Nou ja kijk...quote:
Doet mijn avatar vanquote:
Goh, wat een ondeugende jongen ben je tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk...![]()
Toen ik uit de douche kwam werd ik misselijk![]()
En nu moet ik bijna kotsen![]()
Alles doet het prima hier. Ik zie Joss Stone (quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doet mijn avatar vanJoss Stone
het trouwens bij jullie? Iemand van MSN die op FOK rondneust zei van niet.
![]()
nou, hup naar de potquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk...![]()
Toen ik uit de douche kwam werd ik misselijk![]()
En nu moet ik bijna kotsen![]()
Ja maar kijk ik heb wat dingetjes achterwege gelatenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goh, wat een ondeugende jongen ben je toch
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doet mijn avatar vanJoss Stone
het trouwens bij jullie? Iemand van MSN die op FOK rondneust zei van niet.
![]()
eeh..nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? Wil je Collin niet naakt zien dan
Nou kom op danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar kijk ik heb wat dingetjes achterwege gelaten![]()
Mooi zo.Nu zie ik pas dat contactpersonen niet te vertrouwen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles doet het prima hier. Ik zie Joss Stone () wel
*leent van internet..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef babette21 het volgende:
wat betreft keuzes maken: check Van DikHout "de keuzes die je maakt"
NHO..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Ik heb Medea gekeken net.
Iemand anders ook?
De laatste 10 minuten, was het vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Wat is Medea?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Wat is NHO?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou kom op dan![]()
Does it involve dubbele dildo's? [afbeelding]
Yep: Medeaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Ik wil niet weten wat er nu uit Bar_rel komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
idd hupsekee, vinger in je strot...![]()
quote:
Nou wat dan?? Vertel nou!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee sorry ik gebruik geen speeltjes
![]()
Ow aha, nee niet gezien.. Was het wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Medea is de laatste serie/werk van Theo van Gogh.
Dat tweede...geen idee
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er nu uit Bar_rel komt.![]()
Het was wat.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow aha, nee niet gezien.. Was het wat?
Tss doe eens niet zo on-kinkyquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee sorry ik gebruik geen speeltjes
![]()
Tja ik ging beneden zitten en toen schakelde ik even en toen zag ik twee blote damesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou wat dan?? Vertel nou! [afbeelding]
En toen "loosde" je wat ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tja ik ging beneden zitten en toen schakelde ik even en toen zag ik twee blote dames![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tja ik ging beneden zitten en toen schakelde ik even en toen zag ik twee blote dames![]()
En die aten het toen weer op?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik ''loosde'' me eten in de bak van me honden![]()
Nou, het gaat verder dan jouw stoutste dromenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat méén je niet! Wat deden ze dan? [afbeelding]
Alexander is echt een strontfilm van jewelste. Collin Farrel is ook helemaal verkeerd gecast voor zo'n film. Hij kan het beter bij simpele actiefilms houden, want hij is toch een paar formaten te klein om zo'n film te dragen. Hij is ook de meest overgewaardeerde acteur momenteel in Hollywoodquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
- Troy pack your bags!
- Petje af voor Collin Farrel
- Angelina Jolie mag bij mij thuis altijd wel moedertje komen spelen
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
yep.... hij lijkt op mijn ex-vriendje.... [een lieve ex, geen foute ex]quote:
ja dat wist ik wel haha... En zijn opa speelt in Baantjer...quote:Zijn zusje speelt in RGWL, maar dat wist jij vast wel.
Jij weet niks over mijn stoutste dromenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, het gaat verder dan jouw stoutste dromen![]()
Hey hoiquote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alexander is echt een strontfilm van jewelste. Collin Farrel is ook helemaal verkeerd gecast voor zo'n film. Hij kan het beter bij simpele actiefilms houden, want hij is toch een paar formaten te klein om zo'n film te dragen. Hij is ook de meest overgewaardeerde acteur momenteel in Hollywood
Ooh kan dat niet tot morgen wachtenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij weet niks over mijn stoutste dromen [afbeelding]
Maar vertel verder![]()
Oh, dat klinkt niet echt geil en ondeugendquote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ooh kan dat niet tot morgen wachten![]()
Ik moet nu slapen anders is het beeldscherm zo onder de kots
hehe!! Eindelijk iemand met een "goede" mening over Colinquote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alexander is echt een strontfilm van jewelste. Colin Farrell is ook helemaal verkeerd gecast voor zo'n film. Hij kan het beter bij simpele actiefilms houden, want hij is toch een paar formaten te klein om zo'n film te dragen. Hij is ook de meest overgewaardeerde acteur momenteel in Hollywood
Ah leukquote:
Ik ben een die-hardquote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik niet.Ik val om van de slaap.Maar maandag weer naar school.![]()
Waar ben je geweest?quote:
Fotoquote:en het waait nog steeds hardkheb zowat een punkerkapsel nu
Rotterdamquote:Waar ga je uit?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:04 schreef niksan het volgende:
[..]
hehe!! Eindelijk iemand met een "goede" mening over Colin
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben een die-hard![]()
Ik moet maandag ook stage lopen, maar we hebben natuurlijk de zondag om uit te slapen![]()
Heb ik trouwens al gezegd dat volgende week mn LAATSTE stage-week is
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:Heb ik trouwens al gezegd dat volgende week mn LAATSTE stage-week is
Tis wel een lekkerding, vind ik danquote:Op zondag 9 januari 2005 00:04 schreef niksan het volgende:
[..]
hehe!! Eindelijk iemand met een "goede" mening over Colin
bah, plukjes....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
Tis wel een lekkerding, vind ik dan.
look: [afbeelding]
Zo ziet hij er tegenwoordig uit:quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
look:
[afbeelding]
Ik heb nog 3 jaar VWO te gaan.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]Gefeliciteerd
Ik moet over twee maanden weer beginnen met afstudeerstage
Bij de hoeren ff mijn bitches aan het werk gezetquote:
Dan sta ik erop als een vogelverschrikkerquote:Foto
Breezertent it isquote:Rotterdam
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef niksan het volgende:
[..]en daarna??
of ben je dan klaar
school??
Pak dan leuke foto's:quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
look:
[afbeelding]
Dat is nou het beroerde aan stagequote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]School
En een bijbaantje zoeken
Maar in ieder geval geen stage meer
Daarom juistquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
Dan sta ik erop als een vogelverschrikker
Wat denk je slecht over mequote:Breezertent it is
dit is de realiteitquote:
ja dan knap je gelijk af enzoquote:
Niks mis met een breezertent hoor, afgezien van de muziek danquote:Wat denk je slecht over me
Ja, dat is echt klotequote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat is nou het beroerde aan stage
Ontslag nemen en na een aantal weken weer werk zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |