Oh aha, nou ja ieder zijn smaak. Hoe was Alexander?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haar) Maar groter dan cubD is niet erg welkom eigenlijk
Angelina Jolie #3quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh, ik had eigenlijk erbij moeten zeggen, dat het wel natuurlijk moet blijven. Nou weet ik het niet zo van Angelina Jolie hoe het daarmee zit (Heb net Alexander gezien..ben dus nog in de trans van haar) Maar groter dan cubD is niet erg welkom eigenlijk
Jij ondeugd!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
* bar_rel kijkt stiekem naar ze avatar en geniet van Angelina
Ik slaap nog niet![]()
gohquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik slaap nog niet![]()
ik kan een paar dingen zeggen:quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh aha, nou ja ieder zijn smaak. Hoe was Alexander?
Jij slaapt nog niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik slaap nog niet![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij slaapt nog niet?![]()
Normaal lig je om half 10 al in bed![]()
Ben je wezen verhuizen? Cool... woon je nu op jezelf?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
totaal gesloopt na dagje verhuizen, maar verder wel oke. met jou?!
Oh, haha die film krijgt toch niet al te beste recensies.. Misschien ga ik hem dan ook wel kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kan een paar dingen zeggen:
- Troy pack your bags!
- Petje af voor Collin Farrel
- Angelina Jolie mag bij mij thuis altijd wel moedertje komen spelen
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
Maar al op al... Meesterlijke film! Zeker weten het 3 uur lange zit in de bioscoop en alle zitposities gehad te hebben waard![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik kan een paar dingen zeggen:
- Troy pack your bags!
- Petje af voor Collin Farrel
- Angelina Jolie mag bij mij thuis altijd wel moedertje komen spelen
- kleine minpunt door te veel aandacht aan het homo gedoe, begrijp me niet verkeerd, het mag er in voorkomen, maar naar mijn idee een beetje te veel van het goede
Maar al op al... Meesterlijke film! Zeker weten het 3 uur lange zit in de bioscoop en alle zitposities gehad te hebben waard![]()
Welke gayparts? Het gezoen van Alexander met zijn lovers? Of de enorme naakte "shot" van Collin's achterwerk en dat ie het ook nog nodig vindt om zijn mannelijkheid te laten zien op een 20 meter grote scherm? Nee dat soort dingen hadden ze dus niet eruit gekniptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef niksan het volgende:
[..]ik dacht dat ze de "gay-parts" eruit geknipt hadden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke gayparts? Het gezoen van Alexander met zijn lovers? Of de enorme naakte "shot" van Collin's achterwerk en dat ie het ook nog nodig vindt om zijn mannelijkheid te laten zien op een 20 meter grote scherm? Nee dat soort dingen hadden ze dus niet eruit geknipt
Leuke film hoor. Ik vind hem beter dan Troy.. denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, haha die film krijgt toch niet al te beste recensies.. Misschien ga ik hem dan ook wel kijken
Nou ja kijk...quote:
Doet mijn avatar vanquote:
Goh, wat een ondeugende jongen ben je tochquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk...![]()
Toen ik uit de douche kwam werd ik misselijk![]()
En nu moet ik bijna kotsen![]()
Alles doet het prima hier. Ik zie Joss Stone (quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doet mijn avatar vanJoss Stone
het trouwens bij jullie? Iemand van MSN die op FOK rondneust zei van niet.
![]()
nou, hup naar de potquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ja kijk...![]()
Toen ik uit de douche kwam werd ik misselijk![]()
En nu moet ik bijna kotsen![]()
Ja maar kijk ik heb wat dingetjes achterwege gelatenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goh, wat een ondeugende jongen ben je toch
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Doet mijn avatar vanJoss Stone
het trouwens bij jullie? Iemand van MSN die op FOK rondneust zei van niet.
![]()
eeh..nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? Wil je Collin niet naakt zien dan
Nou kom op danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar kijk ik heb wat dingetjes achterwege gelaten![]()
Mooi zo.Nu zie ik pas dat contactpersonen niet te vertrouwen zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles doet het prima hier. Ik zie Joss Stone () wel
*leent van internet..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:43 schreef babette21 het volgende:
wat betreft keuzes maken: check Van DikHout "de keuzes die je maakt"
NHO..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Ik heb Medea gekeken net.
Iemand anders ook?
De laatste 10 minuten, was het vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Wat is Medea?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Wat is NHO?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou kom op dan![]()
Does it involve dubbele dildo's? [afbeelding]
Yep: Medeaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Iemand anders ook?
Ik wil niet weten wat er nu uit Bar_rel komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
idd hupsekee, vinger in je strot...![]()
quote:
Nou wat dan?? Vertel nou!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee sorry ik gebruik geen speeltjes
![]()
Ow aha, nee niet gezien.. Was het wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Medea is de laatste serie/werk van Theo van Gogh.
Dat tweede...geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |