Ja ik snap hemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeeeeh...Gaan we bijten?![]()
![]()
Snap je hem.."Bijten ze al? "
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeeeeh...Gaan we bijten?![]()
![]()
Snap je hem.."Bijten ze al? "
![]()
![]()
Graat dat wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ! anders neem ik toch een lekkere haring ofso!!![]()
Ga een neger lul pijpenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij voelde als een Vis in het water![]()
![]()
![]()
![]()
Anders hap je niet zo snelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik snap hem![]()
Ik ben niet laag van begrip....![]()
O ja? Even testen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, want Bupa en ik zijn toevallig hele leuke Jochem Myjer fans![]()
Die spartelt tenminste niet in het waterquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Dada het volgende:
[..]
O ja? Even testen.
Uhum.... ik vind Jochem Myjer veel te veel lijken op Bert Vischer.
*wacht af*
Wel als die neger R Kelly heetquote:
Komt ie toch eindelijk een keer bij een meisje naar binnenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hé, doe eens aardig.We bedoelen het goed,en anders eindig je zo:
[afbeelding]![]()
quote:
Ik ben toevallig pas nog naar Bert Visscher geweest, die vind ik ook leukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Dada het volgende:
[..]
O ja? Even testen.
Uhum.... ik vind Jochem Myjer veel te veel lijken op Bert Vischer.
*wacht af*
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Engels!
![]()
Ik praat niet meer met jou Bupabuup.
Kun je misschien ook een keer niet serieus reageren in dit topic?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben toevallig pas nog naar Bert Visscher geweest, die vind ik ook leuk
Maar ze lijken niet echt op elkaar vind ik![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd over Vis te gaan hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je misschien ook een keer niet serieus reageren in dit topic?
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 jaar meer hoor
*ril*
Ik nog wel.Najah ik moet het nog worden.Paktie ook jongentjes dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 jaar meer hoor
*ril*
Ik kroon jou bij deze tot "leukste Jochem Myjer fan"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Krijg ik dan ook een avatar?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kroon jou bij deze tot "leukste Jochem Myjer fan"
Ik ben trouwens van sterrenbeeld Vissen.En dat is echt waar.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor,
het was me weer een eer met jullie het over deze vis te hebben....
Tot ziens dan maar weer![]()
en weltrusten
quote:
Welterusten, slaap zachtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor,
het was me weer een eer met jullie het over deze vis te hebben....
Tot ziens dan maar weer![]()
en weltrusten
Nou dan maak ik er zelf wel 1 hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]Tja....niet van mij in ieder geval. Misschien even aanvragen? (nu ben ik net zo koud en koel bezig als niksan
)
Wel veelquote:
Dag dan maar weer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Ja. ik ben niet thuis.
Wou alleen nog even weten hoe BVO de hind chatsessie had ervaren.
Ik ben ook niet thuis en dat is dus geen excuusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Ja. ik ben niet thuis.
Wou alleen nog even weten hoe BVO de hind chatsessie had ervaren.
Voor mij is het bijna zo! Ik hou gewoon van grote borsten en is voor mij sexueel een turn on! Maar goed, zijn ze wat kleiner, dan maakt het niet zo veel uit. Maar ben gewoon eerlijk en hoe groter hoe beter (Angelina Jolie grootquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Dus voor jou is het puur visueel, vind je een vrouw met een wat kleiner cupmaat dan bij voorbaat niet sexy?
Angelina Jolie heeft niet ongelofelijk grote borsten natuurlijk, dus geldt hoe groter hoe beter ook nog bij bijvoorbeeld een Jordan of Pamela Anderson?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor mij is het bijna zo! Ik hou gewoon van grote borsten en is voor mij sexueel een turn on! Maar goed, zijn ze wat kleiner, dan maakt het niet zo veel uit. Maar ben gewoon eerlijk en hoe groter hoe beter (Angelina Jolie groot)
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haarquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft niet ongelofelijk grote borsten natuurlijk, dus geldt hoe groter hoe beter ook nog bij bijvoorbeeld een Jordan of Pamela Anderson?
Ook hoi trouwens
Oh aha, nou ja ieder zijn smaak. Hoe was Alexander?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haar) Maar groter dan cubD is niet erg welkom eigenlijk
Angelina Jolie #3quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haar) Maar groter dan cubD is niet erg welkom eigenlijk
Jij ondeugd!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
* bar_rel kijkt stiekem naar ze avatar en geniet van Angelina
Ik slaap nog niet![]()
gohquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik slaap nog niet![]()
ik kan een paar dingen zeggen:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh aha, nou ja ieder zijn smaak. Hoe was Alexander?
Jij slaapt nog niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik slaap nog niet![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij slaapt nog niet?![]()
Normaal lig je om half 10 al in bed![]()
Ben je wezen verhuizen? Cool... woon je nu op jezelf?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
totaal gesloopt na dagje verhuizen, maar verder wel oke. met jou?!
Oh, haha die film krijgt toch niet al te beste recensies.. Misschien ga ik hem dan ook wel kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kan een paar dingen zeggen:
- Troy pack your bags!
- Petje af voor Collin Farrel
- Angelina Jolie mag bij mij thuis altijd wel moedertje komen spelen
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
Maar al op al... Meesterlijke film! Zeker weten het 3 uur lange zit in de bioscoop en alle zitposities gehad te hebben waard![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kan een paar dingen zeggen:
- Troy pack your bags!
- Petje af voor Collin Farrel
- Angelina Jolie mag bij mij thuis altijd wel moedertje komen spelen
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
Maar al op al... Meesterlijke film! Zeker weten het 3 uur lange zit in de bioscoop en alle zitposities gehad te hebben waard![]()
Welke gayparts? Het gezoen van Alexander met zijn lovers? Of de enorme naakte "shot" van Collin's achterwerk en dat ie het ook nog nodig vindt om zijn mannelijkheid te laten zien op een 20 meter grote scherm? Nee dat soort dingen hadden ze dus niet eruit gekniptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef niksan het volgende:
[..]ik dacht dat ze de "gay-parts" eruit geknipt hadden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke gayparts? Het gezoen van Alexander met zijn lovers? Of de enorme naakte "shot" van Collin's achterwerk en dat ie het ook nog nodig vindt om zijn mannelijkheid te laten zien op een 20 meter grote scherm? Nee dat soort dingen hadden ze dus niet eruit geknipt
Leuke film hoor. Ik vind hem beter dan Troy.. denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, haha die film krijgt toch niet al te beste recensies.. Misschien ga ik hem dan ook wel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |