quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:11 schreef Nano het volgende:
Laat maar ik begrijp het al.Dat laatste zinnetje komt namelijk ook uit een ander liedje.Maar chipz komt nou onderhand me strot uit!!!!
Is dat alles wat ervan af kan? Geen goedemiddag lieve mensen, niksquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:07 schreef BVO het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat alles wat ervan af kan? Geen goedemiddag lieve mensen, niks![]()
![]()
Nee, dit was toch meer eenquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Je vergeet de-smiley
Goedemiddag lieve Tania.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat alles wat ervan af kan? Geen goedemiddag lieve mensen, niks![]()
![]()
Aldus dequote:Op woensdag 9 februari 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dit was toch meer eensituatie
gelukkig luister ik nooit radio / tmf / ketnet.. dus ik word er niet mee lastig gevallenquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:11 schreef Nano het volgende:
Laat maar ik begrijp het al.Dat laatste zinnetje komt namelijk ook uit een ander liedje.Maar chipz komt nou onderhand me strot uit!!!!
Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat het niet recht uit je hart komtquote:
{Nee, dit is meer eenquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat het niet recht uit je hart komt![]()
(Kijk Buppie, dit is nu eensituatie)
Misschien is deze cursus wat voor mensen die in het dagelijks leven met jou om moeten gaan:quote:
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien is deze cursus wat voor mensen die in het dagelijks leven met jou om moeten gaan:
http://www.leren.nl/cursu(...)ensen/betweters.html
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien is deze cursus wat voor mensen die in het dagelijks leven met jou om moeten gaan:
http://www.leren.nl/cursu(...)ensen/betweters.html
Da's beter.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:31 schreef BVO het volgende:. Ik meen alles wat ik tegen jou zeg K.!
.
Oh, ook een goedemiddag voor lieve Bupa!.
.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]Oké, toegegeven, die zit. Touché. Raak. Niks meer aan doen, perfect zo
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |