Whehehehequote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef BVO het volgende:
Ik ook niet hoor. Is alleen voor de zwakke Middelbare scholier..
Nee, stage lopen is alles.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik wel en ik ben geen zwakke middelbare scholier
Zit je weer bij InHolland?quote:
Ik zit er weer jaquote:Op zondag 13 februari 2005 16:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je weer bij InHolland?.
Rijd ik elke dag met de tram langs..
Ik ga met de tram én de metro! Ha!quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zit er weer ja
Trammetro is de shit man
![]()
Ik ga met bus, trein en metro, beat thatquote:Op zondag 13 februari 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga met de tram én de metro! Ha!.
In welk gebouw zit je dan?? Direct aan het water of meer richting het gerechtsgebouw zeg maar?
Fiets, tram, metro en 5 á 10 minuutjes lopen voor mij.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ga met bus, trein en metro, beat that
Ik zit niet in het veelkleurige gebouw aan het water![]()
Je hebt het hoofdgebouw (dat glazen ding) en daar zit ik soms en naast het hoofdgebouw (richting Rijnhaven) heb je het gebouw van de Sociale Verzekeringsbank en daar zit de Unit EconomieDus ik zit in dat saaie kantorengebouw
Dat kleurengebouw ís ook niet zo mooiquote:Op zondag 13 februari 2005 16:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Fiets, tram, metro en 5 á 10 minuutjes lopen voor mij..
Dat kleurengebouw vind ik niet zo mooi.. Dat hoofdgebouw is dat hoge toch? Daar kom ik altijd langs.
. Zal kijken of ik je zie zitten.
.
Of heb ik het nu over dat gekleurde ding.. Ik weet het niet meer, kijk morgen wel even.
.
Ik las HUISquote:Op zondag 13 februari 2005 19:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe muis kopen met mn Mediamarkt-kadobon
But... why?quote:
Neen, jij wel?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:06 schreef Zhenar het volgende:
Morgen Valentijnsdag... zitten er al mensen in spanning te wachten op hetgeen de postbode mogelijk komt bezorgen?
Met dat tweede punt ben ik het volkomen eens.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
Verplicht klef en verliefd doen... pure commercie is het.
ik krijg toch wel een kaartje he?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met dat tweede punt ben ik het volkomen eens.
eigenlijk vind ik het niet zo origineel om op valentijnsdag een kaartje te sturen... maar voor jou maak ik graag een uitzonderingquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het niet zo origineel om op valentijnsdag een kaartje te sturen... maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |