willen zienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik was in de stad terwijl er ook Chinees Nieuwjaar washeb het zelf ook gemist dus
Inloggen, klikken op "The Immediate" en overal waar je een wit puntje ziet, zit een puzzel verstopt. Zowel de puzzel, als de vraag, als het antwoord zijn cryptisch... dus even nadenken, een hoop termen in google invullen en dan verschillende keywords als antwoord uitproberen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
Christine, hoe werkt dat Stone?
Heb me aangemeld, maar wat nu?!.
Que?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste geocache gevonden
Een geocache is een soort doosje die ergens verstopt ligt in Nederland. Nouja, er bestaan duizenden in het hele land. De lol is dat je dat ding met je GPS opspoort, openmaakt (zonder dat iemand het ziet) en in het logboek schrijft dat jij er geweest bent.quote:
Even doorbijten... de eerste is altijd het moeilijkst, en daarna wil je alleen nog maar de smartass zijn die de puzzels op kan lossenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
Hm, ben nu met de puzzels bezig.
Gaat me niet lukken denk ik..
Heb ze allemaal al zitten bekijken, bij geen een daagt er ook maar íets.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Even doorbijten... de eerste is altijd het moeilijkst, en daarna wil je alleen nog maar de smartass zijn die de puzzels op kan lossenProbeer anders eerst een andere?
Hehe, echt nog noooit van gehoordquote:Op zondag 13 februari 2005 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Een geocache is een soort doosje die ergens verstopt ligt in Nederland. Nouja, er bestaan duizenden in het hele land. De lol is dat je dat ding met je GPS opspoort, openmaakt (zonder dat iemand het ziet) en in het logboek schrijft dat jij er geweest bent.
www.geocaching.com als het je interesseert
Probeer anders eerst eens puzzel 7:8? Helemaal links onder in het midden.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ze allemaal al zitten bekijken, bij geen een daagt er ook maar íets.
Maarja..
Goedzoquote:Op zondag 13 februari 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
Jeeejj, heb er een..
Nog voordat ik jou hind las..
De dag is ook pas net begonnen!quote:Op zondag 13 februari 2005 01:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaapben moe maar heb nog niks gedaan vandaag
![]()
Tsja als het zo bekijktquote:
Dan is het tijd om naar bed te gaan denk ikquote:Op zondag 13 februari 2005 01:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja als het zo bekijkt![]()
Nee werkt niet![]()
Hee, just my thoughts! G'night!quote:Op zondag 13 februari 2005 03:37 schreef timbob het volgende:
ik heb lekker gedanst enzo
nu heb ik zere voetne
slaap lekekr!
Mijne ook.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:54 schreef Airelle het volgende:
zo zeg, jullie gaan weer snel!
mijn laatste vakantie-dag
Geen voorjaarsvakantie?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
Nou ik heb helemaal geen voorjaarsvakantie dit jaar
Whehehehequote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef BVO het volgende:
Ik ook niet hoor. Is alleen voor de zwakke Middelbare scholier..
Nee, stage lopen is alles.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik wel en ik ben geen zwakke middelbare scholier
Zit je weer bij InHolland?quote:
Ik zit er weer jaquote:Op zondag 13 februari 2005 16:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je weer bij InHolland?.
Rijd ik elke dag met de tram langs..
Ik ga met de tram én de metro! Ha!quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zit er weer ja
Trammetro is de shit man
![]()
Ik ga met bus, trein en metro, beat thatquote:Op zondag 13 februari 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga met de tram én de metro! Ha!.
In welk gebouw zit je dan?? Direct aan het water of meer richting het gerechtsgebouw zeg maar?
Fiets, tram, metro en 5 á 10 minuutjes lopen voor mij.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ga met bus, trein en metro, beat that
Ik zit niet in het veelkleurige gebouw aan het water![]()
Je hebt het hoofdgebouw (dat glazen ding) en daar zit ik soms en naast het hoofdgebouw (richting Rijnhaven) heb je het gebouw van de Sociale Verzekeringsbank en daar zit de Unit EconomieDus ik zit in dat saaie kantorengebouw
Dat kleurengebouw ís ook niet zo mooiquote:Op zondag 13 februari 2005 16:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Fiets, tram, metro en 5 á 10 minuutjes lopen voor mij..
Dat kleurengebouw vind ik niet zo mooi.. Dat hoofdgebouw is dat hoge toch? Daar kom ik altijd langs.
. Zal kijken of ik je zie zitten.
.
Of heb ik het nu over dat gekleurde ding.. Ik weet het niet meer, kijk morgen wel even.
.
Ik las HUISquote:Op zondag 13 februari 2005 19:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe muis kopen met mn Mediamarkt-kadobon
But... why?quote:
Neen, jij wel?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:06 schreef Zhenar het volgende:
Morgen Valentijnsdag... zitten er al mensen in spanning te wachten op hetgeen de postbode mogelijk komt bezorgen?
Met dat tweede punt ben ik het volkomen eens.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
Verplicht klef en verliefd doen... pure commercie is het.
ik krijg toch wel een kaartje he?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met dat tweede punt ben ik het volkomen eens.
eigenlijk vind ik het niet zo origineel om op valentijnsdag een kaartje te sturen... maar voor jou maak ik graag een uitzonderingquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het niet zo origineel om op valentijnsdag een kaartje te sturen... maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Neequote:Op zondag 13 februari 2005 20:06 schreef Zhenar het volgende:
Morgen Valentijnsdag... zitten er al mensen in spanning te wachten op hetgeen de postbode mogelijk komt bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |