Aha, en jij bent ook vrijgezel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geeft niks, bij die vrijgezelle mannen zitten vooral homo's.
Wat doe je hier danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben gewoon te lekker om in dit topic te posten
Shitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Welkom
Als je geen F of C cup hebt mag je bij het clubje.
Je begint op Dada te lijken....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Stomme, roddelende, achterbakse sekreten zijn het ook.
Ik ben lief hoor....quote:
'de enige zin die jij uit mij slaat is: "Bert Vischer is grappiger dan tong80". Ga nou maar weer in de zandbak spelen...met je tong smilie natuurlijk.'quote:
Jochem Myer fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
'de enige zin die jij uit mij slaat is: "Bert Vischer is grappiger dan tong80". Ga nou maar weer in de zandbak spelen...met je tong smilie natuurlijk.'
Hij deed mij veel te veel denken aan Bert Vischer.quote:
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Hij deed mij veel te veel denken aan Bert Vischer.
1-0quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn ja
Ach gut, voelt zich aangevallen? Tuurlijk bedoel ik niet ALLE Jochem Myer fans...alleen die paar die een negatieve mening over Jochem niet tolereren. Dacht dat dat wel begrepen werd. Niet dus....tere zieltjes hoor die Jochem fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn ja
Ja, als ik zeg 'Alle Sopranos fans zijn debiel', voel jij je vast ook wel aangesproken. En het argument 'The Sopranos lijkt precies op The Godfatherquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach gut, voelt zich aangevallen? Tuurlijk bedoel ik niet ALLE Jochem Myer fans...alleen die paar die een negatieve mening over Jochem niet tolereren. Dacht dat dat wel begrepen werd. Niet dus....tere zieltjes hoor die Jochem fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |