Wat moet jij nou weer dubbele-dildoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding] Je zou toch maar Vis van je achternaam heten, en dan ook nog een coupe Elvis hebben...
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
Kun je niet beter uitloggen en je registreren als fo_rel?![]()
![]()
quote:
Ja, want Bupa en ik zijn toevallig hele leuke Jochem Myjer fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Het had beter geweest als ik het woordje "sommige" had toegevoegd
Hopsakee. 1-1quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dubbele-dildo?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ouderwets op dreef.
Ik denk dat ik mijn grappen ga verkopen
O nee, dan moet ik deel afstaan aan de viscus![]()
![]()
Met de ladruk op neuk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want Bupa en ik zijn toevallig hele leuke Jochem Myjer fans![]()
Het begint gelijk een beetje vissig te ruiken hierquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer dubbele-dildo?
* Orginial luistert muziek.Best kinderachtig.K3."Blub ik ben een vis"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hopsakee. 1-1
The Fish strikes back![]()
![]()
Volgens mij is 'ie op zijn vinnen getrapt, hij kan er niet tegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het begint gelijk een beetje vissig te ruiken hier![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hopsakee. 1-1
The Fish strikes back![]()
![]()
Deed ze ook aan Vistfucken?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag die film gister nog, en mooi ze lijkt echt op jouw...vooral als ze die dildo *uhum* je weet wel..Tenslotte heb je het zelf moeten spelen....![]()
![]()
Hij schreeuwt ook zo vaak op MSN.Net als een viswijf op de marktquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie op zijn vinnen getrapt, hij kan er niet tegen.![]()
![]()
Maar je kan haar zeker niet krijgen.quote:
Jij moet niks zeggen met je spelfout in je naamquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij schreeuwt ook zo vaak op MSN.Net als een viswijf op de markt
Oeeeeh...Gaan we bijten?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen met je spelfout in je naam
Ja ! anders neem ik toch een lekkere haring ofso!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je kan haar zeker niet krijgen.
Ach, maakt niet uit. There's plenty more fish in the sea![]()
![]()
Het was ook een vraag uit interesse.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey, we waren Bar_rel aan het uitmaken voor rotte vis hoor, niet mij [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |