Welkomquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef BrauN het volgende:
Ik laat mij hier normaal nooit zien, maar deze TT sprak mij aan.
Wat doe jij eigenlijk in SHO? Ik zie dat je gewoon keihard in dit kliekje zit.quote:
Aan de TT te zien, is het niet dat laatste he?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in SHO? Ik zie dat je gewoon keihard in dit kliekje zit.
Óf je bent ook zo'n muts die roddelbladen leest en RTL Boulevard kijkt, óf je bent hier omdat hier lekkere wijven zitten.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Óf je bent ook zo'n muts die roddelbladen leest en RTL Boulevard kijkt, óf je bent hier omdat hier lekkere wijven zitten.
Wat een vooroordelen weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in het mooie vrouwen clubje, ongeacht cupmaat.quote:
Houd je mond, lekker dingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aan de TT te zien, is het niet dat laatste he?![]()
geld dit ook voor mij, aangezien ik geen roddelbladen lees en amper naar RTL Boulevard kijk??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, maar Beev, straks heeft zequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in het mooie vrouwen clubje, ongeacht cupmaat.
Geef het maar toe... je zit hier voor de lekkere wijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
geld dit ook voor mij, aangezien ik geen roddelbladen lees en amper naar RTL Boulevard kijk??
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar Beev, straks heeft zecup A
*ril*
Wen er maar vast aan, meid.quote:
quote:
Ik ben niet schijterig. De opmerking die ik maakte sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo schijterig
dit is al je tweede op een pagina![]()
wat een charmeur ben je weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in het mooie vrouwen clubje, ongeacht cupmaat.
Goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, meid.
Hebben jullie ook een meeting binnenkort? Dan kom ik ook langs en neem vrijgezelle mannen mee zodat we plezier kunnen gaan maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet schijterig. Die laatste twee opmerkingen die ik maakte sloegen nergens op.
Er zijn hier al meer mannen dan vrouwen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, meid.
Hebben jullie ook een meeting binnenkort? Dan kom ik ook langs en neem vrijgezelle mannen mee zodat we plezier kunnen gaan maken.
Geeft niks, bij die vrijgezelle mannen zitten vooral homo's.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er zijn hier al meer mannen dan vrouwen hoor![]()
Aha, en jij bent ook vrijgezel?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geeft niks, bij die vrijgezelle mannen zitten vooral homo's.
Wat doe je hier danquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben gewoon te lekker om in dit topic te posten
Shitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Welkom
Als je geen F of C cup hebt mag je bij het clubje.
Je begint op Dada te lijken....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Stomme, roddelende, achterbakse sekreten zijn het ook.
Ik ben lief hoor....quote:
'de enige zin die jij uit mij slaat is: "Bert Vischer is grappiger dan tong80". Ga nou maar weer in de zandbak spelen...met je tong smilie natuurlijk.'quote:
Jochem Myer fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
'de enige zin die jij uit mij slaat is: "Bert Vischer is grappiger dan tong80". Ga nou maar weer in de zandbak spelen...met je tong smilie natuurlijk.'
Hij deed mij veel te veel denken aan Bert Vischer.quote:
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Hij deed mij veel te veel denken aan Bert Vischer.
1-0quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn ja
Ach gut, voelt zich aangevallen? Tuurlijk bedoel ik niet ALLE Jochem Myer fans...alleen die paar die een negatieve mening over Jochem niet tolereren. Dacht dat dat wel begrepen werd. Niet dus....tere zieltjes hoor die Jochem fansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou dan zullen zn fans wel bagger zijn ja
Ja, als ik zeg 'Alle Sopranos fans zijn debiel', voel jij je vast ook wel aangesproken. En het argument 'The Sopranos lijkt precies op The Godfatherquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach gut, voelt zich aangevallen? Tuurlijk bedoel ik niet ALLE Jochem Myer fans...alleen die paar die een negatieve mening over Jochem niet tolereren. Dacht dat dat wel begrepen werd. Niet dus....tere zieltjes hoor die Jochem fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |