Ik meld me aanquote:
Ik vind cup A doorgaans niet playboywaardig.quote:Ik snap de link ff niet
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind cup A doorgaans niet playboywaardig.
Ja, mits ik daar gratis toegang tot heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik meld me aan![]()
Bupa ik vind dat we Zowiee eruit moeten kicken en naar het Leuke meiden clubje moeten sturen...wat jij?
Oppervlakkig zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Inderdaad. Cup E komt al meer in de buurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik de PB überhaupt niet voor nodig.Maar als een vrouw naakt in zo'n blad gaat moet er wel wat te zien zijn. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?
Kelly is overigens een heel leuk mens zonder A-cup.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?
Kan die zowiezo nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?
Bouwfraude? Bouwfraude? Kelly in de playboy, dat is pas bouwfraude!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?
Mens is inderdaad het goede woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Kelly is overigens een heel leuk mens zonder A-cup.
Ik ben niet Playboy-waardig en hoor dus niet in dat clubjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik meld me aan![]()
Bupa ik vind dat we Zowiee eruit moeten kicken en naar het Leuke meiden clubje moeten sturen...wat jij?
Jij zegt dat er zoiets is als "Playboy waardig". Als PB waardigheid had dan stopte dat met de Kelly reportage.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
En wat heeft Kelly hier mee te maken? Zeg ik dat zij wel PB-waardig is dan?.
Natuurlijk, mits je geen cup c hebt, dan gaat het overquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
Mag ik ook bij het clubje leonie?
Sinds wanneer staat 'Playboy-waardig' gelijk aan 'Leuke meisjes'?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben niet Playboy-waardig en hoor dus niet in dat clubje
Playgirl zeker...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik de PB überhaupt niet voor nodig.Maar als een vrouw naakt in zo'n blad gaat moet er wel wat te zien zijn. Vind ik dan.
Ik zou als ik zo'n blad zou kopen liever iemand zien met cup B/C dan iemand met cup A of een omgebouwde vent. Maar goed, dat is mijn eigen smaak.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij zegt dat er zoiets is als "Playboy waardig". Als PB waardigheid had dan stopte dat met de Kelly reportage.
Weet ik veel. Ik wil gewoon de taalpurist uithangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het kwakje van beef te maken
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk, mits je geen cup c hebt, dan gaat het over![]()
Nee hoor, maar over het algemeen gaat mijn voorkeur niet uit naar cup A.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Playgirl zeker...
Dus voor jou is het puur visueel, vind je een vrouw met een wat kleiner cupmaat dan niet sexy bij voorbaat?
Ik voel me gewoon meer thuis in het lelijke mensen clubjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat 'Playboy-waardig' gelijk aan 'Leuke meisjes'?
Dan voel je je superieur, wou je zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon meer thuis in het lelijke mensen clubje![]()
Dat wou ik niet zeggen neequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan voel je je superieur, wou je zeggen
Ow das echt triest zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, maar over het algemeen gaat mijn voorkeur niet uit naar cup A.
Zoals ik over het algemeen ook niet op blondjes val.
Ach, als Suzan Visser-lookalike hoor je toch duidelijk niet in dat clubjequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef BrauN het volgende:
Ik laat mij hier normaal nooit zien, maar deze TT sprak mij aan.
Dan lees je niet goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij rate een meisje naar borstomvang, dat is het trieste eraan.
Susan Visser heeft wél cup cquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, als Suzan Visser-lookalike hoor je toch duidelijk niet in dat clubje
Welkomquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef BrauN het volgende:
Ik laat mij hier normaal nooit zien, maar deze TT sprak mij aan.
Wat doe jij eigenlijk in SHO? Ik zie dat je gewoon keihard in dit kliekje zit.quote:
Aan de TT te zien, is het niet dat laatste he?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in SHO? Ik zie dat je gewoon keihard in dit kliekje zit.
Óf je bent ook zo'n muts die roddelbladen leest en RTL Boulevard kijkt, óf je bent hier omdat hier lekkere wijven zitten.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Óf je bent ook zo'n muts die roddelbladen leest en RTL Boulevard kijkt, óf je bent hier omdat hier lekkere wijven zitten.
Wat een vooroordelen weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in het mooie vrouwen clubje, ongeacht cupmaat.quote:
Houd je mond, lekker dingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aan de TT te zien, is het niet dat laatste he?![]()
geld dit ook voor mij, aangezien ik geen roddelbladen lees en amper naar RTL Boulevard kijk??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, maar Beev, straks heeft zequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in het mooie vrouwen clubje, ongeacht cupmaat.
Geef het maar toe... je zit hier voor de lekkere wijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
geld dit ook voor mij, aangezien ik geen roddelbladen lees en amper naar RTL Boulevard kijk??
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar Beev, straks heeft zecup A
*ril*
Wen er maar vast aan, meid.quote:
quote:
Ik ben niet schijterig. De opmerking die ik maakte sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo schijterig
dit is al je tweede op een pagina![]()
wat een charmeur ben je weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in het mooie vrouwen clubje, ongeacht cupmaat.
Goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, meid.
Hebben jullie ook een meeting binnenkort? Dan kom ik ook langs en neem vrijgezelle mannen mee zodat we plezier kunnen gaan maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet schijterig. Die laatste twee opmerkingen die ik maakte sloegen nergens op.
Er zijn hier al meer mannen dan vrouwen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, meid.
Hebben jullie ook een meeting binnenkort? Dan kom ik ook langs en neem vrijgezelle mannen mee zodat we plezier kunnen gaan maken.
Geeft niks, bij die vrijgezelle mannen zitten vooral homo's.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er zijn hier al meer mannen dan vrouwen hoor![]()
Aha, en jij bent ook vrijgezel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geeft niks, bij die vrijgezelle mannen zitten vooral homo's.
Wat doe je hier danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben gewoon te lekker om in dit topic te posten
Shitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Welkom
Als je geen F of C cup hebt mag je bij het clubje.
Je begint op Dada te lijken....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Stomme, roddelende, achterbakse sekreten zijn het ook.
Ik ben lief hoor....quote:
'de enige zin die jij uit mij slaat is: "Bert Vischer is grappiger dan tong80". Ga nou maar weer in de zandbak spelen...met je tong smilie natuurlijk.'quote:
Jochem Myer fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
'de enige zin die jij uit mij slaat is: "Bert Vischer is grappiger dan tong80". Ga nou maar weer in de zandbak spelen...met je tong smilie natuurlijk.'
Hij deed mij veel te veel denken aan Bert Vischer.quote:
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Hij deed mij veel te veel denken aan Bert Vischer.
1-0quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn ja
Ach gut, voelt zich aangevallen? Tuurlijk bedoel ik niet ALLE Jochem Myer fans...alleen die paar die een negatieve mening over Jochem niet tolereren. Dacht dat dat wel begrepen werd. Niet dus....tere zieltjes hoor die Jochem fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn ja
Ja, als ik zeg 'Alle Sopranos fans zijn debiel', voel jij je vast ook wel aangesproken. En het argument 'The Sopranos lijkt precies op The Godfatherquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach gut, voelt zich aangevallen? Tuurlijk bedoel ik niet ALLE Jochem Myer fans...alleen die paar die een negatieve mening over Jochem niet tolereren. Dacht dat dat wel begrepen werd. Niet dus....tere zieltjes hoor die Jochem fans
Ik 'vroeg' je wat.quote:
En jij bent?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef bar_rel het volgende:
Het voelt alsof ik hier al maanden niet meer ben geweest
Lieve schat, het was niksan die dat zeiquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik 'vroeg' je wat.Waarom begin ik op Dada te lijken? ;?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lieve schat, het was niksan die dat zei
Ach, het is al laatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou breekt mijn klomp.
Figuurlijk dan.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lieve schat, het was niksan die dat zei
Wahaahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jordy Vis![]()
Aangenaam
Niet lachen om me achternaam![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef Tania18 het volgende:
Maar Bupa, het is toch niet erg om op Dada te lijken?![]()
Ik zou me toch wel zorgen makenquote:
Maar het maakt toch niet uit dat je lang niet hebt gepost.quote:
Nou, ik ben liever mezelf (Bupa) als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef Tania18 het volgende:
Maar Bupa, het is toch niet erg om op Dada te lijken?![]()
Zit je nou weer naar complimentjes te vissen Bupa?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit dat je lang niet hebt gepost.
Want je voelt je hier toch niet als een vis op het droge? Je bent hier altijd welkom en het is niet zo dat je achter het net vist.
En aangezien je hopelijk zo gezond als een vis bent, wordt de vis hier niet duur betaald. Want het is niet zo dat je hier vlees noch vis bent. Of je moet er voor willen betalen, maar dan moet er natuurlijk wel boter bij de vis.
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zit je nou weer naar complimentjes te vissen Bupa?
![]()
![]()
![]()
Je bent scherp vandaag, ZOWIEEquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zit je nou weer naar complimentjes te vissen Bupa?
![]()
![]()
![]()
Het had beter geweest als ik het woordje "sommige" had toegevoegdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, als ik zeg 'Alle Sopranos fans zijn debiel', voel jij je vast ook wel aangesproken. En het argument 'The Sopranos lijkt precies op The Godfather' is niet echt heel overtuigend dan. Schijnheilige mannetjes hoor, die Sopranos fans
.
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat?
Ik maak je toch niet uit voor rotte vis ofzo![]()
![]()
Wat moet jij nou weer dubbele-dildoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding] Je zou toch maar Vis van je achternaam heten, en dan ook nog een coupe Elvis hebben...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
Kun je niet beter uitloggen en je registreren als fo_rel?![]()
![]()
quote:
Ja, want Bupa en ik zijn toevallig hele leuke Jochem Myjer fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Het had beter geweest als ik het woordje "sommige" had toegevoegd
Hopsakee. 1-1quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dubbele-dildo?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ouderwets op dreef.
Ik denk dat ik mijn grappen ga verkopen
O nee, dan moet ik deel afstaan aan de viscus![]()
![]()
Met de ladruk op neuk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want Bupa en ik zijn toevallig hele leuke Jochem Myjer fans![]()
Het begint gelijk een beetje vissig te ruiken hierquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dubbele-dildo?
* Orginial luistert muziek.Best kinderachtig.K3."Blub ik ben een vis"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hopsakee. 1-1
The Fish strikes back![]()
![]()
Volgens mij is 'ie op zijn vinnen getrapt, hij kan er niet tegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het begint gelijk een beetje vissig te ruiken hier![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hopsakee. 1-1
The Fish strikes back![]()
![]()
Deed ze ook aan Vistfucken?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag die film gister nog, en mooi ze lijkt echt op jouw...vooral als ze die dildo *uhum* je weet wel..Tenslotte heb je het zelf moeten spelen....![]()
![]()
Hij schreeuwt ook zo vaak op MSN.Net als een viswijf op de marktquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie op zijn vinnen getrapt, hij kan er niet tegen.![]()
![]()
Maar je kan haar zeker niet krijgen.quote:
Jij moet niks zeggen met je spelfout in je naamquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij schreeuwt ook zo vaak op MSN.Net als een viswijf op de markt
Oeeeeh...Gaan we bijten?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen met je spelfout in je naam
Ja ! anders neem ik toch een lekkere haring ofso!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je kan haar zeker niet krijgen.
Ach, maakt niet uit. There's plenty more fish in the sea![]()
![]()
Het was ook een vraag uit interesse.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey, we waren Bar_rel aan het uitmaken voor rotte vis hoor, niet mij [afbeelding]
Ja ik snap hemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeeeeh...Gaan we bijten?![]()
![]()
Snap je hem.."Bijten ze al? "
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeeeeh...Gaan we bijten?![]()
![]()
Snap je hem.."Bijten ze al? "
![]()
![]()
Graat dat wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ! anders neem ik toch een lekkere haring ofso!!![]()
Ga een neger lul pijpenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij voelde als een Vis in het water![]()
![]()
![]()
![]()
Anders hap je niet zo snelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik snap hem![]()
Ik ben niet laag van begrip....![]()
O ja? Even testen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, want Bupa en ik zijn toevallig hele leuke Jochem Myjer fans![]()
Die spartelt tenminste niet in het waterquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Dada het volgende:
[..]
O ja? Even testen.
Uhum.... ik vind Jochem Myjer veel te veel lijken op Bert Vischer.
*wacht af*
Wel als die neger R Kelly heetquote:
Komt ie toch eindelijk een keer bij een meisje naar binnenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hé, doe eens aardig.We bedoelen het goed,en anders eindig je zo:
[afbeelding]![]()
quote:
Ik ben toevallig pas nog naar Bert Visscher geweest, die vind ik ook leukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Dada het volgende:
[..]
O ja? Even testen.
Uhum.... ik vind Jochem Myjer veel te veel lijken op Bert Vischer.
*wacht af*
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Engels!
![]()
Ik praat niet meer met jou Bupabuup.
Kun je misschien ook een keer niet serieus reageren in dit topic?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben toevallig pas nog naar Bert Visscher geweest, die vind ik ook leuk
Maar ze lijken niet echt op elkaar vind ik![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd over Vis te gaan hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien ook een keer niet serieus reageren in dit topic?
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 jaar meer hoor
*ril*
Ik nog wel.Najah ik moet het nog worden.Paktie ook jongentjes dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 jaar meer hoor
*ril*
Ik kroon jou bij deze tot "leukste Jochem Myjer fan"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Krijg ik dan ook een avatar?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kroon jou bij deze tot "leukste Jochem Myjer fan"
Ik ben trouwens van sterrenbeeld Vissen.En dat is echt waar.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor,
het was me weer een eer met jullie het over deze vis te hebben....
Tot ziens dan maar weer![]()
en weltrusten
quote:
Welterusten, slaap zachtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor,
het was me weer een eer met jullie het over deze vis te hebben....
Tot ziens dan maar weer![]()
en weltrusten
Nou dan maak ik er zelf wel 1 hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]Tja....niet van mij in ieder geval. Misschien even aanvragen? (nu ben ik net zo koud en koel bezig als niksan
)
Wel veelquote:
Dag dan maar weer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Ja. ik ben niet thuis.
Wou alleen nog even weten hoe BVO de hind chatsessie had ervaren.
Ik ben ook niet thuis en dat is dus geen excuusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Ja. ik ben niet thuis.
Wou alleen nog even weten hoe BVO de hind chatsessie had ervaren.
Voor mij is het bijna zo! Ik hou gewoon van grote borsten en is voor mij sexueel een turn on! Maar goed, zijn ze wat kleiner, dan maakt het niet zo veel uit. Maar ben gewoon eerlijk en hoe groter hoe beter (Angelina Jolie grootquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Dus voor jou is het puur visueel, vind je een vrouw met een wat kleiner cupmaat dan bij voorbaat niet sexy?
Angelina Jolie heeft niet ongelofelijk grote borsten natuurlijk, dus geldt hoe groter hoe beter ook nog bij bijvoorbeeld een Jordan of Pamela Anderson?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor mij is het bijna zo! Ik hou gewoon van grote borsten en is voor mij sexueel een turn on! Maar goed, zijn ze wat kleiner, dan maakt het niet zo veel uit. Maar ben gewoon eerlijk en hoe groter hoe beter (Angelina Jolie groot)
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haarquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft niet ongelofelijk grote borsten natuurlijk, dus geldt hoe groter hoe beter ook nog bij bijvoorbeeld een Jordan of Pamela Anderson?
Ook hoi trouwens
Oh aha, nou ja ieder zijn smaak. Hoe was Alexander?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haar) Maar groter dan cubD is niet erg welkom eigenlijk
Angelina Jolie #3quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haar) Maar groter dan cubD is niet erg welkom eigenlijk
Jij ondeugd!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
* bar_rel kijkt stiekem naar ze avatar en geniet van Angelina
Ik slaap nog niet![]()
gohquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik slaap nog niet![]()
ik kan een paar dingen zeggen:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh aha, nou ja ieder zijn smaak. Hoe was Alexander?
Jij slaapt nog niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik slaap nog niet![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij slaapt nog niet?![]()
Normaal lig je om half 10 al in bed![]()
Ben je wezen verhuizen? Cool... woon je nu op jezelf?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
totaal gesloopt na dagje verhuizen, maar verder wel oke. met jou?!
Oh, haha die film krijgt toch niet al te beste recensies.. Misschien ga ik hem dan ook wel kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kan een paar dingen zeggen:
- Troy pack your bags!
- Petje af voor Collin Farrel
- Angelina Jolie mag bij mij thuis altijd wel moedertje komen spelen
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
Maar al op al... Meesterlijke film! Zeker weten het 3 uur lange zit in de bioscoop en alle zitposities gehad te hebben waard![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kan een paar dingen zeggen:
- Troy pack your bags!
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
Maar al op al... Meesterlijke film! Zeker weten het 3 uur lange zit in de bioscoop en alle zitposities gehad te hebben waard![]()
Welke gayparts? Het gezoen van Alexander met zijn lovers? Of de enorme naakte "shot" van Collin's achterwerk en dat ie het ook nog nodig vindt om zijn mannelijkheid te laten zien op een 20 meter grote scherm? Nee dat soort dingen hadden ze dus niet eruit gekniptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef niksan het volgende:
[..]ik dacht dat ze de "gay-parts" eruit geknipt hadden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke gayparts? Het gezoen van Alexander met zijn lovers? Of de enorme naakte "shot" van Collin's achterwerk en dat ie het ook nog nodig vindt om zijn mannelijkheid te laten zien op een 20 meter grote scherm? Nee dat soort dingen hadden ze dus niet eruit geknipt
Leuke film hoor. Ik vind hem beter dan Troy.. denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, haha die film krijgt toch niet al te beste recensies.. Misschien ga ik hem dan ook wel kijken
Nou ja kijk...quote:
Doet mijn avatar vanquote:
Goh, wat een ondeugende jongen ben je tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk...![]()
Toen ik uit de douche kwam werd ik misselijk![]()
En nu moet ik bijna kotsen![]()
Alles doet het prima hier. Ik zie Joss Stone (quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doet mijn avatar vanJoss Stone
het trouwens bij jullie? Iemand van MSN die op FOK rondneust zei van niet.
![]()
nou, hup naar de potquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk...![]()
Toen ik uit de douche kwam werd ik misselijk![]()
En nu moet ik bijna kotsen![]()
Ja maar kijk ik heb wat dingetjes achterwege gelatenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goh, wat een ondeugende jongen ben je toch
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doet mijn avatar vanJoss Stone
het trouwens bij jullie? Iemand van MSN die op FOK rondneust zei van niet.
![]()
eeh..nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? Wil je Collin niet naakt zien dan
Nou kom op danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar kijk ik heb wat dingetjes achterwege gelaten![]()
Mooi zo.Nu zie ik pas dat contactpersonen niet te vertrouwen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles doet het prima hier. Ik zie Joss Stone () wel
*leent van internet..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef babette21 het volgende:
wat betreft keuzes maken: check Van DikHout "de keuzes die je maakt"
NHO..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Ik heb Medea gekeken net.
Iemand anders ook?
De laatste 10 minuten, was het vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Wat is Medea?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Wat is NHO?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou kom op dan![]()
Does it involve dubbele dildo's? [afbeelding]
Yep: Medeaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Ik wil niet weten wat er nu uit Bar_rel komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
idd hupsekee, vinger in je strot...![]()
quote:
Nou wat dan?? Vertel nou!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee sorry ik gebruik geen speeltjes
![]()
Ow aha, nee niet gezien.. Was het wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Medea is de laatste serie/werk van Theo van Gogh.
Dat tweede...geen idee
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er nu uit Bar_rel komt.![]()
Het was wat.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow aha, nee niet gezien.. Was het wat?
Tss doe eens niet zo on-kinkyquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee sorry ik gebruik geen speeltjes
![]()
Tja ik ging beneden zitten en toen schakelde ik even en toen zag ik twee blote damesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou wat dan?? Vertel nou! [afbeelding]
En toen "loosde" je wat ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tja ik ging beneden zitten en toen schakelde ik even en toen zag ik twee blote dames![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tja ik ging beneden zitten en toen schakelde ik even en toen zag ik twee blote dames![]()
En die aten het toen weer op?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik ''loosde'' me eten in de bak van me honden![]()
Nou, het gaat verder dan jouw stoutste dromenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat méén je niet! Wat deden ze dan? [afbeelding]
Alexander is echt een strontfilm van jewelste. Collin Farrel is ook helemaal verkeerd gecast voor zo'n film. Hij kan het beter bij simpele actiefilms houden, want hij is toch een paar formaten te klein om zo'n film te dragen. Hij is ook de meest overgewaardeerde acteur momenteel in Hollywoodquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
- Troy pack your bags!
yep.... hij lijkt op mijn ex-vriendje.... [een lieve ex, geen foute ex]quote:
ja dat wist ik wel haha... En zijn opa speelt in Baantjer...quote:Zijn zusje speelt in RGWL, maar dat wist jij vast wel.
Jij weet niks over mijn stoutste dromenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, het gaat verder dan jouw stoutste dromen![]()
Hey hoiquote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alexander is echt een strontfilm van jewelste. Collin Farrel is ook helemaal verkeerd gecast voor zo'n film. Hij kan het beter bij simpele actiefilms houden, want hij is toch een paar formaten te klein om zo'n film te dragen. Hij is ook de meest overgewaardeerde acteur momenteel in Hollywood
Ooh kan dat niet tot morgen wachtenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij weet niks over mijn stoutste dromen [afbeelding]
Maar vertel verder![]()
Oh, dat klinkt niet echt geil en ondeugendquote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ooh kan dat niet tot morgen wachten![]()
Ik moet nu slapen anders is het beeldscherm zo onder de kots
hehe!! Eindelijk iemand met een "goede" mening over Colinquote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alexander is echt een strontfilm van jewelste. Colin Farrell is ook helemaal verkeerd gecast voor zo'n film. Hij kan het beter bij simpele actiefilms houden, want hij is toch een paar formaten te klein om zo'n film te dragen. Hij is ook de meest overgewaardeerde acteur momenteel in Hollywood
Ah leukquote:
Ik ben een die-hardquote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik niet.Ik val om van de slaap.Maar maandag weer naar school.![]()
Waar ben je geweest?quote:
Fotoquote:en het waait nog steeds hardkheb zowat een punkerkapsel nu
Rotterdamquote:Waar ga je uit?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:04 schreef niksan het volgende:
[..]
hehe!! Eindelijk iemand met een "goede" mening over Colin
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben een die-hard![]()
Ik moet maandag ook stage lopen, maar we hebben natuurlijk de zondag om uit te slapen![]()
Heb ik trouwens al gezegd dat volgende week mn LAATSTE stage-week is
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:Heb ik trouwens al gezegd dat volgende week mn LAATSTE stage-week is
Tis wel een lekkerding, vind ik danquote:Op zondag 9 januari 2005 00:04 schreef niksan het volgende:
[..]
hehe!! Eindelijk iemand met een "goede" mening over Colin
bah, plukjes....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
Tis wel een lekkerding, vind ik dan.
look: [afbeelding]
Zo ziet hij er tegenwoordig uit:quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
look:
[afbeelding]
Ik heb nog 3 jaar VWO te gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]Gefeliciteerd
Ik moet over twee maanden weer beginnen met afstudeerstage
Bij de hoeren ff mijn bitches aan het werk gezetquote:
Dan sta ik erop als een vogelverschrikkerquote:Foto
Breezertent it isquote:Rotterdam
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef niksan het volgende:
[..]en daarna??
of ben je dan klaar
school??
Pak dan leuke foto's:quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
look:
[afbeelding]
Dat is nou het beroerde aan stagequote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]School
En een bijbaantje zoeken
Maar in ieder geval geen stage meer
Daarom juistquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
Dan sta ik erop als een vogelverschrikker
Wat denk je slecht over mequote:Breezertent it is
dit is de realiteitquote:
ja dan knap je gelijk af enzoquote:
Niks mis met een breezertent hoor, afgezien van de muziek danquote:Wat denk je slecht over me
Ja, dat is echt klotequote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat is nou het beroerde aan stage
Ontslag nemen en na een aantal weken weer werk zoeken.
Ach ik had TMF aanstaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef Airelle het volgende:
Daar kijk je toch niet naar?
Menthal Theo on the road!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |