Wow u go girl!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zag net een blonde Elvis op school!![]()
Ja, dat was wel jammerquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wow u go girl!!![]()
Jammer dat ik het niet was![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:41 schreef Orginial het volgende:
Wij gaan zometeenSpongebob Pasta
eten.
Ik denk dat het naar pasta smaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:24 schreef Nano het volgende:
Spongebob pasta!Heb ik nog nooit op.Je vertelt zo wel even of het smaakte hè?
Zij vroeg niet waarnaar het smaakte maar of het smaakte (of het dus lekker of niet was)quote:
En ik zei dat ik dacht dat het naar pasta zou smaken, die smaak is toch wel bekend bij de meeste mensen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Zij vroeg niet waarnaar het smaakte maar of het smaakte (of het dus lekker of niet was)![]()
Fok! is langzaam![]()
Ik leg het nog één keertje uit: ze vraagt niet wat voor smaak het heeft maar of het smaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
En ik zei dat ik dacht dat het naar pasta zou smaken, die smaak is toch wel bekend bij de meeste mensen zou ik zeggen.![]()
Ik snap wel dat ze vroeg of het smaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik leg het nog één keertje uit: ze vraagt niet wat voor smaak het heeft maar of het smaakt![]()
Daar zit een verschil in ZOWIEE![]()
Maar ze vroeg niet naar de smaak, ze vroeg gewoon of het lekker was. Tuurlijk weet zij dat het naar pasta smaakt maar zij wil alleen weten of het een lekkere soort pasta is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik snap wel dat ze vroeg of het smaakt
Ik zei alleen dat het naar pasta smaakt want ik neem aan dat ze die smaak wél kent (ondanks dat ze [betreffende pasta] nog nooit op heeft) en dus heeft ze dan al een idee hoe [betreffende pasta] smaakt
quote:
Meer foto's van je hondje??quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:38 schreef Dada het volgende:
[..]oeh!!
Het leven is mooi
Ga effe mijn fotoboek updaten
Nee, van mijquote:
quote:Ik moet mijn fotoboek ook updatenHeb alles verwijderd
Ga ik binnenkort weer doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef Dada het volgende:![]()
Waarom? Je had zulke leuke foto’s (bijv. The Claw
) en een leuk verhaaltje. Jammer. Update maar snel
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef Orginial het volgende:
De Spongebobpasta smaakte naar pasta, maar dan 50 cent duurder.![]()
Dát had ik niet verwacht!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef Orginial het volgende:
De Spongebobpasta smaakte naar pasta, maar dan 50 cent duurder.![]()
Ja, maar in het fotoboek is hij andersquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef timbob het volgende:
zeg.. zien jullie trouwens wel mijn sig zoals ik dat zie?
[afbeelding]
zo dus?
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar in het fotoboek is hij anders![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo dus?
Ik zie het, dat dat kadertje stopt bij het middelste pootje van de M.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
zo dus?
jij hebt zeker die gele fok layout dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het, dat dat kadertje stopt bij het middelste pootje van de M.
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:41 schreef timbob het volgende:
[..]
jij hebt zeker die gele fok layout dan?
Ja, nu ik wat beter kijk zie ik dat ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie het, dat dat kadertje stopt bij het middelste pootje van de M.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, nu ik wat beter kijk zie ik dat ook
Goedemiddag! Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:25 schreef Tania18 het volgende:
Goedemiddag! Ik heb vandaag m'n valentijnsinkopen gedaan![]()
Dat kan ik maar beter niet zeggen voor het geval dat hij meeleestquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goedemiddag! Wat heb je gekocht?
Ik ga nu verjaardagsinkopen doen![]()
Spaannendquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat kan ik maar beter niet zeggen voor het geval dat hij meeleest![]()
Dat van timbob bedoel je?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
Hoe doen jullie dat, sig gedoe? Dat wil ik ook
ook:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat van timbob bedoel je?
http://www.lookuptables.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |