Nee, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 jaar meer hoor
*ril*
Ik nog wel.Najah ik moet het nog worden.Paktie ook jongentjes dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben geen 15 jaar meer hoor
*ril*
Ik kroon jou bij deze tot "leukste Jochem Myjer fan"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben toevallig pas nog naar Bert Visscher geweest, die vind ik ook leuk
Maar ze lijken niet echt op elkaar vind ik![]()
Krijg ik dan ook een avatar?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kroon jou bij deze tot "leukste Jochem Myjer fan"
Ik ben trouwens van sterrenbeeld Vissen.En dat is echt waar.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor,
het was me weer een eer met jullie het over deze vis te hebben....
Tot ziens dan maar weer![]()
en weltrusten
quote:
Welterusten, slaap zachtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor,
het was me weer een eer met jullie het over deze vis te hebben....
Tot ziens dan maar weer![]()
en weltrusten
Nou dan maak ik er zelf wel 1 hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]Tja....niet van mij in ieder geval. Misschien even aanvragen? (nu ben ik net zo koud en koel bezig als niksan
)
Wel veelquote:
Dag dan maar weer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Ja. ik ben niet thuis.
Wou alleen nog even weten hoe BVO de hind chatsessie had ervaren.
Ik ben ook niet thuis en dat is dus geen excuusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Ja. ik ben niet thuis.
Wou alleen nog even weten hoe BVO de hind chatsessie had ervaren.
Voor mij is het bijna zo! Ik hou gewoon van grote borsten en is voor mij sexueel een turn on! Maar goed, zijn ze wat kleiner, dan maakt het niet zo veel uit. Maar ben gewoon eerlijk en hoe groter hoe beter (Angelina Jolie grootquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Dus voor jou is het puur visueel, vind je een vrouw met een wat kleiner cupmaat dan bij voorbaat niet sexy?
Angelina Jolie heeft niet ongelofelijk grote borsten natuurlijk, dus geldt hoe groter hoe beter ook nog bij bijvoorbeeld een Jordan of Pamela Anderson?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor mij is het bijna zo! Ik hou gewoon van grote borsten en is voor mij sexueel een turn on! Maar goed, zijn ze wat kleiner, dan maakt het niet zo veel uit. Maar ben gewoon eerlijk en hoe groter hoe beter (Angelina Jolie groot)
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haarquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft niet ongelofelijk grote borsten natuurlijk, dus geldt hoe groter hoe beter ook nog bij bijvoorbeeld een Jordan of Pamela Anderson?
Ook hoi trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |